0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« - : Οκτώβριος 31, 2017, 04:55:00 μμ »
Τον τελευταίο καιρό δεν χρησιμοποιούσα το Caponord μου και μάλλον με τιμωρεί.
Όταν λοιπόν γυρίζω τον κεντρικό διακόπτη δεν ακούω πλέον τον γνωστό θόρυβο που έκανε η τρόμπα βενζίνης για λίγα δευτερόλεπτα.
Μολαταύτα όταν τον κλείνω ακούω το χρχρχρχρ που έκανε πάντα και που μάλλον είναι από το τεπόζιτο.

Πως μπορώ να ελέγξω την τρόμπα καυσίμου αν λειτουργεί?
Αν ξεκουμπώσω τον ταχυσύνδεσμο του σωλήνα καυσίμου και ανοίξω τον διακόπτη, αν η τρόμπα λειτουργεί θα δω καύσιμο να τρέχει από εκεί?



*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 31, 2017, 07:05:09 μμ »
Οταν ανοιγεις διακοπτη θα πρεπει να εχες ανοιχτη την ηλεκτρονικη αλλιως δεν ακουγεται..αμα δεν δουλευει δεν θα δουλευει κ το μηχανακι λογικα..

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 31, 2017, 11:03:01 μμ »
Ηλεκτρονική τι εννοείς?

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 31, 2017, 11:05:14 μμ »
Τον κοκκινο διακοπτη π σβηνει η μηχανα..

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 01, 2017, 12:44:26 πμ »
Πάμε παρακάτω...

Πως μπορώ να ελέγξω την τρόμπα καυσίμου αν λειτουργεί?

*

Αποσυνδεδεμένος rafto

  • *
  • 11
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 03, 2017, 02:27:03 μμ »
Χωρις να γνωριζω τα caponord,σε αμερικανικο forum λενε για ελεγχο κατα σειρα
Ασφαλεια
Ρελε τρομπας
Σωληνακια βενζινης
Καλωδιωση τρομπας που θεωρουν το πιο πιθανο

*

Αποσυνδεδεμένος rafto

  • *
  • 11
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 03, 2017, 02:29:11 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος Marios426

  • *****
  • 396
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono 03
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 04, 2017, 09:04:20 πμ »
Τα πάντα έχουμε στο forum μου εχουν λυθεί απορίες και προβληματισμοί διαβάζοντας πολυ σοβαροί
tuono it means Factory producing feelings

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 05, 2017, 10:04:59 πμ »
Ένας πρακτικός τρόπος για πλήρη έλεγχο (εφόσον βέβαια λειτουργεί η αντλία) είναι:

- με αρκετή βενζίνη στο τάνκι να αποσυνδέσεις τον ταχυσύνδεσμο και να βάλεις το σωληνάκι που έρχεται από την αντλία σε ένα μπουκάλι κόκα-κόλας

- να ανοίξεις τον διακόπτη και να μετρήσεις τον χρόνο μέχρι να σταματήσει η αντλία. Για μεγαλύτερη ακρίβεια μπορείς να το κάνεις δυο τρείς φορές και να προσθέσεις τους χρόνους.

- να μετρήσεις την ποσότητα βενζίνης στο μπουκάλι και να υπολογίσεις πόση παροχή βγάζει το λεπτό.

Μην ακούσω κανέναν να πει ναι μπορεί να έχει παροχή αλλά να μην έχει πίεση γιατί οι αντλίες αυτές μόνο συνεχή παροχή έχουν. Η πίεση εξαρτάται από την βαλβίδα που περιορίζει την επιστροφή στο τάνκι.

Συνήθως οι αντλίες μαμά είναι 120-140 lt / ώρα στα 1ης γενιάς και καποειδή.






ΥΓ. Το τεστ γίνεται μόνο με μπουκάλι κόκα κόλας όχι φάντα ή οτιδήποτε άλλο  :tez: :tez: :tez:

(Υπόψη οτι δεν το έχω κάνει ποτέ)  :P :P :P

Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος rafto

  • *
  • 11
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 05, 2017, 03:56:42 μμ »
Φονιαδες των λαων αμερικανοι.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 05, 2017, 08:18:46 μμ »
Ένας πρακτικός τρόπος για πλήρη έλεγχο (εφόσον βέβαια λειτουργεί η αντλία) είναι:

- με αρκετή βενζίνη στο τάνκι να αποσυνδέσεις τον ταχυσύνδεσμο και να βάλεις το σωληνάκι που έρχεται από την αντλία σε ένα μπουκάλι κόκα-κόλας

- να ανοίξεις τον διακόπτη και να μετρήσεις τον χρόνο μέχρι να σταματήσει η αντλία. Για μεγαλύτερη ακρίβεια μπορείς να το κάνεις δυο τρείς φορές και να προσθέσεις τους χρόνους.

- να μετρήσεις την ποσότητα βενζίνης στο μπουκάλι και να υπολογίσεις πόση παροχή βγάζει το λεπτό.

Μην ακούσω κανέναν να πει ναι μπορεί να έχει παροχή αλλά να μην έχει πίεση γιατί οι αντλίες αυτές μόνο συνεχή παροχή έχουν. Η πίεση εξαρτάται από την βαλβίδα που περιορίζει την επιστροφή στο τάνκι.

Συνήθως οι αντλίες μαμά είναι 120-140 lt / ώρα στα 1ης γενιάς και καποειδή.






ΥΓ. Το τεστ γίνεται μόνο με μπουκάλι κόκα κόλας όχι φάντα ή οτιδήποτε άλλο  :tez: :tez: :tez:

(Υπόψη οτι δεν το έχω κάνει ποτέ)  :P :P :P

 :hammer :hammer     :h22: :h22: :h22:
 
Coca cola  παει με ολα :P

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 10, 2017, 02:42:12 μμ »
Αφού έλεγξα τα ρελέ και τις ασφάλειες, σύνδεσα τα 12V της μπαταρίας κατευθείαν στα πιν της αντλίας, μπλέ και πράσινο, και δεν άκουσα τίποτα. Παράλληλα μέτρησα με το αμπερόμετρο την κατανάλωση η οποία ήταν 2,5Α.
Οπότε μάλλον η αντλία πάει για επισκευή ή αντικατάσταση.
Δεν ξέρω τι βολεύει.
Αν πάω για αντικατάσταση τι επιλογές έχω?
Διάβασα εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/episkeyh-trmpas-benzinhs/ αλλά γράφει για Pegaso. Για Capo τί παίζει?
Τι aftermarket επιλογές έχω?

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 10, 2017, 05:05:16 μμ »
Αφού έλεγξα τα ρελέ και τις ασφάλειες, σύνδεσα τα 12V της μπαταρίας κατευθείαν στα πιν της αντλίας, μπλέ και πράσινο, και δεν άκουσα τίποτα. Παράλληλα μέτρησα με το αμπερόμετρο την κατανάλωση η οποία ήταν 2,5Α.
Οπότε μάλλον η αντλία πάει για επισκευή ή αντικατάσταση.
Δεν ξέρω τι βολεύει.
Αν πάω για αντικατάσταση τι επιλογές έχω?
Διάβασα εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/episkeyh-trmpas-benzinhs/ αλλά γράφει για Pegaso. Για Capo τί παίζει?
Τι aftermarket επιλογές έχω?

εγω πάντως την άλλαξα στο καπο(στα χαζά οπως πάντα)με αυτή του φιατ coupe,έβαλα VDO με κάνα 50αρι νομίζω

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 29, 2017, 12:54:08 πμ »
Τελικά είναι αντλία βενζίνης.
Ξέρετε κάποιον συγκεκριμένο τύπο που να παίζει?

ksaplostra, ξέρεις ποιος είναι ο τύπος?

Βρίσκω συνέχεια κάποιες Bosch σειρά 0580454140 αλλά πουθενά χαρακτηριστικά, πίεση κλπ.

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Μάλλον πρόβλημα στην αντλία καυσίμου
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 29, 2017, 01:26:44 πμ »
Τελικά είναι αντλία βενζίνης.
Ξέρετε κάποιον συγκεκριμένο τύπο που να παίζει?

ksaplostra, ξέρεις ποιος είναι ο τύπος?

Βρίσκω συνέχεια κάποιες Bosch σειρά 0580454140 αλλά πουθενά χαρακτηριστικά, πίεση κλπ.
  πίεση 3,5 μπαρ.
επειδη βλέπω κατι παράλογες τιμές,να παω αύριο να ρωτήσω εδώ;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης