0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: unocapo στις Σεπτέμβριος 14, 2021, 09:43:04 πμΘα κάνω μια λίγο ίσως άκυρη ερώτηση, αλλά μην με παρεξηγήσετε Αν μια μπαταρία λιθίου θέλει τον δικό της φορτιστή για να φορτίσει (και όλοι λένε πως είναι μεγάλο λάθος να την φορτίζουμε με συμβατικό φορτιστή), τότε πως φορτίζει πάνω στο σύστημα της μηχανής που είναι φτιαγμένο για να δίνει ρεύμα σε συμβατικές μπαταρίες; Η διαφορα των δυο φορτιστων ειναι μεχρι πόσα volt μπορει να φτασουν.Δείτε τις λεπτομερειες στο αρθρο εδω:https://www.batteryclub.gr/blog-news/ti-prepei-na-xerete-gia-mpataria-lithiou
Θα κάνω μια λίγο ίσως άκυρη ερώτηση, αλλά μην με παρεξηγήσετε Αν μια μπαταρία λιθίου θέλει τον δικό της φορτιστή για να φορτίσει (και όλοι λένε πως είναι μεγάλο λάθος να την φορτίζουμε με συμβατικό φορτιστή), τότε πως φορτίζει πάνω στο σύστημα της μηχανής που είναι φτιαγμένο για να δίνει ρεύμα σε συμβατικές μπαταρίες;
Σωστός ο Σωτήρης! Και εδώ ένα άρθρο που διάβασα σχετικά πρόσφατα. Είναι στα αγγλικά αλλά είναι αρκούντως επεξηγηματικό και λύνει τις πιθανές απορίες.https://enerdrive.com.au/2017/11/29/can-i-charge-my-lithium-battery-with-a-lead-acid-charger/
Πολυ καλο για να ναι αληθινο...Την εβαλα κ ....τιποτα απολυτως...Μονο το τικ τικ του ρελε μιζας...Η πρωτη σκεψη ηταν πραγματικα να της βαλω φωτια παιδια...Σας παρακαλω βοηθηστε με αν μπορειτε βεβαια
Μια που λέτε για μπαταρίες να καταθέσω και τη δική μου, σημερινή εμπειρία...Μετά από 5 ώρες σχεδόν πάνω στη μηχανή και ταξιδεύοντας από Τρίπολη - Κόρινθο - Ρίο - Μεσολόγγι και με δύο σύντομες στάσεις σε Ακράτα για να πιούμε κάτι και Μεσολόγγι για βενζίνη και κάτι πρόχειρο, πηγαίνοντας για Αστακό, κατεβάζοντας 2-3 ταχύτητες, γιατί πέρασα το σημείο που έπρεπε να στρίψω, η μηχανή έσβησε εν κινήσει!! (το είχε ξανακάνει πρόσφατα κατεβάζοντας από δευτέρα νεκρά, αλλά τότε ξαναπήρε αμέσως) Στην αρχή μια δυο προσπάθειες να πάρει, τα όργανα είχανε ρεύμα αλλά η μπαταρία έδειχνε να είναι άδεια!!! Την τρίτη φορά πάπαλα... Ούτε ρεύμα, ούτε κιχ δεν έκανε... Με έλουσε κρύος ιδρώτας...Πήρα τον "γιατρό" αλλά τι να πει και τι να κάνει κι αυτός 300 τόσα χλμ μακρυά; .... Θα μπορούσε να είναι από ασφάλεια έως ανορθωτή ή και καμένο στοιχείο στην μπαταρία. Έλεγξα ασφάλειες, πόλους μπαταρίας - ήταν λίγο λάσκα, ο θετικός ειδικά έπαιζε αρκετά, οπότε τους έσφιξα ... Το καλό της υπόθεσης ήταν ότι, ευτυχώς, είχα μείνει μέσα στο Κεφαλόβρυσο και βρέθηκαν δύο χριστιανοί να μου δώσουν ρεύμα από το αυτοκίνητό τους και με έστειλαν σε ένα ηλεκτρολογείο σε διπλανό χωριό... Βέβαια εκεί φτιάχνανε τρακτέρ οπότε με τη σειρά τους με έστειλαν σε ένα μαγαζί ανταλλακτικών, μπαταριών - συνεργείο... Ο άνθρωπος εκεί εξυπηρετικότατος, όχι όμως ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου (είχε σχολάσει). Στη μέτρηση που έκανε η μπαταρία έβγαζε γύρω στα 13V στις 3500 στροφές. Η άποψή του ήταν ότι η μπαταρία δεν έχει θέμα, γιατί έπαιρνε τσακμάκι, αλλά δεν φόρτιζε σωστά είτε λόγω ανορθωτή είτε γιατί δε πάταγε σωστά ο πόλος και άδειασε... Όπως είπε χαρακτηριστικά "αν η μπαταρία είχε πρόβλημα δε θα έπαιρνε μπροστά όταν την έσβησες για να βάλεις βενζίνη, όχι στον δρόμο, εν κινήσει".Μου πρότεινε βέβαια, αν νόμιζα ότι έτσι θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο, να μου βάλει μια φτηνιάρικη των 35€ (είχε και τις Yuasa στα 85-90€) για να πάω στον προορισμό μου και μετά να κάνω στον μηχανικό μου μέτρηση ανορθωτή, πηνίων κλπ... Αυτό που πρότεινε όμως και αυτός ήταν να βάλω μια λιθίου για να μην έχω πρόβλημα στο μέλλον... Θα το δω και εγώ με τη σειρά μου μόλις με το καλό επιστρέψω...οδηγώντας ελπίζω... (πάντως, να μην τη ματιάσω, με το που έσφιξα τους πόλους παίρνει με τη μία...φτου, φτου, φτου )
Δήμο, τώρα είδα τί έγραψες. Μήπως με τόσες προσπάθειες με την παλιά μπαταρία ξεχαρβάλωσες και το ρελέ σου εκ νέου?Το ρελέ το είχες αλλάξει μόνος η σε συνεργείο. Αν το άλλαξες μόνος, δοκίμασε να βραχυκύκλωσεις με ενα κατσαβίδι τα δυο ακρα του κοκκινου καλωδίου που έρχεται από τη μπαταρία και πάει στη μίζα. Αν δεν το κατέχεις πως αστο καλύτερα μην κάνεις καμιά ζημιά να το δει ηλεκτρολόγος.Επίσης καλό θα είναι να καθαρίσεις/γυαλοχαρτάρεις τις επαφές των χοντρώκ καλωδίων του συτήματος εκκίνησης και στη μίζα και στο ρελέ και στη μπαταρία.
Ναι φίλε δοκίμασε να δείς. Αν πάρει μπρος η μηχανή ζωηρά και χωρίς θέμα τότε την έχει ακούσει και το ρελέ από την προηγούμενη μπαταρία και τις πολλές προσπάθειες και πας και για ρελέ.
Ναι με νεκρά πάντα οτι κάνεις! Αν παρει μπροστά την αφήνεις να δουλέψει δεν επηρεάζεται κάτι που την έβαλες με το κατσαβίδι και όχι με το κουμπί της μιζας. Την ίδια δουλειά κάνει στην πράξη. Η ουσία είναι να πάρει η μηχανή μπροστά για να δούμε αν τα έφτυσε το ρελέ σου.
Παράθεση από: zisakos_1986 στις Σεπτέμβριος 14, 2021, 05:19:23 μμΝαι με νεκρά πάντα οτι κάνεις! Αν παρει μπροστά την αφήνεις να δουλέψει δεν επηρεάζεται κάτι που την έβαλες με το κατσαβίδι και όχι με το κουμπί της μιζας. Την ίδια δουλειά κάνει στην πράξη. Η ουσία είναι να πάρει η μηχανή μπροστά για να δούμε αν τα έφτυσε το ρελέ σου.Το βραχυκυκλωσα και πηρε!Αρα παω για ρελε??Μα ειναι δυνατον με λιγες μιζιες με την προηγουμενη μπαταρια την φθηνη,να καηκε ρε Ζηση?τοσο ευκολα καιγονται αυτα?ταχα το πηρα για καλο το nagares...Εν τω μεταξυ,ειδα 2-3 καλωδια εκει στον ανορθωτη που εχουν..κοκκαλωσει κ στις ενωσεις τους εχουν εκεινη την μπλε/τυρκουαζ σκονη,σαν να ειναι "ψημενα" δηλαδη...Γιατρε μου κινδυνευω???
Για ανέβασε καμιά φωτό τέκνο μου...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι