0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: powerphot στις Αύγουστος 02, 2009, 05:59:04 μμhttp://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=49307Έτσι για να έχουμε και μια ιδέα το τι γίνεται στον κόσμο, όχι πολύ, πριν δυο χρόνια.Ξεκίνησε πριν 2 χρονια, αλλά το τα τελευταία ποστ αφορούν καινούργιο κόψιμο. Η διαφορά είναι ότι είναι ψιλογνωστό ότι κάποια FZ1 κόβουν πλαίσιο, και ότι η Yamaha το γνωρίζει και τους δίνει νέες μοτοσυκλέτες.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=49307Έτσι για να έχουμε και μια ιδέα το τι γίνεται στον κόσμο, όχι πολύ, πριν δυο χρόνια.
Σε όλα τα παραπάνω θα μας βοηθούσε και ο Banderas, αν μας έδινε κάποια παραπάνω στοιχεία προκειμένου να μπορούν να βοηθηθούν όλοι στο να γνωρίζουν τι μπορούν να διεκδικήσουν και τι δε μπορούν. Με τα στοιχεία όμως που έχουμε μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε και να καταλήγουμε σε συμπεράσματα ομαδοποίησης περιπτώσεων όπως η παρακάτω συζήτηση :http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=21666.msg296982#newη οποία μόνο χαμόγελα μπορεί να προξενήσει σε έναν δευτεροετή φοιτητή της νομικής σχολής για να μην πω τίποτε άλλο Νίκος
παιδια το μηχανακι ποσα χιλιομετρα εχει? αναφερθηκε καπου κ δεν το ειδα?ξερω πανω απο 10 περιπτωσεις με κομμενο πλαισιο σε capo! τα 6 τα ειχα στο μαγαζι.για να ξεκαθαρισουμε κατι...το capo δεν μπορει να στραβωσει μπροστινα, τα καλαμια του ειναι θηρια κ ειδικα οταν σε αποφυγη συγκρουσης ειναι κ βυθισμενα σε φρεναρισμα γινοντε ακομα πιο ανθεκτικα γι αυτο κ ολο το ζορι πηγαινει στο πλαισιο.εχω δει αλλες 2 περιπτωσεις να κοβει πλαισιο στις ραφες που εκοψε εσενα...θα ξεκαθαρισω ομως οτι αν δεν υπερβεις τις αντοχες του πλαισιου δεν μπορει να σπασει...προαναφερθηκε κατι για λακουβα...θα μπορει θεωρητικα να συμβει κατι τετοιο αλλα φωρτομενο αρκετα με πολλα χιλιομετρα κ η λακουβα να ειναι ολυμπιακων διαστασεων...βεβαια δεν προκειται να μεινεις ορθιος μετα το περασμα της...κ οχι μονο τα capo...φιλος με xt που θεωρειτε κ εντουρο μετα απο γερη λακουβα χρειαστηκε να ισιωσουμε τα μπροστινα του...το μηχανακι σου σιγουρα εχει τρακαρει...αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να συμβει κατι τετοιο...δεν μπορεις να ξερεις το ανεπαισθητο χτυπημα για σενα αν ηταν το εναρκτηριο μιας ρωγμης..δεν μπορεις να ξερεις τι εχει συμβει οπως επισης δεν ξερεις απο ποτε εχει ξεκινησει η ρωγμη...κατι το οποιο δεν εχει συμπτωματα ειναι δυσκολο κ να το βρεις μιας κ δεν εχεις ενα σημαδι για να ψαξεις.αν η ρωγμη προυπηρχε ποιος μπορει να το ξερει κ απο την στιγμη που στον δρομο πηγαινε ευθεια ποιος να πονηρευτει? ποιο συνεργειο να το αντιληφθει χωρις καποιο σημαδι? οπως ειπε ενα παιδι πιο πριν , με την βρωμα που πιανει ο σκελετος σε κρυφα σημεια τι να δεις....αλλα κ για να την δεις πρεπει η ρωγμη να εχει αφησει αρκετο κενο στο σημειο που ξεκινησε με αποτελεσμα ομως να εχει μεταβληθει το μεταξονιο..αν εχει γινει αυτο...δεν θα ειχαμε σωστη συναρμογη στα πλαστικα κ στο μουτρο...ακομα κ στον προηγουμενο ιδιοκτητη να εχει συμβει το τρακαρισμα ειναι λιγο δυσκολο να το ηξερε κ ο ιδιοςπαντως τα πλαισια παιδια δεν ισιωνοντε κανονικα...αυτα ειναι προνομια της ελλαδας μας...το αλουμινιο μετα απο την χυτευση του ,καθε στραβωμα του γεννα αμφιβολιες...οι καλυμπρες ειναι για σιδερα...προσωπικα δεν εχω δει capo σε καλυμπρα...δεν εχω δει στραβο capo...δεν εχει περιθωρια να στραβωσει η να τσακισει
ανέβασε σε παρακαλώ καθαρές φωτος και διαφορες και θα κανουμε ενα διαχωρισμό στο ποστ μιας και μάλλον χρίζει μελέτης...
Παράθεση από: Themis στις Αύγουστος 13, 2009, 08:13:20 μμανέβασε σε παρακαλώ καθαρές φωτος και διαφορες και θα κανουμε ενα διαχωρισμό στο ποστ μιας και μάλλον χρίζει μελέτης... προσπάθησα όσο πιο καθαρές γίνονται για καλύτερη ποιότητα μετά τον 15αυγουστο.χρόνια πολλά και καλά να περνάτε
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι