0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά αλλά και σε εμένα μπορεί να ανάψει λαμπάκι στα 250χλμ αλλά πάω να το φουλαρω και με 14-15 λίτρα φουλαρω.Μηπως δεν είναι και τόσο αξιόπιστος ο δείκτης καυσίμου?Αν είναι 5λιτρα η ρεζέρβα κανονικά δεν θα έπρεπε να πάρει 20λιτρα για να γεμίσει?
Ξέθαψα το θέμα να καταθέσω τις δικές μου εμπειρίες..... 9.5/100 για εθνική δικαβάλο με πίσω βαλίτσα και σβέλτο στροφιλικι να το αφήσω?? Να πω ότι σε ίδιες συνθήκες με το Ζ (128 άλογα) έκαιγα 7/100 και δούλευε και τέρμα πλούσιο!!! Τι στο διάβολο το V2 φτύνει βενζίνα και στο δρόμο???
Παράθεση από: Juve750 στις Μάρτιος 09, 2020, 07:41:48 μμΞέθαψα το θέμα να καταθέσω τις δικές μου εμπειρίες..... 9.5/100 για εθνική δικαβάλο με πίσω βαλίτσα και σβέλτο στροφιλικι να το αφήσω?? Να πω ότι σε ίδιες συνθήκες με το Ζ (128 άλογα) έκαιγα 7/100 και δούλευε και τέρμα πλούσιο!!! Τι στο διάβολο το V2 φτύνει βενζίνα και στο δρόμο??? Eπειδη ο καθενας νομιζει οτι ειναι παΓκοσμιος και ας πηγαινει με 20χλμ/ωρα στο Αγ. Ιωαννη Ρωσο, define το σβελτο... 7-7.5 θα ελεγα βαση πιθανοτητων οτι ειναι οκ. 9.5-10 θα ελεγα οτι εχεις τσακισμενο σωληνακι επιστροφης καυσιμου, οτι δεν μετρησες σωστα ή οτι εχεις λαθος/πειραγμενη χαρτογραφηση
Και τσακισμένο να μην είναι το σωληνάκι το..."τσάκισες" με την κατανάλωση! Νομίζω ωστόσο ότι η κατανάλωση είναι "φυσιολογική" για τις στροφές που δούλευε, το δρόμο και το φορτίο. Εμένα μου είχε κάψει τόσο με καμένο πολλαπλασιαστή. Διαφορετικά, μόνος μου με βαλίτσα, γύρω στα 6.5, βία 7 μου βγαίνει, αλλά στις 4000 με 4500 στροφές και 130-140 μ.ω. ταχύτητα ... Ως γνωστόν παίζει ρόλο και το χέρι του καθενός....
Σβέλτο είναι να κατεβαίνεις δικαβάλο Λεωνίδιο και να μην αφήνεις το GS1200 να μην σε περάσει πουθενα προσπερνώντας ταυτόχρονα ότι ήταν μπροστά μου μέχρι να φτάσω τα καταδρομικά της παρέας.... Ε το μοτέρ δούλευε 5.500-8.500 + Το σωληνάκι ίσως είναι τσακισμένο γιατί έκανα σέρβις πριν λίγες μέρες!!!
Παράθεση από: Juve750 στις Μάρτιος 09, 2020, 08:03:06 μμΣβέλτο είναι να κατεβαίνεις δικαβάλο Λεωνίδιο και να μην αφήνεις το GS1200 να μην σε περάσει πουθενα προσπερνώντας ταυτόχρονα ότι ήταν μπροστά μου μέχρι να φτάσω τα καταδρομικά της παρέας.... Ε το μοτέρ δούλευε 5.500-8.500 + Το σωληνάκι ίσως είναι τσακισμένο γιατί έκανα σέρβις πριν λίγες μέρες!!!Nα μου ελεγες για κανα tuono, οκ. Αλλα το GS?????? Τσεκαρε σωληνακι, εαν δεν ειναι αυτο, τοτε ξαναμετρησε το σε σολο βολταPs. Σε αυτο που περιγραφεις, εγω θα ελεγα 7 με 7.5 καιει εμενα, μονος μου (αλλα πιανω για διπλος)
Κοίτα... Και εγώ σε κάποια φάση, μετά τον Τυρό, "κυνήγησα" κάτι GS για το γαμώτο (όχι ότι τα έπιασα ) για λίγο, γιατί είχα και παρέα που πηγαίνει πιο χαλαρά. Σε αυτή τη φάση γύρω στις 5000 δούλευε. Για να το πας 8500+ όπως γράφεις το πιέσεις παραπάνω αλλά για πόσο; Πάντως στο ταξίδι και η δική μου η φιλοσοφία είναι να πηγαίνω με μια ταχύτητα που θα μου επιτρέπει να απολαμβάνω τη διαδρομή.
Ε... Εγώ το ξεκίνησα από το Αρκαδικό Χωριό.... Πειράζει???
Τα πράγματα είναι απλά, αν θες να πηγαίνεις σαν tuono (5500-8500) θα κάψεις και σαν τέτοιο. Δεν υπάρχει τρόπος να μειώσεις την κατανάλωση. Όταν συνειδητοποιήσεις τι είναι αυτό που οδηγείς και το οδηγήσεις σαν αυτό που είναι (ένα καταδρομικό των ¾ του τόνου που οδηγείτε με τη φόρα και όχι με το γκάζι) τότε θα στρώσουν όλα μονα τους. Άλλως τα 10/100 και εσύ θα γίνετε φίλοι αχώριστοι τσιμπητοι και αυτοκόλλητοι.Φορας και 16αρι γρανάζι? Αν ναι, και λίγο έκαψες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι