0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. το μηχανακι εχει αδεια του 14/7/2005 αλλα ο ιδιοκτητης μου ειπε οτι ειναι το 2004 απλα το ειχε παρει πιο φτηνα σαν περασμενο μοντελο.
Κατά την γνώμη μου, είχε γίνει αρχή και το αποτελείωσε το πέσιμο.Το πότε έγινε είναι πολύ δύσκολο να το βρεις εκτός αν μπορείς να διακρίνεις παλιά ρωγμή που έχει πιάσει μάκα.
Υ.Γ.αν δεν την δώσεις όλη καπου τη μηχανή να ξέρεις οτι εδω μέσα πολλοί κατά καιρός σαν τα κοράκια -κι εγω μαζι bye- λυμαίνονται τα διάφορα αξεσουάρ , απλά ειναι χρονοβόρα διαδικασία...ευχή μου να τη δωσεις σε καποιο συνεργειο ισως και να βρεις λύση,,,
Ρε παιδια τι ειναι αυτα που λετε περι λακουβας??? Ειναι δυνατον??? Μιλαμε για ενα μηχανημα που εχει 100 αλογα πανω του και αυτο το πλαισιο πρεπει να ειναι φτιαγμενο να τραβαει πολυ πιο μεγαλα ζορια απο μια λακουβα. Ασε που ειναι on-OFF. Δηλαδη τι λετε τωρα πως αμα αποφασιζα να το βαλω σε ενα χωματοδρομο και ετρωγα κανα λακο θα εσπαγε το πλαισιο και θα εμενα εκει??? Τοτε να παω απευθειας στην Aprilia να κανω μηνυση και να μην ξαναπλησιασω σε οχημα της. Ουτε με απλη πτωση δεν επιτρεπετε να σπασει το πλαισιο κατα την γνωμη μου. Απο χαλβα ειναι φτιαγμενο το πλαισιο? Με αυτο το σκεπτικο να μην του βαζουμε και τριπλετες και να το φορτωνουμε γιατι μπορει να σπασει σε καμια λακουβα. Ειναι απαραδεκτο αυτο που λετε. Ειχα ενα kle 500 πριν παρω το capo και δεν με ειχε απασχολησει ποτε κατι τετοιο ουτε λακουβα ουτε καν ενα καλο πεσιμο που ειχα. Και μην μου πειτε οτι ειχε σιδερενιο πλαισιο. Γιατι το ξερω αλλα το θεμα ειναι πως αν ειναι τοσο (επικινδυνα) ευαισθητο το αλουμινενιο πλαισιο να μην το βγαζουν στην παραγωγη.
μην μιλατε με υποθεσεις ... ΑΝΝΝΝ πεσεις σε μια τετοια λακουβα ... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ λακουβα ...
... Αυτο δικιολογιται με μετοπικη 160+ ΜΟΝΟ
Πρώτα απ'ολα μην τρέλαινεσαι, κουβέντα κάνουμε..Δευτερον αν υποστηρίζεις οτι δεν έγινε απο προηγούμενο τρακάρισμα ή απο πτώση σε κάποια (ή κάποιες )λακούβες (μιας και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μπορεί να όργωνε τα βουνα) , τι υποστηρίζεις;Οτι υπήρχε μια αστοχία υλικού σε μια μηχανή που κυκλοφορεί 4 χρόνια και κόπηκε το πλαίσιο απο ένα φρενάρισμα;Βάλτα κάτω και πες μου αντικειμενικά τι θεωρείς πιο πιθανό.Προσωπικά πιστεύω πως πιθανότερα είναι τα εξής:1.Τράκο και συμμάζεμα για να πουληθεί ή2.Συνεχόμενες καταπονήσεις απο εντουροβόλτες ή3.Μεγάλη καταπόνηση απο χτύπημα σε κάποια λακούβα με πολλά χλμ ή4.Τίποτα απο τα παρπάνω.Μπορεί το κόψιμο να προήλθε απο το πέσιμο άσχετα αν φαίνεται πως δεν καταπονήθηκε εκείνο το σημείο ή5.Ο Συνδιασμός όλων/κάποιων απο τα παραπάνωΣίγουρα πάντως για κατασκευαστικό λάθος και αστοχία υλικού δεν θα έψαχνα πριν αποκλείσω κάποιες απο τις παραπάνω περιπτώσεις.
Παράθεση από: The Liver Killer στις Ιούλιος 22, 2009, 01:05:29 πμΤι λες ρε φιλε?! Τι πηγες να παθεις στα καλα καθουμενα?!Το θεμα ειναι οτι κι εμενα μου κανει κατι τρεμουλα στα 140-150....Λες να παρω κανα πλαισιο στο χερι????????? εσένα κουνάει στα 140-150 γιατί περνάω με τέτοια φόρα από δίπλα σου που από τον αέρα χάνεις τα τιμόνια!γιατί δεν το λες στα παιδιά αυτό? Shiver rouls!!!
Τι λες ρε φιλε?! Τι πηγες να παθεις στα καλα καθουμενα?!Το θεμα ειναι οτι κι εμενα μου κανει κατι τρεμουλα στα 140-150....Λες να παρω κανα πλαισιο στο χερι?????????
Παράθεση από: nikos force στις Ιούλιος 22, 2009, 11:45:27 πμ μην μιλατε με υποθεσεις ... ΑΝΝΝΝ πεσεις σε μια τετοια λακουβα ... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ λακουβα ... Είπαμε "σε συνδυασμό με ΚΑΚΗ κατάσταση ανάρτησης."Το ......"ΑΝΝΝΝΝΝ κι η γιαγιά μου είχε καρούλια...." το ξέρουμε.Υ.Γ. απο πότε έχεις να πεσεις σε λακκούβα?
Παράθεση από: Jk21 στις Ιούλιος 22, 2009, 03:04:44 μμ... Αυτο δικιολογιται με μετοπικη 160+ ΜΟΝΟ Αν δεν εχετε δει με τα ματια σας να σπάει πλαίσιο με 45 χλμ μη λέτε μεγάλα λόγια.....και να πέφτουν και τα κομμάτια του στο δρόμο.....
αστα ρε Νικ ....μην τα θυμάσαι ....θλιβερές ωρες και εικόνες ...!! Με λιγοτερα απο 45 ήταν ....αλλα πηγαινε απολυτα φρεναριστός ..οπότε ολα ηταν πιεσμένα ...και ετσι ολη η δυναμη της συγκρουσης ..μεταφερθηκε στο πλαίσιο !!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι