0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #105 - : Μάρτιος 18, 2015, 06:54:56 μμ »
Μωρέ μπράβο….
Πόσα αλόγατα είπαμε πήρε??? :P :P :P


Καλοφόρετες Para...
Ευχαριστώ...καναδυο κατσικαμλάρια τα πήρε η αλήθεια είναι!!
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #106 - : Μάιος 04, 2015, 11:54:46 μμ »
Λοιπόν λεβέντες, νεότερα απο τις μανέτες…
Επειδη όπως λεει και ο φίλος θωμάς τα εξοπλιστικά καλά πάνε πρίν το λεωνίδιο έβαλα κι εγώ τις εν λόγω μανέτες.
Έχω κάνει μαζί τους περίπου 1.500-1.700 km.


Απο την πρώτη στιγμή που τις φόρεσα ήμουν πολύ ικανοποιημένος κυρίως γιατί έχουν περισσότερες θέσεις ρύθμισης και καλύτερη αίσθηση απο τις μαμά.


Πρόσφατα όμως άρχισα να αντιλαμβάνομαι οτι κάτι δεν πάει καλά με τα μπροστινά μου φρένα.
Το capo κάποιες φορές δεν επιτάχυνε με την ίδια ευκολία που το έκανε συνήθως και κάποιες φορές μολις επέστρεφα σπίτι και προσπαθούσα να κάνω μανούβρες έμοιαζε ακατόρθωτο.


Επιπλεον σε 2-3 περιπτώσεις σε στενά, πρακόστρωτα σοκάκια, βραδινές ώρες με υγρασία έχανα το μπροστινό για πλάκα και γλύτωσα τη σαβούρα στο τσάκ.


Το συμπέρασμα όλων αυτών είναι οτι το μηχανάκι πήγαινει φρεναριστό.


Το περίεργο είναι οτι αυτή η συμπεριφορά άρχισε μόλις τα τελευταία 100-150 km πιο πριν όπως είπα όλα ήταν άψογα.


Αφού είχα τα συμπτώματα το πρώτο που σκέφτηκα ήταν βρωμιά στα έμβολα στις δαγκάνες διότι πρόσφατα είχα περάσει απο αρκετά km χωματόδρομο στρωμμένο με Α3 και είχε πάρα πολύ σκόνη.


Λύθηκαν λοιπόν οι δαγκάνες καθαρίστηκαν, επ'ευκαιρία έγινε και μια εξαέρωση με τις δαγκάνες ψηλότερα απο τη μονάδα του abs, αλλά το πρόβλημα συνέχιζε να υφίσταται.


Το μηχανάκι έκανε μiα μικρή απόσταση, 1-1.5 km και οι δισκόπλακες τσουρούφλαγαν συν οτι ηταν αδύνατο να το σπρώξεις με τα χέρια και να κανει έστω και 10 πόντους μπροστά.

Μετά απο τηλέφωνο στον Bill η ερώτηση νο1 ήταν "Τι μανέτες έχεις?",
- αφτερμάρκετ Bill,
- καλά ξαναβάλε την oem και θα δείς οτι εκεί είναι το πρόβλημα γιατί οι κινέζικες δεν είναι κομμένες με laser και έχουν θέματα, με αποτέλεσμα το έμβολο της τρόμπας να μην επιστρέφει στην αρχική του θέση και να μην αφήνει τα υγρά να επιστρέψουν στο δοχείο, συνεχίζοντας να πιέζουν τους δίσκους.


Στην αρχή είχα μερικές αμφιβολίες, λέω τόσα km δεν έκαναν κιχ γιατί τώρα???


Έπραξα όμως όπως με συμβούλεψε και τον ευχαριστώ και τελικά είχε δίκιο. Επίσης με συμβούλεψε να φάω λιγάκι τον πέιρο της τρόμπας με μια λίμα για να μικρυνει και να επιτρεπει στο έμβολο της τρόμπας να επιστρέφει στην αρχική θέση. Επειδή δεν ήθελα να πειράξω τα εξαρτήματα της μαμά τρόμπας σκέφτηκα να μεγαλώσω τη φωλιά της κινεζο-μανέτας μιας και είχε αρκετό ψωμί ακόμη.


Πήρα λοιπόν τρυπανάκι αν χείρας και μεγάλωσα τη φωλιά όσο θεώρησα απαραίτητο, δοκίμασα 2-3 φορές και εν τέλει το αποτέλεσμα ήταν καλό. Πλέον όλα όκ, το μηχανάκι ρολάρει σωστά και ελεύθερα όμως σε ένα σημείο βρίσκει λιγακι ο ένας δίσκος, ας ελπίσουμε οτι δεν έχει στραβώσει.


Αυτό που δε μπορώ να εξηγήσω όμως είναι γιατί το έκανε μετά απο τόσα κμ?
Η μόνη συνέπεια που ειχα ήταν φυσικά τα σχεδόν τελειωμένα τακάκια μου τα οποία και άλλαξα άμεσα(και οι ωρες μαστορεματος και ψαξίματος) και ευτυχώς ήταν μαλακή η πάστα τους και δε μου έφαγε τους δίσκους.


Πρόσοχή λοιπόν παιδιά μήπως τυγχάνει να έχει και άλλος παρόμοια συμπτώματα να ξέρει είναι απο τις μανέτες! :bye:






Υ.Γ Once you go OBERON you never go back…. Άλλη αίσθηση ο συμπλέκτης, πολύ μαλακός και οι ταχύτητες στις αλλαγές δεν ακούγονται κάν συν του οτι βρίσκω νεκρά πολύ πιο εύκολα. Βέβαια είναι και τα υγρά φρέσκα και απο καλη εξαέρωση…

Υ.Γ2 Αργυρη thanks για τις συμβουλές σου επίσης...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2015, 11:57:56 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #107 - : Μάιος 05, 2015, 12:09:27 πμ »

Υ.Γ Once you go OBERON you never go back…. Άλλη αίσθηση ο συμπλέκτης, πολύ μαλακός και οι ταχύτητες στις αλλαγές δεν ακούγονται κάν συν του οτι βρίσκω νεκρά πολύ πιο εύκολα. Βέβαια είναι και τα υγρά φρέσκα και απο καλη εξαέρωση…
γίνετε ολίγον ποιο περιγραφικός, ολίγον ποιο λεπτομερής, ολίγον ποιο φλύαρος επί του θέματος τούτου θα έλεγα

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #108 - : Μάιος 05, 2015, 12:15:21 πμ »
Τα δικα μου φρενα ειναι οπως ηταν αρχικα οταν τις εβαλα,τσουλαει η μηχανη ,τα τακακια ειναι σαν καινουρια και το φρεναρισμα πιο ακαριαιο.
Μηπως ετυχε ρε συ Ζηση?Ας γραψουν και οι υπολιποι που τις εχουν βαλει!

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #109 - : Μάιος 05, 2015, 12:40:15 πμ »
Εμένα μέχρι τώρα είναι άψογη πάντως. Κάπου 1500 χιλιομετράκια πρέπει να έχω κάνει. Η ποιότητα απο πωλητή σε πωλήτή παίζει να έχει τεράστια διαφορά να ξέρετε. Ο δικός μα πάντως η άλλαξε όνομα ή φαλίρισε χεχε.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #110 - : Μάιος 05, 2015, 12:55:29 πμ »
Να σημειωσω επισης οτι τα χιλιομετρα μου με αυτες ειναι γυρω στα 3.200 χλμτρα.

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

COLDASLIFE

Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #111 - : Μάιος 05, 2015, 03:16:21 πμ »
Εγω εβαλα κινεζικες μανετες στο tuono μου και το μετανιωσα.κακη αισθηση του φρενου,κακη επαφη  με το στοπ(μια αναβει και δεκα οχι),με αποκορυφωμα αυτο που επαθα πριν απο την τελευταια βολτα,πατησα φρενο και μου τιναξε τον ρυθμιστη εκτος θεσεων με αποτελεσμα να μην εχω φρενο στιγμιαια!!!βρε ΟΥΣΤ απο δω :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #112 - : Μάιος 05, 2015, 08:14:10 πμ »
και  εγω  θα  εχω  κανει  και 4.000 χιλ. ??? και ειναι  οκ !!!  θα  δειξει τι  να  πω?? αυτο  που  λες  Ζηση  μου  το  ειχε  κανει  πιο  παλια  και  με

τις  μαμα  μανετες   οταν  ειχα  αλλαξει  τακακια  μια  φορα,  αλλα  καθαρισα  τις  δαγκανες  αφαιρεσα  λιγα  υγρα  και  μετα χαλαρωσαν :)


   

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #113 - : Μάιος 05, 2015, 09:11:57 πμ »
Ρε παραζαλισμένε Κερκυραίε.... Όταν κάτι δεν πάει καλά κοιτά πρώτα το προφανές... ΚΟΙΝΩΣ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ! Γι'αυτο και καλό ειναι να μην γίνονται πολλές aftermarket αλλαγές μαζί!!!
Γιατί ΔΕΝ είπες τίποτα για τις μανέτες και τσάμπα πέδεμα με τις δαγκάνες?  :thnk: :thnk:


Στο θέμα oberon βλέπω δεν άντεξες το έσκασες το 90αρι....


Τελος καλό όλα καλά πάντος !  :kalo: :kalo:
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #114 - : Μάιος 05, 2015, 12:04:42 μμ »
Ρε ψηλέ εγώ είμαι ζαλισμένος ή εσύ?
ΑΝ διαβάσεις γράφω ότι έχω κάνει τουλάχιστον 1500 km με τις μανέτες και δεν υπήρχε κανένα προβλημα, πήγα απο Κέρκυρα Λεωνίδιο και πίσω σύν αρκετά km στην πόλη απροβλημάτιστα.
Γράφω επίσης ξεκάθαρα οτι το προβλημα εμφανίστηκε μετά τη χωματάδα, άρα σωστά σκέφτηκα τη βρωμιά στις δαγκάνες γιατί το τελευταίο που είχε αλλάξει στο μηχανάκι απο τη στιγμή που όλα λειτουργούσαν σωστά ήταν η ΒΡΩΜΙΑ! Απλά η εμπειρία του bill μίλησε γι ακόμη μια φορά.


Επίσης παλικάρια επειδή έτυχε σε εμένα δε σημαίνει οτι θα τύχει σε όλους σας ο bill ειπε για ποσοστό επιτυχίας περί το 60% άρα έγώ ήμουν στο 40% των άτυχων. Απλά σας εφιστω την προσοχή τπτ παραπάνω.
Επιπροσθέτως για να μην εκθειαζετε τους πωλητές απο τον ίδιο που πήρατε όλοι τις τσίμπησα κι εγώ.




Περί oberon λοιπόν, το κόστος καινούργιου δεν είναι 90 ευρώ Αργύρη αλλά 90κάτι λίρες Αγγλίας, του τέστιν 120-130ευρώ τα οποία προσωπικά δεν θα έδινα.
Όμως αν είχατε προσέξει είχε μπεί στο φόρουμ αγγελία με ανταλλακτικά capo  απο το παλικάρι που είχε τρακάρει και το τσίμπησα μισοτιμής οπότε άξιζε και με το παραπάνω.
Ειδικά στην περίπτωση μου που κινούμαι αρκετά στην πόλη, ο συμπλέκτης είναι βουτυρο πλεόν, απλά έχει μεγαλώσει η διαδρομή του. Το καλύτερο όπως είπα είναι στις αλλαγες ταχυτήτων όπου πλέον δεν ακούω αυτο το γκούπ που έκανε και ακόμη και η πρώτη κουμπώνει πιο μαλακά.
Για μένα τα αξίζει τα χρήματά του το slave.




Υ.Γ Αργύρη στον bill είναι το άλλο slave που μου είχες δώσει που θελει τσιμούχα, τσίμπα το μόλις αλλάχτει η τσιμούχα και βάλτο πάνω σίγουρα θα δεις διαφορά!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2015, 12:06:30 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #115 - : Μάιος 05, 2015, 12:24:31 μμ »
Ρε ψηλέ εγώ είμαι ζαλισμένος ή εσύ?
ΑΝ διαβάσεις γράφω ότι έχω κάνει τουλάχιστον 1500 km με τις μανέτες και δεν υπήρχε κανένα προβλημα, πήγα απο Κέρκυρα Λεωνίδιο και πίσω σύν αρκετά km στην πόλη απροβλημάτιστα.
Γράφω επίσης ξεκάθαρα οτι το προβλημα εμφανίστηκε μετά τη χωματάδα, άρα σωστά σκέφτηκα τη βρωμιά στις δαγκάνες γιατί το τελευταίο που είχε αλλάξει στο μηχανάκι απο τη στιγμή που όλα λειτουργούσαν σωστά ήταν η ΒΡΩΜΙΑ! Απλά η εμπειρία του bill μίλησε γι ακόμη μια φορά.




Διορθωσε με αν κάνω λάθος αλλά συνεχίζω να μην καταλαβαίνω... Το πρόβλημα ΑΠΛΑ δημιουργήθηκε μετα απο χρήση 1500+ χλμ (και αν ναι γιατι?)


ή το πρόβλημα υπήρχε και δεν έγινε νωρίτερα αντιληπτό ή πιο έντονο?











"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #116 - : Μάιος 05, 2015, 12:50:27 μμ »
Το πρόβλημα εμφανίστηκε πρίν απο περιπου 200km Αργύρη χωρίς να μπορώ να αντιληφθώ το λόγο γι'αυτό κι εγώ θεώρησα οτι κάτι παίζει με τα έμβολα στις δαγκάνες γιατί εμφανίστηκε λίγο μετά τη χωματάδα, τα προηγούμενα 1500km περίπου το μηχανάκι τσούλαγε κανονικότατα χωρίς πρόβλημα. Δεν έχω κάποια εξήγηση γιατί δε συνέβαινε νωρίτερα.
Τα βηματα που είχα κάνει ήταν απλά, αλλαγή στις μανέτες και εξαέρωση συν πλήρωση υγρών μέχρι σχεδόν κάτω απο την κορυφή του δείκτη(τζαμάκι) όπου και έβλεπα τη στάθμη των υγρών εξωτερικά.
Απο κεί και περα ο θεός και η ψυχή του…
Αν το φαινόμενο ηπύρχε και δεν το αντιλήφθηκα νωρίτερα τι να πώ….???
Πάντως επειδή την καθάριζα συχνα πυκνά θα είχα αντιληφθεί τις πλάκες να καίνε γιατί μετά απο πορεία για παράδειγμα στο πλύσημο ξεκινούσα απο καθάρισμα σε δαγκάνες και τακάκια οπότε και θα είχα αντιληφθεί υψηλή θερμοκρασίά συν δυσκολία στο γυρισμα του τροχού.





Το ηθικό δίδαγμα είναι οτι με αλλαγή στις μανέτες το μηχανάκι αποκτάει άλλα φρένα, φρενάρει και μόνο του... :tez: :tez: :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2015, 12:53:35 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #117 - : Μάιος 05, 2015, 04:04:44 μμ »
 Ζηση  στο δοχειο  του  μπροστα  φρενου  αν  το  δεις  απο  μεσα  εχει  μια  γραμμη  σαν  προεξοχη ,  μεχρι  εκει  πρεπει  να  γεμιζεις το  πολυ !!!

τσεκαρε το παλι  αν  μπορεις  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #118 - : Μάιος 05, 2015, 08:11:54 μμ »
ο συμπλέκτης είναι βουτυρο πλεόν, απλά έχει μεγαλώσει η διαδρομή του.

Τι εννοείς Ζήση ?

Κάποιοι λένε ότι ο oberon θέλει αλλαγή και της τρόμπας πάνω για να δουλέψει 100%
μιας και η μαμά του capo με την αλλαγή γίνεται ''μικρή'' για να τον χρησιμοποιήσει σε όλο του το εύρος ...
βλέπεις κάτι τέτοιο εσύ , θεωρείς οτί χρειάζεται αλλαγή η πάνω τρόμπα ?

Κάνε ένα feedback μόλις γράψεις μερικά χλμ  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Μανέτες caponord
« Απάντηση #119 - : Μάιος 05, 2015, 08:19:23 μμ »
Γιώργο με τις αλλαγμένες μανέτες έχω περισσότερες θέσεις ρύθμισης και έχω ρυθμίσει τη μανέτα του συμπλέκτη στην τελευταία σκάλα και δουλέυει άψογα και μαλακά τώρα για μεγαλύτερη τρόμπα δεν μου έχει δώσει τέτοια άισθηση… Θα δώ στην πορεία τι γίνεται και θα ενημερώσω...
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης