APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sotirakos στις Απρίλιος 09, 2020, 10:49:29 μμ
-
Ρε παιδιά, υπαρχει διαφορα στο μοχλικο του raid με το απλο capo? Ειναι δυνατον να "ψηλωσει" το πισω μερος με κατι τετοιο;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το υψος του πισω μερους το επηρρεαζουν τα dogbones του μοχλικου .
Οσο πιο κοντα τοσο πιο ψηλο .
Δεν θυμαμαι αν εχει διαφορα το rr με το απλο ομως
-
Το υψος του πισω μερους το επηρρεαζουν τα dogbones του μοχλικου .
Οσο πιο κοντα τοσο πιο ψηλο .
Δεν θυμαμαι αν εχει διαφορα το rr με το απλο ομως
Ξέρεις τι dogbones πρέπει να βαλω για να ψηλωσει λιγο πισω;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα dogbones του raid σε σχέση με των απλών μοντέλων έχουν περίπου διαφορά 5mm.
Τάδε έφη bross400 σε παλαιότερο post με την ανάλογη φωτό.
(https://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=289096&d=1441959921&thumb=1)
Αυτό σημαίνει οτι βάζοντας τα του raid στο απλό αλλάζεις ελαφρώς τη γεωμετρία της μηχανής.
Άλλο μέλος στο αμερικάνικο φόρουμ ανέφερε οτι έχει φτιάξει dogbones σε διάφορες διαστάσεις και ανάλογα με τη χρήση αλλάζει και μήκος.
Τα στάνταρ των απλών μοντέλων ειναι 104mm και αυτός ειχε φτιάξει, 99mm, 96mm & 93mm. Υποθέτω οτι τα 99mm ειναι στα μέτρα του raid.
(https://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=165573&d=1306254266&thumb=1)
@Bros400pgm Κοσμά εξήγησέ μας τι επηρεάζεται από την παραπάνω αλλαγή στη γεωμετρία της μηχανής μιας που το κατέχεις καλύτερα το άθλημα...
-
Δυσκολο να το εξηγησω. Ας πουμε οτι το ψαλιδι ελευθερο (χωρις να συνδέεται με μοχλικο και αμορτισερ) διαγραφει ενα τοξο 0-40 μοιρων, απο τερμα κατω μεχρι τερμα πανω (να βρει ο τροχος ας πουμε στα πλαστικα). Το απλο λαμακι που ειναι το πιο μακρυ, αναγκαζει το ψαλιδι να ξεκιναει την κινηση του απο τις 15 μοιρες κατω μεχρι εως οτου τερματισει το αμορτισερ. Το κοντο λαμακι του RR αναγκαζει το ψαλιδι να ξεκινησει απο τις 5 μοιρες,
-
Δυσκολο να το εξηγησω. Ας πουμε οτι το ψαλιδι ελευθερο (χωρις να συνδέεται με μοχλικο και αμορτισερ) διαγραφει ενα τοξο 0-40 μοιρων, απο τερμα κατω μεχρι τερμα πανω (να βρει ο τροχος ας πουμε στα πλαστικα). Το απλο λαμακι που ειναι το πιο μακρυ, αναγκαζει το ψαλιδι να ξεκιναει την κινηση του απο τις 15 μοιρες κατω μεχρι εως οτου τερματισει το αμορτισερ. Το κοντο λαμακι του RR αναγκαζει το ψαλιδι να ξεκινησει απο τις 5 μοιρες,
Δηλαδη για να σηκωθεί το πισω μερος της μηχανης; πρεπει να μικρύνει το λαμακι; ξέρεις που μπορώ να βρω;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
μ ενδιαφερει και μενα..το πηρα με αλλαγμενη πισω αναρτηση και μοχλικο οπως του raid και ειναι ποιο κοντο απ οτι ενα μαμα καπο..οποτε πρεπει να φτιαξω και γω λαμακια! εμενα με δυσκολευει πολυ να το σηκωσω στο διπλο σταντ και αφηνει αρκετο κενο απο το εδαφος
-
μ ενδιαφερει και μενα..το πηρα με αλλαγμενη πισω αναρτηση και μοχλικο οπως του raid και ειναι ποιο κοντο απ οτι ενα μαμα καπο..οποτε πρεπει να φτιαξω και γω λαμακια! εμενα με δυσκολευει πολυ να το σηκωσω στο διπλο σταντ και αφηνει αρκετο κενο απο το εδαφος
Θες να αλλάξουμε;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δυσκολο να το εξηγησω. Ας πουμε οτι το ψαλιδι ελευθερο (χωρις να συνδέεται με μοχλικο και αμορτισερ) διαγραφει ενα τοξο 0-40 μοιρων, απο τερμα κατω μεχρι τερμα πανω (να βρει ο τροχος ας πουμε στα πλαστικα). Το απλο λαμακι που ειναι το πιο μακρυ, αναγκαζει το ψαλιδι να ξεκιναει την κινηση του απο τις 15 μοιρες κατω μεχρι εως οτου τερματισει το αμορτισερ. Το κοντο λαμακι του RR αναγκαζει το ψαλιδι να ξεκινησει απο τις 5 μοιρες,
Δηλαδη για να σηκωθεί το πισω μερος της μηχανης; πρεπει να μικρύνει το λαμακι; ξέρεις που μπορώ να βρω;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε μαγαζί που πουλάει ανταλλακτικά aprilia;
-
μ ενδιαφερει και μενα..το πηρα με αλλαγμενη πισω αναρτηση και μοχλικο οπως του raid και ειναι ποιο κοντο απ οτι ενα μαμα καπο..οποτε πρεπει να φτιαξω και γω λαμακια! εμενα με δυσκολευει πολυ να το σηκωσω στο διπλο σταντ και αφηνει αρκετο κενο απο το εδαφος
Κάτι δεν λες καλά.
-
Δυσκολο να το εξηγησω. Ας πουμε οτι το ψαλιδι ελευθερο (χωρις να συνδέεται με μοχλικο και αμορτισερ) διαγραφει ενα τοξο 0-40 μοιρων, απο τερμα κατω μεχρι τερμα πανω (να βρει ο τροχος ας πουμε στα πλαστικα). Το απλο λαμακι που ειναι το πιο μακρυ, αναγκαζει το ψαλιδι να ξεκιναει την κινηση του απο τις 15 μοιρες κατω μεχρι εως οτου τερματισει το αμορτισερ. Το κοντο λαμακι του RR αναγκαζει το ψαλιδι να ξεκινησει απο τις 5 μοιρες,
Δηλαδη για να σηκωθεί το πισω μερος της μηχανης; πρεπει να μικρύνει το λαμακι; ξέρεις που μπορώ να βρω;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε μαγαζί που πουλάει ανταλλακτικά aprilia;
Δεν γραφουν στους καταλογους ανταλλακτικών την διασταση σε χιλ., ξερεις ποιος κωδικος ειναι;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάρε τηλέφωνο στην aprilia Παπανικολάου στη. Πάτρα και ζήτησε του τα λαμακια από rally raid έκδοση. Μιλα με τον Νικήτα για σιγουριά.
-
μ ενδιαφερει και μενα..το πηρα με αλλαγμενη πισω αναρτηση και μοχλικο οπως του raid και ειναι ποιο κοντο απ οτι ενα μαμα καπο..οποτε πρεπει να φτιαξω και γω λαμακια! εμενα με δυσκολευει πολυ να το σηκωσω στο διπλο σταντ και αφηνει αρκετο κενο απο το εδαφος
Κάτι δεν λες καλά.
όπως?
-
με ενδιαφερει και εμενα , τα το κανω 2-3 ποντους πιο ψηλά πισω!τωρα βρισκω κατι λαμακια πολυ ακριβα στο ebay.. βρικα κατι ποιο φθυνα στην πολώνια . αλλα νομηζω πως θα ειναι ευκολο να φτιαξει καποιος σε μηχανουργειο ,σε καλη τιμη.. παντως με ενδιαφερει να το κανω..
-
Λοιπον, σημερα αφου παρέλαβα τα λαμακια του μοχλικου αποφάσισα να τα αλλαξω.
O κωδικος τους ειναι AP8146758, ειναι 99 χιλ. (ενώ αυτα που εχει πανω ειναι 104).
Κόστος 15€ / τεμ.
-
Από πού τα πήρες??
-
Από πού τα πήρες??
https://www.piaggiopap-parts.gr/
-
Εβαλα την μηχανη στο διπλό stand αφού πρωτα ειχα βαλει κατω δυο-τρία κοντρα πλακέ για να σηκωθεί πιο ψηλά το μηχανακι, χωρίς όμως να πατάει ο πίσω τροχός.
Η μπροστά βίδα εχει το παξιμάδι δεξιά, ενω η πίσω αριστερά. Γιαυτο κι οταν το ελυνα, δεν μπορουσα να βγάλω την μπροστά βίδα γιατι την μπλόκαρε ο σωλήνας της εξάτμισης.
Εβγαλα λοιπόν και την εξάτμιση και καθάρισα και τον λαιμό με το καταπληκτικό harpic.
-
Τοποθέτησα τα καινουργια ανασηκώνοντας λίγο τον πίσω τροχό με ενα σανιδάκι, και όλα μια χαρά! Η μηχανή ψήλωσε μία ίντσα αλλα την διαφορά την καταλαβαίνεις κι ας ακουγεται λίγο.
-
Μεγειές! :bye:
Στο πλαϊνό σταντ δε θα σου πλαγιάζει πολύ τώρα γιατί είχες κάνει την προσθήκη τι προάλλες.
Αν ήσουν με μαμά σταντ θα ειχες λίγο θεματάκι με το πλάγιασμα.
Στο διπλό βρίσκουν τωρα και οι δυο τροχοί κάτω λογικά.
θα θέλει λίγο προσοχή σε τί έδαφος το αφήνεις για να μη γίνει καμιά στραβή. ;)
-
Μεγειές! :bye:
Στο πλαϊνό σταντ δε θα σου πλαγιάζει πολύ τώρα γιατί είχες κάνει την προσθήκη τι προάλλες.
Αν ήσουν με μαμά σταντ θα ειχες λίγο θεματάκι με το πλάγιασμα.
Στο διπλό βρίσκουν τωρα και οι δυο τροχοί κάτω λογικά.
θα θέλει λίγο προσοχή σε τί έδαφος το αφήνεις για να μη γίνει καμιά στραβή. ;)
Ο πίσω τροχός ίσα που ακουμπαέι ενω πρίν ειχε κενό. Ναι, προσέχω φίλε, σχεδόν ποτέ δεν βγαίνει από ασφαλτο, ειναι καλομαθημένη η γκομενά μου! ;)
-
μια ιντζα ειναι 25,4 χιλ.. εγω ειχα υπολογησει πως θελω να την σηκώσω πισω 3 ποντους ... οποτε ειναι μια χαρα ...σε ακολουθω .!