0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #15 - : Μάιος 24, 2010, 07:40:28 μμ »
Εαν παλι ψαχνεις για Silkolene Pro4 15w-50 η Comp4 15w-50 παρε με τηλ,σου εχω στειλει πμ.
All i want from my birthday is another birthday...

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 06, 2010, 09:41:24 μμ »
Κωστάκη αγόρι μου πήρες Aprilia τλκ >>> καλοτάξιδος !! :D


 Λοιπόν για τα λάδια στον Rotax δε χρειάζεται να πας σε full συνθετικά >>> εγώ για 6 χρονάκια τώρα συνεχόμενα βάζω Motul 5100.  Μια χαρά είναι ,έτσι & αλλιώς κάνω συχνές αλλαγές. Α και κάτι άλλο > όταν έβαλα και εγώ σε μια αλλαγή silkolene τα "έκαψε" για την πλάκα του το μοτέρ. Έτσι & αλλιώς "τσιμπάνε" λαδάκι οι Rotax αλλά αναλογικά με τα ημι-συνθετικά έκαψε παραπάνω.

 Όσον αφορά το φίλτρο > δε χρειάζεται να το βγάλεις για να δεις εάν φοράς κοντό ή μακρύ >> το μακρύ για να χωρέσει πρέπει να έχει αλλαχτεί και το καπάκι του > κάτι που φαίνεται εξωτερικά πολύ εύκολα! Για το κοντό φίλτρο είναι σχεδόν επίπεδο το καπάκι σε σύγκριση με το καινούριο που βλέπεις παρακάτω:


Ποια Capo φοράνε το μακρύ φίλτρο ρε παιδια? Το αλλάξανε μετά το 2004 που βάλανε το ABS? και αν ναι γιατί? τι κερδίζεις δλδ? με αυτήν την αλλαγή κάνανε κα καμμία αλλαγή στην τρομπα λαδιού?

Υπάρχει λόγος και δυνατότητα δλδ να το αλλάξουμε όσοι έχουμε το κοντο?
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 06, 2010, 10:18:40 μμ »
Κωστάκη αγόρι μου πήρες Aprilia τλκ >>> καλοτάξιδος !! :D


 Λοιπόν για τα λάδια στον Rotax δε χρειάζεται να πας σε full συνθετικά >>> εγώ για 6 χρονάκια τώρα συνεχόμενα βάζω Motul 5100.  Μια χαρά είναι ,έτσι & αλλιώς κάνω συχνές αλλαγές. Α και κάτι άλλο > όταν έβαλα και εγώ σε μια αλλαγή silkolene τα "έκαψε" για την πλάκα του το μοτέρ. Έτσι & αλλιώς "τσιμπάνε" λαδάκι οι Rotax αλλά αναλογικά με τα ημι-συνθετικά έκαψε παραπάνω.

 Όσον αφορά το φίλτρο > δε χρειάζεται να το βγάλεις για να δεις εάν φοράς κοντό ή μακρύ >> το μακρύ για να χωρέσει πρέπει να έχει αλλαχτεί και το καπάκι του > κάτι που φαίνεται εξωτερικά πολύ εύκολα! Για το κοντό φίλτρο είναι σχεδόν επίπεδο το καπάκι σε σύγκριση με το καινούριο που βλέπεις παρακάτω:


Ποια Capo φοράνε το μακρύ φίλτρο ρε παιδια? Το αλλάξανε μετά το 2004 που βάλανε το ABS? και αν ναι γιατί? τι κερδίζεις δλδ? με αυτήν την αλλαγή κάνανε κα καμμία αλλαγή στην τρομπα λαδιού?

Υπάρχει λόγος και δυνατότητα δλδ να το αλλάξουμε όσοι έχουμε το κοντο?

Καλύφθηκα από αυτό το ποστ...

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9908.0
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 07, 2010, 12:15:11 μμ »
Μου έδωσαν ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο, σε μια συζήτηση που είχα για λάδια σε ένα άλλο μοτοφόρουμ.

Είναι αυτό:
http://www.moto.gr/arthra/00024.php?offset=0&artid=5

Όχι οτι πρόκειται να βάλω αυτοκινητάδικα λάδια, αλλά παραπάνω για κουβέντα και προβληματισμό.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης