0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Vasilis

Κόστος service στα 1000
« - : Ιανουάριος 17, 2006, 07:43:14 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,
θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Πλησιάζει το service των 1000 για το capo μου, έτσι λοιπόν πήρα τηλέφωνο σε μερικά συνεργεία να ρωτήσω για το κόστος. Κάποιοι λοιπόν μου είπαν ότι κοστίζει γύρω στα 100€, ενώ κάποιοι άλλοι 100€+220€ (που είναι το κόστος για ρύθμιση βαλβίδων).
Έχω λοιπόν μπερδευτεί.Χρειάζεται να δώσω 220€ για βαλβίδες σε ένα  μηχανάκι με μόνο 1000km;



*

Φοίβος

Re: Κόστος service στα 1000
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 17, 2006, 08:51:12 μμ »
Τι μηχανή έχεις? Πάντως στο manual του Tuono λέει ότι θέλει βαλβίδες στα 1000 και κάθε 15000 χλμ. Κοίτα στο βιβλιαράκι και θα λέει

*

Vasilis

Re: Κόστος service στα 1000
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 17, 2006, 09:34:16 μμ »
Έχω ένα caponord.Πράγματι το manual γράφει ότι θέλει ρύθμιση στα 1000km. Παρ'όλα αυτά κάποια από τα συνεργεία μου είπαν ότι αυτό είναι υπερβολικό και κανείς δεν το κάνει για να μην επιβαρυνθεί το επιπλέον κόστος.

*

Γιώργος Γεωργαντζής

Re: Κόστος service στα 1000
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 17, 2006, 11:17:24 μμ »
Είναι θέμα επιλογής συνεργείου. Πρέπει να ξεκαθαρίσεις μέσα σου ποιόν εμπιστεύεσαι περισσότερο. Και βέβαια πρόσεξε και το θέμα της εγγύησης.

*

Vasilis

Re: Κόστος service στα 1000
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 17, 2006, 11:25:14 μμ »
Όλα τα συνεργεία που ρώτησα είναι εξουσιοδοτημένα, που σημαίνει φαντάζομαι ότι δεν θα έχω πρόβλημα με την εγγύηση στο μέλλον.Όσο αναφορά ποιόν εμπιστεύομαι,είναι λίγο δύσκολο να απαντήσω γιατί δεν ξέρω καλά κανέναν.Αυτό που ρωτάω είναι κάποιες συμβουλές.

*

Γιώργος Γεωργαντζής

Re: Κόστος service στα 1000
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 17, 2006, 11:46:22 μμ »
Δεν νομίζω ότι είναι σωστό να ζητάς τη συμβουλή κάποιου που επίσης δεν γνωρίζεις με λιγότερες γνώσεις σε σχέση με έναν καταρτισμένο μηχανικό. Άν κάποιος έχει να σου πει κάτι αυτό θα είναι μόνο από κάποια ανάλογη εμπειρία του αλλά και αυτό είναι και πάλι σχετικό γιατί πχ ποιός μπορεί να πεί με σιγουριά πως θα επηρρεαστεί η μοτοσυκλέτα σου αν δεν κάνεις τη συγκεκριμένη ρύθμιση; Και άν σου απαντήσει θα είναι γιατί στο επόμενο service ο μηχανικός του το εξήγησε. Αλλά και πάλι αυτό θα ισχύει για το δικό του μηχανάκι και μόνο.
Γιατί όπως γνωρίζεις άλλωστε τα Aprilia είναι μηχανάκια μοναδικά ...

Re: Κόστος service στα 1000
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 14, 2006, 03:07:26 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.Στο δικό μου service στα 1000, 1ον: Πλήρωσα 70 € για τα λάδια.Είναι λογική η τιμή? 2ον: O τύπος μου έβαλε τόσα πολλά, που η ένδειξη στο πλάι του κινητήρα έφτασε στο τέρμα! (Πάνω και από το max). Τον ρώτησα και μου είπε πως αυτό είναι απλά ενδεικτικό και πως δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Εσείς τι λέτε? Thanxs

*

Αποσυνδεδεμένος frama

  • ***
  • 96
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +4
Re: Κόστος service στα 1000
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 14, 2006, 03:59:33 μμ »
Η σωστή μέτρηση της στάθμης του λαδιού του κινητήρα μπορεί να γίνει μόνο με το μηχανάκι ζεστό και ακόμα καλλίτερα μετά απο μια μικρή βόλτα.
Καλό είναι η στάθμη με τα λάδια ζεστά να είναι λίγο κάτω από το max, σε καμία περίπτωση όμως περισσότερα. Επίσης είναι φυσιολογικό με το μηχανάκι κρύο και ειδικά εάν είναι ακινητο για μερικές μέρες η στάθμη να πέσει κάτω απο το ελάχιστο ή ακόμα και να μήν φένεται καθόλου. Συνεπώς το καλλίτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις μια σύριγγα 10ml και να αφαιρέσεις το παραπάνω λάδι. Είναι πολύ εύκολο καθώς το έκανα και εγώ όταν ανάλογο σαίνι στο παρελθόν μου είχε μπουκώσει λάδι το μηχανάκι.
Καλά και απροβλημάτιστα χλμ. :-D
Φραγκίσκος

Re: Κόστος service στα 1000
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 14, 2006, 05:02:42 μμ »
Μόλις γύρισα από μια βόλτα (περίπου 40 km). H στάθμη είναι σαφώς πάνω από το max. Και ήταν και κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Είναι ασφαλές να βγάλω μόνος μου το λάδι? Το λέω επειδή δεν έχω γνώσεις πάνω σε μηχανολογικά θέματα.

Re: Κόστος service στα 1000
« Απάντηση #9 - : Απρίλιος 14, 2006, 05:04:11 μμ »
Α! Και κάτι ακόμα: Τι επίπτωση μπορεί να έχει το παραπάνω λάδι

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Κόστος service στα 1000
« Απάντηση #10 - : Απρίλιος 15, 2006, 07:24:53 πμ »
μπορεις να το βγαλεις μονος σου αλλα με το μηχανακι ζεστο για να εχει την σωστη σταθμη για να ξερεις εως που θα βγαλεις.

με μια συριγγα οπως πολυ σωστα ειπε και ο φραγκισκος  (απο το φαρμακειο χωρητικοτητας 60ml ,μην παρεις των ενεσεων γιατι σε βλεπω να ρουφας κανα 2ωρο )
βαλε ενα σωληνακι στην ακρη της και ρουφηξε τα λαδια απο το σκελετο.σε καθε συριγγα που θα βγαζεις θα κοιτας και με την ταπα την σταθμη για να μην ξεφυγεις πιο κατω απο τα ορια του max

το μηχανακι σου παιρνει 2700ml συνολικα απο τα οποια τα 1900 με 2000 ειναι στο σκελετο τα υπολοιπα στο καρτερ του μοτερ στος αγωγους του λαδιου και στο φιλτρο.

το συστημα επιστροφης του λαδιου απο το μοτερ στον σκελετο κραταει μια συγκεκριμενη ποσοτητα λαδιου στο καρτερ του μοτερ και τα υπολοιπα τα επιστρεφει στον σκελετο.

ο σκελετος γεμιζει μεχρι την ταπα με 2300-2400 περιπου.

εαν βαλουμε παραπανω λαδια ο κινητηρας θα κρατησει την ποσοτητα που θελει και τα υπολοιπα θα πρεπει να αποθηκευτουν στον σκελετο.
εαν ειναι περισοτερα απο τα κανονικα τοτε υπαρχει εσωτερικη πιεση στον σκελετο,στην ταπα, στους σωληνες μεταφορας,στην τρομπα του λαδιου στο...στο...στο...

μπορει να τιναξει καποιο σωληνα εαν εχει πολλα λαδια,μπορει να πας να κοιταξεις τα λαδια σου και να σου ερθει το λαδι στην μουρη...

βεβαια τα εγραψα πολυ απλα για να γινουν κατανοητα.

και οπως καταλαβες δεν ειναι να παιζεις με την σταθμη του λαδιου και εαν ακους δικαιολογιες του στυλ "και τι εγινε λιγο παραπανω λαδι δεν πειραζει ,λιγοτερο να μην εχει" ξερεις τι να πεις..

αυτα ελπιζω να σε κατατοπισα

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης