0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Cris

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #75 - : Ιούλιος 26, 2009, 04:15:54 πμ »
πλάκα πλάκα πολύ χαίρομαι που όλα τα κάνω μόνος μου!!!!
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
:se: :se: :se: :se: :se:


*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #76 - : Ιούλιος 26, 2009, 10:10:05 μμ »
καπου ειχα διαβασει νομιζω οτι τα πλαισια αλουμινιου δεν στραβωνουν - η τουλαχιστον οχι οπως τα σιδερενια, λογω των χαρακτηριστικων που εχει το αλουμινιο (μικρες ελαστικοτητες). Αρα αμα ασκηθει δυναμη μεγαλυτερη της προβλεπομενης, απλα σπανε. Γι'αυτο και δεν μπαινουν καλιμπρα (τουλαχιστον ετσι ξερω εγω :thnk:)
Δεν νομιζω λοιπον να ειχε προηξηθει καποιος "τσαμπουκας" που να ετοιμαζε το γεγονος. Απο οτι φαινεται, μαλλον αστοχια υλικου ειναι, κοπηκε και στις ραφες οποτε ισως καποιες φυσαλιδες η κατι τετοιο. Δυστυχως μπορει να τυχει παιδια, δεν σημαινει οτι τα Καπο κοβουν πλαισια.


Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Cris

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #77 - : Ιούλιος 27, 2009, 12:45:08 πμ »
καπου ειχα διαβασει νομιζω οτι τα πλαισια αλουμινιου δεν στραβωνουν - η τουλαχιστον οχι οπως τα σιδερενια, λογω των χαρακτηριστικων που εχει το αλουμινιο (μικρες ελαστικοτητες). Αρα αμα ασκηθει δυναμη μεγαλυτερη της προβλεπομενης, απλα σπανε. Γι'αυτο και δεν μπαινουν καλιμπρα (τουλαχιστον ετσι ξερω εγω :thnk:)
Δεν νομιζω λοιπον να ειχε προηξηθει καποιος "τσαμπουκας" που να ετοιμαζε το γεγονος. Απο οτι φαινεται, μαλλον αστοχια υλικου ειναι, κοπηκε και στις ραφες οποτε ισως καποιες φυσαλιδες η κατι τετοιο. Δυστυχως μπορει να τυχει παιδια, δεν σημαινει οτι τα Καπο κοβουν πλαισια.
με συγχωρείς αλλά θα διαφωνήσω!!!
βλέπεις είμαι με τα αλουμίνια τα τελευταία 10 χρόνια!!!!!
το αλουμίνιο ανάλογα με το κράμα έχει η δεν έχει ανοχές!!!!
τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούν πλαίσια αλουμινίου όχι μόνο για λόγους βάρους αλλά και για τις ανοχές που μπορούν να δεχτούν!!!!
υπάρχουν κράματα που σε μεγάλες δυνάμεις ανοίγουν!!!! σπάνε η όπως θες πεστω και κράματα που μπορείς να τα φέρεις ολόκληρες στροφές!!!
στο αλουμίνιο μεγάλο ρόλο παίζει και η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ!
στη συγκεκριμένη εικόνα φαίνεται καθαρά ότι φταιει η καταπόνηση και όχι η κόλληση που ΕΧΕΙ υποστεί το υλικό!!!ο λαιμός άνοιξε από κάτω προς τα πάνω ξεκινώντας από την πλευρά του πλαισίου ακριβώς κάτω από τον λαιμό!πριν την κόλληση!στο σημείο που η κόλληση έχει πιάσει καλά την σπάει και συνεχίζει να ανοίγει ξανά στα σημεία όπου μπορεί να ξεσπάσει!
το μηχανάκι απλά μετά από καιρό και πολλά "φρεναρίσματα" λακκούβες και άλλους παράγοντες άρχισε να ανοίγει και να παίζει ώσπου ξεκόλλησε και χώρισε από το υπόλοιπο τμήμα!!!
αυτό μπορείς να το καταλάβεις κοιτώντας απλά τα πρώτα δυο κουμπώματα του λαιμού με το υπόλοιπο πλαίσιο (από κάτω προς τα πάνω) όπου υπάρχει μεγάλη φθορά από το άνοιξε κλείσε του σκελετού!!!(στις κάτω γωνίες!!!)

τώρα αν μπορώ να έχω πιο καλές φώτο και πιο μεγάλες θα μπορώ να πω με σιγουριά από που ξεκίνησε!
βέβαια ο ραδιογραφος θα το δείξει πιο σωστά!
υπάρχουν πολλές εταιρίες κάτω που μπορούν να δουν ακόμα και πως ξεκίνησε όλο αυτό και ποίος φταιει για όλο αυτό!!!
αρκεί πάντα να θέλουν να σε βοηθήσουν!!!



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #78 - : Ιούλιος 27, 2009, 12:47:52 πμ »
καπου ειχα διαβασει νομιζω οτι τα πλαισια αλουμινιου δεν στραβωνουν - η τουλαχιστον οχι οπως τα σιδερενια, λογω των χαρακτηριστικων που εχει το αλουμινιο (μικρες ελαστικοτητες).
υπάρχουν πολλές εταιρίες κάτω που μπορούν να δουν ακόμα και πως ξεκίνησε όλο αυτό και ποίος φταιει για όλο αυτό!!!
αρκεί πάντα να θέλουν να σε βοηθήσουν!!!



1... ριξε τηλέφωνα αν ξερεις...

2.. τι εννοείς ''αν θελουν να βοηθησουν''...?? να εχουν το χρονο να ασχοληθούν...??? δεν καταλαβα... :thnk: :thnk:

*

Cris

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #79 - : Ιούλιος 27, 2009, 12:55:53 πμ »
1... ριξε τηλέφωνα αν ξερεις...

φίλε ΘΕΜΗ ξέρεις πολύ καλά ότι λόγο δουλειάς μου είναι δύσκολο όχι μόνο να ψάξω για τηλέφωνα αλλά να κάτσω και για ένα τσιγάρο στο γραφείο μου!!!(το έφαγαν οι αράχνες)
2.. τι εννοείς ''αν θελουν να βοηθησουν''...?? να εχουν το χρονο να ασχοληθούν...??? δεν καταλαβα... :thnk: :thnk:
αυτό ακριβώς!
το να βγει ένα τέτοιο πόρισμα θέλει πολύ χρόνο!!!!
πράγμα που ΕΛΛΗΝΑΣ δεν κάθεται να κάνει!
έτσι απλά!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #80 - : Ιούλιος 27, 2009, 01:29:25 πμ »
Μιας και τυγχάνω στον χώρο του αλουμινιου θα συμφωνήσω με τον Chris στα παραπάνω.
Αλουμίνιο με αλουμίνιο μπορεί να εχουν τελείως διαφορετικές ιδιότητες.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #81 - : Ιούλιος 27, 2009, 03:45:58 πμ »
Πραγματικά πολύ δύσκολη κατάσταση....
Προσωπική μου άποψη όπως και ανέφερε ο φίλος panteras πως είχε προηγηθεί πτώση και πιθανότατα ίσιωμα. Το διαφορετικό μούτρο τουλάχιστον, υποδηλώνει κάτι τέτοιο. Εκτός αυτού όπως είπε ο patman, με τον αριθμό πλαισίου είναι εύκολο να φανεί τι ανταλλακτικά χρειάστηκε το συγκεκριμένο capo στο παρελθόν.

Σχετικά με τα αλουμίνια συμφωνώ με τα παιδιά παραπάνω. Τα κράματα που χρησιμοποιούνται, αν μη τι άλλο πρέπει να είναι αρκετά άκαμπτα διαφορετικά ένα ελαστικό πλαίσιο σε μοτό απλά δεν οδηγείται αλλά χορεύει καρσιλαμά.
Μη μπλέκουμε τέλος τα υπεράνω υποψίας πλαίσια της αprilia αλλά και των υπολοίπων κατασκευαστών με τα GSXR k5-k6 & GSR. Ενα πλαίσιο που θα κοπανήσει κάπου σταθερά, φυσικά και κόβεται (ή ξεκινάει να κόβεται οπως του panteras). Φωτό από κομμένα πλαίσια που έχουν εμπλακεί σε ατύχημα υπάρχουν για όλα τα μηχανάκια.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #82 - : Ιούλιος 27, 2009, 07:46:59 πμ »
1... ριξε τηλέφωνα αν ξερεις...

φίλε ΘΕΜΗ ξέρεις πολύ καλά ότι λόγο δουλειάς μου είναι δύσκολο όχι μόνο να ψάξω για τηλέφωνα αλλά να κάτσω και για ένα τσιγάρο στο γραφείο μου!!!(το έφαγαν οι αράχνες)
2.. τι εννοείς ''αν θελουν να βοηθησουν''...?? να εχουν το χρονο να ασχοληθούν...??? δεν καταλαβα... :thnk: :thnk:
αυτό ακριβώς!
το να βγει ένα τέτοιο πόρισμα θέλει πολύ χρόνο!!!!
πράγμα που ΕΛΛΗΝΑΣ δεν κάθεται να κάνει!
έτσι απλά!!!!


λέεεμε... να ασχοληθεί κάποιος...δεν ειπαμε και τζάμπα...

τεσπα...

*

Jk21

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #83 - : Ιούλιος 27, 2009, 09:57:39 πμ »

 Το θεμα ειναι ρε παιδια οτι και με 500Ε να το παρει που ειναι πολυ καλα,νομιζω,για πλαισιο,θα χρειστει τουλαχιστον αλλα 500 (και λιγα λεω) για εργασια,κατεβασμα κινητηρα,ηλεκτρικα κτλ. οποτε λιγα δεν ειναι  :( :( :(
[/glow]

  Φιλε μου διαφωνω καθετα... Το να δωσεις 1000 Ε για να σωσεις ενα Capo  ειναι μια χαρα.. Ενα μεγαλο σερβις ειναι καμια 400+, μια μιζα φτυσμενη (κλασικο Απριλιοπροβλημα..) ειναι 600+, μια αναρτηση ειναι 1000.... Μακαρι να μπορεσει το παλικαρι να τσιμπισει το κελεπουρι που του βρηκε ο "Stratos82" (μπραβω ρε φιλε), και να τελιωνει με τη στραβη που του κατσε για παντα και στα σιγουρα....
  Οσων αφορα παιδια την αντοχη του αλουμινιου θα συμφωνησω με τους προλαλισαντες. Εξαρτατε απο το κραμα και συνηθος στα πλαισια ειναι πολυ ποιο γερο και ακαμπτο απο το σιδερο. Ακομα (μιλαω ως γνοστης και παθων στο παρελθον..) το ραψιμο στο αλουμινιο ειναι μακραν απο τη κοληση στο σιδερο.. Για παραδειγμα φανταστειται οτι μια μονο ποντα αλγκον (πλακοραφη, μονο ενα τσικ..) ειναι ικανο να δεχτει καταπονιση ενος τονου...!!!! Φανταστειτε τωρα τι γινεται με τα ραψιματα στο σκελετο.... Σχεδον ατροτα στα σημεια που ειναι ραμενα (εκτος αν κατσεις στις 1/100000000000, που θα παιξει φυσαληδα οπος ειπαι ενας φιλος ποιο πανω..), και για αυτο και το συγκεκριμενο κοπηκε κατω απο τη ραφη.. Προφανος ειχε φαει γερη στουκα το κακομοιρο και για αυτο εγινε στο παιδι οτι εγινε και οπος εγινε.... Αλλοστε αποψη 4-5 μηχανικων Απριλια ειναι οτι αν μπορεις να πεις για ενα τρωτο σιμειο στο πλαισιο των Capo ειναι ο λαιμος (βεβαι δεν ενοουν οτι κοβονται σε λακουβα η φρεναρισμα, αλλα μακρια απο ολους, σε μετοπικη ασχιμη το πιθανοτερο ειναι να στραβωσει ή να κοπει εκει και πουθενα αλλου)...
   Αυτα τα ολιγα και ελπιζω το παλικαρι να τσιμπησει το κοματι του πλαισιου αμεσα (φιλε οντος ειναι τσαμπα αν μπεις στα Sp.Parts της Απριλια θα δεις οτι εχει γυρο στο 2000... Τωρα θα μου πεις γιατι αυτος το ξεκιναει απο 150!!!!? Και μαυρο????  :thnk: :thnk: :thnk: Δεν το χω και μπορει εδω να λεω μ@λ@κιες αλλα νομιζω πως μαυρο παλισιο στα Capo δεν υπαρχει  ή υπαρχει στα μαυρα????  :thnk: :thnk: :thnk: Ας βοηθεισουν οι συντροφοι εδω.. Ειναι λιγο θεματακι αυτο αλλα εγω φιλε μου μεχρι και 300-400 Ε αν μπορουσα να το φερω θα την εριγνα τη ζαρια... Με τη λογικη οτι εδω εχω χασει 5500-6000 Ε τα 300 τι να λενε???? Και βεβαια με τη λογικη I LOVE CAPO..!!!!!!).


 :bye: :bye: :bye: :bye:

*

Cris

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #84 - : Ιούλιος 27, 2009, 11:06:02 πμ »

λέεεμε... να ασχοληθεί κάποιος...δεν ειπαμε και τζάμπα...

τεσπα...
το να δαπανισεις ενα μηνα και πανω απο 600Ε για ενα πορισμα δεν νομιζω να αξιζει!!!!!
δινεις τα 600Ε περνεις το πλαισιο και με τα λεφτα που θα φας μετα σε δικιγορους και μαλακιες κανεις το γυρο της ευρωπης με το μοτερ σου καινουριο\!!!!
για να λεμε και του στραβου το δικαιο Ε!!!!!

γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορει να σου εγκυηθει οτι θα παρεις λεφτα απο εταιριες τετοιου μεγεθους!!!!!

*

banteras

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #85 - : Ιούλιος 27, 2009, 12:38:08 μμ »
 Το πλαισιο το τσιμπησα τελικα το Σαββατο. Υπηρχε ενα μικρο προβλημα οτι εγραφε οτι δεν εστελνε Ελλαδα αλλα μετα απο συννενοηση με τον πωλητη μου λεει οτι θα το στειλει απλα μπορει να εχει πολλα μεταφορικα.
 Πηρα στην Aprilia εδω και ρωτησα και μου λενε καινουριο πλαισιο κανει 2857!!  :ohmy: Οποτε οπως και να εχει και στα 400 να μου φτασει με τα μεταφορικα καλα ειναι! Οσο για το χρωμα βγαινει και με μαυρο πλαισιο και μαλλον θα το βαψω και θα το κανω σαν την φωτο που επισυναπτω.
 Το καλο ειναι οτι απο το 2007 εχει αλλαξει ο νομος και επιτρεπεται αλλαγη πλαισιου γιατι μεχρι πριν απαγορευοταν και ησουν αναγκασμενος να το πεταξεις το μηχανακι.
 Ξηλωμα ολο το μηχανακι και μονταρισμα στο καινουριο πλαισιο θελει η Aprilia 1000 + ΦΠΑ.
 Η διαδικασια για να κινηθω νομικα περιλαμβανε να λυνοταν το μηχανακι και να εστελνα το σκελετο στο τεχνικο επιμελητηριο οπου και θα εγραφα τι ακριβως θελω να μαθω. Θα οριζοταν πραγματογνωμονας ( ο οποιος απο οτι εμαθα θελει 1500 + 300 η ραδιογραφια) και αφου συμφωνουσα οταν μου αναφεραν το κοστος θα ξεκιναγε η διαδικασια. Μετα θα επαιρνα την πραγματογνωμοσυνη και θα ξεκιναγα την μηνυση.

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #86 - : Ιούλιος 27, 2009, 12:57:01 μμ »
Πολύ ωραία!
Μπράβο!
Να την κάνεις ακόμα πιο κούκλα σου εύχομαι!

...και μιας και δεν χρειάζεσαι πλέον το Bagster σου αφου θα του αλλάξεις χρώμα....μήπως να μου το έδινες σε μια φιλική τιμή; :D

*

yannis650

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #87 - : Ιούλιος 27, 2009, 01:24:15 μμ »
Και μετά σου λένε κακό πράγμα η παγκόσμια αγορά.... ρε ebay και ξερό ψωμί!!!
Άντε ρε φίλε με το καλό να έρθει και να την ξανακαβαλήσεις την κούκλα!


Υ.Γ. Κουίζ: Φταίει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που πούλησε μια μηχανή που έθεσε σε κίνδυνο την ζωή ενός άλλου ανθρώπου ή ο μηχανικός που την επιδιόρθωσε και την παρέδωσε???  :thnk:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2009, 01:26:19 μμ από yannis650 »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #88 - : Ιούλιος 27, 2009, 02:03:01 μμ »

 Ξηλωμα ολο το μηχανακι και μονταρισμα στο καινουριο πλαισιο θελει η Aprilia 1000 + ΦΠΑ.


Eφοσον δεν εισαι σε εγγυηση, μπορεις ανετα να βρεις πολυ χαμηλοτερες τιμες..........Μην σου πω να το κανεις και φθινοπωρινο project  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #89 - : Ιούλιος 27, 2009, 03:02:14 μμ »


...και μιας και δεν χρειάζεσαι πλέον το Bagster σου αφου θα του αλλάξεις χρώμα....μήπως να μου το έδινες σε μια φιλική τιμή; :D


 :lol% :pp% :lol% :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης