Nαι.. γι`αυτό τα ''πήρα'' ειδικά σε σχέση με το bmw... εντάξει για το ΚΤΜ ξέρουμε οτι ειναι εργαλείο για ειδικές περιπτώσεις...αλλό οχι να λεει και τον μπαγκλαβα πιο στριφτερο / ανετο / κτλ απο το capo... ε..μην τρελλαθούμε....
και...δεν μιλάω σαν ''κολλημένος'' caponordisti...
Δεν ξέρω τι γίνεται στην Ελλάδα με τα BMW, αλλά εδώ στην Αγγλία μετά απο τις δυο εκδρομές δύο διάσημων τύπων(!!),
http://www.longwayround.com/lwr.php
http://www.longwaydown.com/
τα 8 απο τα 10 μεγάλα on-off που πουλιούνται είναι BMW.
Αν δεν κάνω λάθος τα 1200 έρχονται πρώτα σε πωλήσεις (????)....
Κι αυτό γιατί όταν ξεκίνησαν η ΚΤΜ δεν του; έδωσε μηχανές, γιατί φοβήθηκε ότι δεν θα τα καταφέρουν!]
Δεν πειράζει δεν ξέρουν!!
έτσι είναι...
το long way round εαπιξε το ρόλο ρου..μιας και ούτως ή αλλως ήταν στο παιχνιδι της ''μοτο-φιλοσοφίας της bmw''...
οι πωλήσεις σε μοτο γενικά της bmw φαινεται να πηγαίνουν καλύτερα και απο τις προσδοκίες της..αν και..τωρα που μπήκαν στο ''παιχνιδι'' ειναι τα δύσκολα...
στην Ελλάδα ''περπατάνε'' οι Bmw αλλα λιγοι -πιστευω- απο αυτούς που τις εχουν τις εχουν για τα ''απειρα'' χιλιόμετρα...περισσότερο μάλλον γιατι ταιριάζουν με το κουστουμάκι και το image...
επίσης εαν δεν ήταν τόοσο ακριβές πιστεύω ότι θα είχε όλος ο κοσμος απο μια bmw..εννοώ οτι θα χτυπούσε σε όλα τα επίπεδα τον ανταγωνισμό στην κατηγορία on-off 650 /1000 /1200...
τα ''street'' + touring θα αργησουν ακόμα...
..λέω τώρα εγώ...