0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρε συ εγώ νόμιζα οτι ήθελες να τα δώ αν λύσω το σύστημα χεχε. Θα το δω σήμερα κιόλας δεν είναι πρόβλημα αυτό. Εγώ εχω αυτή την αίσθηση ίσως γιατί το ABS μου είναι off απο πέρυσι αλλά ίσως σωθεί αν αλλάξω όλα τα υγρά. Αλλά μου έγραψαν στο AF1 οτι είναι ζόρι οπότε μόνο αν πάω στον Bill ή στο brake-shop θα γίνει σωστή δουλειά(αν και είναι λίγο περίεργος αυτός αλλά είναι καλός).
Γενικα η αισθηση τις μανέτας ειναι πιο σπογγώδη στα μοντέλα με ABS και αυτό οφείλεται στο γεγονος που αναφέρει και ο Κοσμας. Το σύστημα κρατάει αέρα. Όσες φορές και αν κάνεις εξαέρωση και όσο και αν πατήσουν τα τακάκια ποτέ δεν θα έχεις την ίδια αίσθηση που έχουν οι λοιποί χωρίς ABS. Σίγουρα όταν πατησουν τα τακάκια και με το χρόνο θα αποκτήσεις καλύτερη αίσθηση αλλα μην περιμένεις να βελτιωθεί ΠΑΡΑ πολύ.Εκτός και αν κάνεις εξαέρωση το banjo της τρόμπας ή ακόμη καλύτερα απο την μονάδα του ABS
Επειδη ειχα πριν χωρις και ειχα μετα με ABS, μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι δεν θυμαμαι καμια διαφορα στο μπροστινο Ακομα και εαν ειχε δεν θα ηταν αξια λογου και πιστευω θα το θυμομουν. Επειδη στο φρενο ειμαι περιεργος, εχει παρα πολυ καλο φρενο (μου θυμιζει rsv) αλλα με αλλη διαδρομη που ισουται με πολυ καλη πληροφορηση.Οι εαξερωσεις που λες ειναι must αλλα εμενα ειχε κρατησει αερα στο σωληνακι και δεν εφευγε με τιποτα. Βεβαια εγω ειχα αδειασει ολο το συστημα απο υγρα. Δυστυχως ειμαι μακρια για να το δεις στην πραξη. Οπως ειπα και παραπανω, εαν αφηνωντας και ξαναπατωντας "σφιγγει" η αισθηση, ειναι θεμα αερα, ξεκαθαρα. Εαν η αισθηση ειναι σπογγωσης εκ γεννησημιου της, θα παραμεινει σπογγωδης. Εαν ειναι θεμα πατηματος των τακακιων δεν θυμαμαι καθολου την αισθηση τους τοτε (δηλαδη με διπλοπατημα) αλλα σιγουρα μετα απο 30-40χλμ ειχα κανονικο φρενο (καινουρια τακακια σε χρησιμοποιημενους δισκους).
Το συνημμένο σας δεν πέρασε τους ελέγχους ασφαλείας και δεν μπόρεσε να μεταφορτωθεί. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τον διαχειριστή του φόρουμ. Λυπάμαι, αλλά το μηχάνημα του διαβόλου, με έβαλε σε λογοκρισία έχω και μερικές ακόμα αλλά δεν μπορώ να τις ανεβάσω
Έιχα διαφορετική αίσθηση απο ABS σε χωρίς ABS με εξαέρωση απ οτο ίδιο άτομο την ίδια μέρα. Ιδιαίτερα το πίσω είχε αρκετή διαφορά. Δεν μιλάω στο φρενάρισμα αλλά στην αίσθηση. Ποτέ δεν κατάφερα να μην έχω αυτή την σπογγώδη αίσθηση έστω και λίγο υπάρχει πάντα ακόμη και μετά την εξαέρωση, ενώ σε χωρις ABS που έχω οδηγήσει η αίσθηση ειναι αυτή που λες "βραχος" Πιθανολογώ ότι έχει να κάνει σχέση με το συστημα του abs που βρίσκεται πιο ψηλά απο τις δαγκάνες και ίσως να κρατά κάποια ποσότητα αέρα κατα την εξαέρωση. (Στην δική μου θεωρία βέβαια όλα αυτά)
Να περιαυτολογήσω κι εγώ για τα φανταστικά εν λόγω φρένα.Η κύρια διαφορά των δαγκανών με γέφυρα και χωρίς είναι οτι αυτά με τη γέφυρα έχουν δύο απέναντι έμβολα μεγαλύτερα σε διάμετρο απο τα υπόλοιπα,με ή χωρίς γέφυρα.Δε θυμάμαι τα χιλιοστά.Όταν έιχα κάνει τη δική μου αναβάθμηση είχα το Ζ...φανταστείτε,διαφορά μέρα με τη νύχτα. Σωληνάκια υψηλής,δισκόπλακες και τακάκια EBC.Τώρα όσων αφορά τη τρόμπα,πιστεύω οτι πρέπει(!) να αλλαχθεί αν φοράς μια 14άρα. Έβαλα λοιπόν μια 16άρα Brembo και έδεσε όλο το πράγμα.Δεν είχα μόνο δύναμη απ'τις δαγκάνες αλλά και αίσθηση λόγω της τρόμπας!Και άμα πειράξεις και λίγο το έμβολο της τρόμπας Φυσικά μην ξεχνάμε και την αναβάθμιση του μπροστινού!Δεν ξέρω αν ταιριάζουν οι προεκτάσεις του Ζ σε κάποιο δικό σας,αλλά αν ναι...
Παράθεση από: grouvalos στις Απρίλιος 30, 2015, 01:40:30 μμΝα περιαυτολογήσω κι εγώ για τα φανταστικά εν λόγω φρένα.Η κύρια διαφορά των δαγκανών με γέφυρα και χωρίς είναι οτι αυτά με τη γέφυρα έχουν δύο απέναντι έμβολα μεγαλύτερα σε διάμετρο απο τα υπόλοιπα,με ή χωρίς γέφυρα.Δε θυμάμαι τα χιλιοστά.Όταν έιχα κάνει τη δική μου αναβάθμηση είχα το Ζ...φανταστείτε,διαφορά μέρα με τη νύχτα. Σωληνάκια υψηλής,δισκόπλακες και τακάκια EBC.Τώρα όσων αφορά τη τρόμπα,πιστεύω οτι πρέπει(!) να αλλαχθεί αν φοράς μια 14άρα. Έβαλα λοιπόν μια 16άρα Brembo και έδεσε όλο το πράγμα.Δεν είχα μόνο δύναμη απ'τις δαγκάνες αλλά και αίσθηση λόγω της τρόμπας!Και άμα πειράξεις και λίγο το έμβολο της τρόμπας Φυσικά μην ξεχνάμε και την αναβάθμιση του μπροστινού!Δεν ξέρω αν ταιριάζουν οι προεκτάσεις του Ζ σε κάποιο δικό σας,αλλά αν ναι... Και οι απλες εχουν ανισομεγεθη εμβολα (34mm κ 32mm εαν δεν απατωμαι). Αυτες με "γεφυρα" εχουν και 4 τακακια (ενα τακακι για καθε εμβολο) και, χωρις ομως να εχω μετρησει, πρεπει ολα τα εμβολα να εχουν την ιδια διαμετρο. Δυστυχως εχω μονο την ακτινικη με γεφυρα, η οποια οντως εχει 4 ιδια εμβολα αποσο μπορω να διακρινω (και λεει η λογικη ).
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι