0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζας ]
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 11, 2009, 03:55:31 μμ »
Σχετικά με την φόρτιση της μπαταρίας με το βύσμα στην πρίζα του capo υπάρχει ένα θέμα.
Πολλοί έχουν πει ότι μόλις βάζουν εκεί να φορτίσει η μπαταρία, μετά από λίγα λεπτά, 3-4, παίρνουν ένδειξη ότι η μπαταρία είναι έτοιμη.
Σήμερα φόρτισα κι εγώ απο εκείνο το σημείο κι η ένδειξη ότι ήταν έτοιμη (προς μεγάλη μου έκπληξη) εμφανίστηκε μετά από 3 λεπτά. :thnk:
Η φόρτιση έγινε με συνδεδεμένο πολύμετρο και έδειχνε προοδευτικά την άνοδο των Volts μεχρι να φτάσει στο σημείο φόρτισης σε 2 λεπτά, και μόλις έφτανε άναβε το λαμπάκι ότι φόρτισε. :thnk:

Έβγαλα λοιπόν την σέλα και φόρτισα απ ευθείας στην μπαταρία, και παρόλο που απ' το βύσμα έδειξε ότι δεν ήθελε φόρτιση, επάνω στην μπαταρία έμεινε 40 λεπτά και τότε άναψε το λαμπάκι.
Κι αυτή η φόρτιση έγινε με πολύμετρο και φυσικά η πρόοδος της φόρτισης ήταν φυσιολογική.

Δεν έψαξα παραπέρα γιατί έχει ψοφόκρυο, όταν το ψάξω και βρω γιατί γίνεται αυτό θα ενημερώσω. :bye:

*

Vorios

Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζας ]
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 11, 2009, 05:04:50 μμ »
 :thnk: :thnk: :thnk:
Η αλήθεια είναι ότι και σε εμένα έγινε το ίδιο (σε δύο λεπτά έδειξε ότι είναι οκ) αλλά είπα μπράβο στο κάπο ...
λες... :thnk: :thnk: :thnk:
Πάντως το guzzi που φόρτισα με τον ίδιο τρόπο έκανε μία ώρα για να δείξει οκ  :thnk: :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζας ]
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 11, 2009, 05:57:48 μμ »
:thnk: :thnk: :thnk:
Η αλήθεια είναι ότι και σε εμένα έγινε το ίδιο (σε δύο λεπτά έδειξε ότι είναι οκ) αλλά είπα μπράβο στο κάπο ...
λες... :thnk: :thnk: :thnk:
Πάντως το guzzi που φόρτισα με τον ίδιο τρόπο έκανε μία ώρα για να δείξει οκ  :thnk: :thnk: :thnk:
Πιθανόν η συνδεσμολογία της πρίζας του capo, σε σχέση με την διαδρομή του κυκλώματος προς την μπαταρία, να είναι διαφορετική και μάλλον δεν πάει κατευθείαν στην μπαταρία. Απο καπου περνά αλλά από που? :thnk:
Θα κοιτάξω το ηλεκτρικό σχέδιο μπας και δείχνει λεπτομέρειες.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζας ]
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 11, 2009, 07:17:23 μμ »
Επίσης κάτι άλλο.
Όσοι χρησιμοποιήτε τα γνωστά βύσματα του αναπτήρα και είναι "ιδιοκατασκευές" οι συνδέσεις τους, προσέξτε κι έχετε το νου σας διότι με το "βάλε βγάλε" είναι πιθανόν οι επαφές (+)(-) που έχει μέσα κολλημένα τα καλώδια να βραχυκυκλώσουν και.................. :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζας ]
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 11, 2009, 07:44:23 μμ »
Λοιπόν το κύκλωμα είναι έτσι και μαλλον θα χρειαστούμε και καμιά βοήθεια απο κανέναν ειδικό γιατί σαν ερασιτέχνης δεν βλέπω κάτι περίεργο. Η γραμμή ξεκινά απο το βύσμα και καταλήγει στην μπαταρία περνόντας μόνο μέσα απο ασφάλειες και φίσες.

35= Βύσμα
34= Δευτερεύουσες ασφάλειες 15Α
1  = Φίσα
32= Πρωτεύουσες ασφάλειες 30Α
76= Ασφάλεια αντλίας ABS
30= Ρελέ εκκίνησης
31= Μπαταρία
29 =Μίζα

Γιατί λοιπόν όταν φορτίζουμε απο το φίς μας λεει σε 3 λεπτά ότι η μπαταρία είναι Ok, κι όταν την βαζουμε απευθείας στην μπαταρία θέλει 45 λεπτά? :thnk:


Όσοι θέλουν ολόκληρο το ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα είναι ΕΔΩ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 11, 2009, 08:18:39 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζας ]
« Απάντηση #20 - : Ιανουάριος 12, 2009, 12:44:47 μμ »
Δε δοκιμάζεις να μετρήσεις με το πολύμετρο τα Ampere φόρτισης στη μια και στην άλλη περίπτωση; Μήπως τα επηρεάζει η αυξημένη ωμική αντίσταση της καλωδίωσης της πρίζας;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζα`
« Απάντηση #21 - : Ιανουάριος 12, 2009, 04:31:18 μμ »
Μήπως τα επηρεάζει η αυξημένη ωμική αντίσταση της καλωδίωσης της πρίζας;

+1

Αυτό είπα και εγώ στον Νίκο  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2009, 05:27:39 μμ από Zeppelin »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζα`
« Απάντηση #22 - : Ιανουάριος 12, 2009, 08:11:30 μμ »
Δεν έχω δυνατότητα αυτή τη στιγμή να κανω μετρήσεις αλλά μάλλον έτσι όπως τα λέτε είναι αν δείτε κι ολόκληρο το ηλεκτρικό σχεδιάγραμα.
Η πρίζα εκτός από την σύνδεση της με την μπαταρία έχει επαφή και με:

3 Ρελέ χαμηλής στάθμης φώτων
4 Ρελέ Υψηλής στάθμης φώτων
13 Κεντρικός διακόπτης
14 Ρελε πτώσης
16 Ρελέ αντλίας βενζίνης
30 Ρελέ εκκίνησης
38 ανορθωτής
39 Ρελέ injection.


Οι ωμικές αντιστάσεις κανουν πάρτυ. :zl%



Στο σχέδιο το "ωμικό" ταξίδι με κόκκινο.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2009, 09:03:13 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζα`
« Απάντηση #23 - : Ιανουάριος 12, 2009, 09:34:08 μμ »
Δεν έχω δυνατότητα αυτή τη στιγμή να κανω μετρήσεις αλλά μάλλον έτσι όπως τα λέτε είναι αν δείτε κι ολόκληρο το ηλεκτρικό σχεδιάγραμα.
Η πρίζα εκτός από την σύνδεση της με την μπαταρία έχει επαφή και με:

3 Ρελέ χαμηλής στάθμης φώτων
4 Ρελέ Υψηλής στάθμης φώτων
13 Κεντρικός διακόπτης
14 Ρελε πτώσης
16 Ρελέ αντλίας βενζίνης
30 Ρελέ εκκίνησης
38 ανορθωτής
39 Ρελέ injection.


Η ωμικές αντιστάσεις κανουν πάρτυ. :zl%



Στο σχέδιο το "ωμικό" ταξίδι με κόκκινο.

Νίκο εσένα σε νοιάζει η διαδρομή από την πρίζα έως την μπαταρία, όχι οι διακλαδώσεις (τουλάχιστον όσον αφορά την αντίσταση).

Και κατευθείαν στην μπαταρία να τον συνδέσεις τον φορτιστή πάλι τα εξαρτήματα που ανέφερες θα είναι συνδεδεμένα στην γραμμή

 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζα`
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 12, 2009, 09:41:22 μμ »
Δεν έχω δυνατότητα αυτή τη στιγμή να κανω μετρήσεις αλλά μάλλον έτσι όπως τα λέτε είναι αν δείτε κι ολόκληρο το ηλεκτρικό σχεδιάγραμα.
Η πρίζα εκτός από την σύνδεση της με την μπαταρία έχει επαφή και με:

3 Ρελέ χαμηλής στάθμης φώτων
4 Ρελέ Υψηλής στάθμης φώτων
13 Κεντρικός διακόπτης
14 Ρελε πτώσης
16 Ρελέ αντλίας βενζίνης
30 Ρελέ εκκίνησης
38 ανορθωτής
39 Ρελέ injection.


Η ωμικές αντιστάσεις κανουν πάρτυ. :zl%



Στο σχέδιο το "ωμικό" ταξίδι με κόκκινο.

Νίκο εσένα σε νοιάζει η διαδρομή από την πρίζα έως την μπαταρία, όχι οι διακλαδώσεις (τουλάχιστον όσον αφορά την αντίσταση).

Και κατευθείαν στην μπαταρία να τον συνδέσεις τον φορτιστή πάλι τα εξαρτήματα που ανέφερες θα είναι συνδεδεμένα στην γραμμή

 :bye: :bye:
Ναι σωστά.
Αλλά μου φαίνεται πολύ κουλή αυτή η κατασταση. :thnk:
Με την πρώτη ευκαιρία θα αρχίσω το ξήλωμα να δω τι παιζει.

*

themis3000

Απ: Φόρτιση μπαταρίας - [ Πατέντα με Διακόπτη πρίζας ]
« Απάντηση #25 - : Φεβρουάριος 14, 2009, 07:56:52 μμ »
Άσχετο, αλλά ποιό φορτιστή χρησιμοποιείτε και από που τον αγοράσατε;
Και κάτι άλλο. Άλλαξα μπαταρία πρόσφατα και είδα μία διαφορά στην απόδοση της μηχανής, είναι δυνατό να συμβαίνει αυτό; Περίπου ένα 5-10% αύξηση απόδοσης στις χαμηλές στροφές ιδιαίτερα. Ιδέα μου είναι;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης