0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #315 - : Σεπτέμβριος 15, 2016, 09:39:17 μμ »
Μόλις πατάω φρένο μπροστά αρχίζει και τρέμει όλο το μπροστινό και το τιμόνι κοσκινίζει δεξιά αριστερά σαν να φρενάρω πάνω σε δρόμο με πέτρες.
Πάρα πολύ ενοχλητικό αποφεύγω να πατάω φρένο μπροστά άμα είχα χρήματα θα έβαζα αμέσως breaking.
Σκέτη απογοήτευση.....!!!!!!
Άσε που μόλις πλύνεις το μηχανάκι γεμίζουν σκουριά έχει ξεβάψει το κέντρο και ή πίσω σφυρίζει συνεχώς.
Για πες μου εχεις τετραπιστονες η μαμα δαγκανες; Γιατί αν εχεις τετραπιστονες αρχιζω να αναπτυσσω μια θεωρια μιας και εγω το ιδιο πρόβλημα εχω σιγα σιγα αλλα οχι με κοσκινισμα φοβερό. Με την πίσω δεν εχω κανενα πρόβλημα αλλα εκει εχω αλλα τακακια και μαμα δαγκανα φυσικά.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #316 - : Σεπτέμβριος 15, 2016, 09:50:07 μμ »
Δεν παιζει να το δεις στο ματι ουτε στο χερι Νικο. Αν ηταν ετσι δεν θαταν στραβια αλλα στραπατσαρισμενη. Σκεψου οτι μπορει να ειναι ενα μικρο χτυπημα η στραβωμα. Δες προσεκτικα γυρνωντας γρηγορα τη ροδα μηπως φανει σε καποια απο τις 2 κατι σαν οχταρακι.αλλιως σε τορνο θα φαινοταν
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #317 - : Σεπτέμβριος 15, 2016, 10:12:56 μμ »
Μπορείς να δεσεις δύο tie wrap στα καλάμια στο ύψος της δισκοπλακας, να τα σφηξεις εκεί και την άκρη που περισσεύει να την γυρίσεις προς την δισκοπλακα και κοβοντας όσο χρειάζεται ώστε σχεδόν να ακουμπάει περιστρεφεις τον τροχό και βλέπεις αν μια ακουμπάει και μια όχι τότε έχεις στραβια δισκοπλακα.

Έτσι μπορούμε να κάνουμε και για τους τροχούς

*

nikoscapo

Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #318 - : Σεπτέμβριος 15, 2016, 10:36:54 μμ »
Μόλις πατάω φρένο μπροστά αρχίζει και τρέμει όλο το μπροστινό και το τιμόνι κοσκινίζει δεξιά αριστερά σαν να φρενάρω πάνω σε δρόμο με πέτρες.
Πάρα πολύ ενοχλητικό αποφεύγω να πατάω φρένο μπροστά άμα είχα χρήματα θα έβαζα αμέσως breaking.
Σκέτη απογοήτευση.....!!!!!!
Άσε που μόλις πλύνεις το μηχανάκι γεμίζουν σκουριά έχει ξεβάψει το κέντρο και ή πίσω σφυρίζει συνεχώς.
Για πες μου εχεις τετραπιστονες η μαμα δαγκανες; Γιατί αν εχεις τετραπιστονες αρχιζω να αναπτυσσω μια θεωρια μιας και εγω το ιδιο πρόβλημα εχω σιγα σιγα αλλα οχι με κοσκινισμα φοβερό. Με την πίσω δεν εχω κανενα πρόβλημα αλλα εκει εχω αλλα τακακια και μαμα δαγκανα φυσικά.
Τετραπίστονες με τακάκια γνήσια μπρος πίσω.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #319 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 03:31:06 μμ »
Παιδιά σόρρυ αν έχει αναφερθεί κάπου αλλά δεν το βρίσκω. Ακτινικές βάζουμε όποιες θέλουμε στο Capo(με τον κατάλληλο αντάπτορα φυσικά) ή συγκεκριμένα μοντέλα μπορούν να μπουν?
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #320 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 04:48:15 μμ »
Παιδιά σόρρυ αν έχει αναφερθεί κάπου αλλά δεν το βρίσκω. Ακτινικές βάζουμε όποιες θέλουμε στο Capo(με τον κατάλληλο αντάπτορα φυσικά) ή συγκεκριμένα μοντέλα μπορούν να μπουν?
Οτιδήποτε Θοδωρή, αρκεί να μην έχουν τεράστιο πάχος κ βρίσκουν στις ακτίνες. Αντίστοιχα θα πρέπει να φτιαχτεί κ ο ανταπτορας.
Υπόψιν, εάν ο δίσκος έχει νύχι, θα υπάρχει πρόβλημα με τους μικρότερους δίσκους του caponord.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #321 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 05:01:57 μμ »
Παιδιά σόρρυ αν έχει αναφερθεί κάπου αλλά δεν το βρίσκω. Ακτινικές βάζουμε όποιες θέλουμε στο Capo(με τον κατάλληλο αντάπτορα φυσικά) ή συγκεκριμένα μοντέλα μπορούν να μπουν?
Οτιδήποτε Θοδωρή, αρκεί να μην έχουν τεράστιο πάχος κ βρίσκουν στις ακτίνες. Αντίστοιχα θα πρέπει να φτιαχτεί κ ο ανταπτορας.
Υπόψιν, εάν ο δίσκος έχει νύχι, θα υπάρχει πρόβλημα με τους μικρότερους δίσκους του caponord.
Κάτσε γιατί με μπερδεψε αυτό που είπες για τον αντάπτορα. Αυτός ο αντάπτορας που έχει φτιαχτεί για το caponord και εχουν βάλει τόσα παιδιά εδώ πχ κάνει για όλες τις ακτινικές αρκεί να μην είναι γομάρια στο πάχος ή καθε ακτινική θέλει μετρήσεις για να φτιαχτεί ο αντίστοιχος αντάπτορας?
Αυτο με τους δίσκους που πηγαίνει?
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

nikoscapo

Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #322 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 05:14:27 μμ »
Αυτοί είναι οι αποστάτες.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #323 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 05:17:47 μμ »


Κάτσε γιατί με μπερδεψε αυτό που είπες για τον αντάπτορα. Αυτός ο αντάπτορας που έχει φτιαχτεί για το caponord και εχουν βάλει τόσα παιδιά εδώ πχ κάνει για όλες τις ακτινικές αρκεί να μην είναι γομάρια στο πάχος ή καθε ακτινική θέλει μετρήσεις για να φτιαχτεί ο αντίστοιχος αντάπτορας?
Αυτο με τους δίσκους που πηγαίνει?

Οι πλειονοτητα των ακτινικων βγαίνουν με 2 διαφορετικές αποστάσεις μεταξύ των τρυπών για τις βιδες στήριξης: 100mm k 108mm.
Τις πρώτες τις φοράνε κυρίως ευρωπαϊκά, τις δευτερες κυριως γιαπωνισμενα.
Αυτός που έχει φτιαχτεί για το caponord, χρησιμοποιεί απόσταση 100mm και κάνει για όλες τις ακτινικές με 100mm απόσταση στήριξης. Φυσικά φτιάχνεται πανευκολα ένας άλλος με απόσταση 108mm.
Αυτό με τους δίσκους πηγαίνει στο γεγονός ότι αυτές οι δαγκάνες είναι σχεδιασμένες για δίσκους 330mm που έχουν άλλο ωφέλιμο τόξο, οπότε στου caponord θα πρέπει να πιάσουν μεγαλύτερο πλάτος δισκοπλακας (προφανώς προς το εσωτερικό).
Επίσης οι ακτινικές από την στιγμή που μπαίνουν με ανταπτορα σε αξονικό σύστημα, προφανώς παύουν να έχουν τα ωφελη της ακτινικής διάταξης και στην πράξη συμπεριφέρονται το ίδιο με τις αντίστοιχες τους σε αξονικές ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #324 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 08:37:56 μμ »
Αυτοί είναι οι αποστάτες.
Και αν δεν απατώμαι κόστιζαν κάπου 170-180€?
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #325 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 09:10:07 μμ »
Αυτοί είναι οι αποστάτες.
Και αν δεν απατώμαι κόστιζαν κάπου 170-180€?
Ένα δάκρυ κύλησε
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nikoscapo

Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #326 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 09:21:52 μμ »
Αυτοί είναι οι αποστάτες.
Και αν δεν απατώμαι κόστιζαν κάπου 170-180€?

200ευρω.!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #327 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 10:26:16 μμ »


Κάτσε γιατί με μπερδεψε αυτό που είπες για τον αντάπτορα. Αυτός ο αντάπτορας που έχει φτιαχτεί για το caponord και εχουν βάλει τόσα παιδιά εδώ πχ κάνει για όλες τις ακτινικές αρκεί να μην είναι γομάρια στο πάχος ή καθε ακτινική θέλει μετρήσεις για να φτιαχτεί ο αντίστοιχος αντάπτορας?
Αυτο με τους δίσκους που πηγαίνει?

Οι πλειονοτητα των ακτινικων βγαίνουν με 2 διαφορετικές αποστάσεις μεταξύ των τρυπών για τις βιδες στήριξης: 100mm k 108mm.
Τις πρώτες τις φοράνε κυρίως ευρωπαϊκά, τις δευτερες κυριως γιαπωνισμενα.
Αυτός που έχει φτιαχτεί για το caponord, χρησιμοποιεί απόσταση 100mm και κάνει για όλες τις ακτινικές με 100mm απόσταση στήριξης. Φυσικά φτιάχνεται πανευκολα ένας άλλος με απόσταση 108mm.
Αυτό με τους δίσκους πηγαίνει στο γεγονός ότι αυτές οι δαγκάνες είναι σχεδιασμένες για δίσκους 330mm που έχουν άλλο ωφέλιμο τόξο, οπότε στου caponord θα πρέπει να πιάσουν μεγαλύτερο πλάτος δισκοπλακας (προφανώς προς το εσωτερικό).
Επίσης οι ακτινικές από την στιγμή που μπαίνουν με ανταπτορα σε αξονικό σύστημα, προφανώς παύουν να έχουν τα ωφελη της ακτινικής διάταξης και στην πράξη συμπεριφέρονται το ίδιο με τις αντίστοιχες τους σε αξονικές ;)
Χθες διάβασα ότι πέρα από μια πλασιμπο αίσθηση στο χέρι, δεν έχουν διαφορά στην πεδηση

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #328 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 10:35:18 μμ »
Ή αίσθηση έρχεται στο γεγονός ότι είναι πιο "δεμένη" η δαγκανα, πιο στιβαρή. Ψιλά γράμματα για τους περισσότερους από εμάς.
Υπολογίζοντας λοιπόν το κοστος, μάλλον δεν αξίζει.

PS. Για αγωνιστική χρήση, βοηθάει εφόσον μπορείς και αλλάζεις διαμετρο δίσκων, κρατώντας την ίδια μπότα της αναρτησης, κατ επέκταση το πιρούνι όλο.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Φρένα - αναβάθμιση .
« Απάντηση #329 - : Σεπτέμβριος 16, 2016, 11:38:04 μμ »
Θα το γυρίσουμε σε ΟΕΜ το εργαλείο να ησυχάσουμε και να παίρνουμε και πιο φτηνά τακάκια. Τι
Αυτοί είναι οι αποστάτες.
Και αν δεν απατώμαι κόστιζαν κάπου 170-180€?

200ευρω.!!!!!
Σύνολο κάπου τετρακόκια για δαγκάνες και αποστάτες δηλαδή και άλλα 190€ για μαμά δισκόπλακες. Καλά άστο το γυρνάμε ΟΕΜ το μηχανάκι και αφήνουμε τις συγκινήσεις για τα νέα παιδιά. Θα μου έρχονται και πιο φτηνά τα τακάκια :tez: :tez:
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης