0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το τελευταιο ETV 1000,του 2005,ειχε τα ιδια θεματα με τα προηγουμενα σε πυκνωτες,ταχυσυνδεσμους κλπ,η τα ειχε λυσει ο κατασκευαστης?
Οντως δεν εχει μαλλον ειναι πιο παλιο και εχει αλλαξει μουτρα.
Παράθεση από: dionisis astakos στις Μάιος 20, 2018, 12:11:33 πμΟντως δεν εχει μαλλον ειναι πιο παλιο και εχει αλλαξει μουτρα.Η δεν άλλαξε μούτρο αλλά για κάποιο λόγο άλλαξε τροχό, και αυτός που έβαλε δεν έχει επάνω του το αισθητήριο δισκακι. Είναι πολύ πιθανόν καθόσον στην μπότα του πιρουνιού υπάρχει η φωλιά με το αισθητήριο του ABS επάνω και το καλώδιο σύνδεσης
Επισης οποιος γνωριζει κοστος ανορθωτη,ταχυσυνδεσμων και μεταφορας των πυκνωτων.Τελος συνεργειο που να πιανει Aprilia στην Αλεξανδρουπολη η καπου εκει κοντα υπαρχει?
Παράθεση από: pan(dvs) στις Μάιος 21, 2018, 02:05:36 μμΕπισης οποιος γνωριζει κοστος ανορθωτη,ταχυσυνδεσμων και μεταφορας των πυκνωτων.Τελος συνεργειο που να πιανει Aprilia στην Αλεξανδρουπολη η καπου εκει κοντα υπαρχει?Γεια σου Πανο , τα χουμε ξαναπεί στο παρελθόν και τηλεφωνικά , αλλά επειδή είσαι καλό παιδί θα στα ξαναπώ άλλη μία . 1) το ότι ο ανορθωτής σε κάποιους έχει κλάσει δεν είναι και κανένα έγκλημα . Μπορώ να σου πω δεκάδες μηχανάκια αντίστοιχων χρονολογιών που μετά από αστική χρήση τους έδιναν στη μασχάλη . Επίσης μπορώ να σου πω για capo του 2004 με 100000 + χλμ και μαμά ανορθωτή . Ωστοσο , εφόσσον η ερώτηση είναι για το κόστος , ένας ανορθωτής νέου τύπου ( mosfet ) θα τον υπολογίζεις από 70 εώς 150 ευρώ ανάλογα από που θα ψωνίσεις . 2) ταχυσύνδεσμους δύσκολο να μην έχει αλλάξει κάποιος , αλλά να υπολογίζεις ενα κόστος που μπορεί να πάρει από 30 € με προσωπική εργασία μέχρι 100 € αναλόγος τι θα αγοράσεις και από που . 3) λογικά αναφέρεσαι στους πολλαπλασιαστές και όχι στους πυκνωτές . Γιατί να τους φέρεις πίσω ? Το μονο όφελος σου είναι ενδεχομένος σε ένα ταξίδι αν σου καεί ένας και έχεις μαζί σου spare για να τον αλλάξεις να μπορέσεις να κάνεις την εργασία πιο γρήγορα . Θα σε προβληματίσω αλλά να ξέρεις πως μετά από 2 capo και πολλά πολλά πολλά χλμ , δεν μου έχει κάψει ποτέ τίποτα από τα προαναφερόμενα .
Πολλαπλασιαστές δεν υπάρχει λόγος να τους μεταφέρεις, ΕΚΤΟΣ και πιάνουν τα χερια σου και στην ουσία πληρώσεις μόνο τα καλώδια.Ούτε εμένα τη έχουν ακούσει ποτέ οι jci, εκτός από μια φορά που έριξα σπρέι καρμπυρατέρ μέσα στα σώματα και για κάποιο λόγο βραχυκύκλωσε το σύμπαν. Επειδή βρίσκονται πίσω από το ψυγείο, στα πλυσίματα πέφτει νερό πάνω τους αλλά είναι αδιάβροχοι έτσι κι αλλιώς (φισες). Να σκεφτείς ότι έριχνα νερό στο ψυγείο με το πιεστικό και δεν ένιωθαν.Σε μια περίπτωση ενός φίλου, είχα βρει πρασινιλα στη μεριά του μπουζοκαλωδιου, που σημαίνει ότι περνούσε υγρασία. Ίσως λόγω παλαιότητας δεν έκαναν καλή στεγανοποίηση τα μπουζοκαλωδια.Τους μετέφερα κάτω από την σέλα για παν ενδεχόμενο στο πλύσιμο (το πάω αρκετά χώμα και πέφτει πολύ νερό γενικώς στο μηχανάκι).
Πάνο με το καλό να το πάρεις.Παντως όλα μπορεί να χαλασουν.εγω είχα Άφρικα και σε διάστημα ούτε 8000 Χιλ άλλαξα δύο φορές ανόρθωση και με είχε αφήσει στο δρόμο τρεις φορές.Το παιδί που το πηρε του έκαψε ηλεκτρονική και φυσικά πάλι ανόρθωτη που το είχα βάλει εγώ καινούργιο πριν ενάμιση χρόνο και είχα πληρώσει κάνα 140 υποτίθεται για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Του κολλητού μου το hayabusa τα παίξε το καντράν των οργάνων στα καλά καθούμενα χωριά κάτι ρυθμιστές πίεσης.
Τελος συνεργειο που να πιανει Aprilia στην Αλεξανδρουπολη η καπου εκει κοντα υπαρχει?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι