Πολύ δύσκολο να βρεθεί τέτοια βίδα στην επαρχία ,
αν και το περίμενα .
Η λύση ( αν θα αντέξει και δεν σπάσει ) ,
με ένα κόστος προς στιγμήν 15 € ( 5 € το μπουζόνι και 10 € ήθελε ο μηχανουργός για τη κόληση )
είναι η παρακάτω .
Mπουζόνι Μ22 Χ 1,5 , από mercedes φορτηγό το οποίο όμως δεν έχει εξάγωνο από πάνω
οπότε αγοράστηκε και ένα παξιμάδι για να κολληθεί από πάνω και να μπορέσουμε να βιδώσουμε .
Δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα , είμαι στη διαδικασία πειραματισμών στο παλιό μοτέρ για να βγάλω
το βολάν ( μαζί με το κομπλέρ ) ολόκληρο και να το κουμπώσω επίσης ολόκληρο στο raid .
Θα δοκιμαστεί και αν αντέξει και δεν ξεκολλήσει το παξιμάδι θα σας ενημερώσω
Στα τις διαδικασίας όπως το ξεκίνησα δειλά δειλά στο παλιό μοτέρ :
- Μοτερ στο tdc
- κλείδωμα στροφάλου ( σωστά ) με τη βίδα από τη δεξιά μεριά του μοτέρ *
- βγάλσιμο το καπάκι αριστερά ( 12 βιδάκια μικρά το κρατάνε )
- λύσιμο της αλενόβιδας του βολάν **
* βάζουμε tdc περνάμε τη βίδα , κάποια στιγμή σταματάει να βιδώνει . Δοκιμάζουμε δειλά να δούμε αν γυρνάει ο στρόφαλος .
Αν γυρνάει έχουμε χάσει το tdc , βγάζουμε τη βίδα και επαναλαμβάνουμε από την αρχή .
Αν δεν γυρνάει ο στρόφαλος , τον παίζουμε λίγο με τη καστάνια δεξιά αριστερά , και τότε θα κεντράρει καλύτερα
και η βίδα που κλειδώνει το στρόφαλο θα πάρει άλλες δύο βόλτες με 13αρι κλειδάκι .
Όταν γίνουν όλα αυτά , τότε είστε έτοιμοι να πάτε παρακάτω ... μιας και η βίδα που κλειδώνει το στρόφαλο
είναι αυτή που δέχεται όλα τα ζόρια , οπότε πρέπει να μπει 100% σωστά παρέχοντας την maximum δύναμη ακινητοποιήσης
του στροφάλου .
** Η αλενόβιδα θέλει δύναμη να βγει . Καλό είναι να έχετε μια μακριά καστάνια ή ένα δυναμόκλειδο μακρύ για να μην βασανιστείτε .
Βιδώνεται με 127 nm δύναμης όταν ο πίσω τροχός του capo είναι στα 90nm , + το loctite που έχει θέλει αρκετή δύναμη αλλά στο τέλος
κάνει το κρακ και βγαίνει .
Πιθανόν αν την ζέσταινα , για να σπάσει το loctite να έβγαινε ευκολότερα , αυτό σκοπέυω να κάνω στο μοτέρ του raid .
Αυτά προς στιγμήν ,
τώρα κόλλησα γιατί δεν έχω καρυδάκι για το παξιμάδι που έφτιαξα
οπότε από Δευτέρα η συνέχεια και βλέπουμε .
Φεταααααααα ....