APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vasilis στις Οκτώβριος 31, 2017, 04:55:00 μμ

Τίτλος: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Οκτώβριος 31, 2017, 04:55:00 μμ
Τον τελευταίο καιρό δεν χρησιμοποιούσα το Caponord μου και μάλλον με τιμωρεί.
Όταν λοιπόν γυρίζω τον κεντρικό διακόπτη δεν ακούω πλέον τον γνωστό θόρυβο που έκανε η τρόμπα βενζίνης για λίγα δευτερόλεπτα.
Μολαταύτα όταν τον κλείνω ακούω το χρχρχρχρ που έκανε πάντα και που μάλλον είναι από το τεπόζιτο.

Πως μπορώ να ελέγξω την τρόμπα καυσίμου αν λειτουργεί?
Αν ξεκουμπώσω τον ταχυσύνδεσμο του σωλήνα καυσίμου και ανοίξω τον διακόπτη, αν η τρόμπα λειτουργεί θα δω καύσιμο να τρέχει από εκεί?
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: dorso στις Οκτώβριος 31, 2017, 07:05:09 μμ
Οταν ανοιγεις διακοπτη θα πρεπει να εχες ανοιχτη την ηλεκτρονικη αλλιως δεν ακουγεται..αμα δεν δουλευει δεν θα δουλευει κ το μηχανακι λογικα..
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Οκτώβριος 31, 2017, 11:03:01 μμ
Ηλεκτρονική τι εννοείς?
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: dorso στις Οκτώβριος 31, 2017, 11:05:14 μμ
Τον κοκκινο διακοπτη π σβηνει η μηχανα..
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Νοέμβριος 01, 2017, 12:44:26 πμ
Πάμε παρακάτω...

Πως μπορώ να ελέγξω την τρόμπα καυσίμου αν λειτουργεί?
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: rafto στις Νοέμβριος 03, 2017, 02:27:03 μμ
Χωρις να γνωριζω τα caponord,σε αμερικανικο forum λενε για ελεγχο κατα σειρα
Ασφαλεια
Ρελε τρομπας
Σωληνακια βενζινης
Καλωδιωση τρομπας που θεωρουν το πιο πιθανο
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: rafto στις Νοέμβριος 03, 2017, 02:29:11 μμ
Στην καλωδιωση αναφερεται κι αυτο

http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/episkeyh-trmpas-benzinhs-pegaso-ie-(kai-caponord)/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/episkeyh-trmpas-benzinhs-pegaso-ie-(kai-caponord)/)
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Marios426 στις Νοέμβριος 04, 2017, 09:04:20 πμ
Τα πάντα έχουμε στο forum μου εχουν λυθεί απορίες και προβληματισμοί διαβάζοντας πολυ σοβαροί
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ifylios72 στις Νοέμβριος 05, 2017, 10:04:59 πμ
Ένας πρακτικός τρόπος για πλήρη έλεγχο (εφόσον βέβαια λειτουργεί η αντλία) είναι:

- με αρκετή βενζίνη στο τάνκι να αποσυνδέσεις τον ταχυσύνδεσμο και να βάλεις το σωληνάκι που έρχεται από την αντλία σε ένα μπουκάλι κόκα-κόλας

- να ανοίξεις τον διακόπτη και να μετρήσεις τον χρόνο μέχρι να σταματήσει η αντλία. Για μεγαλύτερη ακρίβεια μπορείς να το κάνεις δυο τρείς φορές και να προσθέσεις τους χρόνους.

- να μετρήσεις την ποσότητα βενζίνης στο μπουκάλι και να υπολογίσεις πόση παροχή βγάζει το λεπτό.

Μην ακούσω κανέναν να πει ναι μπορεί να έχει παροχή αλλά να μην έχει πίεση γιατί οι αντλίες αυτές μόνο συνεχή παροχή έχουν. Η πίεση εξαρτάται από την βαλβίδα που περιορίζει την επιστροφή στο τάνκι.

Συνήθως οι αντλίες μαμά είναι 120-140 lt / ώρα στα 1ης γενιάς και καποειδή.






ΥΓ. Το τεστ γίνεται μόνο με μπουκάλι κόκα κόλας όχι φάντα ή οτιδήποτε άλλο  :tez: :tez: :tez:

(Υπόψη οτι δεν το έχω κάνει ποτέ)  :P :P :P

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: rafto στις Νοέμβριος 05, 2017, 03:56:42 μμ
Φονιαδες των λαων αμερικανοι.
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Anestis στις Νοέμβριος 05, 2017, 08:18:46 μμ
Ένας πρακτικός τρόπος για πλήρη έλεγχο (εφόσον βέβαια λειτουργεί η αντλία) είναι:

- με αρκετή βενζίνη στο τάνκι να αποσυνδέσεις τον ταχυσύνδεσμο και να βάλεις το σωληνάκι που έρχεται από την αντλία σε ένα μπουκάλι κόκα-κόλας

- να ανοίξεις τον διακόπτη και να μετρήσεις τον χρόνο μέχρι να σταματήσει η αντλία. Για μεγαλύτερη ακρίβεια μπορείς να το κάνεις δυο τρείς φορές και να προσθέσεις τους χρόνους.

- να μετρήσεις την ποσότητα βενζίνης στο μπουκάλι και να υπολογίσεις πόση παροχή βγάζει το λεπτό.

Μην ακούσω κανέναν να πει ναι μπορεί να έχει παροχή αλλά να μην έχει πίεση γιατί οι αντλίες αυτές μόνο συνεχή παροχή έχουν. Η πίεση εξαρτάται από την βαλβίδα που περιορίζει την επιστροφή στο τάνκι.

Συνήθως οι αντλίες μαμά είναι 120-140 lt / ώρα στα 1ης γενιάς και καποειδή.






ΥΓ. Το τεστ γίνεται μόνο με μπουκάλι κόκα κόλας όχι φάντα ή οτιδήποτε άλλο  :tez: :tez: :tez:

(Υπόψη οτι δεν το έχω κάνει ποτέ)  :P :P :P

 :hammer :hammer     :h22: :h22: :h22:
 
Coca cola  παει με ολα  :P
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Νοέμβριος 10, 2017, 02:42:12 μμ
Αφού έλεγξα τα ρελέ και τις ασφάλειες, σύνδεσα τα 12V της μπαταρίας κατευθείαν στα πιν της αντλίας, μπλέ και πράσινο, και δεν άκουσα τίποτα. Παράλληλα μέτρησα με το αμπερόμετρο την κατανάλωση η οποία ήταν 2,5Α.
Οπότε μάλλον η αντλία πάει για επισκευή ή αντικατάσταση.
Δεν ξέρω τι βολεύει.
Αν πάω για αντικατάσταση τι επιλογές έχω?
Διάβασα εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/episkeyh-trmpas-benzinhs/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/episkeyh-trmpas-benzinhs/) αλλά γράφει για Pegaso. Για Capo τί παίζει?
Τι aftermarket επιλογές έχω?
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Νοέμβριος 10, 2017, 05:05:16 μμ
Αφού έλεγξα τα ρελέ και τις ασφάλειες, σύνδεσα τα 12V της μπαταρίας κατευθείαν στα πιν της αντλίας, μπλέ και πράσινο, και δεν άκουσα τίποτα. Παράλληλα μέτρησα με το αμπερόμετρο την κατανάλωση η οποία ήταν 2,5Α.
Οπότε μάλλον η αντλία πάει για επισκευή ή αντικατάσταση.
Δεν ξέρω τι βολεύει.
Αν πάω για αντικατάσταση τι επιλογές έχω?
Διάβασα εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/episkeyh-trmpas-benzinhs/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/episkeyh-trmpas-benzinhs/) αλλά γράφει για Pegaso. Για Capo τί παίζει?
Τι aftermarket επιλογές έχω?

εγω πάντως την άλλαξα στο καπο(στα χαζά οπως πάντα)με αυτή του φιατ coupe,έβαλα VDO με κάνα 50αρι νομίζω
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Νοέμβριος 29, 2017, 12:54:08 πμ
Τελικά είναι αντλία βενζίνης.
Ξέρετε κάποιον συγκεκριμένο τύπο που να παίζει?

ksaplostra, ξέρεις ποιος είναι ο τύπος?

Βρίσκω συνέχεια κάποιες Bosch σειρά 0580454140 αλλά πουθενά χαρακτηριστικά, πίεση κλπ.
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Νοέμβριος 29, 2017, 01:26:44 πμ
Τελικά είναι αντλία βενζίνης.
Ξέρετε κάποιον συγκεκριμένο τύπο που να παίζει?

ksaplostra, ξέρεις ποιος είναι ο τύπος?

Βρίσκω συνέχεια κάποιες Bosch σειρά 0580454140 αλλά πουθενά χαρακτηριστικά, πίεση κλπ.
  πίεση 3,5 μπαρ.
επειδη βλέπω κατι παράλογες τιμές,να παω αύριο να ρωτήσω εδώ;
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Anestis στις Νοέμβριος 29, 2017, 09:42:16 πμ
Τελικά είναι αντλία βενζίνης.
Ξέρετε κάποιον συγκεκριμένο τύπο που να παίζει?

Οταν την ειχα αλλαξει στον Bill, μου ειχε βαλει την Klaxcar 44020Z Γαλλικη αντλια μαλλον, αλλα υπαρχουν και αλλες που μπορει 

να κανουν σιγουρα, απο λεφτα εαν θυμαμαι καλα κανενα 40+ ευρω εκανε περιπου   :)   
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Νοέμβριος 29, 2017, 01:38:01 μμ
επειδη βλέπω κατι παράλογες τιμές,να παω αύριο να ρωτήσω εδώ;
Σε ευχαριστώ πολύ, δεν χρειάζεται.

Οταν την ειχα αλλαξει στον Bill, μου ειχε βαλει την Klaxcar 44020Z Γαλλικη αντλια μαλλον, αλλα υπαρχουν και αλλες που μπορει 

να κανουν σιγουρα, απο λεφτα εαν θυμαμαι καλα κανενα 40+ ευρω εκανε περιπου   :)   
Την έψαξα και αυτή δεν την βρίσκω εύκολα, θα την έχω υπόψην μου. Σε ευχαριστώ.

Μου φαίνεται ότι θα πάρω την αντλία στο χέρι μια από τις επόμενες ημέρες και θα ψάξω. Θα ήθελα όμως να ξέρω από πιο πριν, γιατί ξέρετε τώρα, πας σε κάθε έμπορο σου πασάρουν ότι έχουν και σου λένε αυτή που σου δίνω... είναι πάνω από 3,5bar... τους ρωτάς που το λέει αυτό, και σου λένε αυτή βάζει και η ferrari... δεν βγάζεις άκρη.

Τέλοσπάντων Βρήκα αυτό το σύνδεσμο, http://moto-abruzzo.com/aprilia-caponord-rally-raid/test-page/fuel-pump-filter-and-level-sensor/ όπου προτείνει τις :
Etecno1 EP2230 /Airtex E2068 / Bosch 0580453427 / Fiat 46480607 / Italdis 800.08.427 / Sidat 70427
Σε καμμία δεν βρίσκω χαρακτηριστικά.

Επίσης την Bosch αλλού την βρίσκω πάνω από 120 ευρώ, και αλλού όπως εδώ https://www.autodoc.gr/bosch/1156411 αλλά και αλλού κάτω από 40 ευρώ. Και δεν έχω και χαρακτηριστικά να ξέρω σε τι πίεση παίζει.
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: dionisis astakos στις Νοέμβριος 29, 2017, 05:57:00 μμ
Μαλλον παω και εγω για αντλια  θα δουμε θα το τσεκαρει ο ksaplostras και προχωραμε :D :D :D :D :D
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Νοέμβριος 29, 2017, 06:28:34 μμ
Αύριο θα έχω τιμή για αντλία από διάφορες μάρκες. Εγώ είχα βάλει vdoως ως προείπα,υπομονή ως αύριο

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Νοέμβριος 29, 2017, 06:57:46 μμ
Χώραγε η VDO ή έκανες κάποια μετατροπή?
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: dionisis astakos στις Νοέμβριος 29, 2017, 07:20:21 μμ
Θα περιμενουμε με ανυπομονησια  :them1: :them1:
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Δεκέμβριος 01, 2017, 12:34:46 πμ
Χώραγε η VDO ή έκανες κάποια μετατροπή?
ειναι ακριβως ιδια,μονο αντι για βιδωτα καλωδια,εχει φυς.

σήμερα πήρα τιμές.
μαγνετι μαρελι 50€,μπος 60-65(δε θυμάμαι)
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Δεκέμβριος 01, 2017, 01:11:20 πμ
Η μαμά δεν έχει βιδωτά καλώδια.
Ξέρεις πιο συγκεκριμένα ποια μοντέλα είναι αυτά που ρώτησες?
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Δεκέμβριος 01, 2017, 01:40:28 πμ
Η μαμά δεν έχει βιδωτά καλώδια.
Ξέρεις πιο συγκεκριμένα ποια μοντέλα είναι αυτά που ρώτησες?

αυτα που ταιριάζουν από την παλιά δική μου
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Anestis στις Δεκέμβριος 01, 2017, 08:19:11 πμ
Η μαμά δεν έχει βιδωτά καλώδια.
Ξέρεις πιο συγκεκριμένα ποια μοντέλα είναι αυτά που ρώτησες?

αυτα που ταιριάζουν από την παλιά δική μου

Και ποια ειναι αυτα βρε ;;;

Βαλε κωδικους ανα μαρκα και μοντελο να ξερουμε για να εχουμε εναν μπουσουλα, η παλια η δικη σου και μπλα μπλα, λες και ξερουμε

ποια ειναι η παλια η δικη σου, με το τσιγκελι θα στα βγαζουμε ;;; !!!   :P :pray:

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Δεκέμβριος 01, 2017, 11:42:38 πμ
Δεν έχω κωδικό μωρέ,όπως την είχα εκεί σε μια άκρη την έδωσα και βρήκα.
Και βασικά δε χρειάζεται καν κωδικό αρκεί οπτικά να ταιριάζει και να είναι 3μπαρ

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Δεκέμβριος 01, 2017, 12:13:00 μμ
To manual γράφει τουλάχιστον 3,5bar ή 350 kPa αν θυμάμαι καλά.
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Δεκέμβριος 01, 2017, 02:59:53 μμ
To manual γράφει τουλάχιστον 3,5bar ή 350 kPa αν θυμάμαι καλά.
Οι αντλίες είναι συγκεκριμένες και τυποποιημένες(ευτυχώς) οπότε το μόνο που μας νοιάζει είναι η πίεση και η θέση των σωληνακιων.
Όποιος θέλει πάντως να του πάρω από εδώ ,μιας και η τιμή που προέκυψε είναι καλή, μου λέει.
Του Διονύση θα την αλλάξουμε από βδομάδα,αν σταματήσει κάποια στιγμή να βρέχει.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: faraway στις Δεκέμβριος 01, 2017, 06:26:39 μμ
Τωρα εγω γιατι θυμαμαι στο manual να αναφερει ενα ευρος τιμης bar μεγαλυτερο απο αυτο που αναφερθηκε .... δεν ξερω ....  :thnk:
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Δεκέμβριος 01, 2017, 07:13:27 μμ
3,5 είναι , μπου είχε πει και ο μπιλλ

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Anestis στις Δεκέμβριος 01, 2017, 10:20:22 μμ
Τωρα εγω γιατι θυμαμαι στο manual να αναφερει ενα ευρος τιμης bar μεγαλυτερο απο αυτο που αναφερθηκε .... δεν ξερω ....  :thnk:

Κι εγω θυμαμαι οτι πρεπει να ειναι μεγαλυτερο, 4,5-5 bar και το χαμηλοτερο οριο οταν αρχιζει να χανει πιεση 3-3,5 bar 

για να δουλευει σωστα

Ας μας πει ο Bill  :thnk:   
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: dionisis astakos στις Δεκέμβριος 01, 2017, 10:45:16 μμ
Σιγουρα θα γραφει ποσα μπαρ ειναι θα δουμε οταν θα την παρουμε αλλα ειπε ο κωστας οτι ο μπιλλ του εχει πει για 3.5 μπαρ ...
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Δεκέμβριος 03, 2017, 04:24:37 μμ
Χθες βγήκα μια βόλτα, και δεν βρήκα κάποια ετοιμοπαράδοτη για να συγκρίνω.
Ένας μου είπε να μου φέρει μια Hoffer που μάλλον ταιριάζει στα 30 ευρώ,
όμως επειδή δεν την ξέρω τη μάρκα δεν το επιχείρησα.

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Δεκέμβριος 03, 2017, 06:00:13 μμ
Τελικά τόσο δύσκολο είναι να βρούμε πιο aftermarket μοντέλο ταιριάζει ?
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Δεκέμβριος 04, 2017, 11:42:29 μμ
Τελικά τόσο δύσκολο είναι να βρούμε πιο aftermarket μοντέλο ταιριάζει ?
Οτι θέλεις βάζεις αρκεί να είσαι οκ από πίεση και θέση σωληνακιων

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Δεκέμβριος 18, 2017, 12:34:57 μμ
Λοιπόν αγόρασα την Bosch 0 580 453 427 μαζί με ταχυδρομικά από Γερμανία περίπου 40€. Είναι ίδια στο μέγεθος, αλλά τα κλιψάκια της βάσης που πιάνουν την τρόμπα είναι κατά 11 χιλιοστά πιο ψηλά. Δηλαδή το μεταλλικό κέλυφος της Bosch είναι 11 χιλιοστά πιο κοντό από της μαμάς.

Τώρα θέλω να αλλάξω και το φίλτρο - σίτα που έχει η τρόμπα από κάτω, όχι το γνωστό φίλτρο μετά την τρόμπα, γιατί ήταν σκασμένο και πάρα πολύ εύθραυστο.
Υπάρχουν κάποια από αυτοκίνητο που κάνουν, αλλά δεν ξέρω ποια.
Γνωρίζετε τίποτα? 
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Δεκέμβριος 18, 2017, 02:32:11 μμ
Λοιπόν αγόρασα την Bosch 0 580 453 427 μαζί με ταχυδρομικά από Γερμανία περίπου 40€. Είναι ίδια στο μέγεθος, αλλά τα κλιψάκια της βάσης που πιάνουν την τρόμπα είναι κατά 11 χιλιοστά πιο ψηλά. Δηλαδή το μεταλλικό κέλυφος της Bosch είναι 11 χιλιοστά πιο κοντό από της μαμάς.

Τώρα θέλω να αλλάξω και το φίλτρο - σίτα που έχει η τρόμπα από κάτω, όχι το γνωστό φίλτρο μετά την τρόμπα, γιατί ήταν σκασμένο και πάρα πολύ εύθραυστο.
Υπάρχουν κάποια από αυτοκίνητο που κάνουν, αλλά δεν ξέρω ποια.
Γνωρίζετε τίποτα?
Ναι όλες είναι κοντοτερες,μόνο η νδο ήταν οκ σε μήκος αλλά δε σε απασχολεί αυτό. Δε κατάλαβα ποιο φίλτρο λες..

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Δεκέμβριος 18, 2017, 02:34:05 μμ
Από την κάτω μεριά της αντλίας υπάρχει μια σίτα. Αυτό το φίλτρο εννοώ.
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Δεκέμβριος 18, 2017, 03:54:57 μμ
Έχει φίλτρο εκεί; Ή λες μόνο την σιτα

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Δεκέμβριος 18, 2017, 03:59:34 μμ
Αυτή η σίτα είναι φίλτρο για να μην μπαίνουν τα κατακάθια στην αντλία.

Νομίζω οτι κάνει της Airtex FS160 ή Valeo 347416 αλλά δεν μπορώ να μάθω με σιγουριά την εσωτερική διάμετρο της εισαγωγής τους. Αν είναι 11mm όσο και η έξοδος της αντλίας είναι οκ.
Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: ksaplostra στις Δεκέμβριος 18, 2017, 04:00:37 μμ
Εγώ απλά το καθάρισα πολύ καλά

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
Αποστολή από: Vasilis στις Δεκέμβριος 18, 2017, 04:05:20 μμ
Το δικό μου αν και καθαρό ήταν αρκετά κουρασμένο και στο πλύσιμο σκίστηκε. Οπότε θέλω να το αλλάξω.