0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αντικατασταση πολλαπλασιαστων του capo, με του tuono/rsv
« Απάντηση #30 - : Μάιος 21, 2010, 09:48:32 πμ »
ok ωραια η κουβεντουλα δεν λεω  :kalo: αλλα τι θα κερδισεις ρε συ Κοσμα στην τελικη???  :thnk: :thnk:

Δοξα, φημη και χρηματα. Γιατι αλλωστε λες οτι καθομαι και γραφω εδω μεσα?  :cl% :cl%



+ 8km/h ? :h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22:

Μπαααααααααααα. Εχω το ΣΥΛΛΕΤΙΚΟ ΤΟΥΜΠΑΝΟ για ΧΟΝΤΡΟ ΠΟΝΟ.




πριν απο λιγο μιλησα με το μηχανικο (Δ. Διπλα) κ μου ειπε οτι το εχει δοκιμασει τη τραμπα αλλα δεν δουλεψε...
ειναι εντελως διαφορετικα τα πραγματα κ απο θεμα ρευματων και κατασκευης...


Τον πιστευω :ohyes:. Δειχνουν διαφορετικα και απο τα σχεδιαγραμματα, δυστυχως :( :(
Παει η δοξα η φημη και το χρημα. Θες νικο να κανουμε το μηχανακι σου διχρονο? :thnk:



APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Αντικατασταση πολλαπλασιαστων του capo, με του tuono/rsv
« Απάντηση #31 - : Μάιος 21, 2010, 09:55:06 πμ »
Ο μονος τροπος για να γινει η τραμπα ειναι να βαλεις εγκεφαλο, πλεξουδα και ολα τα παρελκομενα απο RSV δηλαδη

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Αντικατασταση πολλαπλασιαστων του capo, με του tuono/rsv
« Απάντηση #32 - : Μάιος 21, 2010, 10:07:03 πμ »

[/quote]

 Θες νικο να κανουμε το μηχανακι σου διχρονο? :thnk:




[/quote]

παντα ηθελα ενα διχρονο εντουρο.... :a21 :a21  :hha% :hha% :hha% :hha%

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Αντικατασταση πολλαπλασιαστων του capo, με του tuono/rsv
« Απάντηση #33 - : Μάιος 21, 2010, 10:38:15 πμ »
τι καθεσαι κ ψαχνεις βρε κοσμα!

δεν εχουν καμια σχεση! δεν γινεται να τα κανεις να δουλεψουν οσο κ να προσπαθεις! δεν ειναι μονο η διαχειρηση του ρευματος απο την ecu που διαφερει αλλα κ ο χρονος αντιδρασης του καθε πολλαπλασιαστη!

ακομα κ να χρειαζοντε την ιδια διεγερση, δεν κανουν ηλεκτρικη εκκενωση στον ιδιο χρονο!

οπως πολυ σωστα ειπες το ενα καλωδιο κ απο τους 4 πολλαπλασιαστες του capo ειναι κοινο κ δεν ειναι γειωση!
ειναι μονιμα με ρευμα απο την στιγμη που ανοιγεις διακοπτη!

το αλλο καλωδιο ειναι η αρνητικη διεγερση απο την ecu, αλλα λειτουργει κ σαν αισθητηρας μιας κ  η καταναλωση του ρευματος που θα ''τραβηξει'' θα ειναι κ το check του διαγνωστικου για τυχον καμμενο πηνιο πολλαπλασιαστη.

ο λογος που δεν αναβει efi σε καποιες περιπτωσεις καμμενου πολλαπλασιαστη ειναι γιατι το πρωτευον πηνιο ειναι οκ στην αντισταση του κ σαφως στην καταναλωση του, αλλα το ρευμα που πολλαπλασιαζεται στον πυρηνα η διαφευγει απο λαθος σημειο του πολλαπλασιαστη η το δευτερευον πηνιο εχει καει!

οι πολλαπλασιαστες του tuonο δουλευουν με αποφορτιση  πυκνωτη που την διαχειριζεται ενα τρανζιστορ ενω του capo διεγειροντε απ ευθειας απο το τρανζιστορ.

οι πρωτοι χρειαζοντε αρκετα αμπερ για να λειτουργησουν ενω του capo χρειαζομαστε μονο mA.

γι αυτο κ ενα παλιο tuono με χαμηλη ταση μπαταριας δεν παιρνει μπροστα κ ας φαινεται οτι μιζαρει καλα. μολις του δωσεις ρευμα απο εξωτερικη πηγη παιρνει με μιση μιζια!

το capo ακομα κ να γουργουριζει η μιζα, το ρευμα ειναι ακεραιο στα μπουζι.

οσο για τα βολαν που ειπες παιζει μεγαλο ρολο!
η διαχειρηση του καπο ειναι πολυ πιο πολυπλοκη απο του tuono κ ειναι επαναπρογραματιζομενη  σε ολες τις παραμετρους ενω του tuono μπορεις να αλλαξεις μονο eproom με τα δεδομενα αβανς κ μιγματος
το tuono χρησιμοποιει και αισθητηρα θεσης εκκεντροφορου  εισαγωγης του εμπρος κυλινδρου για να προσδιωρησει την θεση του στροφαλου ενω το capo το πετυχαινει μονο με αισθητηρα στροφαλου! (pick up sensor)

αυτο εχει σαν αποτελεσμα το capo να χρειαζεται 5 περιστροφες του στροφαλου για να ξεκινησει κ το tuono μονο 2!
αυτο το καναν κι ολας λογο διαφορετικης συμπιεσης των 2 κινητηρων απο διαφορετικα πιστονια, για να παιρνει πιο γρηγορα μπροστα κ να μην κουραζεται η μιζα κ το κομπλερ ''σπαζοντας'' την συμπιεση πανω απο 2 φορες

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αντικατασταση πολλαπλασιαστων του capo, με του tuono/rsv
« Απάντηση #34 - : Μάιος 21, 2010, 12:20:44 μμ »
 :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Γεια σου ρε Βασιλη :D :D



ps.Το ψαχνω, γιατι βαριεμαι να σκεφτομαι τα νεα μετρα της κυβερνησης και το ΦΠΑ της Τουβλης :psdof: :psdof:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

davide

Απ: Αντικατασταση πολλαπλασιαστων του capo, με του tuono/rsv
« Απάντηση #35 - : Μάιος 21, 2010, 01:45:46 μμ »
...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αντικατασταση πολλαπλασιαστων του capo, με του tuono/rsv
« Απάντηση #37 - : Μάιος 21, 2010, 09:03:12 μμ »
:bye: :bye: :bye:

http://en.tackfilm.se/?id=1274439084015RA17



Απο την αρχή του ποστ αναρωτιόμουν πως θα κατέληγε αυτό  :h22: :h22:


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης