APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: M-Power στις Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:26:01 μμ
-
Λέω να κοντύνω λίγο την μετάδοση. Υπάρχουν δυο επιλογές ή 16 μπροστά που βρίσκεις εύκολα ή 47 πίσω αλλά δεν μπορώ να βρω πουθενά.
με το 16 άκουσα οτι υπάρχουν κραδασμοί ισχύει?
και για το 47 πίσω χρειάζεται να αλλάξω αλυσίδα με περισσότερους κρίκους ή κάνει και η μαμά?
-
Βαλε 16 που ειναι ευκολο και φθηνο. Δεν εχει κραδασμους. Να ξερεις, θα μακρυνει το μεταξονιο σου μερικα χιλιοστα.
Εαν βαλεις 47αρι (απο 45?) δεν ειναι το ιδιο ακριβως (μεταδοση) και ειμαι επιφυλακτικος στο εαν μπορεις να κρατησεις την ιδια αλυσιδα. Τεινω περισσοτερο προς το ναι, αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια. Το μεταξονιο σε αυτη την περιπτωση μικραινει.
ps. Ωχ, μην σε παρουν χαμπαρι :D
-
17-47 έχει βάλει ο Αργύρης στο capo του παραγγελία απο Ιταλία καθότι εδώ δεν έπαιζε.
Σετάκι 17-47 προτείνουν αρκετοί στο Ιταλικο forum A.O.T.R και ειναι η ενδιάμεση λύση σε απόδοση-κατανάλωση απο το μαμά γρανάζωμα (17-45 αν δεν κάνω λάθος) και το μαμά πίσω με 16αρι μπροστά.
Υπόψιν οτι το 17-47 είναι πιο ακριβό.
-
Εγώ πάντως θα σου έλεγα να βάλεις 47/15!!! Μιλάμε το Capo θα γίνει fanbike!! :P ούτε αλυσίδα θα αλλάξεις ούτε τίποτα!! Χαχα... Σκέψου το!!! Το πολύ πολύ εάν δεν σου αρέσει να βρεις από κάνα παλικάρι ένα μεταχειρισμενο 16 περνεις κ δύο κρίκους για τν αλυσίδα και τελείωσες!! Το θέμα γρανάζια μετάδοση είναι πολύ υποκειμενικό και προσωπικό!!!!
-
η oem αλυσίδα (17/45) ειναι 525/114, σε μένα το σετ (17/47) είναι 525/117 δεν ξέρω αν μπαίνει λοιπον αυτό το γρανάζωμα σε oem σετ.
:bye:
Πάντος ταπεινή μου άποψη εμένα το 16/45 δεν με ικανοποιεί σε ταξίδι
-
το πίσω γρανάζι σε 47 τι μάρκα το έχετε βρει για να το βρω ;
και απο που ? Link?
-
το πίσω γρανάζι σε 47 τι μάρκα το έχετε βρει για να το βρω ;
και απο που ? Link?
http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=140_3279_3568&products_id=4589
αλλίως μόνο για γρανάζι ebay
-
βρήκα ποια εταιρία το κατασκευάζει η PBR αλλά ποιο το έχει εδώ; αλλιώς με βλέπω να το παραγγέλνω από έξω. θέλει κανείς άλλος να γλιτώσουμε τα μεταφορικά;
http://www.pbr.it/index.php?option=com_content&view=article&id=8929%3Aaprilia-1000-etv-caponord&catid=39%3Acorone-e-pignoni&Itemid=99&lang=en (http://www.pbr.it/index.php?option=com_content&view=article&id=8929%3Aaprilia-1000-etv-caponord&catid=39%3Acorone-e-pignoni&Itemid=99&lang=en)
-
Το αναφερω εδω μιας και απο δω ειχε αρχισει..αν οι αρμοδιοι
κρινουν οτι πρεπει να ανοιχτει αλλο θεμα ας μεταφερθει.
Το γραναζι πριν λιγο αλλαχτηκε απο 16αρι σε 17αρι(Θοδωρη σε ευχαριστω πολυ ) ..χωρις να το εχω οδηγησει ακομα η πρωτη εντυπωση λογο του λαστιχου που ειχε γυρω γυρω του Θοδωρη ειναι οτι εχει λιγοτερο θορυβο (κοπαναει λιγοτερο η αλυσιδα ) ...εντυπωσεις καθ'οδον και καταναλωσης συντομα!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
Σε πήγα εδώ Άρη , :ohyes:
(ίδρωσα μέχρι να τα καταφέρω :pray: )
άλλαξα και το τίτλο σε ''Γραναζολόγιο Caponord ''
οπότε εντυπώσεις και κριτικές που αφορούν γραναζώματα
πάνε εδώ . :D
-
Οοοοκ αγορινα!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
..χωρις να το εχω οδηγησει ακομα η πρωτη εντυπωση λογο του λαστιχου που ειχε γυρω γυρω του Θοδωρη ειναι οτι εχει λιγοτερο θορυβο (κοπαναει λιγοτερο η αλυσιδα ) ...
Κοπανάει λιγότερο , και δεν ακούγεται τόσο η αλυσίδα
γιατί έχει ελαφρώς μεγαλύτερη διάμετρο το 17αρι ,
και έτσι απομακρύνει ελάχιστα την αλυσίδα από τις γλύστρες και το ψαλίδι . :D
-
Ρε συ τώρα βρήκες να το αλλάξεις? Δεν περίμενες μέχρι το μάθημα? Αν και 2-3 μέρες σου δίνω. Μετά θα ξαναβάλεις το 16άρι. :ohyes: :ohyes:
Και δράττομαι της ευκαιρίας να αναφέρω οτι σε χωμάτινες συνθήκες το 17άρι κάνει το Caponord επικίνδυνα οδηγήσιμο.
-
Να κράξω εδώ δηλαδή????
Το λοιπόν επειδή δεν αξίζει μεγαλύτερης αναφοράς πιστεύω, το κάθε γρανάζομα αφορά τον εκάστοτε αναβάτη και τις απαιτήσεις του.
Η μετάβαση απο τον ένα στο άλλο (ιδιαίτερα μετα απο την χαρτογραφιση του catfish) δεν δίνει σημαντικές αλλαγες.
για μένα το 17αρι ειναι πιο ξεκούραστο και ρίχνει (ελαχιστα ) την κατανάλωση.
Αν κάποιος όμως έχει δοκιμάσει κάτι διαφορετικό απο 16/45 ή 17/45 θα ήταν ευλογο να παραθέσει εντυπώσεις.
:bye:
Και ξεκινώ εγώ με το 17/47 το οποίο ειναι κάτι ενδιάμεσο και θεωρώ ότι ίσως να είναι μία μέση λύση γι'αυτους που ίσως να θέλουν λίγη περισσότερη ροπή στα χαμηλά αλλά δεν θέλουν να χάσουν ιδιαίτερα και σε τελικές.
Προσωπικά θα ήθελα να δοκιμάσω και ένα 17/44
-
Προσωπικά θα ήθελα να δοκιμάσω και ένα 17/44
και εγώ ένα 17 - 42, αλλά με προβληματίζει η ήδη μακριά πρώτη πόσο μακριά θα γίνει πια.
Χρειάζομαι κάτι που είναι 15-45 στην πρώτη ταχύτητα και να γίνετε 17-42 στην έκτη.
Μπορώ να έχω κάτι τέτοιο καλοί μου άνθρωποι? :thnk: :thnk: [size=78%] [/size]
-
Μεχρι στιγμης το 17ρι δεν με δυσκολεψε καπου μεσα στην πολη(μην φανταστειτε κεντρο Β.Π
Μεταμορφωση-Βριλησσια απο Σπυρου Λουη για οσους ξερουν )..η διαφορα μου φαινεται μικρη σε σχεση με αυτο που περιμενα.
Ποιο "ξεκουαστο" μου φαινεται το μηχανακι ,απο κραδασμους δεν εχω κατι παραπανω απο αυτους που ειχα σε γενικες γραμμες, το μηχανακι γενικοτερα μου φαινεται οτι ανοιγει ποιο γραμμικα-ομαλα.Σε εθνικη δεν το δοκιμασα ακομα για να δω την γλυκα του..αλλα γενικα μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος.
Αυτα τα ολιγα προς το παρον.
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
Ρε, πανε μια βολτα με το 17αρι να δεις. :bye:
-
Επαρχιακο δυκτιο εννοεις λογικα Κοσμα ε;Θα δοκιμασω μια Πεντελη οταν μπορεσω να το τσεκαρω και σε αυτον τον τομεα.
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
Επαρχιακο δυκτιο εννοεις λογικα Κοσμα ε;Θα δοκιμασω μια Πεντελη οταν μπορεσω να το τσεκαρω και σε αυτον τον τομεα.
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
Βρε κουλάδι!!!!!!! ποια διαφορά περιμένεις να δεις????
Έβαλες και τα τακουνάτα τώρα δεν νοιωθεις ντιπ! :D
-
Μην μου βριζετε το τρυφερό ποχδι,είναι σε ευαίσθητη ηλικία και θα τουμεινουντραυματα στο κορμακι του,και μετα πως θα το παντρεψουμμε
-
Εσενα ψηλε μου θα σε κανονισω το απογευμα!Τρυπουλες θες ε;
Κυριε Δημητρη μας σας ευχαριστω για την υποστηριξη!
Ξερω την αγαπη που μου τρεφετε!
Στα του θεματος τωρα..θα δοκιμαστει κι αλλο και σε αλλους τομεις και θα βγαλω μια πληρης αποψη πιστευω!
Θα ειμαι συντονισμενος!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
Είναι καθαρά θέμα προσωπικών επιλογών οδήγησης ρε σεις μην το ψάχνουμε. Όπως και τα ελαστικά που τα ίδια λάστιχα που εγώ βγάζω μάπα ο τάδε τα βγάζει κορυφαία.
-
Εσενα ψηλε μου θα σε κανονισω το απογευμα!Τρυπουλες θες ε;(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji41.png)
Κυριε Δημητρη μας σας ευχαριστω για την υποστηριξη!
Ξερω την αγαπη που μου τρεφετε!
Στα του θεματος τωρα..θα δοκιμαστει κι αλλο και σε αλλους τομεις και θα βγαλω μια πληρης αποψη πιστευω!
Θα ειμαι συντονισμενος!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
Αυτα που λες θα αναδιατυπωθούν απο μένα (όπως έχω ξαναπει) εν καιρό! :D
-
Προσωπικά θα ήθελα να δοκιμάσω και ένα 17/44
και εγώ ένα 17 - 42, αλλά με προβληματίζει η ήδη μακριά πρώτη πόσο μακριά θα γίνει πια.
Χρειάζομαι κάτι που είναι 15-45 στην πρώτη ταχύτητα και να γίνετε 17-42 στην έκτη.
Μπορώ να έχω κάτι τέτοιο καλοί μου άνθρωποι? :thnk: :thnk: [size=78%] [/size]
Ψάξε στα σκούτερ της Aprilia και κάτι θα βρείς :tez: :tez: :tez:
-
θα ηθελα να ηξερα για 18αρι μπροστα αν με χωραει ??? :thnk: σε συνδιασμο με 44 αρι - 43αρι πισω :-P :-P :-P
-
Το πρόβλημα είναι η εκνευριστικά μακριά πρώτη που μετά θα γίνει η ...... μακρύτερη και θα χτυπάει 150 χιλιομετρα στην καθισιά της στο όριο των στροφών. Θα θες να ξεκινήσεις σε καμία απότομη ανηφόρα και θα τρως τους δίσκους μεχρι να καταφέρει να αρχίσει να κινείτε.
Πάντως έτσι και αλλιώς δεν χωρά το 18αρι μπροστά αλλιώς θα το είχα δοκιμάσει απο περιέργεια και μόνο :ohyes: :ohyes:
-
Nαι και γω δεν νομίζω να χωράει ,
εδώ το 17αρι και μπαίνει τσίμα τσίμα ... :ohyes:
Πάντως η αναλογία είναι 1 μπροστά 3 περίπου πίσω .
δλδ αν θες από 17-45 να πας σε 18-45
μπορείς να δοκιμάσεις το 17-48 ;)
Σίγουρα οι εταιρείες ,
πριν βγάλουν ένα μηχανάκι στη παραγωγή
το πρώτο πράγμα που πειραματίζονται για τη χρηστικότητα του στο δρόμο
είναι τα γραναζώματα .
Δεν είναι έτσι τυχαίο ότι τα caponord από τη μανα τους βγαίνουν
είτε 17-45 είτε 16-45 :D
-
το 17/45 και 16/45 φορουν αλυσίδα 115 ενώ το 17/47 που είχαβάλει φορούσε αλυσίδα 117
Φαντάζομαι λοιπόν ότι για να μπει 18αρι θέλει μεγαλύτερη αλυσίδα...
-
Πάντως η αναλογία είναι 1 μπροστά 3 περίπου πίσω .
δλδ αν θες από 17-45 να πας σε 18-45
μπορείς να δοκιμάσεις το 17-48 ;)
17-42 ειναι στο σωστο, συμφωνα με το παραδειγμα σου, και οχι 48 :D
-
Ναι οντως , αναποδα το γραψα