0 μέλη και 16 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Φρένα - αναβάθμιση .
« - : Σεπτέμβριος 16, 2014, 04:21:12 μμ »
Το παρακατω κειμενο, ειναι "δανεισμενο" απο τον faraway και του ανηκει εξ ολοκληρου






Τα φρένα του capo είναι καλά ( ειδικά σε σχέση με άλλα ) αλλά θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα  ;)


Έτσι από καιρό παρακολουθώ τη συζήτηση στο af1 όπου υπάρχει ένα αντίστοιχο θέμα ( http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?250290-Front-brake-mod ), αλλά και την αναβάθμιση του φίλου του Κοσμά , και περίμενα τη κατάλληλη στιγμή ( να χω κανά φράγκο δλδ ) για να πάρω το δικό μου σετ .


Το capo από τη μάνα του φοράει 2πίστονες αξονικές brembo .
Η αναβάθμιση αφορά 4πίστονες πλέον , αξονικές πάλι brembo .


H διαφορά νομίζω είναι εύκολη . Στη μία περίπτωση έχουμε 2 έμβολα που ασκούν όλη τη δύναμη στη δισκόπλακα , ενώ στην άλλη έχουμε 4 έμβολα και διπλάσια δύναμη .  :ohyes:


Οι τετραπίστονες που μας ενδιαφέρουν είναι εκείνες που συναντάμε στα mille πρώτης γενιάς , σε πολλά ducati ( 748,749,998,999 ...ktl) ....και αρκετά άλλα μοντέλα που μπορεί που μας διαφέυγουν .  :P


Ονομάζονται brembo p4 και οι απόσταση των βιδών που τις δένουν στο πιρούνι είναι 65mm .


Ακόμα όμως και σε αυτά τα μοντέλα υπάρχουν διαφορές .  :dry:


Η πρώτη διαφορά είναι πως υπάρχουν οι 4 πίστονες που φοράνε  2 τακάκια η κάθε δαγκάνα , και υπάρχουν και εκείνες που φοράνε 4 τακάκια σε κάθε δαγκάνα .
Ιδού  με 4 και με 2
όπως φαίνεται και στη φωτό οι δαγκάνες με τα 4 τακάκια είναι λίγο πιο λεπτές στο σουλούπι τους .
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2014, 04:26:54 μμ από bros400pgm »


APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 16, 2014, 04:22:31 μμ »
Μια άλλη διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στα μοντέλα είναι μια γέφυρα που υπάρχει σε κάποια ( νεότερα υποθέτω ) και λογικά μπήκε εκεί για να παρέχει πιο στιβαρό δέσιμο στη δαγκάνα . Μια ιδέα θα παρετε στην επόμενη φωτό . Κάτω και στη μέση δαγκάνα με τη γέφυρα ενώ πάνω όχι .

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 16, 2014, 04:23:18 μμ »
Η τρίτη διαφορά είναι επίσης πως υπάρχουν σε 2 χρώματα . Σε χρυσές και σε ασημένιες .  :ohyes:


APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 16, 2014, 04:24:20 μμ »
Για να μπουν αυτές οι δαγκάνες στο capo ( είτε 2πίστονες , είτε 4 πίστονες είτε με γέφυρα είτε όχι ) χρειάζονται αντάπτορες που θα αναλάβουν να προσαρμόσουν στις δισκόπλακες μας τις νέες δαγκάνες .
Χρειάζεται δλδ κάτι τέτοιο
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 16, 2014, 04:41:48 μμ »
Το σχεδιο των αποστατων υπαρχει σε CAD αρχειο για οποιον ενδιαφερεται.
Μπορει να εκτυπωθει ως φωτογραφια χωρις περιθωρια σε χαρτι Α4, αλλα αποσο εχω δει βγαινει λιγο μικροτερο απο την πραγματικοτητα και δεν ταιριαζει η μια τρυπα για την βιδα συγκρατησης 100%. Παντως σαν σχημα πεφτει ακριβως και οι τρυπες ειναι κοντα στο τελειο.

Oποιος μελος του φορουμ θελει, μπορει να επικοινωνησε μαζι μου, δινοντας το mail του για να του στειλω τα αρχεια. Υπαρχει ομως περιπτωση, το μελος Soner να μπορει να αναλαβει τη κατασκευη των αποστατων (επι πληρωμη) μιας και το εχει ξανακανει και γνωριζει.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2014, 06:12:02 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 16, 2014, 06:15:29 μμ »
Οι δικες μου
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 17, 2014, 12:50:38 πμ »
Μια άλλη διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στα μοντέλα είναι μια γέφυρα που υπάρχει σε κάποια ( νεότερα υποθέτω ) και λογικά μπήκε εκεί για να παρέχει πιο στιβαρό δέσιμο στη δαγκάνα . Μια ιδέα θα παρετε στην επόμενη φωτό . Κάτω και στη μέση δαγκάνα με τη γέφυρα ενώ πάνω όχι .
Δεν είναι μόνο θέμα στιβαρότητας αλλά και διαφορετικής λειτουργικότητας και αποδοτικότητας. Οι γεφυρατες ειναι τετρατακακιες, οι άλλες διτακακιες. Θεωρητικά οι γεφυρατες είναι ποιο αποδοτικές στο φρενάρισμα

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 17, 2014, 01:53:27 πμ »
Εγώ πιστεύω ότι δεν είναι και rsv το capo για να το ψελίζω τόσο με τα φρένα του...πόσο μάλλον για τους κατόχους με abs κιόλας..
Οκ καμία σχέση το φρενάρισμα του με πριν και το κυριότερο ,ότι δεν μουν δίνει την αίσθηση ότι θα μπλοκάρει ο τροχός..οπότε συνάμα δεν φοβάμαι και το φρένο του στα όρια του..
Από κει πέρα ...ακτινικές ,με γέφυρα ή χωρίς κλπ κλπ μου ακούγονται λίγο τραβηγμένα..εκτός και αν πα΄με στο θέμα ''ομορφιάς''.


Αυτό καθαρά δική μου άποψη για τυχόν παρεξήγηση και δική μου αντίληψη ως προς τα φρένα του πριν  και μετά φορώντας πλέον 4πίστονες αξονικές χωρίς γέφυρα.



Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 17, 2014, 07:27:27 πμ »
Δεν είναι μόνο θέμα στιβαρότητας αλλά και διαφορετικής λειτουργικότητας και αποδοτικότητας. Οι γεφυρατες ειναι τετρατακακιες, οι άλλες διτακακιες. Θεωρητικά οι γεφυρατες είναι ποιο αποδοτικές στο φρενάρισμα

Oι καλυτερες δαγκανες, αυτες που φορανε πλεον τα ss ειναι με ενα τακακι. Αυτο θα επρεπε να λεει κατι. Παρολα αυτα, επειδη εχω οδηγησει και τις 2, δεν τιθεται καν θεμα οτι και οι 2 κανουν για το caponord, ακομα και εαν το "παλευεις". Οι 4τακακες, εχουν ομως το ατου οτι χωρανε και δεν βρισκουν στις ακτινες, αλλα εχουν και 2πλασια τιμη σε τακακια :(



Συμφωνω και εγω με τα γραφομενα του faraway αλλα και του Soner.
Αλλωστε τα φρενα ειναι για τις αδερφες :tez: :tez: :tez: :tez:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 17, 2014, 11:11:10 πμ »
Εγω έχω αυτές με την γέφυρα και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα. Δεν ξέρω πως είναι χωρίς αλλά δε νομίζω να υπάρχει καμμία διαφορά πέραν του αισθητικού και του γεγονότος που είπε ο κοσμάς όσον αφορά τις ακτίνες κλπ.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 17, 2014, 12:55:02 μμ »
Αν βάλεις ακτινικές monoblock με μια αντίστοιχη τρομπίτσα σε τέτοιο βάρος, και το οδηγήσει ο Anestis, θα ξεχάσει με την μια και δια παντώς το πρόβλημα με το δικό του μπροστινό.  :P

*

nikoscapo

Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 17, 2014, 01:18:45 μμ »


Συμφωνω και εγω με τα γραφομενα του faraway αλλα και του Soner.
Αλλωστε τα φρενα ειναι για τις αδερφες :tez: :tez: :tez: :tez:


+ETV 1000 :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 27, 2014, 03:35:45 μμ »
Λοιπον 4πιστονες και σωληνακια υψηλης = απολυτο φρεναρισμα..δεν περιμενα να αλλαξει τοσο συμπεριφορα των φρενων μου  προς το καλυτερο και ας φοραω 4πιστονες πανω με την προσθεση των σωληνακιων..

Αργυρη με εφτιαξες φιλαρακι!!! :D :a016
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5445
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4532
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 27, 2014, 04:40:49 μμ »
Αχρείαστα να είναι Άρη... :kalo:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 27, 2014, 05:10:22 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ αγορίνα μου!
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης