0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αλλά αν ξεχάσεις να κλείσεις το πλαινο τότε κατεβάζοντας την μηχανή απο το κεντρικό το πλαινό θα σκάσει ενω είναι ήδη ανοικτό στον δρόμο.
Παράθεση από: unocapo στις Αύγουστος 18, 2009, 12:40:36 πμ αλλά αν ξεχάσεις να κλείσεις το πλαινο τότε κατεβάζοντας την μηχανή απο το κεντρικό το πλαινό θα σκάσει ενω είναι ήδη ανοικτό στον δρόμο.Φιλε αποστολε αυτο δεν γινεται τουλαχιστον οχι στο δικο μου καπο το κατεβαζω συνεχεια απο το διπλα με ανοιχτο το πλαινο για εξτρα ασφαλεια και δεν βρισκει !!!!!!Θελει προσπαθεια για να γινει............
Γι' αυτό είπα πως θα κάνω απλά μια υπόθεση.Το οτι δεν γίνεται στο δικό σου δεν σημαίνει πως δεν γίνεται.Μην είσαι απόλυτος.Υπάρχουν διαφορετικοι τρόποι κατεβάσματος απο το σταντ και διαφορετικοί αναβάτες.Για να εξηγήσω καλύτερα...Εσύ μπορεί να έχεις την μηχανή στο κεντρικό και παράλληλα ανοιγμένο το πλαινό και να την κατεβάζεις απο το κεντρικό σπρώχνοντάς την προς τα μπρος χωρίς να ανέβεις πάνω στην μηχανή.Εκεί φυσικά αφου δεν υπάρχει αναρτώμενο βάρος (πέραν αυτό της μηχανής ) δεν συμπιέζεται η ανάρτηση και δεν φτάνει το πλαινό να ακουμπήσει....ήείσαι όντως πάνω στην μηχανή και σπρώχνεις για να κατέβει απο το κεντρικό αλλά ζυγίζεις 75 κιλά...άρα πάλι η ανάρτηση δεν συμπιέζεται τόσο πολύ για να κάνει ζημιά...ή έχεις την ανάρτηση σφιγμένη στο τέρμα (σκληρή) οπότε μια απο τα ίδια...ή έχεις άφτερμάρκετ αναρτήσεις (WP,Hyperpro κλπ) οπότε ομοίως...ή ή ή...Ας πω όμως για εμένα που το κατεβάζω σπρώχνοντας (ενω είμαι πάνω) ζυγίζω 125 κιλά και φοράω την μαμα ανάρτηση ρυθμισμένη περίπου στην μέση.
Παράθεση από: unocapo στις Αύγουστος 18, 2009, 01:15:58 μμΓι' αυτό είπα πως θα κάνω απλά μια υπόθεση.Το οτι δεν γίνεται στο δικό σου δεν σημαίνει πως δεν γίνεται.Μην είσαι απόλυτος.Υπάρχουν διαφορετικοι τρόποι κατεβάσματος απο το σταντ και διαφορετικοί αναβάτες.Για να εξηγήσω καλύτερα...Εσύ μπορεί να έχεις την μηχανή στο κεντρικό και παράλληλα ανοιγμένο το πλαινό και να την κατεβάζεις απο το κεντρικό σπρώχνοντάς την προς τα μπρος χωρίς να ανέβεις πάνω στην μηχανή.Εκεί φυσικά αφου δεν υπάρχει αναρτώμενο βάρος (πέραν αυτό της μηχανής ) δεν συμπιέζεται η ανάρτηση και δεν φτάνει το πλαινό να ακουμπήσει....ήείσαι όντως πάνω στην μηχανή και σπρώχνεις για να κατέβει απο το κεντρικό αλλά ζυγίζεις 75 κιλά...άρα πάλι η ανάρτηση δεν συμπιέζεται τόσο πολύ για να κάνει ζημιά...ή έχεις την ανάρτηση σφιγμένη στο τέρμα (σκληρή) οπότε μια απο τα ίδια...ή έχεις άφτερμάρκετ αναρτήσεις (WP,Hyperpro κλπ) οπότε ομοίως...ή ή ή...Ας πω όμως για εμένα που το κατεβάζω σπρώχνοντας (ενω είμαι πάνω) ζυγίζω 125 κιλά και φοράω την μαμα ανάρτηση ρυθμισμένη περίπου στην μέση.Ξεφευφουμε απο το θεμα του ποστ αλλα να στο θεσω διαφορετικα ...αν ακολουθησεις τις οδηγιες του manual για το πως ανεβαζεις τη μηχανη στο διπλο και την αντιστροφη διαδικασια για να τη κατεβασεις δεν βρισκει το πλαινο οτι ρυθμιση στην αναρτηση και αν εχεις κανει οτι αναρτηση και να εχεις!!!!Για αυτο ειμαι απολυτος επειδη οτι κανω στο καπο πρωτα διαβαζω αυτα που λεει ο κατασκευαστης και συμφωνα με αυτον μονο ενας σωστος τροπος υπαρχει για ολους τους αναβατες!!!!Φιλικα γιαννης
Φιλε UNOCAPO δεν ηθελα να θιξω κανενα λεγοντας για "βλακειες" απλα μου φανηκε παλαβο μια μηχανη on-OFF να υπαρχει περιπτωση να σπασει ο σκελετος απο μια λακουβα η αποτομο κατεβασμα απο το σταντ..Χιλια συγγνωμη αν το πηρες προσβλητικα εσυ η καποιος αλλος... Αλλη μια ξεκαθαριση γιατι πολλοι εδω μεσα θα με περασατε για τρελο.. ΣΤΟ BIKENET ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΛΛΑ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΙΧΝΕ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΓΕΜΑΤΑ. Προσπαθουσε να μαθει αν μπορω να τον κυνηγησω και να βρει νομους που θα μπορουσα να του κανω μηνυση. Οταν διαβασε μετα απο εδω μεσα οτι δεν θα τον κυνηγησω εγραψε και αυτος στο bikenet το ιδιο και ειμαι σιγουρος οτι του εφυγε ενα βαρος.... Ο Θεος αγαπαει τον κλεφτη αλλα αγαπαει και τον νοικοκυρη και ειμαι σιγουρος πως καποια στιγμη θα το βρει απο αυτον...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι