0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μόλις πατάω φρένο μπροστά αρχίζει και τρέμει όλο το μπροστινό και το τιμόνι κοσκινίζει δεξιά αριστερά σαν να φρενάρω πάνω σε δρόμο με πέτρες.Πάρα πολύ ενοχλητικό αποφεύγω να πατάω φρένο μπροστά άμα είχα χρήματα θα έβαζα αμέσως breaking.Σκέτη απογοήτευση.....!!!!!!Άσε που μόλις πλύνεις το μηχανάκι γεμίζουν σκουριά έχει ξεβάψει το κέντρο και ή πίσω σφυρίζει συνεχώς.
Παράθεση από: nikoscaponord στις Σεπτέμβριος 15, 2016, 08:52:40 μμΜόλις πατάω φρένο μπροστά αρχίζει και τρέμει όλο το μπροστινό και το τιμόνι κοσκινίζει δεξιά αριστερά σαν να φρενάρω πάνω σε δρόμο με πέτρες.Πάρα πολύ ενοχλητικό αποφεύγω να πατάω φρένο μπροστά άμα είχα χρήματα θα έβαζα αμέσως breaking.Σκέτη απογοήτευση.....!!!!!!Άσε που μόλις πλύνεις το μηχανάκι γεμίζουν σκουριά έχει ξεβάψει το κέντρο και ή πίσω σφυρίζει συνεχώς.Για πες μου εχεις τετραπιστονες η μαμα δαγκανες; Γιατί αν εχεις τετραπιστονες αρχιζω να αναπτυσσω μια θεωρια μιας και εγω το ιδιο πρόβλημα εχω σιγα σιγα αλλα οχι με κοσκινισμα φοβερό. Με την πίσω δεν εχω κανενα πρόβλημα αλλα εκει εχω αλλα τακακια και μαμα δαγκανα φυσικά.
Παιδιά σόρρυ αν έχει αναφερθεί κάπου αλλά δεν το βρίσκω. Ακτινικές βάζουμε όποιες θέλουμε στο Capo(με τον κατάλληλο αντάπτορα φυσικά) ή συγκεκριμένα μοντέλα μπορούν να μπουν?
Παράθεση από: paramedic στις Σεπτέμβριος 16, 2016, 03:31:06 μμΠαιδιά σόρρυ αν έχει αναφερθεί κάπου αλλά δεν το βρίσκω. Ακτινικές βάζουμε όποιες θέλουμε στο Capo(με τον κατάλληλο αντάπτορα φυσικά) ή συγκεκριμένα μοντέλα μπορούν να μπουν?Οτιδήποτε Θοδωρή, αρκεί να μην έχουν τεράστιο πάχος κ βρίσκουν στις ακτίνες. Αντίστοιχα θα πρέπει να φτιαχτεί κ ο ανταπτορας.Υπόψιν, εάν ο δίσκος έχει νύχι, θα υπάρχει πρόβλημα με τους μικρότερους δίσκους του caponord.
Κάτσε γιατί με μπερδεψε αυτό που είπες για τον αντάπτορα. Αυτός ο αντάπτορας που έχει φτιαχτεί για το caponord και εχουν βάλει τόσα παιδιά εδώ πχ κάνει για όλες τις ακτινικές αρκεί να μην είναι γομάρια στο πάχος ή καθε ακτινική θέλει μετρήσεις για να φτιαχτεί ο αντίστοιχος αντάπτορας?Αυτο με τους δίσκους που πηγαίνει?
Αυτοί είναι οι αποστάτες.
Παράθεση από: nikoscaponord στις Σεπτέμβριος 16, 2016, 05:14:27 μμΑυτοί είναι οι αποστάτες. Και αν δεν απατώμαι κόστιζαν κάπου 170-180€?
Παράθεση από: paramedic στις Σεπτέμβριος 16, 2016, 05:01:57 μμΚάτσε γιατί με μπερδεψε αυτό που είπες για τον αντάπτορα. Αυτός ο αντάπτορας που έχει φτιαχτεί για το caponord και εχουν βάλει τόσα παιδιά εδώ πχ κάνει για όλες τις ακτινικές αρκεί να μην είναι γομάρια στο πάχος ή καθε ακτινική θέλει μετρήσεις για να φτιαχτεί ο αντίστοιχος αντάπτορας?Αυτο με τους δίσκους που πηγαίνει?Οι πλειονοτητα των ακτινικων βγαίνουν με 2 διαφορετικές αποστάσεις μεταξύ των τρυπών για τις βιδες στήριξης: 100mm k 108mm.Τις πρώτες τις φοράνε κυρίως ευρωπαϊκά, τις δευτερες κυριως γιαπωνισμενα.Αυτός που έχει φτιαχτεί για το caponord, χρησιμοποιεί απόσταση 100mm και κάνει για όλες τις ακτινικές με 100mm απόσταση στήριξης. Φυσικά φτιάχνεται πανευκολα ένας άλλος με απόσταση 108mm.Αυτό με τους δίσκους πηγαίνει στο γεγονός ότι αυτές οι δαγκάνες είναι σχεδιασμένες για δίσκους 330mm που έχουν άλλο ωφέλιμο τόξο, οπότε στου caponord θα πρέπει να πιάσουν μεγαλύτερο πλάτος δισκοπλακας (προφανώς προς το εσωτερικό). Επίσης οι ακτινικές από την στιγμή που μπαίνουν με ανταπτορα σε αξονικό σύστημα, προφανώς παύουν να έχουν τα ωφελη της ακτινικής διάταξης και στην πράξη συμπεριφέρονται το ίδιο με τις αντίστοιχες τους σε αξονικές
Παράθεση από: paramedic στις Σεπτέμβριος 16, 2016, 08:37:56 μμΠαράθεση από: nikoscaponord στις Σεπτέμβριος 16, 2016, 05:14:27 μμΑυτοί είναι οι αποστάτες. Και αν δεν απατώμαι κόστιζαν κάπου 170-180€?200ευρω.!!!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι