για να τις αλλάξεις ρυθμίσεις σπρωχνεις ελαφρά προς τα ''πίσω''... δηλαδή αντιθετα απο εκει που φρενάρεις.. και κραωντας το εκει βαζεις νο 1 -2- 3 κτλ..
ειναι απλά η
αίσθηση στηνπίεση της μανέτας δε σημαίνει οτι φρενάρει πιο πολύ ή οχι..
1.. Πολύ μαλακή... (σα σκισμενο βρακι..)
2...πιο μετρια.. (σα σα βρακι που απλωσε απο το πλύσιμο)
3. νορμάλ θέση... (καινουργιο βρακι απ`του παζάααρ...)
4. ''σκληρή'' θεση.. πατάς λίγο και τσιμπαει το φρενο.. (ε..σχεση με τα φρενα του tuono... πάλι..βρακι ειναι...χαχα
)
να κοιτάξεις ποια θεση σε βολευει και οταν πειραματιζεσαι ΜΗΝ το κανεις απο φανάρι σε φανάρι μες στην πόλη και αγκαλιαστείς με κανέναν.. επίσης στο Νο4 ειναι πιο απότομο...
ειναι καθαρά θεμα γουστου...