0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εμένα μου φαίνονται πολλά τα λεφτά για capo σε σχέση με την υποτίμηση που έχει υποστεί αυτή η μηχανή..Από την ακινησία θα θέλουν αλλαγή όλα τα υγρά λάδια-παραφλου-υγρα φρένων, συμπλέκτη καμία μπαταρία κ λάστιχα κ ότι άλλο προκύψει,οπότε με το καλημέρα υπολόγισε κάνα 500€.. Μπορεί να τα αξίζει αλλά αν δεν σου κάνει κ θες να το πουλήσεις θα πρέπει να το σκοτώσεις για να φύγει..Οι τιμές τους έχουν ξεφτιλιστει κ πάλι δύσκολα φεύγουν..
Παράθεση από: dorso στις Οκτώβριος 13, 2020, 01:11:38 πμΕμένα μου φαίνονται πολλά τα λεφτά για capo σε σχέση με την υποτίμηση που έχει υποστεί αυτή η μηχανή..Από την ακινησία θα θέλουν αλλαγή όλα τα υγρά λάδια-παραφλου-υγρα φρένων, συμπλέκτη καμία μπαταρία κ λάστιχα κ ότι άλλο προκύψει,οπότε με το καλημέρα υπολόγισε κάνα 500€.. Μπορεί να τα αξίζει αλλά αν δεν σου κάνει κ θες να το πουλήσεις θα πρέπει να το σκοτώσεις για να φύγει..Οι τιμές τους έχουν ξεφτιλιστει κ πάλι δύσκολα φεύγουν..Δεν έχεις άδικο, αν το δεις τελείως αντικειμενικά.Προσωπικά, μάλλον ούτε εγώ θα ανέβαινα τόσο ψηλά για Caponord, θα προτιμούσα κάποιο αρκετά φθηνότερο και απλά θα διάλεγα ανάμεσα σε όσο το δυνατόν περισσότερα έξτρα, σε αντιστοιχία με χλμ και συνολική κατάσταση. Όμως, υπάρχουν και οι αγοραστές που προτιμούν να δώσουν παραπάνω χρήματα γιατί θέλουν το πιο καινούργιο, ενώ δεν τους απασχολεί η μεταπώληση μιας και δεν αλλάζουν συχνά μοτοσυκλέτα.Όπως και να έχει, ότι και να προτιμήσει ο φίλος, θα το ευχαριστηθεί στα σίγουρα. Νομίζω και εγώ ότι ήταν από τα κορυφαία (αν όχι το κορυφαίο) on off της εποχής.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι