0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
..εντελώς συμπτωματικά τώρα..: ακούγαμε με φίλο το capo ενός φίλου...λοιπόν.. μόλις ''ζεσταινόταν'' ακουγόταν έντονα και οσο γκάζωνες περισσότερο, κατω απο τη σελα, απο το μοτέρ, μεταλλικός ήχος...εντονος...κάποιος είπε για ''τεντωτήρα καδένας, αν και μεχρι στιγμής ποτε δεν το ακουσαμε για capo..'' τελικά πήγε ο φίλος στο μάστορα και ήταν ξεβιδωμένη η εξατμιση καπου κατω στους λαιμους και ακουγόταν η βιδα....
Παράθεση από: Giovanni στις Φεβρουάριος 10, 2009, 04:07:34 μμΑγνοώ τους λεχρίτες που συναναστρέφομαι και συνεχίζω τη κουβέντα επί της ουσίας οφ τόπικ Γεια σου Γιώργη το θηρίο είναι σε καλά χέρια λοιπόν...μετά το σέρβις στο Ρομποτή δε μου φάνηκε εμένα τουλάχιστον να υστερεί, απλά έγινε πιο γραμμική η δύναμη ανεβάζοντας τις στροφές. Έτσι όπως ήταν πριν έκανε ένα lag μέχρι τις 4.000στρ και μετά...πυροβόλαγε όσο ανέβαινε. Είχε και αστάθεια στο ρελαντί του, με αποτέλεσμα σε χαμηλές στροφές και σε κίνηση να σβήσει κάναδυό φορές. Επίσης είχε αυξημένη κατανάλωση, 220 χλμ μέχρι να αναψει το λαμπάκι, τώρα πάει και μέχρι 260 χλμ σε ήπια χρήση (πάλι λίγα μου φαίνονται σαν αυτονομία τεσπα...). Το περιβόητο τσίκι τσίκι το έκανε από τη πρώτη μέρα, θέλω και γω να πιστεύω ότι είναι θέμα βίδας/βιδών που συντονίζονται λόγω λάσκας, δυστυχώς τα χέρια μου είναι πλασμένα μόνο για έρωτα και μόνος μου δεν έχω βγάλει ούτε τη σέλα ακόμα Αύριο αν μουχει περάσει το κρύωμα θα πάρω του Τσέρτση και θα σκεφτώ σοβαρά να αυτοκτονήσω αν δω ότι πάει καλύτερα το δικό του από το δικό μου...τσίκι ξε-τσίκι....αυτάαααααααΓεια σου ρε Γιαννη λοιπον ολα αυτα λογικα τα ακουω..ισως εκτος της καταναλωσης...
Αγνοώ τους λεχρίτες που συναναστρέφομαι και συνεχίζω τη κουβέντα επί της ουσίας οφ τόπικ Γεια σου Γιώργη το θηρίο είναι σε καλά χέρια λοιπόν...μετά το σέρβις στο Ρομποτή δε μου φάνηκε εμένα τουλάχιστον να υστερεί, απλά έγινε πιο γραμμική η δύναμη ανεβάζοντας τις στροφές. Έτσι όπως ήταν πριν έκανε ένα lag μέχρι τις 4.000στρ και μετά...πυροβόλαγε όσο ανέβαινε. Είχε και αστάθεια στο ρελαντί του, με αποτέλεσμα σε χαμηλές στροφές και σε κίνηση να σβήσει κάναδυό φορές. Επίσης είχε αυξημένη κατανάλωση, 220 χλμ μέχρι να αναψει το λαμπάκι, τώρα πάει και μέχρι 260 χλμ σε ήπια χρήση (πάλι λίγα μου φαίνονται σαν αυτονομία τεσπα...). Το περιβόητο τσίκι τσίκι το έκανε από τη πρώτη μέρα, θέλω και γω να πιστεύω ότι είναι θέμα βίδας/βιδών που συντονίζονται λόγω λάσκας, δυστυχώς τα χέρια μου είναι πλασμένα μόνο για έρωτα και μόνος μου δεν έχω βγάλει ούτε τη σέλα ακόμα Αύριο αν μουχει περάσει το κρύωμα θα πάρω του Τσέρτση και θα σκεφτώ σοβαρά να αυτοκτονήσω αν δω ότι πάει καλύτερα το δικό του από το δικό μου...τσίκι ξε-τσίκι....αυτάααααααα
Παράθεση από: AGENT στις Φεβρουάριος 10, 2009, 05:09:58 μμΠαράθεση από: Giovanni στις Φεβρουάριος 10, 2009, 04:07:34 μμΑγνοώ τους λεχρίτες που συναναστρέφομαι και συνεχίζω τη κουβέντα επί της ουσίας οφ τόπικ Γεια σου Γιώργη το θηρίο είναι σε καλά χέρια λοιπόν...μετά το σέρβις στο Ρομποτή δε μου φάνηκε εμένα τουλάχιστον να υστερεί, απλά έγινε πιο γραμμική η δύναμη ανεβάζοντας τις στροφές. Έτσι όπως ήταν πριν έκανε ένα lag μέχρι τις 4.000στρ και μετά...πυροβόλαγε όσο ανέβαινε. Είχε και αστάθεια στο ρελαντί του, με αποτέλεσμα σε χαμηλές στροφές και σε κίνηση να σβήσει κάναδυό φορές. Επίσης είχε αυξημένη κατανάλωση, 220 χλμ μέχρι να αναψει το λαμπάκι, τώρα πάει και μέχρι 260 χλμ σε ήπια χρήση (πάλι λίγα μου φαίνονται σαν αυτονομία τεσπα...). Το περιβόητο τσίκι τσίκι το έκανε από τη πρώτη μέρα, θέλω και γω να πιστεύω ότι είναι θέμα βίδας/βιδών που συντονίζονται λόγω λάσκας, δυστυχώς τα χέρια μου είναι πλασμένα μόνο για έρωτα και μόνος μου δεν έχω βγάλει ούτε τη σέλα ακόμα Αύριο αν μουχει περάσει το κρύωμα θα πάρω του Τσέρτση και θα σκεφτώ σοβαρά να αυτοκτονήσω αν δω ότι πάει καλύτερα το δικό του από το δικό μου...τσίκι ξε-τσίκι....αυτάαααααααΓεια σου ρε Γιαννη λοιπον ολα αυτα λογικα τα ακουω..ισως εκτος της καταναλωσης...τι εννοείς με αυτό ρε Γιώργη? εσένα σου έβγαζε παραπάνω αυτονομία????????????
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=18.0
Παράθεση από: AGENT στις Φεβρουάριος 11, 2009, 01:11:12 μμhttp://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=18.0 thanks Agent! ειμαι ηδη στη ...διαδικασια
Ναι, ψάχνουμε όλοι να του βρούμε χειρότερο από τα δικά μας
Ας βαλω ενα τελος στην παραφιλολογια μιας και ειμαι ο φιλος με το capo.Δεν χτυπουσε καμια βιδα (φοβερο σεναριο ο Θεμης) αφου ετσι και αλλιως δεν εχει βιδες. Ειχε χαλαρωσει η συνδεση σε ενα σημειο των λαιμων ενω ταυτοχρονα το ελατηριο το δεν ηταν αρκετα σκληρο για να τα κρατησει ενωμενα σφιχτα. Ετσι ακουγοταν αυτος ο θορυβος ο οποιος με ειχε τρομαξει αρκετα μιας και οντως εμοιαζε να ερχετε μεσα απο τον κινητηρα.
απο όσα μπορώ να καταλάβω αν ο ήχος είναι απο χαμηλά, σταθερος και ψιλος μεταλλικος και τον κάνει λιγο μετα που το ρελαντί σταθεροποιηθει δλδ μολις που αρχιζει να ζεσταίνεται,απο ότι θυμαμαι απο το θηριο μάλλον προέρχεται απο την εξάτμιση και πιο συγκεκριμένα απο το ελατήριο που ενώνει το λαιμό με την προέκταση του τελικού ή απο το προστατευτικό της πίσω από το μαρσπιε...Σφιξιμο λεμε!!!!!!Αυτά το κοιτάτε και μας λέτε..
Ας βαλω ενα τελος στην παραφιλολογια μιας και ειμαι ο φιλος με το capo.Δεν χτυπουσε καμια βιδα (φοβερο σεναριο ο Θεμης) αφου ετσι και αλλιως δεν εχει βιδες.Ειχε χαλαρωσει η συνδεση σε ενα σημειο των λαιμων ενω ταυτοχρονα το ελατηριο το δεν ηταν αρκετα σκληρο για να τα κρατησει ενωμενα σφιχτα. Ετσι ακουγοταν αυτος ο θορυβος ο οποιος με ειχε τρομαξει αρκετα μιας και οντως εμοιαζε να ερχετε μεσα απο τον κινητηρα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι