0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ένας πρακτικός τρόπος για πλήρη έλεγχο (εφόσον βέβαια λειτουργεί η αντλία) είναι: - με αρκετή βενζίνη στο τάνκι να αποσυνδέσεις τον ταχυσύνδεσμο και να βάλεις το σωληνάκι που έρχεται από την αντλία σε ένα μπουκάλι κόκα-κόλας - να ανοίξεις τον διακόπτη και να μετρήσεις τον χρόνο μέχρι να σταματήσει η αντλία. Για μεγαλύτερη ακρίβεια μπορείς να το κάνεις δυο τρείς φορές και να προσθέσεις τους χρόνους. - να μετρήσεις την ποσότητα βενζίνης στο μπουκάλι και να υπολογίσεις πόση παροχή βγάζει το λεπτό.Μην ακούσω κανέναν να πει ναι μπορεί να έχει παροχή αλλά να μην έχει πίεση γιατί οι αντλίες αυτές μόνο συνεχή παροχή έχουν. Η πίεση εξαρτάται από την βαλβίδα που περιορίζει την επιστροφή στο τάνκι.Συνήθως οι αντλίες μαμά είναι 120-140 lt / ώρα στα 1ης γενιάς και καποειδή. ΥΓ. Το τεστ γίνεται μόνο με μπουκάλι κόκα κόλας όχι φάντα ή οτιδήποτε άλλο (Υπόψη οτι δεν το έχω κάνει ποτέ)
Αφού έλεγξα τα ρελέ και τις ασφάλειες, σύνδεσα τα 12V της μπαταρίας κατευθείαν στα πιν της αντλίας, μπλέ και πράσινο, και δεν άκουσα τίποτα. Παράλληλα μέτρησα με το αμπερόμετρο την κατανάλωση η οποία ήταν 2,5Α.Οπότε μάλλον η αντλία πάει για επισκευή ή αντικατάσταση.Δεν ξέρω τι βολεύει.Αν πάω για αντικατάσταση τι επιλογές έχω? Διάβασα εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/episkeyh-trmpas-benzinhs/ αλλά γράφει για Pegaso. Για Capo τί παίζει?Τι aftermarket επιλογές έχω?
Τελικά είναι αντλία βενζίνης.Ξέρετε κάποιον συγκεκριμένο τύπο που να παίζει?ksaplostra, ξέρεις ποιος είναι ο τύπος?Βρίσκω συνέχεια κάποιες Bosch σειρά 0580454140 αλλά πουθενά χαρακτηριστικά, πίεση κλπ.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι