APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: bros400pgm στις Μάρτιος 30, 2015, 09:37:37 μμ
-
Εκανα καποια τηλεφωνα κ η τιμη για τα 4 κομματια του μουτρου των νεωτερων μοντελων, εχει παει περιπου στα 220€.
Φανταζομαι με καποια εκπτωση πεφτει και στα 200€.
Αναφερομαι για τα παρακατω κομματια.
-
Για ενημερωση σας (οταν γυρισω με το καλο, θα το νοικοκυρεψω).
Εκανα καποια τηλεφωνα κ η τιμη για τα 4 κομματια του μουτρου των νεωτερων μοντελων, εχει παει περιπου στα 150€ (δεν το θυμαμαι καλα τωρα).
Για οποιον θελει να κανει την αλλαγη(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji6.png)
Από την μαμά aprilia Κοσμά?
Σήμερα το σκεφτόμουν και εγώ το θέμα πέρι φερινκ.
Με τις βάσεις που αλλάζουν?
-
Για ενημερωση σας (οταν γυρισω με το καλο, θα το νοικοκυρεψω).
Εκανα καποια τηλεφωνα κ η τιμη για τα 4 κομματια του μουτρου των νεωτερων μοντελων, εχει παει περιπου στα 150€ (δεν το θυμαμαι καλα τωρα).
Για οποιον θελει να κανει την αλλαγη(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji6.png)
Από την μαμά aprilia Κοσμά?
Σήμερα το σκεφτόμουν και εγώ το θέμα πέρι φερινκ.
Με τις βάσεις που αλλάζουν?
Είχε βάλει παλιά ο Faraway τι χρειάζεται να κάνεις για την αλλαγή αλλά με το κοκομπλόκο του φόρουμ πρέπει να πήγε άπατο δυστυχώς με πολλά άλλα καλά.
-
θέλει δουλίτσα πιστεύω... :thnk:
-
δεν ειναι τιποτα μονο να προσεξεις πως θα βαλεις τα καλωδια και τα περασματα για τα φρενα :ohyes: ;)
απλα λυνεις τα παντα μπροστα στην μουρη , κατι σαν να εχει κανει εμετο :P
παρε βαλε ενα πραγμα !!!
-
η βασικη διαφορα τους ειναι οτι το φαναρι στα πρωτα μοντελα βιδωνει πανω στο πλαστικο του μουτρου ενω στα μεταγενεστερα πανω στην βαση οργανων. αυτες οι βασεις πρεπει να φτιαχτουν για να στερεωθει το φαναρι. η δευτερη διαφορα ειναι οτι στα πρωτης γενιας η ζελατινα βιδωνει μονο στις πανω βιδες της βασης των οργανων και οι υπολειπες πανω στο πλαστικο του μουτρου, στα μεταγενεστερα βιδωνουν και οι 4 πανω στην βαση οργανων. αυτο μπορει να το αφησεις κ ετσι (με παξιμαδακια απο πισω)απλα δεν θα ναι τοσο σταθερη η ζελατινα.
-
Όπως τα λέει ο Βασίλης :ohyes:
Για σωστή δουλειά θέλει βγάλσιμο όλο το υποπλαίσιο του φερινγκ ,
λαμάκια , παξιμάδια , σημάδεμα που θα μπει το καθε τι ,
και ηλεκτροκόληση να δέσουν όλα μαζί .
Το δικό μου δεν το είχα κάνει έτσι βέβαια ,
είχα κάνει μια πατέντα με λαμάκια ( απλή ) για να
δέσουν τα πλαινά πλαστικά κάτω από το φανάρι
και είχα πιάσει τις πάνω βίδες του φαναριού με tire up
πάνω στο υποπλαίσιο . :D
Ανορθόδοξος τρόπος , αλλά δούλεψε μια χαρά χωρίς προβλήματα .
Αν το έφτιαχνα τώρα θα το έκανα όμως σωστά !! ;)
-
sorry !!! εχετε δικιο νομιζα οτι θα αλλαξει και το υποπλαισιο μαζι με τα φαιρινγκ, εχει δουλιτσα μετρηματα, εφαρμογες, κολληματα
για να μπουν τα καινουργια μουτρα :ohyes: ;)
-
Θελει πατεντα οντως στο υποπλαισιο, αλλα το θεμα ειναι οτι η τιμη τους επεσε στα μισα λεφτα σχεδον, οποτε ισως δεν ειναι τοσο απαγορευτικο πλεον για καποιον.
-
Από την μαμά aprilia Κοσμά?
Σήμερα το σκεφτόμουν και εγώ το θέμα πέρι φερινκ.
Με τις βάσεις που αλλάζουν?
Ναι απο την aprilia. Ξαναδες το αρχικο ποστ Αρη ;)
-
Από την μαμά aprilia Κοσμά?
Σήμερα το σκεφτόμουν και εγώ το θέμα πέρι φερινκ.
Με τις βάσεις που αλλάζουν?
Ναι απο την aprilia. Ξαναδες το αρχικο ποστ Αρη ;)
:kalo:
-
Ψιλο-απογοητευτικα ειναι η αληθεια. Πριν λιγο ειδα οτι θελει 4 βασεις για το φαναρι (ευκολο), 2 βασεις για τα φαιρινγκ στο πλαι (ψιλοευκολο και αυτο, με λαμαρινα λυγισμενη) και 2 βασεις για τις 2 κατω τρυπες της ζελατινας (θελει μπαρακι και βασεις σε συγκεκριμενη γωνια).
Θα το παλεψω ομως και θα δω.
Τα 4 κομματια φερινγκ βγηκαν ακομα πιο φθηνα απο 200€.
-
Ψιλο-απογοητευτικα ειναι η αληθεια. Πριν λιγο ειδα οτι θελει 4 βασεις για το φαναρι (ευκολο), 2 βασεις για τα φαιρινγκ στο πλαι (ψιλοευκολο και αυτο, με λαμαρινα λυγισμενη) και 2 βασεις για τις 2 κατω τρυπες της ζελατινας (θελει μπαρακι και βασεις σε συγκεκριμενη γωνια).
Θα το παλεψω ομως και θα δω.
Τα 4 κομματια φερινγκ βγηκαν ακομα πιο φθηνα απο 200€.
Κοσμά δεν τα χρειάζεται όλα αυτά ρε φιλε. Μην μπαίνεισε ττόσο κόπο. Βάλετο φως στη ββάση του Πιάσε το με δερματικά και βάλε τα πλαστικά. Οι δύο κάτω βίδες της ζελατίνης πιάνουν απλά το πλαστικό ΕΕγώ με την μεγάλη ζελατινα από το παλιό μοντέλο 170 με ααέρα στην κακιά σκάλα και δεν κουνουσε καθόλου. Εκτός και αν το θες μαμά οπότε πάσο.
-
Κοσμά δεν τα χρειάζεται όλα αυτά ρε φιλε. Μην μπαίνεισε ττόσο κόπο. Βάλετο φως στη ββάση του Πιάσε το με δερματικά και βάλε τα πλαστικά. Οι δύο κάτω βίδες της ζελατίνης πιάνουν απλά το πλαστικό ΕΕγώ με την μεγάλη ζελατινα από το παλιό μοντέλο 170 με ααέρα στην κακιά σκάλα και δεν κουνουσε καθόλου. Εκτός και αν το θες μαμά οπότε πάσο.
Μαλλον Νικο θα χρειαστει να φτιαξω την βαση για της κατω βιδες της ζελατινας, μιας και εκει πιανει η βαση για το μπαρακι μου. Σημερα πηγα σε εναν εξατμισα :D και μου ειπε θα το φτιαξει. :ohyes:
-
:psdof: :psdof:
-
:psdof: :psdof:
Σωπα τσονα μου :pp%
-
Το εφτιαξα με κοστος 15€, αλλα η δουλεια ειναι για κλαματα. Ναι μεν ολα ειναι οπως πρεπει αλλα δεν βλεπεται οπτικα..... Τελως παντων, ειχατε δικιο οταν λεγατε οτι δεν χρειαζεται να γινει το οτιδηποτε, εκτος ομως απο τις κατω βιδες της ζελατινας, οπου εκει η γνωμη μου ειναι οτι χρειαζεται οπωσδηποτε εαν εχουμε και κανα μπαρακι που η βαση του πιανει εκει κατω. Δεν νομιζω οτι με λαστιχοπαξιμαδα θα γινει σωστη δουλεια.
Φλασακια εβαλα αυτα απο το SXV που περισσευαν και ειναι ΤΟΥΜΠΑΝΑ :tez: :tez: :tez:
-
Άντε με γειά. Τριξιματα τέλος τωρα