0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος M-Power

  • *****
  • 214
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +12
Γραναζολόγιο Caponord
« - : Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:26:01 μμ »
Λέω να κοντύνω λίγο την μετάδοση. Υπάρχουν δυο επιλογές ή 16 μπροστά που βρίσκεις εύκολα ή 47 πίσω αλλά δεν μπορώ να βρω πουθενά.

με το 16 άκουσα οτι υπάρχουν κραδασμοί ισχύει?

και για το 47 πίσω χρειάζεται να αλλάξω αλυσίδα με περισσότερους κρίκους ή κάνει και η μαμά?




*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:46:42 μμ »
Βαλε 16 που ειναι ευκολο και φθηνο. Δεν εχει κραδασμους. Να ξερεις, θα μακρυνει το μεταξονιο σου μερικα χιλιοστα.
Εαν βαλεις 47αρι (απο 45?) δεν ειναι το ιδιο ακριβως (μεταδοση) και ειμαι επιφυλακτικος στο εαν μπορεις να κρατησεις την ιδια αλυσιδα. Τεινω περισσοτερο προς το ναι, αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια. Το μεταξονιο σε αυτη την περιπτωση μικραινει.



ps. Ωχ, μην σε παρουν χαμπαρι  :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 01, 2014, 02:11:41 μμ »
17-47 έχει βάλει ο Αργύρης στο capo του παραγγελία απο Ιταλία καθότι εδώ δεν έπαιζε.
Σετάκι 17-47 προτείνουν αρκετοί στο Ιταλικο forum A.O.T.R και ειναι η ενδιάμεση λύση σε απόδοση-κατανάλωση απο το μαμά γρανάζωμα (17-45 αν δεν κάνω λάθος) και το μαμά πίσω με 16αρι μπροστά.


Υπόψιν οτι το 17-47 είναι πιο ακριβό.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 02, 2014, 06:48:49 πμ »
Εγώ πάντως θα σου έλεγα να βάλεις 47/15!!! Μιλάμε το Capo θα γίνει fanbike!!  :P ούτε αλυσίδα θα αλλάξεις ούτε τίποτα!! Χαχα... Σκέψου το!!! Το πολύ πολύ εάν δεν σου αρέσει να βρεις από κάνα παλικάρι ένα μεταχειρισμενο 16  περνεις κ δύο κρίκους για τν αλυσίδα και τελείωσες!! Το θέμα γρανάζια μετάδοση είναι πολύ υποκειμενικό και προσωπικό!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 02, 2014, 07:50:26 πμ »
η oem αλυσίδα (17/45) ειναι 525/114, σε μένα το σετ (17/47) είναι 525/117 δεν ξέρω αν μπαίνει λοιπον αυτό το γρανάζωμα σε oem σετ.
 :bye:


Πάντος ταπεινή μου άποψη εμένα το 16/45 δεν με ικανοποιεί σε ταξίδι

"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος M-Power

  • *****
  • 214
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +12
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 03, 2014, 06:56:42 μμ »
το πίσω γρανάζι σε 47 τι μάρκα το έχετε βρει για να το βρω ;

και απο που ? Link?
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2014, 06:59:21 μμ από M-Power »

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 03, 2014, 07:15:24 μμ »
το πίσω γρανάζι σε 47 τι μάρκα το έχετε βρει για να το βρω ;

και απο που ? Link?


http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=140_3279_3568&products_id=4589


αλλίως μόνο για γρανάζι ebay
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος M-Power

  • *****
  • 214
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +12
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 04, 2014, 11:52:15 πμ »
βρήκα ποια εταιρία  το κατασκευάζει η PBR αλλά ποιο το έχει εδώ; αλλιώς με βλέπω να το παραγγέλνω από έξω. θέλει κανείς άλλος να γλιτώσουμε τα μεταφορικά;
 
http://www.pbr.it/index.php?option=com_content&view=article&id=8929%3Aaprilia-1000-etv-caponord&catid=39%3Acorone-e-pignoni&Itemid=99&lang=en

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #8 - : Μάιος 14, 2015, 12:11:15 μμ »
Το αναφερω εδω μιας και απο δω ειχε αρχισει..αν οι αρμοδιοι κρινουν οτι πρεπει να ανοιχτει αλλο θεμα ας μεταφερθει.
 Το γραναζι πριν λιγο αλλαχτηκε απο 16αρι σε 17αρι(Θοδωρη σε ευχαριστω πολυ ) ..χωρις να το εχω οδηγησει ακομα η πρωτη εντυπωση λογο του λαστιχου που ειχε γυρω γυρω του Θοδωρη ειναι οτι εχει λιγοτερο θορυβο (κοπαναει λιγοτερο η αλυσιδα ) ...εντυπωσεις καθ'οδον και καταναλωσης συντομα!


Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2015, 12:12:56 μμ από Soner »
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #9 - : Μάιος 14, 2015, 12:20:53 μμ »
Σε πήγα εδώ Άρη ,  :ohyes:
(ίδρωσα μέχρι να τα καταφέρω  :pray: )

άλλαξα και το τίτλο σε ''Γραναζολόγιο Caponord ''
οπότε εντυπώσεις και κριτικές που αφορούν γραναζώματα
πάνε εδώ .  :D

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #10 - : Μάιος 14, 2015, 12:21:46 μμ »
Οοοοκ αγορινα!

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #11 - : Μάιος 14, 2015, 12:27:33 μμ »
..χωρις να το εχω οδηγησει ακομα η πρωτη εντυπωση λογο του λαστιχου που ειχε γυρω γυρω του Θοδωρη ειναι οτι εχει λιγοτερο θορυβο (κοπαναει λιγοτερο η αλυσιδα ) ...

Κοπανάει λιγότερο , και δεν ακούγεται τόσο η αλυσίδα
γιατί έχει ελαφρώς μεγαλύτερη διάμετρο το 17αρι ,
και έτσι απομακρύνει ελάχιστα την αλυσίδα από τις γλύστρες και το ψαλίδι .  :D

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #12 - : Μάιος 14, 2015, 12:30:36 μμ »
Ρε συ τώρα βρήκες να το αλλάξεις? Δεν περίμενες μέχρι το μάθημα? Αν και 2-3 μέρες σου δίνω. Μετά θα ξαναβάλεις το 16άρι. :ohyes: :ohyes:
Και δράττομαι της ευκαιρίας να αναφέρω οτι σε χωμάτινες συνθήκες το 17άρι κάνει το Caponord επικίνδυνα οδηγήσιμο.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #13 - : Μάιος 14, 2015, 12:35:57 μμ »
Να κράξω εδώ δηλαδή????

Το λοιπόν επειδή δεν αξίζει μεγαλύτερης αναφοράς πιστεύω, το κάθε γρανάζομα αφορά τον εκάστοτε αναβάτη και τις απαιτήσεις του.


Η μετάβαση απο τον ένα στο άλλο (ιδιαίτερα μετα απο την χαρτογραφιση του catfish) δεν δίνει σημαντικές αλλαγες.


για μένα το 17αρι ειναι πιο ξεκούραστο και ρίχνει (ελαχιστα ) την κατανάλωση.


Αν κάποιος όμως έχει δοκιμάσει κάτι διαφορετικό απο 16/45 ή 17/45 θα ήταν ευλογο να παραθέσει εντυπώσεις.


 :bye:




Και ξεκινώ εγώ με το 17/47  το οποίο ειναι κάτι ενδιάμεσο και θεωρώ ότι ίσως να είναι μία μέση λύση γι'αυτους που ίσως να θέλουν λίγη περισσότερη ροπή στα χαμηλά αλλά δεν θέλουν να χάσουν ιδιαίτερα και σε τελικές.


Προσωπικά θα ήθελα να δοκιμάσω και ένα 17/44
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Γραναζολόγιο Caponord
« Απάντηση #14 - : Μάιος 14, 2015, 02:47:35 μμ »

Προσωπικά θα ήθελα να δοκιμάσω και ένα 17/44
και εγώ ένα 17 - 42, αλλά με προβληματίζει η ήδη μακριά πρώτη πόσο μακριά θα γίνει πια.
Χρειάζομαι κάτι που είναι 15-45 στην πρώτη ταχύτητα και να γίνετε 17-42 στην έκτη.
Μπορώ να έχω κάτι τέτοιο καλοί μου άνθρωποι? :thnk: :thnk: [size=78%] [/size]

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης