Απο εκει, ειμαστε οκ..Αν το κανει με την αλλαγη του καιρου..που δεν νομιζω αλλα αν, τι λες Zeppelin??? Υπαρχει περιπτωση να ειναι απο το μοτερ μεσα απο καμια καδενα, καποια αρυθμια στο μοτερ ??Δεν ξερω, απλα ρωταω.
Να πω και εγώ την εμπειρία μου μήπως και βγάλουμε καμιά άκρη
Παρότι έχουμε άλλο μοτερ, έχω παρατηρήσει και εγώ το ίδιο σύμπτωμα στον Πήγασο.
Κραδασμούς απότομα μετά τις 4,5k rmp μέχρι τις 5k. Μετά τις 5 πιο στρωτή λειτουργία αλλά και πάλι με λιγους κραδασμούς.
Για να συγκρίνεις, στον πηγασο απο τις 4,5k ρπμ αρχίζει η ωφέλιμη περιοχή του κινητήρα.
Πέρσι τον χειμώνα οι κραδασμοί ήταν σχετικά έντονοι, καμιά φορά κιολλας δεν έπαιρνε μπροστά το μηχανάκι τόσο εύκολα όσο συνήθως..
Επίσης ακούγεται να κτυπάει και κάτι μέσα από την δεξιά πλευρά (σαν καδένα).
Μετά από ρύθμιση βαλβίδων το πρόβλημα έγινε λιγότερο έντονο, τόσο που δεν προβληματίζει
Το καλοκαίρι, και γενικά όταν το μηχανάκι ήταν πολύ ζεστό το οι κραδασμοί εξαλείφονταν, τώρα σιγά σιγά που αρχίζουν τα κρύα επανέρχονται.
Γενικά υποψιάζομαι καδένα ή βαλβίδες...Το πρόβλημα τώρα δεν είναι σε ανησυχητικό βαθμό (δλδ ίσα που το καταλαβαίνεις) οπότε το έχω αφήσει να το δω στο επόμενο service.
Μπορεί όλα αυτά να μην έχουν να κάνουμε με την δική σου περίπτωση αλλά ποτέ δεν ξέρεις..