0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

teneres

Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« - : Μάιος 08, 2010, 12:05:39 μμ »
Έχω 40000 χλμ επάνω από το προηγούμενο ιδιοκτήτη και μάλλον ήρθε ή ώρα του παλλαπλασιαστή. :(

Κοψίματα στις χαμηλές στροφές , μία φορά το έβαλα μπροστά και δούλευε σα μονοκύλινδρο και το κερασάκι στη τούρτα ήταν το σημερινό σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει σε κατέβασμα ταχύτητας .

Το efi δεν ανάβει , προφανως γιατί τον βλέπει να ψευτοδουλεύει. Αν και σήμερα που μου έσβησε στο δρόμο , μόλις έκανα στην άκρη άναβε για 10 δεύτερα και δεν έπερνε μπροστά ( έκανε σαν να μην έχει μπαταρία ) μέχρι που ανοιγόκλεισα το διακόπτη κανά δύο φορές και πήρε.

anyway , θα το πιω και αυτό το ποτήρι και εύχομαι να μην έχω άλλα , γιατί μετά το ποτήρι θα ξεχειλήσει και θα πάρει δρόμο !! :tez:



*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #1 - : Μάιος 08, 2010, 01:01:10 μμ »
Μικρο το κακο φιλε...... ;)

Το αλλαζεις και παμε για αλλα...... :ohyes:

 :bye: :bye:
How blind,can you be,dont you see..........

*

teneres

Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #2 - : Μάιος 08, 2010, 01:21:52 μμ »
i know !!!

εντάξει cool είμαι , το περίμενα έτσι και αλλιώς . :kalo:

με στράβωσε μόνο που μου έσβησε εν κινήσει και θα μπορούσα να είχα άσχημη κατάληξει .

γιατί να μην είναι αξιόπιστο το δέχομαι αλλά να είναι επικίνδυνο όχι. :bye:


*

teneres

Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #3 - : Μάιος 08, 2010, 01:34:57 μμ »

Κοψίματα στις χαμηλές στροφές , μία φορά το έβαλα μπροστά και δούλευε σα μονοκύλινδρο και το κερασάκι στη τούρτα ήταν το σημερινό σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει σε κατέβασμα ταχύτητας .


...από ένα check που έκανα στο forum είδα πως πάνω κάτω αυτά είναι συμπτώματα πολλάπλασιαστή .

 Το μόνο που δε μου κάνει είναι σκασίματα παρα μόνο κανά δύο φορές αλλά στην εκκίνηση του κινητήρα , όχι σε πορεία αφήνωντας το γκάζι.

Μάλλον θα τους αλλάξω και τους 4 για ψυχολογικούς λόγους , αλλά ρε guys αν ήθελα να αλλάξω αυτόν που έχει πρόβλημα , από τη στιγμή που δεν ανάβει το efi πως θα τον έβρισκα??? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #4 - : Μάιος 08, 2010, 01:56:20 μμ »
Για να καταλαβεις τουλαχιστον ποιος κυλινδρος ειναι,βαλε μπρος με κρυα μηχανη,αστο να δουλεψει καποια δευτερα,
και μετα σβηστο.Ακουμπωντας τους λαιμους προσεκτηκα,αυτος που δεν καει εχει το προβλημα..... ;)

Τωρα για το πως καταλαβαινεις ποιος συγκεκριμενα απο τους δυο πολλ/στες ειναι.....δεν ξερω :(
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2010, 02:01:44 μμ από v997 »
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #5 - : Μάιος 08, 2010, 02:14:29 μμ »
Για να καταλαβεις τουλαχιστον ποιος κυλινδρος ειναι,βαλε μπρος με κρυα μηχανη,αστο να δουλεψει καποια δευτερα,
και μετα σβηστο.Ακουμπωντας τους λαιμους προσεκτηκα,αυτος που δεν καει εχει το προβλημα..... ;)

Τωρα για το πως καταλαβαινεις ποιος συγκεκριμενα απο τους δυο πολλ/στες ειναι.....δεν ξερω :(

Γιαννη, οι παλιοι rotax κινητηρες, εχουν 2 μπουζι ανα κυλινδρο. Που σημαινει οτι εαν χαλασει ο ενας πολλαπλασιαστης, σκαει κανονικα το μιγμα με το αλλο μπουζι. Νομιζω θα καινε εξισου και οι 2 κυλινδροι


@teneres: Μια γρηγορη ερωτηση: πες μου ΕΑΝ το εχεις λυμενο, ποιος πολλαπλασιαστης δινει ρευμα σε ποιο μπουζι (πες μου χρωματα καλωδιων που πανε στον πολλαπλασιαστη-αντιστοιχα ποιο μπουζι ειναι κεντρικο ή πλαγιο)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

teneres

Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #6 - : Μάιος 08, 2010, 02:37:57 μμ »

@teneres: Μια γρηγορη ερωτηση: πες μου ΕΑΝ το εχεις λυμενο, ποιος πολλαπλασιαστης δινει ρευμα σε ποιο μπουζι (πες μου χρωματα καλωδιων που πανε στον πολλαπλασιαστη-αντιστοιχα ποιο μπουζι ειναι κεντρικο ή πλαγιο)

δε το έχω δυστηχώς , είναι από κάτω στο δρόμο με τη κουκούλα του !!


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #7 - : Μάιος 08, 2010, 02:40:34 μμ »

@teneres: Μια γρηγορη ερωτηση: πες μου ΕΑΝ το εχεις λυμενο, ποιος πολλαπλασιαστης δινει ρευμα σε ποιο μπουζι (πες μου χρωματα καλωδιων που πανε στον πολλαπλασιαστη-αντιστοιχα ποιο μπουζι ειναι κεντρικο ή πλαγιο)

δε το έχω δυστηχώς , είναι από κάτω στο δρόμο με τη κουκούλα του !!



Μολις το βρηκα στο αμερικανικο φορουμ ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

teneres

Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #8 - : Μάιος 08, 2010, 02:47:18 μμ »
Κοσμά τα συμπτώματα πολλαπλασιαστή δε δείχνουν ?? :thnk:

Διάβασα τώρα στο άλλο θέμα ( 3 πολλαπλασιαστές σε 650χλμ) , ένα παλικάρη λέει πως όταν ανοιγόκλεινε το kill switch του άναβε το efi με ένδειξη 34 .

Το ίδιο έπαθα και ΄γω πριν 5 μέρες ,όταν για πρώτη φορά έσβησα το μηχανάκι από το kill switch και μου άναψε το efi .

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #9 - : Μάιος 08, 2010, 03:05:34 μμ »
Κοσμά τα συμπτώματα πολλαπλασιαστή δε δείχνουν ?? :thnk:

Διάβασα τώρα στο άλλο θέμα ( 3 πολλαπλασιαστές σε 650χλμ) , ένα παλικάρη λέει πως όταν ανοιγόκλεινε το kill switch του άναβε το efi με ένδειξη 34 .

Το ίδιο έπαθα και ΄γω πριν 5 μέρες ,όταν για πρώτη φορά έσβησα το μηχανάκι από το kill switch και μου άναψε το efi .

Εγω βασικα ηθελα να δω που δεινει ρευμα ο καθε πολλαπλασιαστης (σε ποιο μπουζι δηλαδη).
Αυτο με το kill switch, ετσι κανει και εμενα. Οταν ειναι στην κλειστη ας πουμε θεση, δεν δουλευει η τρομπα βενζινης και αναβει το EFI. Οταν το ανοιξεις, τοτε ακους και την τρομπα να δουλευει.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #10 - : Μάιος 08, 2010, 09:25:45 μμ »
Ενημερωτικά να σας πω ότι δεν είναι απαραίτητο ντε και καλά να ανάψει το EFI όταν έχει κάποιο καμένο πολλ/στή.

Με απλή περιγραφή:
Ο πολλαπλασιαστής πχ έχει δυο επαφές (εξόδους) που μπορεί να καούν η μια κάθε φορά η κι οι δυο μαζί.
Μόνο η μία επαφή του όμως έχει επικοινωνία με τον ηλεκτρονικό αισθητήρα του εγκεφάλου(ας το πούμε έτσι) για να δώσει εντολή ότι ο πολλ/στης κάηκε και τότε ανάβει το EFI. Αν καεί ο πολλ/στης όχι εντελώς(και οι δυο έξοδοι του) αλλά από την άλλη την επαφή που δεν έχει επικοινωνία με τον εγκέφαλο τότε  ναι μεν έχουμε τα συμπτώματα αλλά το EFI δεν ανάβει.

Υπάρχουν δυο τρόποι να αντιδράσουμε λύνοντας(?) το πρόβλημα.
Ψιλομπακακαλικοι τρόποι αλλά λύνουν το πρόβλημα χωρις την παρέμβαση συνεργείου. (εφόσον πιανουν τα χεράκια σας).
1ος. Περιμένουμε να καεί εντελώς ο πολλ/στης και τότε όταν ανάψει ξέρουμε ποιος είναι.
2ος. Έχουμε έναν πολλ/στή και ξεκινάμε την αντικατάσταση. Αλλάζουμε έναν έναν αρχίζοντας από τους δυο εύκολους κάτω από την σέλα. Όσο δεν βλέπουμε διαφορά προχωράμε στον επόμενο, και στον επόμενο, κ.ο.κ.......
Παράλληλα με καθε αλλαγή κάνουμε και τσεκ σφαλμάτων μπας και εμφανιστεί η..."Έφη".  :D
Κάποια στιγμή το μοτερ θα δουλεύει κανονικά η θα μας δείξει κάποιον κωδικό του πολλ/τη.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός σε όλους, πιο απλά δεν μπορούσα να τα γράψω.
Γενικά ώρες να έχετε να ασχολείστε. Κάποτε είχα κι εγώ πολλές ώρες, τώρα έχω πολλούς πολλ/στες. :h22: :bye:

*

teneres

Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #11 - : Μάιος 09, 2010, 06:50:26 πμ »
ή τους αλλάζεις και τους τέσσερις και μετά με ένα πολύμετρο βρίσκεις ποιος ήταν ο καμένος ,

οι υπόλοιποι τρεις καβάτζα από κάτω από τη σέλα παρέα με τον εξτρά ανόρθωτή και το ρελέ .... :P :P

*

teneres

Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #12 - : Μάιος 09, 2010, 05:12:30 μμ »
Να βάλω ένα αίνιγμα ,

έχουμε ένα capo που (όχι πάντα ) στις μεσαίες στροφές κάνει κομπιάσματα ,
που μία φορά εν κινήση έσβησε , σε κατέβασμα ταχύτητας ,
και κατόπιν αναβόσβηνε το efi και για 1 λεπτό δεν έπερνε μπροστά , και έκανε σαν να μην έχει μπαταρία.

Επίσης 2 με 3 φορές όταν πήγαινα να το βάλω μπροστά γύρναγα το διακόπτη και δεν έπερνε ρεύμα παρα μόνο όταν κουνούσα λίγο το κλειδι ( χιλιοστά ) λες και δεν έκανε επαφή.( αυτό το έχει κανένας άλλος ??)

Γιατί τα γράφω αυτά τώρα???

Σήμερα το έκανα μια βόλτα ούτε κομπιάσματα ούτε τίποτα , βέβαια χθες έσφιξα τη μανέτα του γκαζιού που ήταν πολύ λάσκα , και λέω μήπως το έκανε γιαυτό ,

μήπως μου έσβησε επειδή κουνήθηκε ο διακόπτης από κάποιο τράνταγμα και όχι από τον πολλαπλασιαστή ??

ή μήπως κουνήθηκε κανένας πόλος της μπαταρίας ( και γιαυτό δεν έπερνε και αμέσως μετά)??

μήπως έχει να κάνει με καμμία βαλβίδα του συμπλέκτη μιας και όταν μου σβησε ήμουν με το συμπλέκτξ πατημένο σε κατέβασμα από 4η σε 3η ??


Αυτό το capo έχει ανορθωτή της sx electronics , και αν υποθέσουμε πως το πρόβλημα δεν προέρχεται από τους πολλάπλασιαστές ,

από τι άλλο μπορεί ρε γμτ να το έκανε το σβήσιμο εν κινήσει ??  :(
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2010, 05:34:42 μμ από teneres »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #13 - : Μάιος 09, 2010, 09:33:18 μμ »


από τι άλλο μπορεί ρε γμτ να το έκανε το σβήσιμο εν κινήσει ??  :(

Απο τον διακόπτη του πλαϊνού σταντ. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος yiannischris

  • *****
  • 293
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Etv 1000 Caponord
  • Αντιδράσεις: +150
Απ: Ήρθε η ώρα του ....πολλαπλασιαστή
« Απάντηση #14 - : Απρίλιος 05, 2018, 10:10:44 μμ »
Καί μένα αυτά μού έκανε κύριοι, κομπιάσματα κτλ,  αφού έσβησε στό φανάρι , άρχισε νά μήν δουλεύει ό ένας κύλινδρος, ό μπροστινός.
Η διάγνωση τίποτε, κατέβασμα ρεζερβουάρ και μπροστά ρεύμα καθόλου. Θεραπεία ; Αλλαγή οι δύο μπροστινοί πολλαπλασιαστές.Πήρα ιδέες από φόρα του εξωτερικού, από δικούς μας caponordisti, ευχαριστώ Χρήστο πού είσαι μαζί μου από τήν αρχή.
 Άρχισα λοιπόν τό ψάξιμο και ΕΥΡΗΚΑ !!
Θά ανεβάσω φώτο γιά νά δείτε τήν πατέντα τού Έλληνα !!
Απλά κορυφαία στό ένα τρίτο τής τιμής και χωρίς αλλάγές και κοψίματα.
Στήν https://www.technoantallaktiki.gr/.

Χρησιμοποιήθηκαν πολλαπλασιαστές BERU ZS 347 0040100347

Συνέχεια σέ λίγο !!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2018, 10:13:38 μμ από yiannischris »
Γιάννης

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης