0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με λίγο ψάξιμο σε αυτά της Braking είδα πως δίνει διαμέτρους 16, 17, και 19 για caponord. Το ίδιο και στα Brembo.Τι διαφορές θα δω με την κάθε διάμετρο;Ποια είναι η καλύτερη;
Παράθεση από: unocapo στις Οκτώβριος 07, 2020, 05:19:29 μμΜε λίγο ψάξιμο σε αυτά της Braking είδα πως δίνει διαμέτρους 16, 17, και 19 για caponord. Το ίδιο και στα Brembo.Τι διαφορές θα δω με την κάθε διάμετρο;Ποια είναι η καλύτερη;Στου φρενου πήρα 19 και σε συνδυασμό με ακτινικά φρένα έχει πολύ δύναμη
Παράθεση από: M-Power στις Οκτώβριος 07, 2020, 06:28:09 μμΠαράθεση από: unocapo στις Οκτώβριος 07, 2020, 05:19:29 μμΜε λίγο ψάξιμο σε αυτά της Braking είδα πως δίνει διαμέτρους 16, 17, και 19 για caponord. Το ίδιο και στα Brembo.Τι διαφορές θα δω με την κάθε διάμετρο;Ποια είναι η καλύτερη;Στου φρενου πήρα 19 και σε συνδυασμό με ακτινικά φρένα έχει πολύ δύναμηΓια φρένα δεν με ενδιαφέρει σε αυτή την φάση. Εχω πάνω δίσκους braking με μαμα δαγκάνες και είμαι ευχαριστημένος.Ρωτάω για την διαφορά που έχει η διάμετρος 16 με την διάμετρο 19 πχ. Τι να προτιμήσω για μαλακότερο συμπλέκτη σε περίπτωση που πάρω όλο το κιτ;Επίσης μόνο με αλλαγή σε clutch slave cylinder, χωρίς το υπόλοιπο κιτ με μανέτες, δοχεία κλπ, θα δω αλλαγή προς το μαλακότερο;
παιζουν ρολο αρκετα στοιχεια, αλλα επειδή αναφερθηκαν παραπανω οι 19αρες, οι 16αρες και οι 13αρες τρομπες, χονδρικα από 19 σε 16 εχεις 30% μειωση δυναμης και από 19 σε 13 εχεις 54%.δεν νομιζω παντως ότι είναι τοσο μεγαλη η τρομπα του συμπλεκτη.αν θελεις ακριβη υπολογισμο, και για τα μεγεθη που υπαρχουν, θελουμε περισοτερα στοιχεια
Έχω δοκιμάσει διάφορα setup αυτά τα χρόνια που έχω το capo στην κατοχή μου.Ξεκινώντας από όταν το αγόρασα από τον Αργύρη, όπου και είχε εντελώς μαμά setup.Σε ταξίδια δεν είχα θέμα. Στην πόλη όμως που το κυκλοφορούσα μετά από λιγη ώρα χρήσης το αριστερό χέρι την άκουγε.Μετά από κάποιους μήνες βρήκα μεταχειρισμένο ενα slave της Oberon και η κατάσταση βελτιώθηκε αρκετά.Ύστερα από 2 χρονια περίπου και ακούγοντας σχετικά με τις τρόμπες από dorso εγκατέστησα την αντίστοιχη τρόμπα αλλά αντί να μαλακώσει κι άλλο ο συμπλέκτης απέκτησε ξανά πιο σκληρή αίσθηση.Κάποια στιγμή προσθεσα και σωληνάκι υψηλής το οποίο δεν άλλαξε την αίσθηση αλλά εξάλειψε το μπαλονάρισμα που μπορεί να έκανε το oem απλό σωληνάκι στην εκτεταμένη χρήση και μετά από τοσα χρόνια.Πρόσφατα έβαλα ακτινική τρόμπα από rsv 2ης γενιάς. Ο συμπλέκτης πλέον ειναι πολύ μαλακός και με αρκετά πιο ξεκούραστη αίσθηση.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι