APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: M-Power στις Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:26:01 μμ

Τίτλος: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: M-Power στις Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:26:01 μμ
Λέω να κοντύνω λίγο την μετάδοση. Υπάρχουν δυο επιλογές ή 16 μπροστά που βρίσκεις εύκολα ή 47 πίσω αλλά δεν μπορώ να βρω πουθενά.

με το 16 άκουσα οτι υπάρχουν κραδασμοί ισχύει?

και για το 47 πίσω χρειάζεται να αλλάξω αλυσίδα με περισσότερους κρίκους ή κάνει και η μαμά?

Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: bros400pgm στις Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:46:42 μμ
Βαλε 16 που ειναι ευκολο και φθηνο. Δεν εχει κραδασμους. Να ξερεις, θα μακρυνει το μεταξονιο σου μερικα χιλιοστα.
Εαν βαλεις 47αρι (απο 45?) δεν ειναι το ιδιο ακριβως (μεταδοση) και ειμαι επιφυλακτικος στο εαν μπορεις να κρατησεις την ιδια αλυσιδα. Τεινω περισσοτερο προς το ναι, αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια. Το μεταξονιο σε αυτη την περιπτωση μικραινει.



ps. Ωχ, μην σε παρουν χαμπαρι  :D
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Σεπτέμβριος 01, 2014, 02:11:41 μμ
17-47 έχει βάλει ο Αργύρης στο capo του παραγγελία απο Ιταλία καθότι εδώ δεν έπαιζε.
Σετάκι 17-47 προτείνουν αρκετοί στο Ιταλικο forum A.O.T.R και ειναι η ενδιάμεση λύση σε απόδοση-κατανάλωση απο το μαμά γρανάζωμα (17-45 αν δεν κάνω λάθος) και το μαμά πίσω με 16αρι μπροστά.


Υπόψιν οτι το 17-47 είναι πιο ακριβό.
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: bip-bip manos στις Σεπτέμβριος 02, 2014, 06:48:49 πμ
Εγώ πάντως θα σου έλεγα να βάλεις 47/15!!! Μιλάμε το Capo θα γίνει fanbike!!  :P ούτε αλυσίδα θα αλλάξεις ούτε τίποτα!! Χαχα... Σκέψου το!!! Το πολύ πολύ εάν δεν σου αρέσει να βρεις από κάνα παλικάρι ένα μεταχειρισμενο 16  περνεις κ δύο κρίκους για τν αλυσίδα και τελείωσες!! Το θέμα γρανάζια μετάδοση είναι πολύ υποκειμενικό και προσωπικό!!!!
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Argyris στις Σεπτέμβριος 02, 2014, 07:50:26 πμ
η oem αλυσίδα (17/45) ειναι 525/114, σε μένα το σετ (17/47) είναι 525/117 δεν ξέρω αν μπαίνει λοιπον αυτό το γρανάζωμα σε oem σετ.
 :bye:


Πάντος ταπεινή μου άποψη εμένα το 16/45 δεν με ικανοποιεί σε ταξίδι

Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: M-Power στις Σεπτέμβριος 03, 2014, 06:56:42 μμ
το πίσω γρανάζι σε 47 τι μάρκα το έχετε βρει για να το βρω ;

και απο που ? Link?
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Argyris στις Σεπτέμβριος 03, 2014, 07:15:24 μμ
το πίσω γρανάζι σε 47 τι μάρκα το έχετε βρει για να το βρω ;

και απο που ? Link?


http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=140_3279_3568&products_id=4589


αλλίως μόνο για γρανάζι ebay
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: M-Power στις Σεπτέμβριος 04, 2014, 11:52:15 πμ
βρήκα ποια εταιρία  το κατασκευάζει η PBR αλλά ποιο το έχει εδώ; αλλιώς με βλέπω να το παραγγέλνω από έξω. θέλει κανείς άλλος να γλιτώσουμε τα μεταφορικά;
 
http://www.pbr.it/index.php?option=com_content&view=article&id=8929%3Aaprilia-1000-etv-caponord&catid=39%3Acorone-e-pignoni&Itemid=99&lang=en (http://www.pbr.it/index.php?option=com_content&view=article&id=8929%3Aaprilia-1000-etv-caponord&catid=39%3Acorone-e-pignoni&Itemid=99&lang=en)
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Soner στις Μάιος 14, 2015, 12:11:15 μμ
Το αναφερω εδω μιας και απο δω ειχε αρχισει..αν οι αρμοδιοι κρινουν οτι πρεπει να ανοιχτει αλλο θεμα ας μεταφερθει.
 Το γραναζι πριν λιγο αλλαχτηκε απο 16αρι σε 17αρι(Θοδωρη σε ευχαριστω πολυ ) ..χωρις να το εχω οδηγησει ακομα η πρωτη εντυπωση λογο του λαστιχου που ειχε γυρω γυρω του Θοδωρη ειναι οτι εχει λιγοτερο θορυβο (κοπαναει λιγοτερο η αλυσιδα ) ...εντυπωσεις καθ'οδον και καταναλωσης συντομα!


Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: faraway στις Μάιος 14, 2015, 12:20:53 μμ
Σε πήγα εδώ Άρη ,  :ohyes:
(ίδρωσα μέχρι να τα καταφέρω  :pray: )

άλλαξα και το τίτλο σε ''Γραναζολόγιο Caponord ''
οπότε εντυπώσεις και κριτικές που αφορούν γραναζώματα
πάνε εδώ .  :D
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Soner στις Μάιος 14, 2015, 12:21:46 μμ
Οοοοκ αγορινα!

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: faraway στις Μάιος 14, 2015, 12:27:33 μμ
..χωρις να το εχω οδηγησει ακομα η πρωτη εντυπωση λογο του λαστιχου που ειχε γυρω γυρω του Θοδωρη ειναι οτι εχει λιγοτερο θορυβο (κοπαναει λιγοτερο η αλυσιδα ) ...

Κοπανάει λιγότερο , και δεν ακούγεται τόσο η αλυσίδα
γιατί έχει ελαφρώς μεγαλύτερη διάμετρο το 17αρι ,
και έτσι απομακρύνει ελάχιστα την αλυσίδα από τις γλύστρες και το ψαλίδι .  :D
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: paramedic στις Μάιος 14, 2015, 12:30:36 μμ
Ρε συ τώρα βρήκες να το αλλάξεις? Δεν περίμενες μέχρι το μάθημα? Αν και 2-3 μέρες σου δίνω. Μετά θα ξαναβάλεις το 16άρι. :ohyes: :ohyes:
Και δράττομαι της ευκαιρίας να αναφέρω οτι σε χωμάτινες συνθήκες το 17άρι κάνει το Caponord επικίνδυνα οδηγήσιμο.
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Argyris στις Μάιος 14, 2015, 12:35:57 μμ
Να κράξω εδώ δηλαδή????

Το λοιπόν επειδή δεν αξίζει μεγαλύτερης αναφοράς πιστεύω, το κάθε γρανάζομα αφορά τον εκάστοτε αναβάτη και τις απαιτήσεις του.


Η μετάβαση απο τον ένα στο άλλο (ιδιαίτερα μετα απο την χαρτογραφιση του catfish) δεν δίνει σημαντικές αλλαγες.


για μένα το 17αρι ειναι πιο ξεκούραστο και ρίχνει (ελαχιστα ) την κατανάλωση.


Αν κάποιος όμως έχει δοκιμάσει κάτι διαφορετικό απο 16/45 ή 17/45 θα ήταν ευλογο να παραθέσει εντυπώσεις.


 :bye:




Και ξεκινώ εγώ με το 17/47  το οποίο ειναι κάτι ενδιάμεσο και θεωρώ ότι ίσως να είναι μία μέση λύση γι'αυτους που ίσως να θέλουν λίγη περισσότερη ροπή στα χαμηλά αλλά δεν θέλουν να χάσουν ιδιαίτερα και σε τελικές.


Προσωπικά θα ήθελα να δοκιμάσω και ένα 17/44
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: naftilos στις Μάιος 14, 2015, 02:47:35 μμ

Προσωπικά θα ήθελα να δοκιμάσω και ένα 17/44
και εγώ ένα 17 - 42, αλλά με προβληματίζει η ήδη μακριά πρώτη πόσο μακριά θα γίνει πια.
Χρειάζομαι κάτι που είναι 15-45 στην πρώτη ταχύτητα και να γίνετε 17-42 στην έκτη.
Μπορώ να έχω κάτι τέτοιο καλοί μου άνθρωποι? :thnk: :thnk: [size=78%] [/size]
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Soner στις Μάιος 14, 2015, 04:06:21 μμ
Μεχρι στιγμης το 17ρι δεν με δυσκολεψε καπου μεσα στην πολη(μην φανταστειτε κεντρο Β.Π   Μεταμορφωση-Βριλησσια απο Σπυρου Λουη για οσους ξερουν )..η διαφορα μου φαινεται μικρη σε σχεση με αυτο που περιμενα.
Ποιο "ξεκουαστο" μου φαινεται το μηχανακι ,απο κραδασμους δεν εχω κατι παραπανω απο αυτους που ειχα σε γενικες γραμμες, το μηχανακι γενικοτερα μου φαινεται οτι ανοιγει ποιο γραμμικα-ομαλα.Σε εθνικη δεν το δοκιμασα ακομα για να δω την γλυκα του..αλλα γενικα μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος.

Αυτα τα ολιγα προς το παρον.

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάιος 14, 2015, 04:09:17 μμ
Ρε, πανε μια βολτα με το 17αρι να δεις.  :bye:
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Soner στις Μάιος 14, 2015, 04:10:58 μμ
Επαρχιακο δυκτιο εννοεις λογικα Κοσμα ε;Θα δοκιμασω μια Πεντελη οταν μπορεσω να το τσεκαρω και σε αυτον τον τομεα.

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Argyris στις Μάιος 14, 2015, 04:19:21 μμ
Επαρχιακο δυκτιο εννοεις λογικα Κοσμα ε;Θα δοκιμασω μια Πεντελη οταν μπορεσω να το τσεκαρω και σε αυτον τον τομεα.

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk


Βρε κουλάδι!!!!!!! ποια διαφορά περιμένεις να δεις????


Έβαλες και τα τακουνάτα τώρα δεν νοιωθεις ντιπ!  :D
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: DimitrisPleias στις Μάιος 14, 2015, 04:22:38 μμ
Μην μου βριζετε το τρυφερό ποχδι,είναι σε ευαίσθητη ηλικία και θα τουμεινουντραυματα στο κορμακι του,και μετα πως θα το παντρεψουμμε
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Soner στις Μάιος 14, 2015, 04:39:37 μμ
Εσενα ψηλε μου θα σε κανονισω το απογευμα!Τρυπουλες θες ε;

Κυριε Δημητρη μας σας ευχαριστω για την υποστηριξη!
Ξερω την αγαπη που μου τρεφετε!

Στα του θεματος τωρα..θα δοκιμαστει κι αλλο και σε αλλους τομεις και θα βγαλω μια πληρης αποψη πιστευω!

Θα ειμαι συντονισμενος!

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: paramedic στις Μάιος 14, 2015, 04:43:18 μμ
Είναι καθαρά θέμα προσωπικών επιλογών οδήγησης ρε σεις μην το ψάχνουμε. Όπως και τα ελαστικά που τα ίδια λάστιχα που εγώ βγάζω μάπα ο τάδε τα βγάζει κορυφαία.
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Argyris στις Μάιος 14, 2015, 04:49:29 μμ
Εσενα ψηλε μου θα σε κανονισω το απογευμα!Τρυπουλες θες ε;(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji41.png)

Κυριε Δημητρη μας σας ευχαριστω για την υποστηριξη!
Ξερω την αγαπη που μου τρεφετε!

Στα του θεματος τωρα..θα δοκιμαστει κι αλλο και σε αλλους τομεις και θα βγαλω μια πληρης αποψη πιστευω!

Θα ειμαι συντονισμενος!

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk


Αυτα που λες θα αναδιατυπωθούν απο μένα (όπως έχω ξαναπει) εν καιρό!  :D
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάιος 14, 2015, 05:19:07 μμ

Προσωπικά θα ήθελα να δοκιμάσω και ένα 17/44
και εγώ ένα 17 - 42, αλλά με προβληματίζει η ήδη μακριά πρώτη πόσο μακριά θα γίνει πια.
Χρειάζομαι κάτι που είναι 15-45 στην πρώτη ταχύτητα και να γίνετε 17-42 στην έκτη.
Μπορώ να έχω κάτι τέτοιο καλοί μου άνθρωποι? :thnk: :thnk: [size=78%] [/size]

Ψάξε στα σκούτερ της Aprilia και κάτι θα βρείς :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Anestis στις Μάιος 15, 2015, 09:35:08 πμ
 θα  ηθελα  να ηξερα  για 18αρι μπροστα αν  με  χωραει ???  :thnk: σε συνδιασμο  με 44 αρι - 43αρι  πισω :-P :-P :-P
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: naftilos στις Μάιος 15, 2015, 10:21:27 πμ
Το πρόβλημα είναι η εκνευριστικά μακριά πρώτη που μετά θα γίνει η ...... μακρύτερη και θα χτυπάει 150 χιλιομετρα στην καθισιά της στο όριο των στροφών. Θα θες να ξεκινήσεις σε καμία απότομη ανηφόρα και θα τρως τους δίσκους μεχρι να καταφέρει να αρχίσει να κινείτε.
 
Πάντως έτσι και αλλιώς δεν χωρά το 18αρι μπροστά αλλιώς θα το είχα δοκιμάσει απο περιέργεια και μόνο :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: faraway στις Μάιος 15, 2015, 10:38:57 πμ
Nαι και γω δεν νομίζω να χωράει ,
εδώ το 17αρι και μπαίνει τσίμα τσίμα ...  :ohyes:

Πάντως η αναλογία είναι 1 μπροστά 3 περίπου πίσω .
δλδ αν θες από 17-45 να πας σε 18-45
μπορείς να δοκιμάσεις το 17-48  ;)

Σίγουρα οι εταιρείες ,
πριν βγάλουν ένα μηχανάκι στη παραγωγή
το πρώτο πράγμα που πειραματίζονται για τη χρηστικότητα του στο δρόμο
είναι τα γραναζώματα .

Δεν είναι έτσι τυχαίο ότι τα caponord από τη μανα τους βγαίνουν
είτε 17-45 είτε 16-45  :D

Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: Argyris στις Μάιος 15, 2015, 10:54:03 πμ
το 17/45 και 16/45 φορουν αλυσίδα 115  ενώ το 17/47 που είχαβάλει φορούσε αλυσίδα 117


Φαντάζομαι λοιπόν ότι για να μπει 18αρι θέλει μεγαλύτερη αλυσίδα...

Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάιος 15, 2015, 11:44:11 πμ

Πάντως η αναλογία είναι 1 μπροστά 3 περίπου πίσω .
δλδ αν θες από 17-45 να πας σε 18-45
μπορείς να δοκιμάσεις το 17-48  ;)



17-42 ειναι στο σωστο, συμφωνα με το παραδειγμα σου, και οχι 48  :D
Τίτλος: Απ: Γραναζολόγιο Caponord
Αποστολή από: faraway στις Μάιος 15, 2015, 12:13:34 μμ
Ναι οντως , αναποδα το γραψα