0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #120 - : Αύγουστος 18, 2009, 08:59:56 πμ »
Θέμη είναι τέτοιο το σημείο (αν έχω καταλάβει καλά απο όσο διακρίνω στην φωτογραφία) που μόνο με συγκεντρωμένη δύναμη σε αυτό μπορεί να κόψει το πλαίσιο ,και όχι απο το σύνολο των καταπονησεων σε όλο το πλαίσιο της μηχανής.Επιπροσθέτως αφου ο φίλος λέει πως δεν έχει στουκάρει δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω.
Με αυτήν την παραδοχή λοιπόν έψαξα να βρω τις πιθανές αιτίες που θα το έκαναν να κοπεί και κατέληξα στην παραπάνω.

*

capo594

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #121 - : Αύγουστος 18, 2009, 12:15:44 μμ »
αλλά αν ξεχάσεις να κλείσεις το πλαινο τότε κατεβάζοντας την μηχανή απο το κεντρικό το πλαινό θα σκάσει ενω είναι ήδη ανοικτό στον δρόμο.

Φιλε αποστολε αυτο δεν γινεται τουλαχιστον οχι στο δικο μου καπο το κατεβαζω συνεχεια απο το διπλα με ανοιχτο το πλαινο για εξτρα ασφαλεια  και δεν βρισκει !!!!!!Θελει προσπαθεια για να γινει............ :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #122 - : Αύγουστος 18, 2009, 01:15:58 μμ »
αλλά αν ξεχάσεις να κλείσεις το πλαινο τότε κατεβάζοντας την μηχανή απο το κεντρικό το πλαινό θα σκάσει ενω είναι ήδη ανοικτό στον δρόμο.

Φιλε αποστολε αυτο δεν γινεται τουλαχιστον οχι στο δικο μου καπο το κατεβαζω συνεχεια απο το διπλα με ανοιχτο το πλαινο για εξτρα ασφαλεια  και δεν βρισκει !!!!!!Θελει προσπαθεια για να γινει............ :bye:

Γι' αυτό είπα πως θα κάνω απλά μια υπόθεση.
Το οτι δεν γίνεται στο δικό σου δεν σημαίνει πως δεν γίνεται.Μην είσαι απόλυτος.
Υπάρχουν διαφορετικοι τρόποι κατεβάσματος απο το σταντ και διαφορετικοί αναβάτες.

Για να εξηγήσω καλύτερα...
Εσύ μπορεί να έχεις την μηχανή στο κεντρικό και παράλληλα ανοιγμένο το πλαινό και να την κατεβάζεις απο το κεντρικό σπρώχνοντάς την προς τα μπρος χωρίς να ανέβεις πάνω στην μηχανή.Εκεί φυσικά αφου δεν υπάρχει αναρτώμενο βάρος (πέραν αυτό της μηχανής ) δεν συμπιέζεται η ανάρτηση και δεν φτάνει το πλαινό να ακουμπήσει....
ή
είσαι όντως πάνω στην μηχανή και σπρώχνεις για να κατέβει απο το κεντρικό αλλά ζυγίζεις 75 κιλά...άρα πάλι η ανάρτηση δεν συμπιέζεται τόσο πολύ για να κάνει ζημιά...
ή έχεις την ανάρτηση σφιγμένη στο τέρμα (σκληρή) οπότε μια απο τα ίδια...ή έχεις άφτερμάρκετ αναρτήσεις (WP,Hyperpro κλπ) οπότε ομοίως...ή ή ή...

Ας πω όμως για εμένα που το κατεβάζω σπρώχνοντας (ενω είμαι πάνω) ζυγίζω 125 κιλά και φοράω την μαμα ανάρτηση ρυθμισμένη περίπου στην μέση.
Μου έχει τύχει κανα δυο φορές και ο ήχος που άκουσα με τρόμαξε!
Ευτυχώς βέβαια δεν έχει γίνει καμια ζημιά, αλλά πλέον το πρώτο πράγμα που κοιτάω ανεβάζοντας την στο κεντρικό είναι αν έχω κλείσει το πλαινό.

*

capo594

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #123 - : Αύγουστος 21, 2009, 02:28:53 μμ »

Γι' αυτό είπα πως θα κάνω απλά μια υπόθεση.
Το οτι δεν γίνεται στο δικό σου δεν σημαίνει πως δεν γίνεται.Μην είσαι απόλυτος.
Υπάρχουν διαφορετικοι τρόποι κατεβάσματος απο το σταντ και διαφορετικοί αναβάτες.

Για να εξηγήσω καλύτερα...
Εσύ μπορεί να έχεις την μηχανή στο κεντρικό και παράλληλα ανοιγμένο το πλαινό και να την κατεβάζεις απο το κεντρικό σπρώχνοντάς την προς τα μπρος χωρίς να ανέβεις πάνω στην μηχανή.Εκεί φυσικά αφου δεν υπάρχει αναρτώμενο βάρος (πέραν αυτό της μηχανής ) δεν συμπιέζεται η ανάρτηση και δεν φτάνει το πλαινό να ακουμπήσει....
ή
είσαι όντως πάνω στην μηχανή και σπρώχνεις για να κατέβει απο το κεντρικό αλλά ζυγίζεις 75 κιλά...άρα πάλι η ανάρτηση δεν συμπιέζεται τόσο πολύ για να κάνει ζημιά...
ή έχεις την ανάρτηση σφιγμένη στο τέρμα (σκληρή) οπότε μια απο τα ίδια...ή έχεις άφτερμάρκετ αναρτήσεις (WP,Hyperpro κλπ) οπότε ομοίως...ή ή ή...

Ας πω όμως για εμένα που το κατεβάζω σπρώχνοντας (ενω είμαι πάνω) ζυγίζω 125 κιλά και φοράω την μαμα ανάρτηση ρυθμισμένη περίπου στην μέση.

Ξεφευφουμε απο το θεμα του ποστ αλλα να στο θεσω διαφορετικα ...αν ακολουθησεις τις οδηγιες του manual για το πως ανεβαζεις τη μηχανη στο διπλο και την αντιστροφη διαδικασια για να τη κατεβασεις δεν βρισκει το πλαινο οτι ρυθμιση στην αναρτηση και αν εχεις κανει οτι αναρτηση και να εχεις!!!!Για αυτο ειμαι απολυτος επειδη οτι κανω στο καπο πρωτα διαβαζω αυτα που λεει ο κατασκευαστης και συμφωνα με αυτον μονο ενας σωστος τροπος υπαρχει για ολους τους αναβατες!!!!

Φιλικα γιαννης
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2009, 02:32:40 μμ από capo594 »

*

Αποσυνδεδεμένος makis_caponord

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #124 - : Αύγουστος 21, 2009, 07:12:26 μμ »

Γι' αυτό είπα πως θα κάνω απλά μια υπόθεση.
Το οτι δεν γίνεται στο δικό σου δεν σημαίνει πως δεν γίνεται.Μην είσαι απόλυτος.
Υπάρχουν διαφορετικοι τρόποι κατεβάσματος απο το σταντ και διαφορετικοί αναβάτες.

Για να εξηγήσω καλύτερα...
Εσύ μπορεί να έχεις την μηχανή στο κεντρικό και παράλληλα ανοιγμένο το πλαινό και να την κατεβάζεις απο το κεντρικό σπρώχνοντάς την προς τα μπρος χωρίς να ανέβεις πάνω στην μηχανή.Εκεί φυσικά αφου δεν υπάρχει αναρτώμενο βάρος (πέραν αυτό της μηχανής ) δεν συμπιέζεται η ανάρτηση και δεν φτάνει το πλαινό να ακουμπήσει....
ή
είσαι όντως πάνω στην μηχανή και σπρώχνεις για να κατέβει απο το κεντρικό αλλά ζυγίζεις 75 κιλά...άρα πάλι η ανάρτηση δεν συμπιέζεται τόσο πολύ για να κάνει ζημιά...
ή έχεις την ανάρτηση σφιγμένη στο τέρμα (σκληρή) οπότε μια απο τα ίδια...ή έχεις άφτερμάρκετ αναρτήσεις (WP,Hyperpro κλπ) οπότε ομοίως...ή ή ή...

Ας πω όμως για εμένα που το κατεβάζω σπρώχνοντας (ενω είμαι πάνω) ζυγίζω 125 κιλά και φοράω την μαμα ανάρτηση ρυθμισμένη περίπου στην μέση.

Ξεφευφουμε απο το θεμα του ποστ αλλα να στο θεσω διαφορετικα ...αν ακολουθησεις τις οδηγιες του manual για το πως ανεβαζεις τη μηχανη στο διπλο και την αντιστροφη διαδικασια για να τη κατεβασεις δεν βρισκει το πλαινο οτι ρυθμιση στην αναρτηση και αν εχεις κανει οτι αναρτηση και να εχεις!!!!Για αυτο ειμαι απολυτος επειδη οτι κανω στο καπο πρωτα διαβαζω αυτα που λεει ο κατασκευαστης και συμφωνα με αυτον μονο ενας σωστος τροπος υπαρχει για ολους τους αναβατες!!!!

Φιλικα γιαννης
πάντως να είστε σίγουροι ότι εγώ ούτε διπλό στάντ έχω και ζυγίζω 80 κιλά περίπου.!!Η αλήθεια είναι ότι αυτό που έγινε ούτε εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω.Το μηχανάκι το έχω από καινούργιο και το προσέχω όσο πρέπει.Εχω πικραθεί πολύ με αυτό που έγινε και γιαυτό το μόνο σίγουρο είναι ότι το επόμενο μηχανάκι μου αν και ευρωπαικό ΔΕΝ θα είναι APRILIA και όχι μόνο για το περιστατικό αλλά και για την παντελή περιφρόνηση της αντιπροσωπείας για τους κατόχους των μοτο την έλλειψη ανταλλακτικών κλπ.Αυτά,ελπίζω να μην κούρασα.

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #125 - : Αύγουστος 29, 2009, 04:20:49 μμ »
παιδες πηρα την πρωτοβουλια κ το ανεβασα κ στο αμερικανικο μπας κ βρουν καμια λυση τα μαστορια  :thnk:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

banteras

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #126 - : Νοέμβριος 22, 2009, 08:33:28 μμ »
 Λοιπον μετα απο ολο αυτο τον καιρο και λυνοντας το σπασμενο σκελετο απο το κακομοιρο CAPO μου αποφασισα να μοιραστω μαζι σας τα αποτελεσματα και ενα πορισμα που εβγαλα απο το λυσιμο και απο ολα αυτα που διαβασα ολο αυτον τον καιρο στο web...
 Θα ξεκινησω με το πορισμα.. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΣΚΕΛΕΤΟ (τουλαχιστον στο δικο μου CAPO). Η μηχανη ειχε φαει καλο στουκο μπροστα και για αυτο ειχε ραγισει ο σκελετος και ανοιξε σαν καρπουζι..
 Αυτο που λεω το καταλαβα απο δυο ζημιες που εντοπισα λυνοντας το μπροστινο. Η 1η ειναι το κατω ρουλεμαν του μπροστινου, στο λαιμο του σκελετου το οποιο ειχε σπασει στην πισω του μερια με εμφανη σημαδια απο τις μπιλιες (που σημαινει οτι η μπροστα ροδα εφαγε καπου ενα καλο στουκο και η δυναμη πηγε ολη στο κατω ρουλεμαν), οπως και το Τ (δεν ξερω πως λεγεται στα ελληνικα, στα αγγλικα λεγετε stem base και ειναι το εξαρτημα που πιανει κατω τις μπουκαλες και μπαινει μεσα στον λαιμο με τα ρουλεμαν και βγαινει απο πανω απο τον λαιμο) το οποιο ηταν στραβο πανω με φορα προς τα μπρος που σημαινει πως ο προηγουμενος ιδιοκτητης οταν εφαγε το στουκο στηριχτηκε πανω στο τιμονι και φευγοντας μπροστα το στραβωσε. Επισης ηταν σπασμενες και κολλημενες ξανα οι 2 τρυπες που εχει ο σκελετος μπροστα για να βιδωνει η βαση για τα οργανα.
 Αυτα τα γραφω πιο πολυ για να σας καθησυχασω και να μην τρελαινεστε και δεν μπορειται να χαρειται τα εργαλεια σας...
 Οποιος παντως το εχει βροντηξει εστω και απαλα μπροστα καλα ειναι να κανει εναν ελεγχο το σκελετο εκει στον λαιμο που κοπηκε και μενα μιας και απο οτι διαβασα στο νετ εχουν κοπει και αλλα εκει σε στουκαρισμα.
 Τωρα οτιδηποτε αλλο διαβασα για λακουβες και βλακειες οτι μηπως το εβαλα σε χωμα να ξερετε οτι δεν ισχυει και το μηχανακι αυτο μπορει ανετα να παει οπου θελετε (εντος λογικον οριων εννοειται, δεν θα κανει κανεις και trial με το capo πιστευω) χωρις κανενα απολυτως προβλημα.
 

 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2009, 08:35:27 μμ από banteras »

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #127 - : Νοέμβριος 22, 2009, 08:57:56 μμ »
Φιλε banteras καλά κάνεις και μας λες την συνέχεια του θέματος όμως...δυστυχώς οι εντυπώσεις έχουν δημιουργηθεί!
Το νήμα αυτό και μέσα απο εδώ, και μέσα απο το bikenet έχει κάνει τον γύρο απο τα φόρουμ μοτοσυκλετιστών και έχει ανοίξει τόσο πολύ που έτυχε να το ακούσω και σε συζήτηση σε καφετέρια.

Τι να πεις....

Τώρα για τις βλακείες που σου είπαμε για τις λακουβες δεν έχω να προσθέσω κάτι...παρα μόνο οτι αν μας έλεγες τότε όλα αυτά που μας λές σήμερα (που πλέον γνωρίζεις και δεν νομίζεις) θα σου λέγαμε άλλες βλακείες πιο κοντά στο πρόβλημα που είχε η μηχανή σου.



*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #128 - : Νοέμβριος 22, 2009, 09:02:48 μμ »
 :bye:

εεε ναι τωρα μαλιστα ;)

 λυθηκε το μυστηριο του σπασμενου πλαισιου κ η αιτια ειναι ο προηγουμενος στουκος

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #129 - : Νοέμβριος 22, 2009, 09:18:18 μμ »
τσάμπα ρόμπα γίναμε... :(

αστειευομαι παντα...αν και κυκλοφόρησε... :bye: :bye:

Ευχαριστούμε για τη δημοσίευσή σου να μας φυγει και η απορία..

Καλές βολτες amigo... :bye: :bye:

*

banteras

RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #130 - : Νοέμβριος 22, 2009, 09:20:18 μμ »
 Φιλε UNOCAPO δεν ηθελα να θιξω κανενα λεγοντας για "βλακειες" απλα μου φανηκε παλαβο μια μηχανη on-OFF να υπαρχει περιπτωση να σπασει ο σκελετος απο μια λακουβα η αποτομο κατεβασμα απο το σταντ..Χιλια συγγνωμη αν το πηρες προσβλητικα εσυ η καποιος αλλος... :blus:
 Αλλη μια ξεκαθαριση γιατι πολλοι εδω μεσα θα με περασατε για τρελο.. ΣΤΟ BIKENET ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΛΛΑ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΙΧΝΕ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΓΕΜΑΤΑ. Προσπαθουσε να μαθει αν μπορω να τον κυνηγησω και να βρει νομους που θα μπορουσα να του κανω μηνυση. Οταν διαβασε μετα απο εδω μεσα οτι δεν θα τον κυνηγησω εγραψε και αυτος στο bikenet το ιδιο και ειμαι σιγουρος οτι του εφυγε ενα βαρος.... Ο Θεος αγαπαει τον κλεφτη αλλα αγαπαει και τον νοικοκυρη και ειμαι σιγουρος πως καποια στιγμη θα το βρει απο αυτον...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #131 - : Νοέμβριος 22, 2009, 09:24:21 μμ »
Φιλε UNOCAPO δεν ηθελα να θιξω κανενα λεγοντας για "βλακειες" απλα μου φανηκε παλαβο μια μηχανη on-OFF να υπαρχει περιπτωση να σπασει ο σκελετος απο μια λακουβα η αποτομο κατεβασμα απο το σταντ..Χιλια συγγνωμη αν το πηρες προσβλητικα εσυ η καποιος αλλος... :blus:
 Αλλη μια ξεκαθαριση γιατι πολλοι εδω μεσα θα με περασατε για τρελο.. ΣΤΟ BIKENET ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΛΛΑ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΙΧΝΕ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΓΕΜΑΤΑ. Προσπαθουσε να μαθει αν μπορω να τον κυνηγησω και να βρει νομους που θα μπορουσα να του κανω μηνυση. Οταν διαβασε μετα απο εδω μεσα οτι δεν θα τον κυνηγησω εγραψε και αυτος στο bikenet το ιδιο και ειμαι σιγουρος οτι του εφυγε ενα βαρος.... Ο Θεος αγαπαει τον κλεφτη αλλα αγαπαει και τον νοικοκυρη και ειμαι σιγουρος πως καποια στιγμη θα το βρει απο αυτον...

 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #132 - : Νοέμβριος 22, 2009, 09:49:25 μμ »
Βρες τον και κανε τον αγνωριστο στις μπουνιες.......:psdof:


Και παρακαλω,μην ακουσω για "υπερανω συμπεριφορες" και αξιοπρεπη αντιμετωπιση του θεματος.....  :dry:

Αν οντως ο τυπος ξηγηθηκε ετσι,τις θελει τις φαπες του.... :ohyes:


V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #133 - : Νοέμβριος 22, 2009, 09:59:36 μμ »
Φιλε UNOCAPO δεν ηθελα να θιξω κανενα λεγοντας για "βλακειες" απλα μου φανηκε παλαβο μια μηχανη on-OFF να υπαρχει περιπτωση να σπασει ο σκελετος απο μια λακουβα η αποτομο κατεβασμα απο το σταντ..Χιλια συγγνωμη αν το πηρες προσβλητικα εσυ η καποιος αλλος... :blus:
 Αλλη μια ξεκαθαριση γιατι πολλοι εδω μεσα θα με περασατε για τρελο.. ΣΤΟ BIKENET ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΛΛΑ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΙΧΝΕ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΓΕΜΑΤΑ. Προσπαθουσε να μαθει αν μπορω να τον κυνηγησω και να βρει νομους που θα μπορουσα να του κανω μηνυση. Οταν διαβασε μετα απο εδω μεσα οτι δεν θα τον κυνηγησω εγραψε και αυτος στο bikenet το ιδιο και ειμαι σιγουρος οτι του εφυγε ενα βαρος.... Ο Θεος αγαπαει τον κλεφτη αλλα αγαπαει και τον νοικοκυρη και ειμαι σιγουρος πως καποια στιγμη θα το βρει απο αυτον...
Ε, ρε τι γίνεται στον κόσμο.
Κι ύστερα στραβώνουν κάποιοι όταν μπαίνουν και γράφουν....."πάλι χάλασε, πάει για πούλημα να το ξεφορτωθώ", και τους την λέμε.
Κι ώς συνήθως το φορτώνεται άλλος και συνεχίζει το γράψιμο των ποστο-προβλημάτων.

@banteras:
Αν θυμάμαι καλά όμως από την αρχή που το είχες αναφέρει εδώ οι περισσότεροι είχαμε πει ότι είναι είτε απο παλιό τράκο, πέσιμο, λακκούβα κλπ άσχετα αν το έκανες εσύ η άλλος.
Μερικοί βέβαια είπαν ότι δεν υπάρχουν λακκούβες. (ίσως είναι φίλοι του Δήμαρχου της περιοχής μου). :D
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2009, 10:01:10 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Κοπηκε το πλαισιο σε CAPO (μετά απο παλιό τράκο)
« Απάντηση #134 - : Νοέμβριος 22, 2009, 11:34:21 μμ »
τελικα θα το επισκευασεις με νεο πλαισιο?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης