0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: dimos στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 12:39:13 μμτην παρηγγειλα,κυριαζης,θεσσαλονικη απλα δεν υπαρχει...τριτη-τεταρτη θα ερθει με το καλο,την κοτσαρω επανω κ ελπιζω ολα να πανε καλα...αυτο το σφιξιμο στην καρδια καθε φορα που παταω μιζα,ελπιζω να εξαφανιστει.... Καλοριζικη φιλε, μπορεις να μου στειλεις link? Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
την παρηγγειλα,κυριαζης,θεσσαλονικη απλα δεν υπαρχει...τριτη-τεταρτη θα ερθει με το καλο,την κοτσαρω επανω κ ελπιζω ολα να πανε καλα...αυτο το σφιξιμο στην καρδια καθε φορα που παταω μιζα,ελπιζω να εξαφανιστει....
Παράθεση από: Sotirakos στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 10:37:45 μμΠαράθεση από: dimos στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 12:39:13 μμτην παρηγγειλα,κυριαζης,θεσσαλονικη απλα δεν υπαρχει...τριτη-τεταρτη θα ερθει με το καλο,την κοτσαρω επανω κ ελπιζω ολα να πανε καλα...αυτο το σφιξιμο στην καρδια καθε φορα που παταω μιζα,ελπιζω να εξαφανιστει.... Καλοριζικη φιλε, μπορεις να μου στειλεις link? Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalkhttps://www.e-kiriazis.gr/ell/product/%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_SKYRICH_%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%9B%CE%B9%CE%B8%CE%AF%CE%BF%CF%85_LFP-4_Plus_12V_-_300Aετοιμος φιλε
Μολις την πήρα και την εβαλα κιολας!! Το μόνο αρνητικό της ειναι οτι αμα μεινει πολύ καιρο σε ακινησια η μηχανη,μετα πρεπει να φορτιστει μόνο σε φορτιστη για μπαταρίες λιθίου, και δεν εχω προς το παρόν...960γρ. βαρός η SKYRICH, 4600 η YUASA που ειχα πριν.
Παράθεση από: Sotirakos στις Σεπτέμβριος 13, 2021, 02:40:38 μμΜολις την πήρα και την εβαλα κιολας!! Το μόνο αρνητικό της ειναι οτι αμα μεινει πολύ καιρο σε ακινησια η μηχανη,μετα πρεπει να φορτιστει μόνο σε φορτιστη για μπαταρίες λιθίου, και δεν εχω προς το παρόν...960γρ. βαρός η SKYRICH, 4600 η YUASA που ειχα πριν. Πολλά κιλά μείον!Τελικά στο Caponord αν αλλάξεις εξατμίσεις και μπαταρία μπορεί να γλυτώσεις ίσα και με 20 κιλά!
Παράθεση από: Sotirakos στις Σεπτέμβριος 13, 2021, 02:40:38 μμΜολις την πήρα και την εβαλα κιολας!! Το μόνο αρνητικό της ειναι οτι αμα μεινει πολύ καιρο σε ακινησια η μηχανη,μετα πρεπει να φορτιστει μόνο σε φορτιστη για μπαταρίες λιθίου, και δεν εχω προς το παρόν...960γρ. βαρός η SKYRICH, 4600 η YUASA που ειχα πριν. Εεεεε εγω ακομα περιμενω,δεν ειναι δικαιο!!!!Για πες φιλε,ειδες διαφορα??παιρνει αμεσως???Χωρεσε στην θηκη της παλιας ή θελει πατεντα??
Μια που λέτε για μπαταρίες να καταθέσω και τη δική μου, σημερινή εμπειρία...Μετά από 5 ώρες σχεδόν πάνω στη μηχανή και ταξιδεύοντας από Τρίπολη - Κόρινθο - Ρίο - Μεσολόγγι και με δύο σύντομες στάσεις σε Ακράτα για να πιούμε κάτι και Μεσολόγγι για βενζίνη και κάτι πρόχειρο, πηγαίνοντας για Αστακό, κατεβάζοντας 2-3 ταχύτητες, γιατί πέρασα το σημείο που έπρεπε να στρίψω, η μηχανή έσβησε εν κινήσει!! (το είχε ξανακάνει πρόσφατα κατεβάζοντας από δευτέρα νεκρά, αλλά τότε ξαναπήρε αμέσως) Στην αρχή μια δυο προσπάθειες να πάρει, τα όργανα είχανε ρεύμα αλλά η μπαταρία έδειχνε να είναι άδεια!!! Την τρίτη φορά πάπαλα... Ούτε ρεύμα, ούτε κιχ δεν έκανε... Με έλουσε κρύος ιδρώτας...Πήρα τον "γιατρό" αλλά τι να πει και τι να κάνει κι αυτός 300 τόσα χλμ μακρυά; .... Θα μπορούσε να είναι από ασφάλεια έως ανορθωτή ή και καμένο στοιχείο στην μπαταρία. Έλεγξα ασφάλειες, πόλους μπαταρίας - ήταν λίγο λάσκα, ο θετικός ειδικά έπαιζε αρκετά, οπότε τους έσφιξα ... Το καλό της υπόθεσης ήταν ότι, ευτυχώς, είχα μείνει μέσα στο Κεφαλόβρυσο και βρέθηκαν δύο χριστιανοί να μου δώσουν ρεύμα από το αυτοκίνητό τους και με έστειλαν σε ένα ηλεκτρολογείο σε διπλανό χωριό... Βέβαια εκεί φτιάχνανε τρακτέρ οπότε με τη σειρά τους με έστειλαν σε ένα μαγαζί ανταλλακτικών, μπαταριών - συνεργείο... Ο άνθρωπος εκεί εξυπηρετικότατος, όχι όμως ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου (είχε σχολάσει). Στη μέτρηση που έκανε η μπαταρία έβγαζε γύρω στα 13V στις 3500 στροφές. Η άποψή του ήταν ότι η μπαταρία δεν έχει θέμα, γιατί έπαιρνε τσακμάκι, αλλά δεν φόρτιζε σωστά είτε λόγω ανορθωτή είτε γιατί δε πάταγε σωστά ο πόλος και άδειασε... Όπως είπε χαρακτηριστικά "αν η μπαταρία είχε πρόβλημα δε θα έπαιρνε μπροστά όταν την έσβησες για να βάλεις βενζίνη, όχι στον δρόμο, εν κινήσει".Μου πρότεινε βέβαια, αν νόμιζα ότι έτσι θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο, να μου βάλει μια φτηνιάρικη των 35€ (είχε και τις Yuasa στα 85-90€) για να πάω στον προορισμό μου και μετά να κάνω στον μηχανικό μου μέτρηση ανορθωτή, πηνίων κλπ... Αυτό που πρότεινε όμως και αυτός ήταν να βάλω μια λιθίου για να μην έχω πρόβλημα στο μέλλον... Θα το δω και εγώ με τη σειρά μου μόλις με το καλό επιστρέψω...οδηγώντας ελπίζω... (πάντως, να μην τη ματιάσω, με το που έσφιξα τους πόλους παίρνει με τη μία...φτου, φτου, φτου )
Θα κάνω μια λίγο ίσως άκυρη ερώτηση, αλλά μην με παρεξηγήσετε Αν μια μπαταρία λιθίου θέλει τον δικό της φορτιστή για να φορτίσει (και όλοι λένε πως είναι μεγάλο λάθος να την φορτίζουμε με συμβατικό φορτιστή), τότε πως φορτίζει πάνω στο σύστημα της μηχανής που είναι φτιαγμένο για να δίνει ρεύμα σε συμβατικές μπαταρίες;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι