APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: tgeros στις Αύγουστος 13, 2007, 02:40:43 μμ
-
:psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Γεια σας εχτές γύρισα από την Ζάκυνθο όλα καλά. Μέχρι που πήγα μια βόλτα το βράδυ για να πάρω τα πανό μου αλλά τη ανακάλυψα ότι δεν είχα καθόλου Φώτα μεσαία
:light:Κανένας που να ξέρει θα σκάσω οι απριλια στης 20 θα ανοίξει
-
:psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Γεια σας εχτές γύρισα από την Ζάκυνθο όλα καλά. Μέχρι που πήγα μια βόλτα το βράδυ για να πάρω τα πανό μου αλλά τη ανακάλυψα ότι δεν είχα καθόλου Φώτα μεσαία
:light:Κανένας που να ξέρει θα σκάσω οι απριλια στης 20 θα ανοίξει
Και γιατί δεν κοιτάς τις λάμπες??? :thnk:
-
Και οι δυο λάμπες να κάηκαν
-
το πλενεις σε πλυντηριο??
με πλυστικο???
καποιο βραχυκυκλωμα ισως αν οχι οι λαμπες..
κουνα κανενα καλωδιο να δεις... :bye:
-
Α τσεκαρε και τον διακοπτη...
-
Εχτές έκαστα και έβγαλα την λάμπα αλλά δεν ήταν καμένη μετά κοίταξα της ασφάλειες αλλά και πάλι δεν ήταν καμία καμένη και στο τέλος έλυσα τον διακόπτη αλλά δεν φαινόταν να είναι τίποτα κομμένο.
Λέτε να είναι ανορθωτής δεν πιστεύω
:w3% :w3% :w3% :zl% :zl% :hlp% :hlp% :hlp% :hlp% :hlp: :hlp: :hlp: :hlp:
:hlp: :hlp: :hlp: :hlp: :hlp: :hlp: :hlp:
-
Ασφάλειες έχει στο ταμπλώ αλλά και τσέκαρε και τις γενικές 30αρες που είναι κάτω απότο πίσω σελάκι.
Ανορθωτής δε νομίζω να είναι.
Στο μοντέλο με ΑΒΣ ανάβει η ένδειξη ΑΒΣ πρώτα και το ταχύμετρο τρελλαίνεται-δείχνει 200 κμ ενώ πας με 120 και στο τέλος η μήχανή σβήνει από μόνη της.Αυτό γιατί τα μπροστά φώτα τραβάνε 2χ55 βαττ που είναι πάρα πολλά για ένα κατεστραμμένο ανορθωτή.Αν έχεις βολτόμετρο μπορεις να κάνεις τσεκ στη φίσα που κουμπώνει ο ανορθωτής και αν σου βγάζει λάθος τάσεις ξέρεις οτι ταχει παίξει.
Έμεινα μεσα σε ένα μήνα 2 φορές από ανορθωτή- σε μοντελο 02 και σε 04 με ΑΒΣ και τα συμπτώματα ήταν όπως στα περιγράφω με την μπαταρία να παραδίδει- αφού δε φορτιζόταν -πνεύμα σε 3 λεπτά.
Το αλλο σενάριο που μου περνά από το μυαλό σχετίζεται με την τρόμπα της βενζίνης.Ο Μπιλ αναφέρει οτι είναι συχνότατη βλάβη το βραχυκύκλωμά της λόγω μη καλής επαφής του φις της ή λόγω φθοράς των καλωδίων που οδηγούν στο φις.Η τρόμπα της βενζίνης έχει κοινή ασφάλεια με τα μπροστά φώτα.Μπορεί μια παροδική απώλεια επαφής να έχει σαν αποτέλεσμα να πέφτουν τα φώτα.Όταν γυρνάς το killswitch ακούς τα σιγανό βζζζζζζ που κάνει η αντλία ή είναι νεκρή;
-
Ασφάλειες έχει στο ταμπλώ αλλά και τσέκαρε και τις γενικές 30αρες που είναι κάτω απότο πίσω σελάκι.
Ανορθωτής δε νομίζω να είναι.
Στο μοντέλο με ΑΒΣ ανάβει η ένδειξη ΑΒΣ πρώτα και το ταχύμετρο τρελλαίνεται-δείχνει 200 κμ ενώ πας με 120 και στο τέλος η μήχανή σβήνει από μόνη της.Αυτό γιατί τα μπροστά φώτα τραβάνε 2χ55 βαττ που είναι πάρα πολλά για ένα κατεστραμμένο ανορθωτή.Αν έχεις βολτόμετρο μπορεις να κάνεις τσεκ στη φίσα που κουμπώνει ο ανορθωτής και αν σου βγάζει λάθος τάσεις ξέρεις οτι ταχει παίξει.
Έμεινα μεσα σε ένα μήνα 2 φορές από ανορθωτή- σε μοντελο 02 και σε 04 με ΑΒΣ και τα συμπτώματα ήταν όπως στα περιγράφω με την μπαταρία να παραδίδει- αφού δε φορτιζόταν -πνεύμα σε 3 λεπτά.
Το αλλο σενάριο που μου περνά από το μυαλό σχετίζεται με την τρόμπα της βενζίνης.Ο Μπιλ αναφέρει οτι είναι συχνότατη βλάβη το βραχυκύκλωμά της λόγω μη καλής επαφής του φις της ή λόγω φθοράς των καλωδίων που οδηγούν στο φις.Η τρόμπα της βενζίνης έχει κοινή ασφάλεια με τα μπροστά φώτα.Μπορεί μια παροδική απώλεια επαφής να έχει σαν αποτέλεσμα να πέφτουν τα φώτα.Όταν γυρνάς το killswitch ακούς τα σιγανό βζζζζζζ που κάνει η αντλία ή είναι νεκρή;
Ακούω το σιγανό που κάνει η αντλία.
Έχω το μοντέλο 03 και δεν έχω ΑΒΣ.
Βολτόμετρο δεν έχω για να τσεκάρω τη φίσα στον ανορθωτή.
-
Εαν η μηχανη παιρνει μροστα και ολα πλην φωτων λειτουργουν,αλλαξε λαμπες,γιατι πολλες φορες φαινεται οτι δεν ειναι καμμενες ενω στην πραγματικοτητα ειναι. :ohyes:
-
εγώ πιστεύω φταίει, που δεν ήπιαμε φραπόγαλο και το εργαλείο παρεξηγήθηκε που δεν είδε τ' αδέλφια του :ohyes: :ohyes: :P :P
-
εγώ πιστεύω φταίει, που δεν ήπιαμε φραπόγαλο και το εργαλείο παρεξηγήθηκε που δεν είδε τ' αδέλφια του :ohyes: :ohyes: :P :P
Λες για αυτό να έχει πεισμώσει το μηχάνημα και δεν ανάβει τα Φώτα θα το μαλώσω καλά θα το ξαναφέρω μέσα στον Σεπτέμβριο μήπως και γίνει καλά
-
8€ κάνει ένα πολυμετράκι.. Πάρε ένα και παίξε :) Σίγουρα θα το χρειαστείς κάποια φορά στο μέλλον :bye:
-
8€ κάνει ένα πολυμετράκι.. Πάρε ένα και παίξε :) Σίγουρα θα το χρειαστείς κάποια φορά στο μέλλον :bye:
Καλά όχι ότι δεν θα αγοράσω.
Τώρα φτιάχνω και ένα γκαράζ με όλα τα εργαλεία
-
βλεπω τοσο καιρο τη συζητηση κ δεν ευκαιρω να γραψω.
δεν εχει καμια σχεση ο ανορθωτης.το οτι δεν αναβει η μεσαια σκαλα το μονο που μπορει να φταιει,με τις λαμπες εννοειτε τσεκαρισμενες,ειναι το ρελε της μεσαιας σκαλας η το καλωδιο διεγερσης του απο τον διακοπτη εναλαγης μεταξυ των μεγαλων κ μεσαιων.
ειναι η πιθανοτερη βλαβη εαν εχουμε κ σινιαλο αλλα και μεγαλα φωτα κανονικα.
(παιζει να ειναι κ ο διακοπτης των φωτων αλλα εγραψες οτι τον εχεις τσεκαρει.)
-
βλεπω τοσο καιρο τη συζητηση κ δεν ευκαιρω να γραψω.
δεν εχει καμια σχεση ο ανορθωτης.το οτι δεν αναβει η μεσαια σκαλα το μονο που μπορει να φταιει,με τις λαμπες εννοειτε τσεκαρισμενες,ειναι το ρελε της μεσαιας σκαλας η το καλωδιο διεγερσης του απο τον διακοπτη εναλαγης μεταξυ των μεγαλων κ μεσαιων.
ειναι η πιθανοτερη βλαβη εαν εχουμε κ σινιαλο αλλα και μεγαλα φωτα κανονικα.
(παιζει να ειναι κ ο διακοπτης των φωτων αλλα εγραψες οτι τον εχεις τσεκαρει.)
Τον άνοιξα τον διακόπτη αλλά δεν βλέπω τίποτα να έχει (είμαι και άσχετος )
Δηλ κανένα καλώδιο κομμένο και τα σχετικά
-
βλεπω τοσο καιρο τη συζητηση κ δεν ευκαιρω να γραψω.
δεν εχει καμια σχεση ο ανορθωτης.το οτι δεν αναβει η μεσαια σκαλα το μονο που μπορει να φταιει,με τις λαμπες εννοειτε τσεκαρισμενες,ειναι το ρελε της μεσαιας σκαλας η το καλωδιο διεγερσης του απο τον διακοπτη εναλαγης μεταξυ των μεγαλων κ μεσαιων.
ειναι η πιθανοτερη βλαβη εαν εχουμε κ σινιαλο αλλα και μεγαλα φωτα κανονικα.
(παιζει να ειναι κ ο διακοπτης των φωτων αλλα εγραψες οτι τον εχεις τσεκαρει.)
Υπάρχει περίπτωση να είναι καμένη η μια και να μην ανάβει ούτε οι άλλοι
Τον άνοιξα τον διακόπτη αλλά δεν βλέπω τίποτα να έχει (είμαι και άσχετος )
Δηλ κανένα καλώδιο κομμένο και τα σχετικά.
-
Παιδία πήγα στην aprilia και μου είπαν να πάω έξω σε ένα ηλεκτρολογείο αυτοκίνητων που συνεργάζονται για να το δει.
Πήγα και εγώ εκεί που μου είπαν και μου λέει ο τιπας ότι θα πρέπει να το αφήσω για να το δει ( δηλ. να το πάω σήμερα το πρωί και να το πάρω το μεσημέρι ) δεν το κάνω αυτό με τίποτα να αφήσω την μηχανή σε ένα συνεργείο αυτοκίνητων.
Η αντιπροσώπευα δεν έχει ηλεκτρολόγο μέσα παιδία ξέρει κανείς +
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
φιλε σου εχω απαντησει κ προηγουμενως.ειναι το ΡΕΛΕ φωτων.εχω μηχανη 2003 σαν τη δικη σου κ ειχα παθει ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο πραγμα με σενα λογω σκουριας στο ποδαρακι του ΡΕΛΕ.
ανοιγεις το καπακι που καλυπτει το μουτρο απο μεσα-δηλαδη αυτο που περιβαλλει το κοντερ
πισω απο το καπακι αυτο υπαρχει ενα κουτακι καπου που γραφει πανω RELAY
αν το ανοιξεις,θα δεις οτι γραφει καπου (ειναι σαν τις ασφαλειες στην ασφαλειοθηκη) για τη μεσαια σκαλα φωτων
βγαλτο και ριξε αντιδιαβρωτικο η καθαρισε τα ποδαρακια η αντικατεστησε το με αστειο κοστος και θα εισαι οκ
αν δε θες τιποτα απο αυτα να κανεις,πηγαινε στον ηλεκτρολογο της γειτονιας σου κ πες του να σου αλλαξει ενα ρελε η να σου καθαρισει το υπαρχον.
αν δε θες ουτε αυτο πηγαινε στον ανδριοπουλο κ πεστου τα ιδια
αν δε θες ουτε αυτο ελα αθηνα στον μπιλυ
κι αν παλι δεν σ αρεσει καμμια λυση,συνηθισε να τριγυρνας με τη μεγαλη σκαλα των φωτων
ειναι δουλεια 5 λεπτων,απο τη στιγμη που θα ξεβιδωσεις τα καπακια,so simple
αν εχεις το μανιουαλ της μοτοσυκλετας θα κανεις τη ζωη σου ακομα πιο ευκολη γιατι θα δεις που βρισκεται το καθε τι
-
Παιδία πήγα στην aprilia και μου είπαν να πάω έξω σε ένα ηλεκτρολογείο αυτοκίνητων που συνεργάζονται για να το δει.
Πήγα και εγώ εκεί που μου είπαν και μου λέει ο τιπας ότι θα πρέπει να το αφήσω για να το δει ( δηλ. να το πάω σήμερα το πρωί και να το πάρω το μεσημέρι ) δεν το κάνω αυτό με τίποτα να αφήσω την μηχανή σε ένα συνεργείο αυτοκίνητων.
Η Απρίλια σε έστειλε σε ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων? :pray:
Μήπως πήγες σε......"GOODY'S"??
Sorry αλλά δεν άντεξα!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
φιλικά ε? δεν πιστευω να παρεξηγηθείς. :bye:
-
Παιδία όλα ένταξη. Αυτό που είχε ήταν να λιώσει μια φυσά και να μην κάνει καλή επαφή το είδα με ένα φίλο που έχει συνεργείο
-
Παιδία όλα ένταξη. Αυτό που είχε ήταν να λιώσει μια φυσά και να μην κάνει καλή επαφή το είδα με ένα φίλο που έχει συνεργείο
:wine: :wine: :wine: :wine:
Ωραίος , :kalo:
-
επιτελους βρηκες ακρη..
Ωραιος παντως ο Ανδριοπουλος!!!!!!
:P :P :P :P :P :P :P :tez:
-
Άσε τι να πω για τον αδριοπουλο :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
Τελικά όλα καλά ένταξη τα Φώτα είχε κοπεί ένα καλώδιο από την πλεξούδα.
Ζημία τον 15 ευρω
-
Κατάρχήν συγνώμη εάν σου γράφω σε λάθος σημείο του φόρουμ αλλά δεν είμαι και πολύ εξοικιωμένος ακόμα ... Εχω ένα κάπο ΄06 και έχω γύρω στις 23000 χιλιόμετρα. Αν και Μοσχατιώτης έμαθα για σένα από τις συζητήσεις στο φόρουμ. θα ήθελα όποια στιγμή θά έχεις χρόνο να έρθω από το συνεργείο σου να κάνουμε το σέρβις των 25000χλμ και βεβαίως να γνωριστούμε κι από κοντά. Η διέυθυνση στο Μπουρνάζι ισχύει? Για οτιδήποτε στείλε μου απάντηση και τα λέμε από κοντά. Σ έυχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σου!.
-
Ασχετο... στο rs θελω να αναβει το θεσεως και το ποριας ταυτοχρονα... αυτο θα το πετυχω αφαιροντας το ρελε μονο σωστα? και αν ναι αυτο δεν ριχνει αρκετα τα volt αν ειναι συνεχια αναμενα και τα 2?
-
Κατάρχήν συγνώμη εάν σου γράφω σε λάθος σημείο του φόρουμ αλλά δεν είμαι και πολύ εξοικιωμένος ακόμα ... Εχω ένα κάπο ΄06 και έχω γύρω στις 23000 χιλιόμετρα. Αν και Μοσχατιώτης έμαθα για σένα από τις συζητήσεις στο φόρουμ. θα ήθελα όποια στιγμή θά έχεις χρόνο να έρθω από το συνεργείο σου να κάνουμε το σέρβις των 25000χλμ και βεβαίως να γνωριστούμε κι από κοντά. Η διέυθυνση στο Μπουρνάζι ισχύει? Για οτιδήποτε στείλε μου απάντηση και τα λέμε από κοντά. Σ έυχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σου!.
Φίλε δεν έχω συνεργείο εγώ αλλά ο bill
-
:a013 :a013 :a013 :a014