0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #60 - : Απρίλιος 30, 2015, 11:44:34 πμ »
Γενικα η αισθηση τις μανέτας ειναι πιο σπογγώδη στα μοντέλα με ABS και αυτό οφείλεται στο γεγονος που αναφέρει και ο Κοσμας. Το σύστημα κρατάει αέρα. Όσες φορές και αν κάνεις εξαέρωση και όσο και αν πατήσουν τα τακάκια ποτέ δεν θα έχεις την ίδια αίσθηση που έχουν οι λοιποί χωρίς ABS. Σίγουρα όταν πατησουν τα τακάκια και με το χρόνο θα αποκτήσεις καλύτερη αίσθηση αλλα μην περιμένεις να βελτιωθεί ΠΑΡΑ πολύ.
Εκτός και αν κάνεις εξαέρωση το banjo της τρόμπας ή ακόμη καλύτερα απο την μονάδα του ABS


Εγώ εύχομαι καλοφόρετες και καλές /ασφαλείς βόλτες Χρηστο μου!  :D :D
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +70
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #61 - : Απρίλιος 30, 2015, 12:06:11 μμ »
Αδειασα όλα τα υγρά απο την τρόμπα και τα σωληνάκια. Δεν πήραξα κάτι άλλο. Σύνδεσα τις δαγκάνες, έβαλα υγρά και άρχισα την  εξαέρωση, μέχρι που σταμάτησε να βγαίνει ο αέρας. Δούλεψαν έτσι για κάμποσα χιλιόμετρα και την επόμενη ημέρα αφού έκανα μερικά χιλιόμετρα ακόμη, έκανα ξανά εξαέρωση, όπου και πάλι  μου έβγαλε λίγο αέρα. Αυτά έχω κάνει μέχρι στιγμής. Αναμένω το αποτέλεσμα. Όχι τίποτα άλλο, αλλά τόσα χρόνια είχα επαναπαυθεί στην άμεση λειτουργία του abs, με αποτέλεσμα να έχω γίνει βλάκας  :mlk στην οδήγηση, γιατί ξέρω ότι ένα άλλο μυαλό θα λειτουργήσει πιο γρήγορα από το δικό μου :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #62 - : Απρίλιος 30, 2015, 12:12:46 μμ »
.
Ρε συ εγώ νόμιζα οτι ήθελες να τα δώ αν λύσω το σύστημα χεχε. Θα το δω σήμερα κιόλας δεν είναι πρόβλημα αυτό. Εγώ εχω αυτή την αίσθηση ίσως γιατί το ABS μου είναι off απο πέρυσι αλλά ίσως σωθεί αν αλλάξω όλα τα υγρά. Αλλά μου έγραψαν στο AF1 οτι είναι ζόρι οπότε μόνο αν πάω στον Bill ή στο brake-shop θα γίνει σωστή δουλειά(αν και είναι λίγο περίεργος αυτός αλλά είναι καλός).

Δεν ειναι ζορι, αλλα θελει 2 ατομα οπωσδηποτε. Δες το και απαντησε μου στο αλλο θεμα  ;)



Γενικα η αισθηση τις μανέτας ειναι πιο σπογγώδη στα μοντέλα με ABS και αυτό οφείλεται στο γεγονος που αναφέρει και ο Κοσμας. Το σύστημα κρατάει αέρα. Όσες φορές και αν κάνεις εξαέρωση και όσο και αν πατήσουν τα τακάκια ποτέ δεν θα έχεις την ίδια αίσθηση που έχουν οι λοιποί χωρίς ABS. Σίγουρα όταν πατησουν τα τακάκια και με το χρόνο θα αποκτήσεις καλύτερη αίσθηση αλλα μην περιμένεις να βελτιωθεί ΠΑΡΑ πολύ.
Εκτός και αν κάνεις εξαέρωση το banjo της τρόμπας ή ακόμη καλύτερα απο την μονάδα του ABS



Επειδη ειχα πριν χωρις και ειχα μετα με ABS, μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι δεν θυμαμαι καμια διαφορα στο μπροστινο :ohyes: Ακομα και εαν ειχε δεν θα ηταν αξια λογου και πιστευω θα το θυμομουν. Επειδη στο φρενο ειμαι περιεργος, εχει παρα πολυ καλο φρενο (μου θυμιζει rsv) αλλα με αλλη διαδρομη που ισουται με πολυ καλη πληροφορηση.
Οι εαξερωσεις που λες ειναι must αλλα εμενα ειχε κρατησει αερα στο σωληνακι και δεν εφευγε με τιποτα. Βεβαια εγω ειχα αδειασει ολο το συστημα απο υγρα. Δυστυχως ειμαι μακρια για να το δεις στην πραξη.
Οπως ειπα και παραπανω, εαν αφηνωντας και ξαναπατωντας "σφιγγει" η αισθηση, ειναι θεμα αερα, ξεκαθαρα. Εαν η αισθηση ειναι σπογγωσης εκ γεννησημιου της, θα παραμεινει σπογγωδης. Εαν ειναι θεμα πατηματος των τακακιων δεν θυμαμαι καθολου την αισθηση τους τοτε (δηλαδη με διπλοπατημα) αλλα σιγουρα μετα απο 30-40χλμ ειχα κανονικο φρενο (καινουρια τακακια σε χρησιμοποιημενους δισκους).
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #63 - : Απρίλιος 30, 2015, 12:26:56 μμ »

Επειδη ειχα πριν χωρις και ειχα μετα με ABS, μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι δεν θυμαμαι καμια διαφορα στο μπροστινο :ohyes: Ακομα και εαν ειχε δεν θα ηταν αξια λογου και πιστευω θα το θυμομουν. Επειδη στο φρενο ειμαι περιεργος, εχει παρα πολυ καλο φρενο (μου θυμιζει rsv) αλλα με αλλη διαδρομη που ισουται με πολυ καλη πληροφορηση.
Οι εαξερωσεις που λες ειναι must αλλα εμενα ειχε κρατησει αερα στο σωληνακι και δεν εφευγε με τιποτα. Βεβαια εγω ειχα αδειασει ολο το συστημα απο υγρα. Δυστυχως ειμαι μακρια για να το δεις στην πραξη.
Οπως ειπα και παραπανω, εαν αφηνωντας και ξαναπατωντας "σφιγγει" η αισθηση, ειναι θεμα αερα, ξεκαθαρα. Εαν η αισθηση ειναι σπογγωσης εκ γεννησημιου της, θα παραμεινει σπογγωδης. Εαν ειναι θεμα πατηματος των τακακιων δεν θυμαμαι καθολου την αισθηση τους τοτε (δηλαδη με διπλοπατημα) αλλα σιγουρα μετα απο 30-40χλμ ειχα κανονικο φρενο (καινουρια τακακια σε χρησιμοποιημενους δισκους).


Έιχα διαφορετική αίσθηση απο ABS σε χωρίς ABS με εξαέρωση απ οτο ίδιο άτομο την ίδια μέρα. Ιδιαίτερα το πίσω είχε αρκετή διαφορά. Δεν μιλάω στο φρενάρισμα αλλά στην αίσθηση. Ποτέ δεν κατάφερα να μην έχω αυτή την σπογγώδη αίσθηση έστω και λίγο υπάρχει πάντα ακόμη και μετά την εξαέρωση, ενώ σε χωρις ABS που έχω οδηγήσει η αίσθηση ειναι αυτή που λες "βραχος"


Πιθανολογώ ότι έχει να κάνει σχέση με το συστημα του abs που βρίσκεται πιο ψηλά απο τις δαγκάνες και ίσως να κρατά κάποια ποσότητα αέρα κατα την εξαέρωση. (Στην δική μου θεωρία βέβαια όλα αυτά)


 :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2015, 12:28:00 μμ από Argyris »
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος webmaster

  • *******
  • 465
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #64 - : Απρίλιος 30, 2015, 12:42:33 μμ »
Το συνημμένο σας δεν πέρασε τους ελέγχους ασφαλείας και δεν μπόρεσε να μεταφορτωθεί. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τον διαχειριστή του φόρουμ.

 Λυπάμαι, αλλά το μηχάνημα του διαβόλου, με έβαλε σε λογοκρισία :hha% :hha% :hha% έχω και μερικές ακόμα αλλά δεν μπορώ να τις ανεβάσω :( :( :(

Μπορείς να δοκιμάσεις να ανεβασεις παλι σε παρακαλω
Aprilia Bikers Hellas
     Web Team

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #65 - : Απρίλιος 30, 2015, 12:54:36 μμ »
Ρε συ εγώ νόμιζα οτι ήθελες να τα δώ αν λύσω το σύστημα χεχε. Θα το δω σήμερα κιόλας δεν είναι πρόβλημα αυτό. Εγώ εχω αυτή την αίσθηση ίσως γιατί το ABS μου είναι off απο πέρυσι αλλά ίσως σωθεί αν αλλάξω όλα τα υγρά. Αλλά μου έγραψαν στο AF1 οτι είναι ζόρι οπότε μόνο αν πάω στον Bill ή στο brake-shop θα γίνει σωστή δουλειά(αν και είναι λίγο περίεργος αυτός αλλά είναι καλός).


Στο brakeshop δεν θα κράταγα και την ανάσα μου.....
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #66 - : Απρίλιος 30, 2015, 01:05:04 μμ »

Έιχα διαφορετική αίσθηση απο ABS σε χωρίς ABS με εξαέρωση απ οτο ίδιο άτομο την ίδια μέρα. Ιδιαίτερα το πίσω είχε αρκετή διαφορά. Δεν μιλάω στο φρενάρισμα αλλά στην αίσθηση. Ποτέ δεν κατάφερα να μην έχω αυτή την σπογγώδη αίσθηση έστω και λίγο υπάρχει πάντα ακόμη και μετά την εξαέρωση, ενώ σε χωρις ABS που έχω οδηγήσει η αίσθηση ειναι αυτή που λες "βραχος"


Πιθανολογώ ότι έχει να κάνει σχέση με το συστημα του abs που βρίσκεται πιο ψηλά απο τις δαγκάνες και ίσως να κρατά κάποια ποσότητα αέρα κατα την εξαέρωση. (Στην δική μου θεωρία βέβαια όλα αυτά)


 :bye: :bye:


Γιαυτο λεω οτι πρεπει να δοκιμασεις το δικο μου για να δουμε τι εννοουμε, γιατι η αισθηση ειναι υποκειμενικη.
Στου Γρηγορη το RR αλλα και στο δικο μου, εχω ακριβως την ιδια αισθηση του βραχου.
Οπως εγραψα και πιο πανω, υπαρχει τροπος να δεις εαν εχει αερα το κυκλωμα.
Σαφεστατα η μοναδα κραταει αερα, αλλα εμενα ειχε κρατησει το σωληνακι που περναει το λαιμο. Οποτε προσθετουμε και αυτο στην εξισωση για την σωστη εξαερωση, που σημαινει βγαζω δαγκανες και τις κραταω ψηλα, πανω απο το μηχανακι  ;) . Εμενα εκει πηγε ο αερας και  μολις τις βαλαμε στην θεση τους παλι, καναμε μια εξερωση και εβγαλε μια-δυο φισαλιδες και μετα ειχα κανονικο φρενο. :ohyes:
Για το πισω δεν μιλαω καθολου  :pray: Ειδικα οταν μπαινει το ABS γελαω :D Εχω σκεφτει να του καταργησω τα σωληνακια
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος grouvalos

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
  • Σότροπα !!
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver Gt
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #67 - : Απρίλιος 30, 2015, 01:40:30 μμ »
Να περιαυτολογήσω κι εγώ για τα φανταστικά εν λόγω φρένα.
Η κύρια διαφορά των δαγκανών με γέφυρα και χωρίς είναι οτι αυτά με τη γέφυρα έχουν δύο απέναντι έμβολα μεγαλύτερα σε διάμετρο απο τα υπόλοιπα,με ή χωρίς γέφυρα.Δε θυμάμαι τα χιλιοστά.
Όταν έιχα κάνει τη δική μου αναβάθμηση είχα το Ζ...φανταστείτε,διαφορά μέρα με τη νύχτα. Σωληνάκια υψηλής,δισκόπλακες και τακάκια EBC.
Τώρα όσων αφορά τη τρόμπα,πιστεύω οτι πρέπει(!) να αλλαχθεί αν φοράς μια 14άρα. Έβαλα λοιπόν μια 16άρα Brembo και έδεσε όλο το πράγμα.Δεν είχα μόνο δύναμη απ'τις δαγκάνες αλλά και αίσθηση λόγω της τρόμπας!Και άμα πειράξεις και λίγο το έμβολο της τρόμπας   :h1:
Φυσικά μην ξεχνάμε και την αναβάθμιση του μπροστινού!
Δεν ξέρω αν ταιριάζουν οι προεκτάσεις του Ζ σε κάποιο δικό σας,αλλά αν ναι... :kalo: ;)

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +70
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #68 - : Απρίλιος 30, 2015, 02:06:31 μμ »
 :bana:

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +70
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #69 - : Απρίλιος 30, 2015, 02:07:49 μμ »
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ  :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #70 - : Απρίλιος 30, 2015, 02:47:41 μμ »
τις δαγκάνες είπαμε να μας δείξεις όχι το μηχανάκι σου!  :dry: :dry:


 :P :P
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #71 - : Απρίλιος 30, 2015, 03:02:27 μμ »
Mας δείχνει οτι απο μπροστά δεν φαίνονται στην τελευταία φωτό Αργύρη κατάλαβες?? :tez: :tez:
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #72 - : Απρίλιος 30, 2015, 03:45:55 μμ »
Να περιαυτολογήσω κι εγώ για τα φανταστικά εν λόγω φρένα.
Η κύρια διαφορά των δαγκανών με γέφυρα και χωρίς είναι οτι αυτά με τη γέφυρα έχουν δύο απέναντι έμβολα μεγαλύτερα σε διάμετρο απο τα υπόλοιπα,με ή χωρίς γέφυρα.Δε θυμάμαι τα χιλιοστά.
Όταν έιχα κάνει τη δική μου αναβάθμηση είχα το Ζ...φανταστείτε,διαφορά μέρα με τη νύχτα. Σωληνάκια υψηλής,δισκόπλακες και τακάκια EBC.
Τώρα όσων αφορά τη τρόμπα,πιστεύω οτι πρέπει(!) να αλλαχθεί αν φοράς μια 14άρα. Έβαλα λοιπόν μια 16άρα Brembo και έδεσε όλο το πράγμα.Δεν είχα μόνο δύναμη απ'τις δαγκάνες αλλά και αίσθηση λόγω της τρόμπας!Και άμα πειράξεις και λίγο το έμβολο της τρόμπας   :h1:
Φυσικά μην ξεχνάμε και την αναβάθμιση του μπροστινού!
Δεν ξέρω αν ταιριάζουν οι προεκτάσεις του Ζ σε κάποιο δικό σας,αλλά αν ναι... :kalo: ;)



Και οι απλες εχουν ανισομεγεθη εμβολα (34mm κ 32mm εαν δεν απατωμαι). Αυτες με "γεφυρα" εχουν και 4 τακακια (ενα τακακι για καθε εμβολο) και, χωρις ομως να εχω μετρησει, πρεπει ολα τα εμβολα να εχουν την ιδια διαμετρο. Δυστυχως εχω μονο την ακτινικη με γεφυρα, η οποια οντως εχει 4 ιδια εμβολα αποσο μπορω να διακρινω (και λεει η λογικη :D ).
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2015, 03:47:56 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +70
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #73 - : Απρίλιος 30, 2015, 07:12:56 μμ »
Αυτές που έχω εγώ είναι με τα δύο τακάκια όχι τα τέσσερα. Ηταν κόκκινες και της ξέβαψε ο Ανέστης ;) :D
Είπα ρε Αργύρη, ευκαιρία να δείξω και ολόκληρη την μηχανή :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος grouvalos

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
  • Σότροπα !!
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver Gt
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #74 - : Απρίλιος 30, 2015, 08:27:24 μμ »
Να περιαυτολογήσω κι εγώ για τα φανταστικά εν λόγω φρένα.
Η κύρια διαφορά των δαγκανών με γέφυρα και χωρίς είναι οτι αυτά με τη γέφυρα έχουν δύο απέναντι έμβολα μεγαλύτερα σε διάμετρο απο τα υπόλοιπα,με ή χωρίς γέφυρα.Δε θυμάμαι τα χιλιοστά.
Όταν έιχα κάνει τη δική μου αναβάθμηση είχα το Ζ...φανταστείτε,διαφορά μέρα με τη νύχτα. Σωληνάκια υψηλής,δισκόπλακες και τακάκια EBC.
Τώρα όσων αφορά τη τρόμπα,πιστεύω οτι πρέπει(!) να αλλαχθεί αν φοράς μια 14άρα. Έβαλα λοιπόν μια 16άρα Brembo και έδεσε όλο το πράγμα.Δεν είχα μόνο δύναμη απ'τις δαγκάνες αλλά και αίσθηση λόγω της τρόμπας!Και άμα πειράξεις και λίγο το έμβολο της τρόμπας   :h1:
Φυσικά μην ξεχνάμε και την αναβάθμιση του μπροστινού!
Δεν ξέρω αν ταιριάζουν οι προεκτάσεις του Ζ σε κάποιο δικό σας,αλλά αν ναι... :kalo: ;)



Και οι απλες εχουν ανισομεγεθη εμβολα (34mm κ 32mm εαν δεν απατωμαι). Αυτες με "γεφυρα" εχουν και 4 τακακια (ενα τακακι για καθε εμβολο) και, χωρις ομως να εχω μετρησει, πρεπει ολα τα εμβολα να εχουν την ιδια διαμετρο. Δυστυχως εχω μονο την ακτινικη με γεφυρα, η οποια οντως εχει 4 ιδια εμβολα αποσο μπορω να διακρινω (και λεει η λογικη :D ).


Λοιπόν έχεις δίκιο!! Αν μπορούσα θα το διόρθωνα στο post μου. :srry:
Οι παλιότερες δαγκάνες έχουν ανισομεγέθη έμβολα (34-32 δεν ξέρω),και αυτές με τη γέφυρα που είναι και οι τελευταίες που έβγαλε, είναι και τα τέσσερα μεγάλα (34;).
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2015, 08:30:04 μμ από grouvalos »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης