0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #105 - : Αύγουστος 02, 2009, 11:08:41 μμ »
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=49307

Έτσι για να έχουμε και μια ιδέα το τι γίνεται στον κόσμο, όχι πολύ, πριν δυο χρόνια.

Ξεκίνησε πριν 2 χρονια, αλλά το τα τελευταία ποστ αφορούν καινούργιο κόψιμο. Η διαφορά είναι ότι είναι ψιλογνωστό ότι κάποια FZ1 κόβουν πλαίσιο, και ότι η Yamaha το γνωρίζει και τους δίνει νέες μοτοσυκλέτες.  :ohmy:

Μα η παρούσα περίπτωση είναι κόψιμο πλαισίου μετά από τρακάρισμα και όχι λόγω αστοχίας υλικού όπως στα FZ1. Δύο τελείως διαφορετικές περιπτώσεις όσον αφορά στο ποιός είναι ο υπεύθυνος για την ευθύνη από τη ζημιά.

Πάντως εγώ θα ήθελα να ρωτήσω το φίλο banteras πόσο αγόρασε το capo του από τον προηγούμενο και ποιά τιμή έχει ένα αντίστοιχο στην αγορά. Η ερώτηση μου έχει σχέση με τη γνώση του ότι είναι τρακαρισμένο και περαιτέρω την πιθανότητα να κερδίσει κάτι μετά από δικαστικό αγώνα.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1067
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #106 - : Αύγουστος 03, 2009, 10:02:52 πμ »
παιδια το μηχανακι ποσα χιλιομετρα εχει? αναφερθηκε καπου κ δεν το ειδα?

ξερω πανω απο 10 περιπτωσεις με κομμενο πλαισιο σε capo! τα 6 τα ειχα στο μαγαζι.
για να ξεκαθαρισουμε κατι...το capo δεν μπορει να στραβωσει μπροστινα, τα καλαμια του ειναι θηρια κ ειδικα οταν σε αποφυγη συγκρουσης ειναι κ βυθισμενα σε φρεναρισμα γινοντε ακομα πιο ανθεκτικα γι αυτο κ ολο το ζορι πηγαινει στο πλαισιο.

εχω δει αλλες 2 περιπτωσεις να κοβει πλαισιο στις ραφες που εκοψε εσενα...θα ξεκαθαρισω ομως οτι αν δεν υπερβεις τις αντοχες του πλαισιου δεν μπορει να σπασει...

προαναφερθηκε κατι για λακουβα...θα μπορει θεωρητικα να συμβει κατι τετοιο αλλα φωρτομενο αρκετα με πολλα χιλιομετρα κ η λακουβα να ειναι ολυμπιακων διαστασεων...βεβαια δεν προκειται να μεινεις ορθιος μετα το περασμα της...κ οχι μονο τα capo...φιλος με xt που θεωρειτε κ εντουρο μετα απο γερη λακουβα χρειαστηκε να ισιωσουμε τα μπροστινα του...

το μηχανακι σου σιγουρα εχει τρακαρει...αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να συμβει κατι τετοιο...δεν μπορεις να ξερεις το ανεπαισθητο χτυπημα για σενα αν ηταν το εναρκτηριο μιας ρωγμης..δεν μπορεις να ξερεις τι εχει συμβει οπως επισης δεν ξερεις  απο ποτε εχει ξεκινησει η ρωγμη...

κατι το οποιο δεν εχει συμπτωματα ειναι δυσκολο κ να το βρεις μιας κ δεν εχεις ενα σημαδι για να ψαξεις.
αν η ρωγμη προυπηρχε ποιος μπορει να το ξερει κ απο την στιγμη που στον δρομο πηγαινε ευθεια ποιος να πονηρευτει?  ποιο συνεργειο να το αντιληφθει χωρις καποιο σημαδι? οπως ειπε ενα παιδι πιο πριν , με την βρωμα που πιανει ο σκελετος σε κρυφα σημεια τι να δεις....αλλα κ για να την δεις πρεπει η ρωγμη να εχει αφησει αρκετο κενο στο σημειο που ξεκινησε με αποτελεσμα ομως να εχει μεταβληθει το μεταξονιο..αν εχει γινει αυτο...δεν θα ειχαμε σωστη συναρμογη στα πλαστικα κ στο μουτρο...

ακομα κ στον προηγουμενο ιδιοκτητη να εχει συμβει το τρακαρισμα ειναι λιγο δυσκολο να το ηξερε κ ο ιδιος

παντως τα πλαισια παιδια δεν ισιωνοντε κανονικα...αυτα ειναι προνομια της ελλαδας μας...το αλουμινιο μετα απο την χυτευση του ,καθε στραβωμα του γεννα αμφιβολιες...οι καλυμπρες ειναι για σιδερα...προσωπικα δεν εχω δει capo σε καλυμπρα...δεν εχω δει στραβο capo...δεν εχει περιθωρια να στραβωσει η να τσακισει
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 03, 2009, 10:06:10 πμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #107 - : Αύγουστος 03, 2009, 02:42:46 μμ »
Και ένα μικρό συμπέρασμα :

Συνεπώς καταλήγουμε στο ότι το μηχανάκι έχει τρακάρει. Άρα το έχει τρακάρει ο προηγούμενος εφόσον ο τωρινός ιδιοκτήτης αρνείται κάτι τέτοιο. Εδώ έρχεται να μας βοηθήσει το τεκμήριο του 537 ΑΚ ότι τεκμαίρεται υπαιτιότητα του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Το τεκμήριο είναι δυνατό να ανατραπεί σε μια περίπτωση. Στην περίπτωση κατά την οποία ο αγοραστής γνωρίζει το ελάττωμα του προϊόντος και το αποδέχεται. Όμως άλλο να πει ο πωλητής ότι : "Κοίταξε, το μηχανάκι έχει φάει σούπα και του άλλαξα τα πλαστικά, κάνει 8.000 €, σου το αφήνω 7.000€" και άλλο να πει : "Το μηχανάκι έχει τρακάρει κάνει 8.000 € αλλά το δίνω 3.000 € γιατί έχει πάθει μεγάλη ζημιά (ραγισμένο πλαίσιο)". Το ότι κάποιος έχει αγοράσει όχημα μετά από ατύχημα δεν σημαίνει ότι αποδέχεται και την ουσιαστική μη χρησιμότητα του, ούτε και ότι αν επισημάνεις στον άλλο ότι το όχημα του έχει τρακάρει πλέον σου συγχωρούνται τα πάντα και δεν έχεις καμιά ευθύνη. Νομίζω ότι ο φίλος παραπάνω επιθυμούσε να αγοράσει λειτουργική μοτοσυκλέτα και όχι ανταλλακτικά για Caponord. Αν ήταν έτσι θα πουλάγαμε όλοι τα τρακαρισμένα μας με μια μικρή έκπτωση και θα αποποιούμασταν κατόπιν την όποια σοβαρή ευθύνη έχει προκύψει.

Σε όλα τα παραπάνω θα μας βοηθούσε και ο Banderas, αν μας έδινε κάποια παραπάνω στοιχεία προκειμένου να μπορούν να βοηθηθούν όλοι στο να γνωρίζουν τι μπορούν να διεκδικήσουν και τι δε μπορούν. Με τα στοιχεία όμως που έχουμε μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε και να καταλήγουμε σε συμπεράσματα ομαδοποίησης περιπτώσεων όπως η παρακάτω συζήτηση :
http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=21666.msg296982#new
η οποία μόνο χαμόγελα μπορεί να προξενήσει σε έναν δευτεροετή φοιτητή της νομικής σχολής για να μην πω τίποτε άλλο  :thnk: :thnk: :thnk:

Νίκος  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #108 - : Αύγουστος 03, 2009, 03:37:46 μμ »
καλά..παίζει και ενα σενάριο να επεσε ο 1ος κατοχος αλλα να μην ηταν τραγικό και να το συμμάζεψε και να κυκλοφορούσε και ο ίδιος κανονικά...

βεβαια.. πόσο ''λίγο'' θα μου πεις..οταν εχει αρπάξει πλαίσιο

και 2ον το ειχε αναφερει..???? :thnk: :thnk: :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #109 - : Αύγουστος 03, 2009, 04:31:40 μμ »

Σε όλα τα παραπάνω θα μας βοηθούσε και ο Banderas, αν μας έδινε κάποια παραπάνω στοιχεία προκειμένου να μπορούν να βοηθηθούν όλοι στο να γνωρίζουν τι μπορούν να διεκδικήσουν και τι δε μπορούν. Με τα στοιχεία όμως που έχουμε μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε και να καταλήγουμε σε συμπεράσματα ομαδοποίησης περιπτώσεων όπως η παρακάτω συζήτηση :
http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=21666.msg296982#new
η οποία μόνο χαμόγελα μπορεί να προξενήσει σε έναν δευτεροετή φοιτητή της νομικής σχολής για να μην πω τίποτε άλλο  :thnk: :thnk: :thnk:

Νίκος  :bye:

Νίκο έβαλα και την νέα απάντηση σου στο bikenet. Εκεί διάβασα οτι ο alexandros (μάλλον banteras) θα βάλει άλλο πλαίσιο από ebay. Το έγραψα και εκεί, το γράφω και εδώ για να μην δίνει τσάμπα λεφτά. Χρειάζεται βεβαίωση απ΄τον κατασκευαστή (παρ. 3.1.1) και τιμολόγιο που να φαίνεται ότι το πλαίσιο είναι καινούργιο (παρ. 3.2.1.2)  ;)

http://www.yme.gr/imagebank/categories/ctg679_9_1182762459.pdf

*

Αποσυνδεδεμένος makis_caponord

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #110 - : Αύγουστος 13, 2009, 05:22:51 μμ »
παιδια το μηχανακι ποσα χιλιομετρα εχει? αναφερθηκε καπου κ δεν το ειδα?

ξερω πανω απο 10 περιπτωσεις με κομμενο πλαισιο σε capo! τα 6 τα ειχα στο μαγαζι.
για να ξεκαθαρισουμε κατι...το capo δεν μπορει να στραβωσει μπροστινα, τα καλαμια του ειναι θηρια κ ειδικα οταν σε αποφυγη συγκρουσης ειναι κ βυθισμενα σε φρεναρισμα γινοντε ακομα πιο ανθεκτικα γι αυτο κ ολο το ζορι πηγαινει στο πλαισιο.

εχω δει αλλες 2 περιπτωσεις να κοβει πλαισιο στις ραφες που εκοψε εσενα...θα ξεκαθαρισω ομως οτι αν δεν υπερβεις τις αντοχες του πλαισιου δεν μπορει να σπασει...

προαναφερθηκε κατι για λακουβα...θα μπορει θεωρητικα να συμβει κατι τετοιο αλλα φωρτομενο αρκετα με πολλα χιλιομετρα κ η λακουβα να ειναι ολυμπιακων διαστασεων...βεβαια δεν προκειται να μεινεις ορθιος μετα το περασμα της...κ οχι μονο τα capo...φιλος με xt που θεωρειτε κ εντουρο μετα απο γερη λακουβα χρειαστηκε να ισιωσουμε τα μπροστινα του...

το μηχανακι σου σιγουρα εχει τρακαρει...αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να συμβει κατι τετοιο...δεν μπορεις να ξερεις το ανεπαισθητο χτυπημα για σενα αν ηταν το εναρκτηριο μιας ρωγμης..δεν μπορεις να ξερεις τι εχει συμβει οπως επισης δεν ξερεις  απο ποτε εχει ξεκινησει η ρωγμη...

κατι το οποιο δεν εχει συμπτωματα ειναι δυσκολο κ να το βρεις μιας κ δεν εχεις ενα σημαδι για να ψαξεις.
αν η ρωγμη προυπηρχε ποιος μπορει να το ξερει κ απο την στιγμη που στον δρομο πηγαινε ευθεια ποιος να πονηρευτει?  ποιο συνεργειο να το αντιληφθει χωρις καποιο σημαδι? οπως ειπε ενα παιδι πιο πριν , με την βρωμα που πιανει ο σκελετος σε κρυφα σημεια τι να δεις....αλλα κ για να την δεις πρεπει η ρωγμη να εχει αφησει αρκετο κενο στο σημειο που ξεκινησε με αποτελεσμα ομως να εχει μεταβληθει το μεταξονιο..αν εχει γινει αυτο...δεν θα ειχαμε σωστη συναρμογη στα πλαστικα κ στο μουτρο...

ακομα κ στον προηγουμενο ιδιοκτητη να εχει συμβει το τρακαρισμα ειναι λιγο δυσκολο να το ηξερε κ ο ιδιος

παντως τα πλαισια παιδια δεν ισιωνοντε κανονικα...αυτα ειναι προνομια της ελλαδας μας...το αλουμινιο μετα απο την χυτευση του ,καθε στραβωμα του γεννα αμφιβολιες...οι καλυμπρες ειναι για σιδερα...προσωπικα δεν εχω δει capo σε καλυμπρα...δεν εχω δει στραβο capo...δεν εχει περιθωρια να στραβωσει η να τσακισει

Εχω το capo μου από τις 23-5-03 δεν έχω τρακάρει ποτέ και όμως σήμερα το πρωί διαπίστωσα ρωγμή πάνω από τη βίδα του πίσω άξονα από την αριστερή μεριά με τάση να ανοίξει μία στο πάνω μέρος του πλαισίου!!!Δεν κάνω σούζες έχω κάνει διαδρομές εντούρο χαλαρές όμως άλλωστε γιαυτό δεν το πουλάνε???Έχω στενοχωρηθεί λίγο με την όλη κατάσταση γιατί το μηχανάκι ήταν τέλειο και δεν του άξιζε να πάει για πέταμα.Πάντως για καλό και για κακό ρίξτε όλοι μια ματιά γιατί είναι κρίμα να ρισκάρουμε την ζωή μας.Είμαι επίσης απογοητευμένος όντας Ευρωπαιστής γιατί η Aprilia στα συγκεκριμένα μηχανάκια είχε να φτιάξει μόνο ένα πλαίσιο και το έκανε σκ.....Άντε να εμπιστευτείς να πάρει το καινούργιο όπως λένε 1200.Μπορεί να κάνει και καμία έκρηξη.Αυτά συγνώμη άν κούρασα αλλά πικράθηκα.

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #111 - : Αύγουστος 13, 2009, 05:27:21 μμ »
 :cry:
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #112 - : Αύγουστος 13, 2009, 05:31:05 μμ »
πανω απο τον αξονα του ψαλιδιου εννοεις??? :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #113 - : Αύγουστος 13, 2009, 05:39:11 μμ »
 :ohmy:

μπορεις να ανεβασεις φωτο ?

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #114 - : Αύγουστος 13, 2009, 08:13:20 μμ »
ανέβασε σε παρακαλώ καθαρές φωτος και διαφορες και θα κανουμε ενα διαχωρισμό στο ποστ μιας και μάλλον χρίζει μελέτης... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος makis_caponord

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #115 - : Αύγουστος 14, 2009, 01:14:42 πμ »
ανέβασε σε παρακαλώ καθαρές φωτος και διαφορες και θα κανουμε ενα διαχωρισμό στο ποστ μιας και μάλλον χρίζει μελέτης... :bye:
προσπάθησα όσο πιο καθαρές γίνονται για καλύτερη ποιότητα μετά τον 15αυγουστο.χρόνια πολλά και καλά να περνάτε
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 14, 2009, 01:28:53 πμ από makis_caponord »

*

ΤΟΛΗΣ

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #116 - : Αύγουστος 14, 2009, 07:45:03 πμ »
 :ohmy: :ohmy: :ohmy:  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

στην θεση σας θα εστελνα mail παντου!!!!τι και αν δεν ειναι στην εγγυηση....τα μηχανακια

τι ενεργειες εχετε κανει εν πασει περιπτωση???? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

ο πρωτος αναρωτιεται τι συνεβει και ο δευτερος απλα το πουλαει για ανταλλακτικα???

ξεσηκωστε τον κοσμο στειλτε mail σε φορα και κυριως στο af1 καντε οτι μπορειτε!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #117 - : Αύγουστος 14, 2009, 10:52:49 μμ »
ανέβασε σε παρακαλώ καθαρές φωτος και διαφορες και θα κανουμε ενα διαχωρισμό στο ποστ μιας και μάλλον χρίζει μελέτης... :bye:
προσπάθησα όσο πιο καθαρές γίνονται για καλύτερη ποιότητα μετά τον 15αυγουστο.χρόνια πολλά και καλά να περνάτε
Στείλε μου αν θέλεις την φωτό στο μαιλ μου, όσο μεγάλη κι αν είναι και θα την φτιάξω εγώ, γιατί αυτή είναι πολύ μικρή και δεν φαίνεται καλά. <[email protected]>  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #118 - : Αύγουστος 18, 2009, 12:40:36 πμ »
Αν η ρωγμή είναι απο την μεριά του πλαινου σταντ και αν η μηχανή διαθέτει και κεντρικό σταντ τότε μπορώ να κάνω μια υπόθεση για το τι έχει συμβεί.
Πολύς κόσμος απο το πλαινό σταντ ήδη ανοιγμένο στηρίζει την μηχανή στο κεντρικό σταντ ξεχνώντας το ήδη ανοιχτό πλαινο.
Αυτό δεν ενοχλεί όσο η μηχανή είναι σε όρθια θέση, αλλά αν ξεχάσεις να κλείσεις το πλαινο τότε κατεβάζοντας την μηχανή απο το κεντρικό το πλαινό θα σκάσει ενω είναι ήδη ανοικτό στον δρόμο.
Ενα πλαίσιο όσο δυνατό και αν είναι στο σύνολο, όταν χτυπήσεις ένα συγκεκριμένο σημείο του με δύναμη καταπονείται μόνο το σημείο εκείνο.
Φαντασου τώρα τι δύναμη ασκείται σε ένα αλουμίνιο (πλαίσιο) απο ένα μακρόστενο σίδερο (σταντ) όταν σκάει η μηχανή κάτω απο το κεντρικό σταντ με κάποιον αναβάτη (80-100 κιλά),Σαν να ασκείς δύναμη 100 κιλών με μια βαριοπούλα (βάρος σώματος+ασφαλτος) σε ένα σίδερο σαν καλέμι (σταντ) σε ένα σημείο του πλαισίου (απο αλουμίνιο).

Αν αυτό μαλιστα συμβεί πάνω απο 2-3 φορές τότε :cry:

Υ.Γ Είναι η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να δώσω βλέποντας σε αυτήν την (μικρή)φωτογραφία την ρωγμή.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #119 - : Αύγουστος 18, 2009, 12:49:59 πμ »
φιλε  ''CSI Capo Investigator  Unocapo '' πολύ ''σατανική'' η σκέψη σου...  :ohyes: :bye:


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης