APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: capoHS στις Δεκέμβριος 02, 2008, 01:05:28 μμ
-
:thnk: :thnk:Σημερα συνεβει αυτο το ωραιο πραγμα...
ΕΙμαι στο δρομο.. κανω δεξια, σταματαω. σβηνω το δικοπτη, και ως δια μαγειας η μιζα γυριζε, αλλα δεν επαιρνε μπροστα η μηχανη, με το που ανοιγε ο διακοπτης απο με το κλειδι. ξαναεπαιρνε μπροστα η μηχανη. Ξεκινησα να κανω μια βολτα γυρω γυρω και τελικα σταματησε..
Το ηταν αυτο ?? Εχει κανεις καμια ιδεα ? ? :tez:
-
:thnk: :thnk:Σημερα συνεβει αυτο το ωραιο πραγμα...
ΕΙμαι στο δρομο.. κανω δεξια, σταματαω. σβηνω το δικοπτη, και ως δια μαγειας η μιζα γυριζε, αλλα δεν επαιρνε μπροστα η μηχανη, με το που ανοιγε ο διακοπτης απο με το κλειδι. ξαναεπαιρνε μπροστα η μηχανη. Ξεκινησα να κανω μια βολτα γυρω γυρω και τελικα σταματησε..
Το ηταν αυτο ?? Εχει κανεις καμια ιδεα ? ? :tez:
κολησε το βαρελακι της βιζας και κανοντας την βολτα καπου τραντακτικε και ξεκολλισε!
καλο θα ηταν να πηγενες να στην ανηξουν να στην καθαρισουν γιατι αν κολλησει για πολύ ωρα θα καει η μιζα! :bye: :bye:
-
δηλαδη πρεπει να βγει η μιζα ?? Και πως επαιρνε ρευμα ?? Ρελες ?? μηπως ??
-
δηλαδη πρεπει να βγει η μιζα ?? Και πως επαιρνε ρευμα ?? Ρελες ?? μηπως ??
ο ρελες (βαρελακι) περνει απευθειας ρευμα απο την μπαταρια! η εντολη για να περασει το ρευμα δινετε απο το μπουτον!
απλα ειχε κολλησει το ελασμα μες στο ρελε και περναγε το ρευμα στην μιζα και γυρνουσε!
δεν ξερω που την εχει το δικο σου την μιζα οστε να εχει προσβαση ο μηχανικος αλλα στην ουσια το βαρελακι θελει κοιταγμα!
(αν ανοιγει...αλλιως αλαγη)(οχι η μιζα αλλα το ρελε-βαρελακι)
-
Α, οκ το βαρελακι εινια ο ρελες.. :blus: Αυτος ειναι τοποθετημενος κατω απο το μπροστινη σελα (του 2003) ο μεγαλος ?? Ξερουμε ??
-
Α, οκ το βαρελακι εινια ο ρελες.. :blus: Αυτος ειναι τοποθετημενος κατω απο το μπροστινη σελα (του 2003) ο μεγαλος ?? Ξερουμε ??
:srry:
οχι....
το δικο μου το εχει στην δεξια πλευρα κατω απο το δεξιο καπακι της ουρας!
-
Άλλαξε το ρελέ της μίζας με ένα Bosch και είσαι αρχηγός! ;)
-
Άλλαξε το ρελέ της μίζας με ένα Bosch και είσαι αρχηγός! ;)
Μήπως ξέρεις λεπτομέρειες για το μοντέλο του ρελέ;
-
Άλλαξε το ρελέ της μίζας με ένα Bosch και είσαι αρχηγός! ;)
Μήπως ξέρεις λεπτομέρειες για το μοντέλο του ρελέ;
Επειδή δεν το θυμάμαι απ'έξω, θα το δω αργότερα και θα σε ενημερώσω
:bye:
-
κατω από τη σελα προς τα πίσω υπάρχει ενα βαρελάκι, αλλά δε νομίζω να ειναι αυτό... :thnk:
θα το τσεκάρω με τα μανιουάλια... :thnk: :bye:
-
Το παθα κι εγω στον πηγασσο. Το ρελε ειναι στανταρ. Αφου το αλλαξεις τσεκαρε και την μπαταρια σου γιατι σιγουρα ζοριστηκε απο το συνεχες μιζαρισμα.... Εγω αναγκαστηκα να την αλλαξω μετα απο 3 ολοκληρα λεπτα κολληματος βεβαια. Στονπηγασσο ενα ρελε σχετικα καλης ποιοτητας (οχι επιπεδου bosch ετσι?) 15 ευρω..
-
κατω από τη σελα προς τα πίσω υπάρχει ενα βαρελάκι, αλλά δε νομίζω να ειναι αυτό... :thnk:
θα το τσεκάρω με τα μανιουάλια... :thnk: :bye:
Ναι αυτό είναι κι αλλάζει εύκολα.
Αλλά με ένα χτύπημα ξεκολλάει όπως του πήγασου αλλά εκείνου είναι σε πολυυυυυυ δύσκολο σημείο. κατω απο ντεπόζιτο. :ohyes:
Στο capo είναι ΕΔΩ!
-
Το παθα κι εγω στον πηγασσο. Το ρελε ειναι στανταρ. Αφου το αλλαξεις τσεκαρε και την μπαταρια σου γιατι σιγουρα ζοριστηκε απο το συνεχες μιζαρισμα.... Εγω αναγκαστηκα να την αλλαξω μετα απο 3 ολοκληρα λεπτα κολληματος βεβαια. Στονπηγασσο ενα ρελε σχετικα καλης ποιοτητας (οχι επιπεδου bosch ετσι?) 15 ευρω..
και το Bosch κάπου 20 ευρώ είχε. :bye:
-
ο.κ. Νικο... τελικά αύτό ήταν.. :bye: το ειχαμε χτυπήσει στο μοτορι του liver - με τηλε-διάγνωση bill :kalo:- και όλα καλα...
Υ..Γ.
Ενδεχεται να ξεβιδωθεί και να κουνιέται και να κανει χαζά...να μην ξεκινάει η μοτό.. θελει απλά λίγο σφίξιμο εκει με τα καλώδια... - μου ειχε τύχει... :bye: :bye:
-
Σημερα το αλλαξα και εγω,40 ευρω το ρελε και κανα δεκαλεπτο να το βαλλω :bye: :bye: :bye:
-
Σημερα το αλλαξα και εγω,40 ευρω το ρελε και κανα δεκαλεπτο να το βαλλω :bye: :bye: :bye:
Τι μάρκα ήταν και τι μάρκα έβαλες?
-
αλλαξε το ρελε μιζας . αυτο ειναι σιγουρα.
αυτο που δινει η aprilia τωρα ειναι ενισχυμενο πλεον στα 150Α απο 50Α που ηταν πριν και δεν εχει προβλημα. κοστος περιπου 40-45 ευρω
-
Τον Bosch Που τον βρισκουμε ΟΕΟ ??
-
έπρεπε να έβλεπες τη φάτσα μου όταν μου έτυχε εμένα!!!!!!!!! :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
:ohyes: :ohyes:
-
Άλλαξε το ρελέ της μίζας με ένα Bosch και είσαι αρχηγός! ;)
Μήπως ξέρεις λεπτομέρειες για το μοντέλο του ρελέ;
Επειδή δεν το θυμάμαι απ'έξω, θα το δω αργότερα και θα σε ενημερώσω
:bye:
Ρελέ μίζας BOSCH 55A 12V από κατάστημα με ηλεκτολογικά αυτοκινήτων.
To είχα πάρει 20 ευρώ περίπου
-
Εχω ψαξκει γυρω γυρω και δεν εχω βρει..βορεια και νοτια. Αυτος που φοραει το Καπο ειναι 50 Α Ποια η Διαφορα αν ειναι Π.Χ 30 ?? πρακτικα ??
-
Ρελέ μίζας BOSCH 35A 12V από κατάστημα με ηλεκτολογικά αυτοκινήτων.
To είχα πάρει 20 ευρώ περίπου
Eχαριστώ Davide αλλά σαν μικρός δεν είναι; :thnk: :bye:
-
Ρελέ μίζας BOSCH 35A 12V από κατάστημα με ηλεκτολογικά αυτοκινήτων.
To είχα πάρει 20 ευρώ περίπου
Eχαριστώ Davide αλλά σαν μικρός δεν είναι; :thnk: :bye:
Λάθος έγραψα
75Α
-
Το ρελε που ειχε ηταν hitachi με 40.000 χιλιομετρα,και αυτο που εβαλλα ηταν hitachi αυτο που δινει η aprilia
-
Το ρελε που ειχε ηταν hitachi με 40.000 χιλιομετρα,και αυτο που εβαλλα ηταν hitachi αυτο που δινει η aprilia
τυχερός είσαι!
το μαμά ρελέ του falco ήταν 'μησουκάτσει΄ κι όχι Hitachi...
To συμπέρασμα είναι ένα! Ότι χαλάει στα μοτόρια μας έρχεται από την Ανατολή!!! :P
-
Παίδες και εμένα μου το έκανε αυτό και μάλιστα μου το συνέχιζε ακόμα και με το κλειδί εκτός μηχανής! Κάθε φορά που το έκανε, την ξαναέβαζα μπροστά, την άφηνα λίγο και ξαναδοκίμαζα μέχρι που σταμάταγε (την 2η ή 3η φορά). Υπέθεσα ότι θα ήταν η ελλειπής μόνωση στο πρόσφατα αλλαγμένο ρελέ μιζας, τον οποίο και ξανα-μόνωσα το επόμενο πρωι από την πρώτη εμφάνιση του φαινομένου. Σημειωτέον στην Ελλάδα ποτέ δεν μου το είχε κάνει και ξεκίνησε μόλις κατέβηκα από το πλοίο στη Βενετία. Μόνο στην πρώτη πρωινή εκκίνηση και μόνο όταν ξαναέσβηνα μετά από λίγα δευτερόλεπτα.
Μετά από την επέμβαση και για αρκετές μέρες δεν είχα ξανά το σύμπτωμα αλλά κάθε πρωί στο πρώτο σβήσιμο με έπιανε κρύος ιδρώτας μην το ξανακάνει. Προς το τέλος της εκδρομής (που φάγαμε και αρκετή βροχή, το φαινόμενο ξαναεμφανίστηκε και μάλιστα σε συνεχόμενες ημέρες πλέον. Μην έχοντας φόρουμ, και έχοντας αποκλείσει τον ρελέ, άνοιξα να τσεκάρω τον διακόπτη στο τιμόνι και είδα ότι μέσα ο διακόπτης ήταν λίμνη. Έχω διακόπτη με διακόπτη φωτών, και μου είχε φύγει το καλυμματάκι αλλά επειδή δεν εφάρμοζε ποτέ στεγανά το είχα αφήσει χωρίς το κάλυμμα. Στέγνωσα το εσωτερικό του διακόπτη, και το άφησα μισή ώρα στον ήλιο εκτεθειμένο, το έκανα μπάνιο με WD40 και δεν μου το ξαναέκανε αλλά δεν έφαγα άλλη βροχή.
Ρωτάω: Είστε βέβαιοι ότι υπερβολική υγρασία στα μέταλλα των επαφών του διακόπτη της μίζας δεν θα μπορούσε να δημιουργήσει το φαινόμενο; Το ξέρω ότι εκεί δεν παίρνει ρεύμα όταν το kill switch είναι κλειστό αλλά αν κάνει σώμα με τη μηχανή σε λειτουργία μήπως μποκάρει το σύστημα και μένει να δίνει σήμα στο ρελέ, τη στιγμή που κλείνει το kill switch;
Το σίγουρο είναι ότι η πρωινή υγρασία παίζει καθοριστικό ρόλο. Εγώ με αλλαγμένο και καλά μονωμένο ρελέ (επώνυμο γερμανικό 70Α) τι να σκεφτώ; :thnk:
-
Με το διακόπτη κλειστό και το κλειδί εκτός, δεν μπορεί να φτάσει ρεύμα στη διέγερση του ρελέ, ό,τι και να κάνει το κουμπί της μίζας.
Άρα, αυτό που έπαθες είναι σίγουρα κολλημένο ρελέ και δε σχετίζεται με τη "λίμνη" μέσα στο κουμπί.
-
αλλαξε το ρελε μιζας . αυτο ειναι σιγουρα.
αυτο που δινει η aprilia τωρα ειναι ενισχυμενο πλεον στα 150Α απο 50Α που ηταν πριν και δεν εχει προβλημα. κοστος περιπου 40-45 ευρω
:ohyes: :ohyes: :bye: :bye:
το καλύτερο, αλλά οχι οτι ενα bosch δεν ειναι καλό με 75 Αmpere... :ohyes: :ohyes: Πστευω θα κρατησει για πάντα.. :ohyes: :ohyes: και φτηνος σε σχεση με το μανίσιο..
πάντως το θετικό είναι οτι η εταιρεια εκανε την αναβαθμιση με ενα σαφώς πολύυυυ καλύτερο και ίσως ''αθραυστο''....
:bye: :bye:
-
Φιλε μου συμφωνω για το ρελε (φιλος επαθε ακριβος το ιδιο, πριν καπια χρονια σε KLE 500), αλλα αυτος μαζι με το ρελε εκανε και ενα καθαρισμα στη μιζα. Απο τοτε ολα μια χαρα... Οποτε για να χεις το κεφαλι σου ισυχο θα λεγα να τα κανεις και τα 2.... Οσο για ρελε και εγω εβαλα τον 75 Α Bosh που λεει ο Θεμης. Πηγε 55 Ε σε μηχανικο (δεν αξιοθηκα δηλαδη να τον παρω και να τον βαλω μονος μου... :blus:), οποτε πιστευω πος κανει γυρο στα 40 Ε..
:bye: :bye: