0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nikoscapo

Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #45 - : Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:31:45 πμ »
Είχε καει και την άλλαξα ρε συ. Ανάβει αλλά μόνο οταν πατάω φρένο. :thnk: :thnk: :thnk:


Ξανα καηκε.... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #46 - : Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:24:24 μμ »
Πάντως όπως είπα και πριν είναι ΤΟΥΜΠΑΝΕΕΕΣ!!!


Εμένα παιζουν αν τις κουνήσω αλλά κάνα δυο εκατοστα δεξιά αριστερά κλπ αλλά με επαναφορά στο αρχικό σημείο τοποθέτησής..


Πρέπει να γίνει συνάντηση και κοντράρισμα σε θέμα ήχου! :tez: [size=78%]..του bill ας πούμε οι acra με πατάνε από πάνω σε θέμα θορύβου[/size]
Καλά του bill δεν είναι μόνο οι acraπες που κάνουν τον διαφορετικό θόρυβο, ο τύπος έχει διαφορετικό κινητήρα τελείως λέμε.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #47 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:17:25 μμ »
Όλα καλά όλα ωραία , αλλά αυτό τα γκαπ γκουπ που ακούγεται σε κάθε μεγάλη λακούβα από το κούνημα των εξατμίσεων είναι ενοχλητικό .  :dry:

Δεν μπαίνω στη διαδικασία να ασχοληθώ βέβαια και να ψάξω λύσεις , και ας κόψει και το υποπλαίσιο στο φινάλε .... αλλά αν το ήξερα δεν θα τις έπαιρνα .

Φαντάζομαι όταν θα μπω και κανά χώμα τι πανηγύρι θα γίνει  :psdof:


Άσε που κάθε φορά που σταματάω αλλού κοιτάει η μία και αλλού η άλλη  :w3%
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:18:28 μμ από faraway »

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #48 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:29:09 μμ »
Far αν έρθεις καθόλου αθήνα ρε φίλε πέρνα από τον Παπαγιάννη να στις δει..και σίγουρα θα στις σενιάρει!
Μήπως έχει γίνει κάτι λάθος στην τοποθέτηση ρε συ?Τόσο πολύ?
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #49 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:32:41 μμ »
Είναι 3 μέρη κάθε εξάτμιση , 3 ενώσεις δλδ που συγκρατούνται με ελατήρια .
Παίζουν , σε μεγάλες λακούβες τις καταλαβαίνεις .... νιώθεις το γκαπ γκουπ που κάνουν .

Οι δικές σου από τι είδα έχουν 2 ενώσεις , δλδ ο λαιμός είναι εννιαίος και δεν σπάσει σε 2 κομμάτια όπως εμένα , οπότε έχεις σίγουρα λιγότερο παίξιμο .

Δεν νιώθεις κανά χτύπημα σε λακούβες με τις δικές σου ?  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #50 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:36:42 μμ »
Όλα καλά όλα ωραία , αλλά αυτό τα γκαπ γκουπ που ακούγεται σε κάθε μεγάλη λακούβα από το κούνημα των εξατμίσεων είναι ενοχλητικό .  :dry:

Δεν μπαίνω στη διαδικασία να ασχοληθώ βέβαια και να ψάξω λύσεις , και ας κόψει και το υποπλαίσιο στο φινάλε .... αλλά αν το ήξερα δεν θα τις έπαιρνα .

Φαντάζομαι όταν θα μπω και κανά χώμα τι πανηγύρι θα γίνει  :psdof:


Άσε που κάθε φορά που σταματάω αλλού κοιτάει η μία και αλλού η άλλη  :w3%

δεν  μπορει  ρε  φιλε  κατι  λαθος  στην  τοποθετηση  θα  εχει  γινει !!!  χωρις  να  θελω  να  σου  κανω  τον  πονηρο, μηπως  θελει  καμμια 

βαση  εστω   και  με  πατεντα,  δεν  ρωτας  και  τον  Ιταλο  απο  εκει  που τις  πηρες ???   

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #51 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:41:00 μμ »
Ρε φίλε ποτέ δεν ένοιωσα κάτι τέτοιο ακόμα και Ικαρία δηλαδή που έκανα ένα μεγάλο ποσοστό χωματόδρομων ,δεν έκαναν κιχ...και γενικά έχω θέμα με τα κοπανήματα...φαντάσου ότι έβγαλα την βαλίτσα γι αυτόν τον λόγο.


Αν δεν θες να ασχοληθείς πάντως ,πέρνα μία βόλτα από τον racetech (δεν έχω κανένα όφελος που το λέω ούτε τον ξέρω προσωπικά τον άνθρωπο ,απλά μου φάνηκε πολύ καλό παιδί ο  Πετρος και πολύ εντάξει) .Ετσι για την ιστορία και ο bill στον Πέτρο έφτιαξε τους λαιμούς στο capo. :kalo:
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #52 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:42:44 μμ »
στις  ενωσεις  εχει  φλαντζες  ???   

 μηπως  κανενα  ζουαν ???
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:47:02 μμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #53 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:46:16 μμ »
Τίποτα δεν έχει , χωνευτά είναι το ένα μέσα στο άλλο και πιάνουν με ελατήρια .

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #54 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:52:14 μμ »
Όντως 2 ενώσεις έχω και σου είχα πει και πιο πάνω ότι το μόνο παίξιμο που κάνουν είναι 2 εκατοστά αριστερά δεξια και μετά τέρμα κόκκαλο..πάνω κάτω τίποτα.
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #55 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 09:55:45 μμ »
Και μένα 2 εκατοστά αριστερά δεξιά κάνουν , αλλά και λίγο πάνω κάτω .

Το κούνημα δεν με ενδιαφέρει , το τράνταγμα μου τη σπάει στις λακούβες .  :dry:

Η λύση είναι να πάνε να κολληθούν στις 2 επάνω ενώσεις αλλά έχω τόσα νεύρα μαζί του που πραγματικά θα το αφήσω έτσι θα το συνυθίσω και να δω στο τέλος τι θα σπάσει πρώτο :

a) τα σκουλαρίκια που τις κρατάνε
β) το υποπλαίσιο
γ) τα νεύρα μου


*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #56 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 10:03:36 μμ »


Πάντως και αυτουνού εδώ πολύ κουνάει!!


Γιατί όμως τόσα νεύρα μαζί του?
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #57 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 10:04:36 μμ »
 εχεις  εντοπισει  απο  που  ακουγεται  ο  θορυβος ???  μηπως  στις  ενωσεις  να  βαλεις  φλαντζα  αμιαντου  για  να  μπουν  πιο  σφηνωτα ???

περα  οτι  μπορει  να  χρειαζεται  καποια  εξτρα  στηριξη !!!  μην  τρελλαινεσαι !!! :ohyes: ;)   

μελετησε το !!!
 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2014, 10:12:26 μμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #58 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 10:10:30 μμ »
Παίδες ,

δεν έκαναν 30€ και οκ , και όλα καλά , και να κάτσω να ασχοληθώ .  ;)

Έκαναν 530 € και όταν δίνεις 530 € θέλεις να δουλευει όπως πρέπει αυτό που αγοράζεις και όχι να ψάχνεις για λύσεις από δω και από εκεί .
Και όταν επίσης πουλάς εξατμίσεις σε On off μηχανάκια φροντίζεις τη στήριξη τους . Δεν πουλάς σε gsxr που αφενώς μεν έχει μία και αφετέρου δε , δεν θα περπατήσει ποτέ ούτε σε 1 μέτρο χώμα .  :ohyes:

Τις ξέρω τις λύσεις , άλλα έχω τόσα νεύρα που δεν θα ασχοληθώ και ας γίνει ότι θέλει ....

Γράφω απλά τι και πως , για να γνωρίζουν οι επόμενοι υποψήφιοι αγοραστές .

Εγώ αν είχα επιλογή , δεν θα τις έπαιρνα αυτή τη στιγμή .

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: GPR εξατμίσεις .
« Απάντηση #59 - : Σεπτέμβριος 12, 2014, 10:13:17 μμ »
Δεν ειναι τυχαιο που οι leovinci εχουν 2 κολαρα σε καθε τελικο με ειδικη λαμα για βαση.
Σιγουρα παιζει κολημα για να καταργηθει η ανουσια ενωση των 2 link pipe και επειδη ειναι ευκολο, κολλημα μια εξτρα βαση απο την κουρμπα του link pipe πριν το τελικο, ωστε να πιανει στην υπαρχουσα βαση για την μαμα εξατμιση στο υποπλαισιο.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης