0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
λοιπον ..... εγω δεν εχω πηγασο αλλα capo .... πριν απο 3 και μιση εβδομαδες γυρνωντας βραδυ 11.00 στο σπιτι απο τη δουλεια εχωντας κανει μια αποσταση σχεδον 4 χλμ... φτανω ,κατεβαινω να ανοιξω το γκαραζ και το μηχανακι ξαφνικα γινεται εργοστασιο τσιγαρων!!!!!!!! καπνος και κακο!!!! σκιβω κοιτω κατω απο το ρεζερβουαρ και....... βλεπω φλογα!!!2 λεπτα μετα και ενα μεγαλο πυροσβεστηρα αδειο..!! η μηχανη ηταν λευκη και εγω μαυρος...προβλημα??? βραχυκυκλωμα στην καλωδιοση της τρομπας βενζινης που επειδη περνα κατω απο το φιλτροκουτι και κοντα απο το σωληνακι υψηλης!!! συνδιασμος ολων εκανε το φιλτροκουτι να λαμπαδιασει σαν τη μονη αρκαδιου!!! μαζι με το φιλτροκουτι που εγινε μπαλλα εχασ την καλωδιωση το σωληνακι υψηλης και τη μεταλλικη χυτευτη εισαγωγη αερος!!!!
προβλημα??? βραχυκυκλωμα στην καλωδιοση της τρομπας βενζινης που επειδη περνα κατω απο το φιλτροκουτι και κοντα απο το σωληνακι υψηλης!!! συνδιασμος ολων εκανε το φιλτροκουτι να λαμπαδιασει σαν τη μονη αρκαδιου!!! μαζι με το φιλτροκουτι που εγινε μπαλλα εχασ την καλωδιωση το σωληνακι υψηλης και τη μεταλλικη χυτευτη εισαγωγη αερος!!!!
Τελικα ..αυτό που πρεπει όλοι μας να κανουμε ειναι να ψαχνουμε την μηχανή μας ενδελεχώς και να διορθώνουμε και μεις και ο μηχανικός μας οτιδήποτε φαινεται φθαρμένο και ύποπτο !!!Μονο αυτό σωζει !!!
Παράθεση από: glayxs στις Ιούλιος 04, 2009, 09:33:02 πμπροβλημα??? βραχυκυκλωμα στην καλωδιοση της τρομπας βενζινης που επειδη περνα κατω απο το φιλτροκουτι και κοντα απο το σωληνακι υψηλης!!! συνδιασμος ολων εκανε το φιλτροκουτι να λαμπαδιασει σαν τη μονη αρκαδιου!!! μαζι με το φιλτροκουτι που εγινε μπαλλα εχασ την καλωδιωση το σωληνακι υψηλης και τη μεταλλικη χυτευτη εισαγωγη αερος!!!! Βασικά δεν φταίει επειδή απλά περνάει από κάτω το σωληνάκι, αλλά επειδή τα τρία καλώδια που βγαίνουν από την βάση της τρόμπας κόβονται με το βάλε βγάλε και εκεί έγινε βραχυκύκλωμα και σπινθήρας.Καλό είναι να τσεκάρουμε συχνά και να προσέχουμε αυτό εκεί το σημείο.Αυτό δε σημαίνει ότι εξαφανίζεται η ευθύνη του κατασκευαστή της "απαράδεκτης ποιότητας" της σύνδεσης.Αυτό εδώ είναι το σημείο με το πρόβλημα(?) και στη 2η φωτό έχει μπει μονωτική ταινία.Θα βάλω προσεχώς και μια φωτό πολύ κοντινή για να δείτε και το κόψιμο των καλωδίων που φαίνονται πόσο έχουν γυμνωθεί.
θεωρω οτι οδηγω ενα απο τα καλλιτερα δικυκλα παραγωγης που θα επρεπε να εχει πουλησει σα τρελλο γιατι πολυ απλα ειναι μια μηχανη που η σχεση τιμη-προσφορα ειναι πολυ καλη... σεν εχει πουλησει οσο θα επρεπε οχι γιατι φταιει το μηχανακι αλλα γιατι ο ελληνας αντιπροσωπος με συγκεκριμμενες ενεργειες εχει φοβισει το μεγαλυτερο μερος των δικυκλιστων στην Ελλαδα!
Παράθεση από: glayxs στις Ιούλιος 05, 2009, 09:26:15 μμθεωρω οτι οδηγω ενα απο τα καλλιτερα δικυκλα παραγωγης που θα επρεπε να εχει πουλησει σα τρελλο γιατι πολυ απλα ειναι μια μηχανη που η σχεση τιμη-προσφορα ειναι πολυ καλη... σεν εχει πουλησει οσο θα επρεπε οχι γιατι φταιει το μηχανακι αλλα γιατι ο ελληνας αντιπροσωπος με συγκεκριμμενες ενεργειες εχει φοβισει το μεγαλυτερο μερος των δικυκλιστων στην Ελλαδα! +1000 μαν ...ενα λαθος ...μονο .....οχι ο αντιπροσωπος ...αλλα τα συνεργεια !!!! οι παλιοτεροι θυμομαστε την ξινισμενη φατσα ...συνεργειαδων ...που μολις εβλεπαν ιταλικο ...ελεγαν ...απαπαππαα !!!!
ναι saddle69 αλλά τα συνεργεία εχουν ''καει'' από την αντιπροσωπευση και την εταιρεία στην Ελλάδα, ετσι..?? δε θα καθίσει να σκάσει ο μαστορας για να πουλήσει / επισκευάσει / ζητησει ανταλλακτικό απο μια εταιρεία οταν θα παίρνει 42 φορες τηλ για να βγάλει ακρη......οπότε πουλάει / επισκευάσει ο,τι του ειναι πιο ευκολο...τωρα..αν στα παραπάνω προσθέσεις και την επικρατούσα ''ιδιοσυγκρασία'' κατα των ιταλικών.... το μείγμα γινεται εξαιρετικά ''εκρηκτικό''..πάντως ΕΑΝ υπαρχει στοκ στην ιταλία...(γιατι μπορει και εκεί να εχει εξαντληθει κατι, ετσι...).. δε γινεται μερικες παραγγελίες να στέλνονται κατ` εξαίρεση και κατ` εντολή του πελάτη σαν express..?? ας πούμε με ενα ανάλογο κοστος... π.χ. +20.15..30..ευρω...αν καποιος βιάζεται...
χμ...κάποτε ίσχυε αυτό στην aprilia..από την άλλη δε νομίζω να επιτευχθεί αυτό ή να το πω αλλιώς δε θα εχει θετικά αποτελέσματα στον πελάτη και θα υπάρξουν προβλήματα 1. πελάτη - εταιρείας2. πελάτη - συνεργειου3. εταιρειας - συνεργειου4. θα ειναι δυσκολη - αδύνατη η όποια επόπτευση... 5. τα παραπάνω για να ισχυσουν γενικώτερα σε ομίλους/εταιρειες κτλ προυποθέτουν νομιζω μια γενικώτερη σταθερη δυναμική συνεργασιας εμπιστοσύνης κτλ....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι