0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το EFI μπορεί να ανάψει και όταν έχει κακή ανάφλεξη, είτε από υποβαθμισμένη βενζίνη, είτε από μειωμένη τάση στα μπουζί.Εγώ πιστεύω ότι μετά από δούλεμα στα κόκκινα, 1 - 2 λεπτά σε χαλαρή λειτουργία αρκούν για να επανέλθει η μπαταρία σε νορμάλ επίπεδα.Εσύ Γιάννη τότε με το πρόβλημα βγήκες από την autobahn με 200+, και έσβησες τη μηχανή αμέσως.
Το ίδιο έκανα και τώρα, να διευκρινήσω ότι δεν είναι πρόβλημα μόνιμο, απλά συμβαίνει μετά από τρεχαλητό με τη πρώτη επόμενη εκίνηση. Την επόμενη που έβαλα μπροστά όλα οκ. Μια χαρά τα ρεύματα και η μπαταρία
εκτός απο τη σωστή παρατηρηση του bros για το ποτε αναβει η Εφούλα...(αν και δεν το παω στα κοκκινα)....(πολυ..)... μου φαίνεται εντελώς απίθανο...επίσης τι εννοείς ''στα κοκκινα''... τελική.?? κοφταρισμα στις ταχυτητες..?? τι εννοείς..??
Παράθεση από: Giovanni στις Ιανουάριος 23, 2010, 05:25:31 μμΤο ίδιο έκανα και τώρα, να διευκρινήσω ότι δεν είναι πρόβλημα μόνιμο, απλά συμβαίνει μετά από τρεχαλητό με τη πρώτη επόμενη εκίνηση. Την επόμενη που έβαλα μπροστά όλα οκ. Μια χαρά τα ρεύματα και η μπαταρία Nα ρωτηξω κατι: Σου αναβει το EFI αφου πατησεις μιζα να παρει μπροστα, μετα απο καποια πορεια και σταση?
ναι. Αυτο συμβαίνει όμως μονο τη πρωτη φορα που θα βαλω μπροστα.
Παράθεση από: Giovanni στις Ιανουάριος 24, 2010, 12:57:52 μμναι. Αυτο συμβαίνει όμως μονο τη πρωτη φορα που θα βαλω μπροστα. Με μπερδεψες τωρα. Κανεις καποια χλμ. Σταματας για 20 λεπτα, και μετα βαζεις μπροστα. Και σου αναβει το EFI. Σωστα?Παντως αυτο που θελω να ρωτησω μετα, ειναι μηπως μενει ανοιχτο και το λαμπακι λαδιων............
γνωμη μου ειναι οτι ο ανορθωτης σου στις πολλες τσιτες τα φτηνει και ξελιγωνει τη μπαταρια με αποτελεσμα στην αμεσως επομενη εκκινηση να σου κανει αυτα με το EFI. να σε ρωτησω και κατι αλλο? οταν αναβει το EFI μηπως δυσκολευετε και να παρει μπροστα ? εννοω κανει το γνωστο κολλημα το ρελε και παιρνει μπροστα με κομπιασμα της μιζας? αν ναι τοτε σιγουρα στην κανει ο ανορθωτης και στα πολλα που ειναι στα ορια τα ρευματα αποδυναμωνει την μπαταρια.
...τσ...τσ...τσ... αυτα τα καπο
ρε συ...αμα εχεις μαμα ανορθωτη-ακομα- αλλαξε τον..ναι ειναι φαινομενο -επικίνδυνο- ναι..σου δειχνει σωστες μετρησεις..ναι..εν κινησει με 150 κλμ εκαψε όλη την πλεξουδα τα οργανα ταμπλω και μπαταρία..τι αλλο δηλ. να γραψουμε σε αυτο το φορουμ για να αλλαξει καποιος τον μαμα ανορθωτη.... Υ.Γ.αν δεν εχεις αλλάξει λεω ε
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι