APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: costas στις Νοέμβριος 07, 2008, 11:06:36 πμ
-
Ποιός γνωρίζει αν είναι δυνατόν να φορτώσουμε την μπαταρία της Capo από την πλαινή μπρίζα παροχής ρεύματος διαθέτοντας φυσικά φορτηστή με το κατάλληλο φις? Είναι σίγουρο ότι δεν θα πάθουν ζημιά τα ηλεκτρονικά της μηχανής?
-
Ποιός γνωρίζει αν είναι δυνατόν να φορτώσουμε την μπαταρία της Capo από την πλαινή μπρίζα παροχής ρεύματος διαθέτοντας φυσικά φορτηστή με το κατάλληλο φις? Είναι σίγουρο ότι δεν θα πάθουν ζημιά τα ηλεκτρονικά της μηχανής?
αρκεί να ειναι για ίδια τάση.... εγώ δοκίμασα... το βάζεις ειτε στον αντάπτορα είτε με καλώδια από κατω... για ζημιά μου φαινεται extreme... :bye: :bye:
-
Φυσικά και γίνεται! Εχω παρει φορτιστή, άλλαξα τους ακροδέκτες σε φις αναπτήρα και φορτιζει κανονικά! Παντα ο φορτιστής βγαζει, εστω και λίγο, παραπανω ρευμα απο 12V! Οποτε η πορεια του ρευματος ειναι πάντα, απο τον φορτιστη προς την μπαταρία, ποτε αναποδα! :bye: :bye: :bye:
-
Η μύτη του φις μπροστά είναι ο θετικός πόλος ή ο αρνητικός?
-
Η μύτη του φις μπροστά είναι ο θετικός πόλος ή ο αρνητικός?
:thnk:
-
Η μύτη του φις μπροστά είναι ο θετικός πόλος ή ο αρνητικός?
Γεια σου Κώστα.
Η μύτη είναι το (+) :bye:
-
Καλή χρονιά σε όλους!
Έκανα και εγώ την πατέντα για φόρτιση από την πρίζα (αφού έριξα μια ματιά στο ηλεκτρολογικό κύκλωμα :dry:)
Αγόρασα το φις από ανταλλακτικά αυτοκινήτων 6€ και σύνδεσα ένα κόκκινο καλώδιο στη μύτη του βύσματος (+) και ένα μαύρο στα πλαϊνά (-).
Τα καλώδια ήταν επίτηδες διαφορετικού μήκους για να μην ακουμπάν μεταξύ τους τα τσιμπιδάκια του φορτιστή.
Βάζουμε το βύσμα στη μπρίζα της μηχανής και με τα τσιμπιδάκια συνδέουμε τα καλώδια ίδιου χρώματος και έχουμε φόρτιση χωρίς να βγάλουμε
ούτε τη σέλα! :kalo:
-
Ωραίος ο Vorios.. :ohyes: :ohyes: :bye: :bye: :bye:
να` σαι καλά... ωραία πατέντα... ;) :bye: :bye: :bye:
-
Vorios , Ε-Γ-Ρ-Α-Ψ-Ε-Σ ! λεμε !
-
αιντε και έγινε sticky.. ;) :bye:
-
Vorios,πολύ ωραίος !
Ελπίζω το κιν σου να ισχύει ακόμα :bye:
-
Έκανα μια τροποποίηση στη σύνδεση με τα καλώδια του μετασχηματιστή με φίσες από PC.
Τώρα νομίζω δείχνει πιο "επαγγελματικό".
Πάντως η πατέντα μπορεί να γίνει και για μηχανές που δεν έχουν μπρίζα, αν τα καλώδια μετά την φίσα συνδεθούν
μόνιμα στους πόλους της μπαταρίας. Έτσι θα έχουμε μια φίσα στη μηχανή όπου θα συνδέουμε τη φίσα από τον
φορτιστή. Βέβαια αυτό αξίζει να γίνει μόνο αν η πρόσβαση στους πόλους της μπαταρίας είναι δύσκολη :blus:
-
Έκανα μια τροποποίηση στη σύνδεση με τα καλώδια του μετασχηματιστή με φίσες από PC.
Τώρα νομίζω δείχνει πιο "επαγγελματικό".
Πάντως η πατέντα μπορεί να γίνει και για μηχανές που δεν έχουν μπρίζα, αν τα καλώδια μετά την φίσα συνδεθούν
μόνιμα στους πόλους της μπαταρίας. Έτσι θα έχουμε μια φίσα στη μηχανή όπου θα συνδέουμε τη φίσα από τον
φορτιστή. Βέβαια αυτό αξίζει να γίνει μόνο αν η πρόσβαση στους πόλους της μπαταρίας είναι δύσκολη :blus:
To 'χεις το'χεις :D :ohyes: :bye:
-
ωραιος..εσυ χαραμιζεσαι... :kalo:
-
Bravo πολύ καλή πατέντα... :kalo: :kalo: :kalo:
-
Σχετικά με την φόρτιση της μπαταρίας με το βύσμα στην πρίζα του capo υπάρχει ένα θέμα.
Πολλοί έχουν πει ότι μόλις βάζουν εκεί να φορτίσει η μπαταρία, μετά από λίγα λεπτά, 3-4, παίρνουν ένδειξη ότι η μπαταρία είναι έτοιμη.
Σήμερα φόρτισα κι εγώ απο εκείνο το σημείο κι η ένδειξη ότι ήταν έτοιμη (προς μεγάλη μου έκπληξη) εμφανίστηκε μετά από 3 λεπτά. :thnk:
Η φόρτιση έγινε με συνδεδεμένο πολύμετρο και έδειχνε προοδευτικά την άνοδο των Volts μεχρι να φτάσει στο σημείο φόρτισης σε 2 λεπτά, και μόλις έφτανε άναβε το λαμπάκι ότι φόρτισε. :thnk:
Έβγαλα λοιπόν την σέλα και φόρτισα απ ευθείας στην μπαταρία, και παρόλο που απ' το βύσμα έδειξε ότι δεν ήθελε φόρτιση, επάνω στην μπαταρία έμεινε 40 λεπτά και τότε άναψε το λαμπάκι.
Κι αυτή η φόρτιση έγινε με πολύμετρο και φυσικά η πρόοδος της φόρτισης ήταν φυσιολογική.
Δεν έψαξα παραπέρα γιατί έχει ψοφόκρυο, όταν το ψάξω και βρω γιατί γίνεται αυτό θα ενημερώσω. :bye:
-
:thnk: :thnk: :thnk:
Η αλήθεια είναι ότι και σε εμένα έγινε το ίδιο (σε δύο λεπτά έδειξε ότι είναι οκ) αλλά είπα μπράβο στο κάπο ...
λες... :thnk: :thnk: :thnk:
Πάντως το guzzi που φόρτισα με τον ίδιο τρόπο έκανε μία ώρα για να δείξει οκ :thnk: :thnk: :thnk:
-
:thnk: :thnk: :thnk:
Η αλήθεια είναι ότι και σε εμένα έγινε το ίδιο (σε δύο λεπτά έδειξε ότι είναι οκ) αλλά είπα μπράβο στο κάπο ...
λες... :thnk: :thnk: :thnk:
Πάντως το guzzi που φόρτισα με τον ίδιο τρόπο έκανε μία ώρα για να δείξει οκ :thnk: :thnk: :thnk:
Πιθανόν η συνδεσμολογία της πρίζας του capo, σε σχέση με την διαδρομή του κυκλώματος προς την μπαταρία, να είναι διαφορετική και μάλλον δεν πάει κατευθείαν στην μπαταρία. Απο καπου περνά αλλά από που? :thnk:
Θα κοιτάξω το ηλεκτρικό σχέδιο μπας και δείχνει λεπτομέρειες.
-
Επίσης κάτι άλλο.
Όσοι χρησιμοποιήτε τα γνωστά βύσματα του αναπτήρα και είναι "ιδιοκατασκευές" οι συνδέσεις τους, προσέξτε κι έχετε το νου σας διότι με το "βάλε βγάλε" είναι πιθανόν οι επαφές (+)(-) που έχει μέσα κολλημένα τα καλώδια να βραχυκυκλώσουν και.................. :ohyes:
-
Λοιπόν το κύκλωμα είναι έτσι και μαλλον θα χρειαστούμε και καμιά βοήθεια απο κανέναν ειδικό γιατί σαν ερασιτέχνης δεν βλέπω κάτι περίεργο. Η γραμμή ξεκινά απο το βύσμα και καταλήγει στην μπαταρία περνόντας μόνο μέσα απο ασφάλειες και φίσες.
35= Βύσμα
34= Δευτερεύουσες ασφάλειες 15Α
1 = Φίσα
32= Πρωτεύουσες ασφάλειες 30Α
76= Ασφάλεια αντλίας ABS
30= Ρελέ εκκίνησης
31= Μπαταρία
29 =Μίζα
Γιατί λοιπόν όταν φορτίζουμε απο το φίς μας λεει σε 3 λεπτά ότι η μπαταρία είναι Ok, κι όταν την βαζουμε απευθείας στην μπαταρία θέλει 45 λεπτά? :thnk:
Όσοι θέλουν ολόκληρο το ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα είναι ΕΔΩ (http://rapidshare.com/files/182156128/Manuals_caponord.rar.html)
-
Δε δοκιμάζεις να μετρήσεις με το πολύμετρο τα Ampere φόρτισης στη μια και στην άλλη περίπτωση; Μήπως τα επηρεάζει η αυξημένη ωμική αντίσταση της καλωδίωσης της πρίζας;
-
Μήπως τα επηρεάζει η αυξημένη ωμική αντίσταση της καλωδίωσης της πρίζας;
+1
Αυτό είπα και εγώ στον Νίκο :)
-
Δεν έχω δυνατότητα αυτή τη στιγμή να κανω μετρήσεις αλλά μάλλον έτσι όπως τα λέτε είναι αν δείτε κι ολόκληρο το ηλεκτρικό σχεδιάγραμα.
Η πρίζα εκτός από την σύνδεση της με την μπαταρία έχει επαφή και με:
3 Ρελέ χαμηλής στάθμης φώτων
4 Ρελέ Υψηλής στάθμης φώτων
13 Κεντρικός διακόπτης
14 Ρελε πτώσης
16 Ρελέ αντλίας βενζίνης
30 Ρελέ εκκίνησης
38 ανορθωτής
39 Ρελέ injection.
Οι ωμικές αντιστάσεις κανουν πάρτυ. :zl%
Στο σχέδιο το "ωμικό" ταξίδι με κόκκινο.
-
Δεν έχω δυνατότητα αυτή τη στιγμή να κανω μετρήσεις αλλά μάλλον έτσι όπως τα λέτε είναι αν δείτε κι ολόκληρο το ηλεκτρικό σχεδιάγραμα.
Η πρίζα εκτός από την σύνδεση της με την μπαταρία έχει επαφή και με:
3 Ρελέ χαμηλής στάθμης φώτων
4 Ρελέ Υψηλής στάθμης φώτων
13 Κεντρικός διακόπτης
14 Ρελε πτώσης
16 Ρελέ αντλίας βενζίνης
30 Ρελέ εκκίνησης
38 ανορθωτής
39 Ρελέ injection.
Η ωμικές αντιστάσεις κανουν πάρτυ. :zl%
Στο σχέδιο το "ωμικό" ταξίδι με κόκκινο.
Νίκο εσένα σε νοιάζει η διαδρομή από την πρίζα έως την μπαταρία, όχι οι διακλαδώσεις (τουλάχιστον όσον αφορά την αντίσταση).
Και κατευθείαν στην μπαταρία να τον συνδέσεις τον φορτιστή πάλι τα εξαρτήματα που ανέφερες θα είναι συνδεδεμένα στην γραμμή
:bye: :bye:
-
Δεν έχω δυνατότητα αυτή τη στιγμή να κανω μετρήσεις αλλά μάλλον έτσι όπως τα λέτε είναι αν δείτε κι ολόκληρο το ηλεκτρικό σχεδιάγραμα.
Η πρίζα εκτός από την σύνδεση της με την μπαταρία έχει επαφή και με:
3 Ρελέ χαμηλής στάθμης φώτων
4 Ρελέ Υψηλής στάθμης φώτων
13 Κεντρικός διακόπτης
14 Ρελε πτώσης
16 Ρελέ αντλίας βενζίνης
30 Ρελέ εκκίνησης
38 ανορθωτής
39 Ρελέ injection.
Η ωμικές αντιστάσεις κανουν πάρτυ. :zl%
Στο σχέδιο το "ωμικό" ταξίδι με κόκκινο.
Νίκο εσένα σε νοιάζει η διαδρομή από την πρίζα έως την μπαταρία, όχι οι διακλαδώσεις (τουλάχιστον όσον αφορά την αντίσταση).
Και κατευθείαν στην μπαταρία να τον συνδέσεις τον φορτιστή πάλι τα εξαρτήματα που ανέφερες θα είναι συνδεδεμένα στην γραμμή
:bye: :bye:
Ναι σωστά.
Αλλά μου φαίνεται πολύ κουλή αυτή η κατασταση. :thnk:
Με την πρώτη ευκαιρία θα αρχίσω το ξήλωμα να δω τι παιζει.
-
Άσχετο, αλλά ποιό φορτιστή χρησιμοποιείτε και από που τον αγοράσατε;
Και κάτι άλλο. Άλλαξα μπαταρία πρόσφατα και είδα μία διαφορά στην απόδοση της μηχανής, είναι δυνατό να συμβαίνει αυτό; Περίπου ένα 5-10% αύξηση απόδοσης στις χαμηλές στροφές ιδιαίτερα. Ιδέα μου είναι;