Πάμε και λίγο εκπαιδευτικό
Για να βγάλουμε το βολάν , εννοείτε πρώτα βγάζουμε λάδια από το μοτέρ ,
βγάζουμε ποδιά , βγάζουμε δοχείο λαδιού , φύσσα αισθητήρα στροφάλου ,
και καλώδια πηνίων .
Κατόπιν λύνουμε τις 12 βίδες που έχει περιμετρικά το καπάκι του βολάν ,
και το τραβάμε να βγει έξω .
Μόλις βγει το καπάκι από τη πίσω του μεριά , βλέπουμε τα πηνία μας .
Ενώ μέσα στο μοτέρ διακρίνουμε το βολάν , και αριστερά του 2 από τα 3 γρανάζια
που εκκινούν το κινητήρα .
Αφού κλειδώσουμε το στρόφαλο στο tdc , με τη βίδα που μπαίνει από την απέναντι πλευρά .
Συνεχίζουμε για να λύσουμε την αλενόβιδα που κρατάει το βολάν στη θέση του .
Καλό είναι να τη ζεστάνουμε , αλλά και με δύναμη θα βγει .
Μόλις βγει η επόμενη δουλειά μας είναι να βγάλουμε το βολάν .
Εκεί θα χρειαστούμε μια βίδα m22 χ 1,5 ποθ αναφέρω παραπάνω
πως θα τη βρούμε ή θα τη φτιάξουμε .
Η βίδα αυτή θα πατήσει στις εσωτερικές βόλτες του βολάν ,
και κάνοντας κόντρα πάνω στο στρόφαλο θα το βγάλει έξω .
Σημαντικό όπως αναφέρει και το manual είναι να ζεσταθεί με θερμοπίστολο
το βολάν για 10 λεπτά ώστε να βγει .
Κατα τη διαδικασία συναρμολόγησης , σφίγγουμε το βολάν με την αλενόβιδα
πάνω στο στρόφαλο με 130nm δύναμη .
Όταν το βολάν μας βγει από πίσω θα φανεί το γρανάζι που κομπλάρει πάνω στο κομπλέρ .