0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κοψίματα στις χαμηλές στροφές , μία φορά το έβαλα μπροστά και δούλευε σα μονοκύλινδρο και το κερασάκι στη τούρτα ήταν το σημερινό σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει σε κατέβασμα ταχύτητας .
Για να καταλαβεις τουλαχιστον ποιος κυλινδρος ειναι,βαλε μπρος με κρυα μηχανη,αστο να δουλεψει καποια δευτερα,και μετα σβηστο.Ακουμπωντας τους λαιμους προσεκτηκα,αυτος που δεν καει εχει το προβλημα..... Τωρα για το πως καταλαβαινεις ποιος συγκεκριμενα απο τους δυο πολλ/στες ειναι.....δεν ξερω
Παράθεση από: v997 στις Μάιος 08, 2010, 01:56:20 μμ@teneres: Μια γρηγορη ερωτηση: πες μου ΕΑΝ το εχεις λυμενο, ποιος πολλαπλασιαστης δινει ρευμα σε ποιο μπουζι (πες μου χρωματα καλωδιων που πανε στον πολλαπλασιαστη-αντιστοιχα ποιο μπουζι ειναι κεντρικο ή πλαγιο)
Παράθεση από: bros400pgm στις Μάιος 08, 2010, 02:14:29 μμΠαράθεση από: v997 στις Μάιος 08, 2010, 01:56:20 μμ@teneres: Μια γρηγορη ερωτηση: πες μου ΕΑΝ το εχεις λυμενο, ποιος πολλαπλασιαστης δινει ρευμα σε ποιο μπουζι (πες μου χρωματα καλωδιων που πανε στον πολλαπλασιαστη-αντιστοιχα ποιο μπουζι ειναι κεντρικο ή πλαγιο)δε το έχω δυστηχώς , είναι από κάτω στο δρόμο με τη κουκούλα του !!
Κοσμά τα συμπτώματα πολλαπλασιαστή δε δείχνουν ?? Διάβασα τώρα στο άλλο θέμα ( 3 πολλαπλασιαστές σε 650χλμ) , ένα παλικάρη λέει πως όταν ανοιγόκλεινε το kill switch του άναβε το efi με ένδειξη 34 .Το ίδιο έπαθα και ΄γω πριν 5 μέρες ,όταν για πρώτη φορά έσβησα το μηχανάκι από το kill switch και μου άναψε το efi .
από τι άλλο μπορεί ρε γμτ να το έκανε το σβήσιμο εν κινήσει ??
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι