0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

tserts

Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 07, 2009, 05:09:55 μμ »
Παράθεση
Relay Terminal Identification

    * Terminals 86 and 85 are the primary half of the relay that utilizes an electromagnet to close (connect) the secondary electrical circuit inside the relay. This electromagnet is activated by a simple power (+) and ground (-) much like a light bulb circuit.
       
    * Terminals 87 and 30 are the secondary half of the relay that is the "switch" the transfer's electrical current from one terminal to the other.

Άρα τα χοντρά καλώδια πάνε στο 85 και 86;  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 07, 2009, 05:33:02 μμ »
Παράθεση
Relay Terminal Identification

    * Terminals 86 and 85 are the primary half of the relay that utilizes an electromagnet to close (connect) the secondary electrical circuit inside the relay. This electromagnet is activated by a simple power (+) and ground (-) much like a light bulb circuit.
       
    * Terminals 87 and 30 are the secondary half of the relay that is the "switch" the transfer's electrical current from one terminal to the other.

Άρα τα χοντρά καλώδια πάνε στο 85 και 86;  :thnk:
Τα 85 k 86 είναι αυτα που δίνουν ρευμα στο πηνίο του ρελέ.
Τα 87 κ 30 είναι ο διακόπτης που κλείνει το κύκλωμα και στελνει ρευμα στο μοτεράκι.
Γιαυτό σου είπα δοκίμασε το πρώτα με ενα πολυμετρο.
Δηλαδή ρίξε ρευμα στο 85 κ 86 και μετρα το 87 κ 30 να δεις οτι κλείνει κι ανοίγει το κύκλωμα.
Δεν χρειάζεται να ρίξεις 12V για να το τεσταρεις, απ ότι λέει στα χαρακτηριστικά του δουλεύει από 10.8V έως 15V.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2009, 05:38:21 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 07, 2009, 07:18:01 μμ »
Δεν χρειάζεται να ρίξεις 12V για να το τεσταρεις, απ ότι λέει στα χαρακτηριστικά του δουλεύει από 10.8V έως 15V.

Μπορείς να πάρεις και μια μπαταρία 12V (πλακέ) από ένα περίπτερο να το δοκιμάσεις...  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 07, 2009, 08:09:18 μμ »
Δεν χρειάζεται να ρίξεις 12V για να το τεσταρεις, απ ότι λέει στα χαρακτηριστικά του δουλεύει από 10.8V έως 15V.

Μπορείς να πάρεις και μια μπαταρία 12V (πλακέ) από ένα περίπτερο να το δοκιμάσεις...  :bye:
Ποια είναι η πλακέ 12 βολτ? :thnk:
Μια πλακέ που ξέρω είναι 4,5 βολτ

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 07, 2009, 09:45:16 μμ »
εννοει τις ορθογώνιες τις πιο μικρές...  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #20 - : Μάρτιος 07, 2009, 09:53:07 μμ »
εννοει τις ορθογώνιες τις πιο μικρές...  :bye:

Ελπίζω να μην εννοείς αυτές.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #21 - : Μάρτιος 07, 2009, 11:52:50 μμ »
εννοει τις ορθογώνιες τις πιο μικρές...  :bye:

Ελπίζω να μην εννοείς αυτές.


α να γεια σου...  :D
δεν ειχα ευκαιρες για φωτογραφια...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #22 - : Μάρτιος 07, 2009, 11:57:50 μμ »
α να γεια σου...  :D
δεν ειχα ευκαιρες για φωτογραφια...
Θα καταντήσει το ποστ μάθημα μπαταρίας.
Αυτές είναι 9Volt.

*

tserts

Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #23 - : Μάρτιος 08, 2009, 08:51:24 μμ »
Μπήκε και έκανε τεράστια διαφορά.

Το κόκκινο χοντρό στο 30, το μαύρο χοντρό στο 87, και τα 2 από το φισάκι στο 85 και 86.





12 ευρώ έκανε το ρελέ από την Φραντζή...  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #24 - : Μάρτιος 08, 2009, 10:02:34 μμ »
Μπήκε και έκανε τεράστια διαφορά.
Το κόκκινο χοντρό στο 30, το μαύρο χοντρό στο 87, και τα 2 από το φισάκι στο 85 και 86.
12 ευρώ έκανε το ρελέ από την Φραντζή...  :ohyes:
Με γεια.
Νομίζω ότι θες επειγόντως ένα πλυσιματάκι. :D

*

tserts

Απ: Πρόβλημα εκκινήσης ( που λύθηκε )
« Απάντηση #25 - : Μάρτιος 08, 2009, 10:22:52 μμ »
Σώπα μωρέ ποιός κοιτάει εκεί μέσα; Δεν νομίζω να είχε ξαναβγεί το πίσω καπάκι (το οποίο είναι πακέτο στο βάλε βγάλε)...

Εκεί στα ηλεκτρικά η μάκα της εθνικής κάνει καλό!  :D

Απ έξω είναι μπιμπελό η Ιταλίς.


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης