Λοιπόν λεβέντες, νεότερα απο τις μανέτες…
Επειδη όπως λεει και ο φίλος θωμάς τα εξοπλιστικά καλά πάνε πρίν το λεωνίδιο έβαλα κι εγώ τις εν λόγω μανέτες.
Έχω κάνει μαζί τους περίπου 1.500-1.700 km.
Απο την πρώτη στιγμή που τις φόρεσα ήμουν πολύ ικανοποιημένος κυρίως γιατί έχουν περισσότερες θέσεις ρύθμισης και καλύτερη αίσθηση απο τις μαμά.
Πρόσφατα όμως άρχισα να αντιλαμβάνομαι οτι κάτι δεν πάει καλά με τα μπροστινά μου φρένα.
Το capo κάποιες φορές δεν επιτάχυνε με την ίδια ευκολία που το έκανε συνήθως και κάποιες φορές μολις επέστρεφα σπίτι και προσπαθούσα να κάνω μανούβρες έμοιαζε ακατόρθωτο.
Επιπλεον σε 2-3 περιπτώσεις σε στενά, πρακόστρωτα σοκάκια, βραδινές ώρες με υγρασία έχανα το μπροστινό για πλάκα και γλύτωσα τη σαβούρα στο τσάκ.
Το συμπέρασμα όλων αυτών είναι οτι το μηχανάκι πήγαινει φρεναριστό.
Το περίεργο είναι οτι αυτή η συμπεριφορά άρχισε μόλις τα τελευταία 100-150 km πιο πριν όπως είπα όλα ήταν άψογα.
Αφού είχα τα συμπτώματα το πρώτο που σκέφτηκα ήταν βρωμιά στα έμβολα στις δαγκάνες διότι πρόσφατα είχα περάσει απο αρκετά km χωματόδρομο στρωμμένο με Α3 και είχε πάρα πολύ σκόνη.
Λύθηκαν λοιπόν οι δαγκάνες καθαρίστηκαν, επ'ευκαιρία έγινε και μια εξαέρωση με τις δαγκάνες ψηλότερα απο τη μονάδα του abs, αλλά το πρόβλημα συνέχιζε να υφίσταται.
Το μηχανάκι έκανε μiα μικρή απόσταση, 1-1.5 km και οι δισκόπλακες τσουρούφλαγαν συν οτι ηταν αδύνατο να το σπρώξεις με τα χέρια και να κανει έστω και 10 πόντους μπροστά.
Μετά απο τηλέφωνο στον Bill η ερώτηση νο1 ήταν "Τι μανέτες έχεις?",
- αφτερμάρκετ Bill,
- καλά ξαναβάλε την oem και θα δείς οτι εκεί είναι το πρόβλημα γιατί οι κινέζικες δεν είναι κομμένες με laser και έχουν θέματα, με αποτέλεσμα το έμβολο της τρόμπας να μην επιστρέφει στην αρχική του θέση και να μην αφήνει τα υγρά να επιστρέψουν στο δοχείο, συνεχίζοντας να πιέζουν τους δίσκους.
Στην αρχή είχα μερικές αμφιβολίες, λέω τόσα km δεν έκαναν κιχ γιατί τώρα???
Έπραξα όμως όπως με συμβούλεψε και τον ευχαριστώ και τελικά είχε δίκιο. Επίσης με συμβούλεψε να φάω λιγάκι τον πέιρο της τρόμπας με μια λίμα για να μικρυνει και να επιτρεπει στο έμβολο της τρόμπας να επιστρέφει στην αρχική θέση. Επειδή δεν ήθελα να πειράξω τα εξαρτήματα της μαμά τρόμπας σκέφτηκα να μεγαλώσω τη φωλιά της κινεζο-μανέτας μιας και είχε αρκετό ψωμί ακόμη.
Πήρα λοιπόν τρυπανάκι αν χείρας και μεγάλωσα τη φωλιά όσο θεώρησα απαραίτητο, δοκίμασα 2-3 φορές και εν τέλει το αποτέλεσμα ήταν καλό. Πλέον όλα όκ, το μηχανάκι ρολάρει σωστά και ελεύθερα όμως σε ένα σημείο βρίσκει λιγακι ο ένας δίσκος, ας ελπίσουμε οτι δεν έχει στραβώσει.
Αυτό που δε μπορώ να εξηγήσω όμως είναι γιατί το έκανε μετά απο τόσα κμ?
Η μόνη συνέπεια που ειχα ήταν φυσικά τα σχεδόν τελειωμένα τακάκια μου τα οποία και άλλαξα άμεσα(και οι ωρες μαστορεματος και ψαξίματος) και ευτυχώς ήταν μαλακή η πάστα τους και δε μου έφαγε τους δίσκους.
Πρόσοχή λοιπόν παιδιά μήπως τυγχάνει να έχει και άλλος παρόμοια συμπτώματα να ξέρει είναι απο τις μανέτες!
Υ.Γ Once you go OBERON you never go back…. Άλλη αίσθηση ο συμπλέκτης, πολύ μαλακός και οι ταχύτητες στις αλλαγές δεν ακούγονται κάν συν του οτι βρίσκω νεκρά πολύ πιο εύκολα. Βέβαια είναι και τα υγρά φρέσκα και απο καλη εξαέρωση…
Υ.Γ2 Αργυρη thanks για τις συμβουλές σου επίσης...