APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: tserts στις Μάιος 12, 2008, 09:01:10 μμ
-
Χαιρετώ την ομήγυρη !
Κάτοχος τρανσαλπ 99 και πολύ ευχαριστημένος, πλην όμως με τρώει ο πισινός μου για αναβάθμιση..
Η κάπο είναι επιλαχούσα και εξ' αυτού θα ήθελα τα φώτα σας...
Οι ερωτήσεις μου:
- Κίνηση στην πόλη. Πόσο "τέρας" είναι; Κουράζει; Εγώ κάνω μπόλικα χιλιόμετρα και παντού (κίνηση, Βουλιαγμένης, Αττική οδός, κέντρο, ποτάμι και ώρες αιχμής). Λόγω ύψους (1.93) πιστεύω ότι θα αντεπεξέλθω αλλά για πείτε και εσείς την εμπειρία σας στην πόλη (και κατακαλόκαιρο στο μποτιλιάρισμα)...
- Ταξίδι. Στα πόσα ταξιδεύει άνετα (σβέλτα) και στα πόσα οικονομικά, για την εθνική μιλάω. Στα στροφιλίκια πιστεύω 98 αλογα θα μας προστατεύουν από τα πάνω-κάτω όλην την ώρα... Σωστά;
- Κόστος και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Να φοβάμαι;
- Κοιτάω χρονιές κυρίως 03 και 04.. Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να ξέρω;
- Κατανάλωση μετράει κανείς ευλαβικά; Για πείτε πόλη και ταξίδι γενικά νούμερα..
- Έτσι για πλάκα πόσα έχετε πιάσει στο κοντέρ με τα κάπο..
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις και πάντα όρθιοι όλοι μας!
-
Ξέχασα κάτι πολύ σημαντικό!
Είμαι 1,93 και θέλω να μην έχω στροβιλισμούς στο ταξίδι (με την ΤΑ έχω κάνει διάφορες πατέντες αλλά δεν είμαι τελείως ικανοποιημένος)..
Υπάρχει αναβάτης κάπο στο φόρουμ κοντά στο ύψος μου να μου πει αν στην εθνική είναι ικανοποιημένος από την προστασία ανέμου της μοτό με κάποια συγκεκριμένη ζελατίνα;
-
Kαλως τον ψηλο :bye: Θα απαντησω στα ερωτηματα σου μονολεκτικα...παρτο :ohyes:
-
Kαλως τον ψηλο :bye: Θα απαντησω στα ερωτηματα σου μονολεκτικα...παρτο :ohyes:
:ohyes: :ohyes: :ohyes: +1000000000000000000000
καλώς ήρθες..... και με το καλό η αγορα.... :bye:
-
OK φίλτατοι αλλά βοηθήστε λίγο με μερικές περαιτέρω πληροφορίες σε αυτά που ρωτάω.
Έχω και άλλα να ρωτήσω, αλλά πρώτα σιγά σιγά..
:bye:
-
Χαιρετώ την ομήγυρη !
Κάτοχος τρανσαλπ 99 και πολύ ευχαριστημένος, πλην όμως με τρώει ο πισινός μου για αναβάθμιση..
Η κάπο είναι επιλαχούσα και εξ' αυτού θα ήθελα τα φώτα σας...
Οι ερωτήσεις μου:
- Κίνηση στην πόλη. Πόσο "τέρας" είναι; Κουράζει; Εγώ κάνω μπόλικα χιλιόμετρα και παντού (κίνηση, Βουλιαγμένης, Αττική οδός, κέντρο, ποτάμι και ώρες αιχμής). Λόγω ύψους (1.93) πιστεύω ότι θα αντεπεξέλθω αλλά για πείτε και εσείς την εμπειρία σας στην πόλη (και κατακαλόκαιρο στο μποτιλιάρισμα)...
- Ταξίδι. Στα πόσα ταξιδεύει άνετα (σβέλτα) και στα πόσα οικονομικά, για την εθνική μιλάω. Στα στροφιλίκια πιστεύω 98 αλογα θα μας προστατεύουν από τα πάνω-κάτω όλην την ώρα... Σωστά;
- Κόστος και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Να φοβάμαι;
- Κοιτάω χρονιές κυρίως 03 και 04.. Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να ξέρω;
- Κατανάλωση μετράει κανείς ευλαβικά; Για πείτε πόλη και ταξίδι γενικά νούμερα..
- Έτσι για πλάκα πόσα έχετε πιάσει στο κοντέρ με τα κάπο..
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις και πάντα όρθιοι όλοι μας!
Οκ λοιπόν καλώς ήρθες κι ας αρχίσω ανάποδα. :D
-Οι τελικές που έχουν ακουστεί είναι μεχρι 215-220 (αλλά αν θες τελικές κοίτα κάτι πιο sreet, πάντως πάει.)
-Η κατανάλωση είναι ανάλογη με τον τρόπο οδήγησης σε συνάρτηση με το πόσο καλά είναι ρυθμισμένο. Μία καλή κατανάλωση σε ταξίδι είναι ένα τεπόζιτο κοντά στα 300+ χλμ(αλλά όχι με 200+)
Η χρονιά 2003 και 2004 έχει δυο διαφορετικές "σοδειές" :D :D :D
Απο το 2004 και μετά το caponord βγαίνει με ABS και ελαφρώς αλλαγμένο το desing του αλλά πρέπει να έχει συνηθίσει το μάτι σου για να το καταλάβεις αμέσως.
Θα βρεις και 2003 και 2004 και σε καλή κατασταση. Υπάρχουν πολλά.
Εκείνο που θα πρέπει να προσέξεις είναι πχ:
Σου πουλάει κάποιος ένα που λέει η άδεια 2004 αλλά ΔΕΝ έχει ABS! τότε είναι 2003 μοντέλο αλλά βγήκε η άδεια το 2004. Αν βγάλεις την σελα οδηγου απο κατω έχει ένα αυτκόλλητο που μπορείς να δεις ΑΚΡΙΒΩΣ την χρονολογία κατασκευής του.
-Κόστος αγοράς για 2003 είναι πχ 4000-4500 χωρις καλούδια, με καλούδια (σωληνακια υψηλής, εξατμίσεις, bagster, άλλο τιμόνι, αναρτήσεις ΗΡ η WP μπρος πίσω, κεντρικό stant, καγκελα, βαλίτσες, κι άλλα ψιλά...πρόσθεσε τουλάχιστον άλλο ένα 1000ρικο)
-Για το 2004, όλα τα παραπάνω συν άλλα 1000-1500 ευρώπουλα.
-Για το ταξίδι τι να πω τώρα? Όταν πας κάπου μακρυά και φτάνεις νομίζεις ότι δεν ξεκίνησες ακόμα. Αυτό μάλλον τα λέει όλα και ισχύει και για οδηγό και για συνεπιβάτη! :ohyes:(Καναπές λέμε!)
Ελπίζω να έγινα κατανοητός
Α, ξέχασα.
Αν οι διαδρομές σου είναι μόνιμες μέσα από κέντρο δεν θα στο συνιστούσα.
Αν κυκλοφορείς σε κεντρικούς άξονες τότε είναι μια χαρά δεν έχεις πρόβλημα.
-
Kαλως τον ψηλο :bye: Θα απαντησω στα ερωτηματα σου μονολεκτικα...παρτο :ohyes:
Αφού το λέει ο Αντώνης πάρτο. Είναι κι εκείνος ψηλός, κάτοχος και απαιτητικός. Θυμάμαι την πρώτη φορά που τον είδα ήθελε να πουλήσει το Mille Factory γιατί ήταν... "ΑΡΓΟ" :h22: :h22: :h22:.
Οπότε... join the club man...
-
Καλησπέρα κι απο εμένα και με το καλο να παρεις το Capo. Ριξε μια ματια στην ενότητα ΠΡΟΣΦΟΡΑ του forum. Υπαρχουν Capo που πραγματικα αξιζουν. Οι apriliabikers τα προσεχουμε τα θερια μας και ειναι συντηρημένα απο μηχανικο αστερι! Για την ζελατινα υπαρxουν πολλες επιλογες (ermax , segdem, laminar lip touratech) αλλα νομίζω καλύτερα να σου πουν πιο ειδικοι στο θέμα υψους γιατι μου ριχνεις και κατι 13 ποντους! :D :P :tez:
-
Ωραίος powerphot σε ευχαριστώ θερμά!
Οι τελικές καθόλου δεν με νοιάζουν, εγκυκλοπαιδικά το ρώτησα.
Ταχύτητες ταξιδιού; Χωρίς να σπάμε τον κινητήρα και χωρίς να τρέμουμε σε κάθε στροφή, στα 150 πάει καλά (και από κατανάλωση);
Όλα τα '04 και μετά είναι με ΑΒS ή υπάρχουν και χωρίς;
Το συνεργείο του διαβόητου Bill πώς θα το βρώ στο βιβλίο συντήρησης; (έστω και με πμ αν το απαγορεύουν οι κανόνες του φόρουμ).. Για να ξέρουμε ότι η μηχανή έχει προσεχτεί σωστά από τον προηγούμενο..
Είναι κι εκείνος ψηλός, κάτοχος και απαιτητικός. Θυμάμαι την πρώτη φορά που τον είδα ήθελε να πουλήσει το Mille Factory γιατί ήταν... "ΑΡΓΟ" :h22: :h22: :h22:.
Η ταχύτητα δεν με νοιάζει και τόσο, μετά την ΤΑ όλα θα μου φαίνονται πύραυλος!! :D
Ριξε μια ματια στην ενότητα ΠΡΟΣΦΟΡΑ του forum.
Το έχω κάνει αλλά για να είμαι ειλικρινής θέλω κάποιο που ο προηγούμενος να το πήγαινε τουριστικά χωρίς επεμβάσεις σε εξατμίσεις, γρανάζια, χάρτες ανάφλεξης. Ταιριάζει πιό πολύ στο στύλ που το θέλω και έχει πιεστεί λιγότερο το μοτέρ...
-
Μετα το 04 νομιζω δεν έβγαιναν Capo χωρις ABS αλλα υπαρχει κουμπι απενεργοποιησης οποτε οταν δεν το θελεις το βγαζεις. Για το συνεργειο του Βασιλη σου στελνω πμ..
-
ΑΒS με απενεργοποίηση; Είναι μπροστά οι τύποι..
Αναρωτιέμαι τόσα οn-off χωρίς έλεγχο λειτουργίας τι σκεφτόντουσαν οι σχεδιαστές.. Και μιλάμε και για μεγάλα μοντέλα..
Μπράβο στο κάπο, άλλος ένας βαθμός! :kalo:
Ευχαριστώ Γιώργο!
-
Τιποτα φιλε αλλωστε αυτος ειναι ο κυριος σκοπος αυτης παρέας εδω να βοηθαμε ο ένας τον άλλον με την ανταλλαγη πληροφοριων! :kalo: Να σαι καλα
-
Ταχύτητες ταξιδιού; Χωρίς να σπάμε τον κινητήρα και χωρίς να τρέμουμε σε κάθε στροφή, στα 150 πάει καλά (και από κατανάλωση);
Δεν υπάρχει καλύτερη ταχύτητα από αυτή για ταξίδι με το capo εφόσον το επιτρέπει η μορφολογία του δρόμου. Ούτε "κομμάτια" ούτε αργά. :kalo:
Υ.Γ. ABS: Απο 2004 και μετά ναι, όλα με ABS και "κουμπάκι" όπως είπε κι ο Γιώργος. ;)
-
Με τον Πήγασο είτε μονοκάβαλος είτε δικάβαλος πήγαινα με 160-170...κοινώς τερμα...
με το capo.. παω 150.... :thnk: με λίγα λόγια ''κλειδώνει'' εκεί από μονο του...ευχάριστα... (όχι οτι παραπάνω εχεις πρόβλημα....)
για τα υπόλοιπα ότι εχουν πει οι προλαλλήσαντες...να μη στα πρήχω κι εγω...
α...καλά... και...''στριβει'' για πλακα.... :pray: :pray: :pray:
-
Kαλώς ήρθες!
Ψηλός με Capo...
...Αλέξη (saddle69), μάλλον πρέπει να απαντήσεις εσύ!!! ;)
-
Kαλώς ήρθες!
Ψηλός με Capo...
...Αλέξη (saddle69), μάλλον πρέπει να απαντήσεις εσύ!!! ;)
Κι ο Αλέξης για ζελατινα ψάχνει... :tez: :tez:
-
Kαλώς ήρθες!
Ψηλός με Capo...
...Αλέξη (saddle69), μάλλον πρέπει να απαντήσεις εσύ!!! ;)
Κι ο Αλέξης για ζελατινα ψάχνει... :tez: :tez:
εχω καταλήξει κιόλας ....Segdem με την πρώτη ευκαιρία !!!! :ohyes: :ohyes:
-
Ειναι οντως η καλυτερη επιλογη τελικα..θα την χτυπησω κι εγω εν καιρω! :kalo:
-
καλώς ήρθες και να πω απο τώρα ......?
καλορίζικο
-
Αν και το Κάπο μου (9/2004 με ABS) το έχω μόλις 2 βδομάδες έχω σχηματίσει άποψη:
1.Κατανάλωση: Περίπου στα 9lt/100km μέσα στην πόλη (κινούμαι κι εγώ αρκετά) με σχετικά ελαφρύ χέρι, χωρίς να λείπουν όμως κάποια ανοίγματα και οι κλασσικές κοντρίτσες των φαναριών (μιλάμε για κανένα ανοιγματάκι 1η, 2α...έτσι?...). Ταξίδι δεν έχω προλάβει να πάω ακόμα. Σύντομα όμως...
2.Είμαι 1.86 και θα λεγα ότι είμαι απλά ικανοποιημένος (φοράω και WP μπροστά, έχει πάρει ένα κλικ σε ύψος) από την δυνατότητα των σχεδόν επιτόπιων ελιγμών. Ε, δεν είναι και παπί! Είναι όμως αισθητά πιο ψηλό, και λίγο πιο βαρύ από Transalp. Θα σου συνιστούσα οπωσδήποτε ένα 16άρι γρανάζι μπροστά γιατί μέσα στην πόλη η 2ρα του θα σε κουράσει αρκετά.
3.Μάλλον θα χρειαστείς aftermarket ζελατίνα λόγω ύψους. Εδώ μάλλον θα την χρειαστώ εγώ.... Ο αέρας μου σκάει στην αρχή του κράνους, στο πηγούνι. Είμαι οριακά...
Τέλος να σου πω, πως πριν "ψωνίσεις" πήγαινέ το μία βόλτα από τον Bill να το δει. Είναι πολύ εξυπηρετικός και θα σε βοηθήσει πολύ στην επιλογή σου.
Εγώ έτσι έκανα.
-
Σας ευχαριστώ όλους θερμά...
Κατανάλωση πόλης 9 λίτρα στα 100;!!!! Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις, αλλά αν δεν κάνεις τότε είναι τέρας κατανάλλωσης το Κάπο..
Άλλα ψεκαστά 100άρια (βάρα που ξέρω αρκετά) είναι στα 6.5 με 7 στα 100...
Στα 9 είναι 1600άρι αμάξι!
Το μαμά γρανάζι είναι 17 ή 15; δηλαδή την κονταίνουμε ή την μακραίνουμε την μηχανή με το 16άρι; Μάλλον για 15άρι καταλαβαίνω αφού έτσι το 16άρι θα βγαίνει πιό κοντό για πόλη..
Την είδα την segdem και είναι πολύ όμορφη και φαίνεται ψηλή..
Σήμερα πάω να δω 2 Κάπο, θα ενημερώσω...
-
Πάντως τα δύο μηχανάκια δεν έχουν καμιά σχέση.
To transalp (το 650) το είχα για 5μήνες και μετά από μια μικρή βόλτα στα πέριξ της Ελλάδος δικάβαλος αγανάκτησα από τη ελαστικότητα του πλαισίου. Συν το ότι έκαιγε πολλά στο ταξίδι χωρίς να έχει έστω και λίγο γκάζι.
Μόλις ανέβηκα για βόλτα στο capo, .... ωραία!! έστριβε και δεν λαστιχάριζε καθόλου.
Άλλο κόλπο: το ταχύμετρο στο capo έχει απόκλιση μόνο +2 ή +3 χλμ. από την πραγματική ταχύτητα.
'Εχω κάνει βόλτα με φίλους και λένε "πω πω 190, πσσσσσ" (ούτε 165), πολύ σημαντικό και αυτό για την προσέγγιση της αλήθειας.
Όλα αυτά για δικάβαλο εκτός πόλης και με πάνω από 2500 στροφές (με 17 γρανάζι μαμά μπροστά κλωτσάει και διαμαρτύρεται).
Το transalp είναι καλύτερο μέσα στην πόλη και γενικότερα σαν comuter σε μικρές αποστάσεις αν και τα έχει τα κιλάκια του.
Αυτά.
:bye:
-
Χαιρετώ την ομήγυρη !
Κάτοχος τρανσαλπ 99 και πολύ ευχαριστημένος, πλην όμως με τρώει ο πισινός μου για αναβάθμιση..
Η κάπο είναι επιλαχούσα και εξ' αυτού θα ήθελα τα φώτα σας...
Οι ερωτήσεις μου:
- Κίνηση στην πόλη. Πόσο "τέρας" είναι; Κουράζει; Εγώ κάνω μπόλικα χιλιόμετρα και παντού (κίνηση, Βουλιαγμένης, Αττική οδός, κέντρο, ποτάμι και ώρες αιχμής). Λόγω ύψους (1.93) πιστεύω ότι θα αντεπεξέλθω αλλά για πείτε και εσείς την εμπειρία σας στην πόλη (και κατακαλόκαιρο στο μποτιλιάρισμα)...
- Ταξίδι. Στα πόσα ταξιδεύει άνετα (σβέλτα) και στα πόσα οικονομικά, για την εθνική μιλάω. Στα στροφιλίκια πιστεύω 98 αλογα θα μας προστατεύουν από τα πάνω-κάτω όλην την ώρα... Σωστά;
- Κόστος και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Να φοβάμαι;
- Κοιτάω χρονιές κυρίως 03 και 04.. Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να ξέρω;
- Κατανάλωση μετράει κανείς ευλαβικά; Για πείτε πόλη και ταξίδι γενικά νούμερα..
- Έτσι για πλάκα πόσα έχετε πιάσει στο κοντέρ με τα κάπο..
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις και πάντα όρθιοι όλοι μας!
Απαντω στις ερωτησεις σου:
Κινηση στην πολη
Αρκετά ευέλικτο για τον όγκο του και τα κιλά του! Δεν αγαπα ει τη ζεστη του καλοκαιριου και το μποτιλιαρισμα! Μπορει να δεις θερμοκρασίες γυρω στους 100 βαθ.C. Δεν ειναι γιαυτες τις συνθηκες ομως φτιαγμενο το Capo! Υπαρχουν και παπακια!
Ταξιδι
150-160 χλμ την ωρα, ειναι μια άνετη ταχυτητα για το Capo και οικονομική! Πηγαινεις απο 5000 με 6000 στροφες στο κοντερ!
Οχι πως δεν παει παραπανω! Απλως εγω προτιμω αυτα τα "ξεκουραστα" χιλιομετρα!
Κοστος και διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων
Πλεον τα πραγματα για τα Aprilia εχουν αλλάξει πολυ και προς το καλυτερο! Υπαρχει επαρκεια ανταλλακτιων και πιστευω σε ανταγωνιστικές τιμές!
Διαφορα μοντελου 03 04
Οι διαφορες ειναι στη μασκα τους και στο οτι το κανονικο 04 εχει ABS!
Καταναλωση
Μεσα στην πολη κανω 250 με 280 χιλιομετρα με ενα γεμισμα (24 λτ ντεποζιτο)! Στο ταξιδι εχω κανει και 400 χιλιομετρα με ενα γεμισμα! Αλλα συντηριτικά(ταχυτητες γυρω στα 130)! Συνηθως κανω 300 με 350(ταχυτητες γυρω στα 150 με 160)!
Ποσα εχετε "πιασει";;;
Μην το πεις πουθενα, ε;;; 235 με το 17άρι γραναζι, 230 με 16αρι!!!(μετρημενη ταχυτητα με GPS)
ΒΡΕ ΠΑΡΕ CAPO ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ!!!
-
Σας ευχαριστώ όλους θερμά...
Κατανάλωση πόλης 9 λίτρα στα 100;!!!! Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις, αλλά αν δεν κάνεις τότε είναι τέρας κατανάλλωσης το Κάπο..
Άλλα ψεκαστά 100άρια (βάρα που ξέρω αρκετά) είναι στα 6.5 με 7 στα 100...
Στα 9 είναι 1600άρι αμάξι!
Το μαμά γρανάζι είναι 17 ή 15; δηλαδή την κονταίνουμε ή την μακραίνουμε την μηχανή με το 16άρι; Μάλλον για 15άρι καταλαβαίνω αφού έτσι το 16άρι θα βγαίνει πιό κοντό για πόλη..
Την είδα την segdem και είναι πολύ όμορφη και φαίνεται ψηλή..
Σήμερα πάω να δω 2 Κάπο, θα ενημερώσω...
Δεν κάνω κανένα απολύτως λάθος. Μακάρι να έκανα! Μπορεί να είμαι νέος κάτοχος Κάπο, αλλά έχουν περάσει από τα χέρια μου αρκετά μηχανάκια.
Και επαναλαμβάνω 9λίτρα/100χιλ. Οδήγηση εντός πόλης. Με τις συνθήκες που περιέγραψα παραπάνω.
Εν'ολίγης, φαντάζομαι ότι αν το "κυνηγήσεις" μέσα στην πόλη μπορεί να δεις και 11-12 λτ.....!!! :ohmy: :ohmy:
Όταν το κυνηγήσω θα σου πω.
Συγκεκριμένα: Από τίγκα γεμάτο έκανα 198 χλμ και έβαλα 17,64 λίτρα (πάλι τίγκα γεμάτο). Όλα τα χλμ μέσα στην πόλη. Συμπεριλαμβάνονται και τα 3λεπτα ζεστάματα πριν την εκκίνηση.--Όλα παίζουν το ρόλο τους.
Ναι δεν έχεις άδικο, κοντά στα 9-10λτ παίζουν τα 1600άρια μες στην πόλη. Αυτό όμως δεν αναιρεί την κατανάλωση μίας μοτό 1000cc έστω και ψεκαστής.
Για τα 6,5 με 7 που λες για τα Βαρκα-δέρο, δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν γνωρίζω.
Αλλά να σου πω εδώ ότι η κατανάλωση είναι κάτι σχετικό. Εξαρτάται δλδ από το πόσο στίβεις το γκάζι και το τι εννοείς όταν λες κινούμαι στην πόλη.
Πόλη πχ για μένα δεν θεωρείται μία καθημερινή διαδρομή η οποία περιλαμβάνει και ανοιχτά κομμάτια (περιφερειακός Υμμητού, Αττική οδός, Εθνική κτλπ). Εγώ για παράδειγμα κάνω καθημερινά την διαδρομή Α.Γλυφάδα - Κέντρο. Όταν λοιπόν είμαι μποτιλιαρισμένος στην Βουλιαγμένης από το ύψος του Αγ.Δημητρίου μέχρι και την Πλ.Συντάγματος και στο ρελαντί να δουλεύω θέλω 5 λίτρα....
Όσο για το γρανάζι, ναι! Κόντεμα θέλει. Από 17 σε 16.
Κερδίζεις αρκετά στα χαμηλά (σκορτσαρίσματα) και στην κίνηση εντός πόλεως, και απ ότι έχω διαβάσει μιας και δεν έχω προλάβει ακόμα να πάω ταξίδι, δεν χάνεις τίποτα ουσιαστικό στις υψηλές ταχύτητες.
Το έχουν βάλει πολλοί συμφορουμίτες, μπορείς να πάρεις κι άλλες απόψεις.
Όπως και να χει, εύχομαι με το καλό να το πάρεις και να το χαρείς.
Τώρα 1 λίτρο πάνω, 1 λίτρο κάτω, δεν θα παίζει και πολύ ρόλο όταν απολαμβάνεις το Κάπο σου. ;)
"Χειροκίνητη" παράθεση σπο CHRIS
Καταναλωση
Μεσα στην πολη κανω 250 με 280 χιλιομετρα με ενα γεμισμα (24 λτ ντεποζιτο)! Στο ταξιδι εχω κανει και 400 χιλιομετρα με ενα γεμισμα! Αλλα συντηριτικά(ταχυτητες γυρω στα 130)! Συνηθως κανω 300 με 350(ταχυτητες γυρω στα 150 με 160)!
Όπως βλεπεις και ο αγαπητός φίλος CHRIS στα ίδια επίπεδα κατανάλωσης βρίσκεται. 280χλμ με 24 λίτρα μας κάνει....χμμμχμ 8,6λτ/100χιλ
Είναι αυτό που λέμε (παραφρασμένο)
ΚΑΙΕΙ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!
-
Καλως ήρθες και απο μένα. Το Capo το πήρα πριν απο ενάμιση χρόνο καινούριο και ήμουν πολύ διστακτικός στην αρχή γιατί τα είχα ακουμπήσει χοντρά και άκουγα τα χίλια μύρια. Συμβουλή μου, βρές Capo απο το φόρουμ και οπωσδήποτε συντήρησέ το σε Bill ή Αρμακόλα. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα και θα το απολαύσεις, όμως μην πάρεις Capo με τη νοτροπία της φτηνής και μεγάλης. Σκέψου αν θές 1000αρι On-Off γιατί και βαρύ είναι και καίει και κοστίζει η στραβή και τρέχει στην Εθνική και στρίβει στην πίστα και όλα αυτά μπορούν εύκολα να σε βάλουν σε μπελάδες κατα τη μετάβαση απο Transalp σε Capo. Για μένα το Capo είναι μακράν το καλύτερο μεταξύ του ανταγωνισμού δηλαδή αυστηρά KTM 990, BMW GS, Varadero και Tiger προηγούμενο. Αν είσαι σίγουρος ότι θές ενα απο αυτά τότε πάρε Capo.
Απο κει και πέρα ναι στην πόλη είναι βαρύ και το καλοκαίρι θα σου κάνει χαλάουα απο τη ζέστη του κινητήρα. Όμως έιναι ζυγισμένο και δύσκολα θα σε φέρει σε δύσκολη θέση, εκτός και σου σβήσει υπο κλίση όταν πάς να ξεκινήσεις. Θα σε βάλει στο λούκι να πάς πιο γρήγορα απο όσο φαντάζεσαι και να στρίψεις εκεί που το Vara δίπλα σου θα έχει γονατίσει απο το φρένο. Θα του ρίξεις καμιά παναγία κανα πρωινό που δεν ξέρει τι του φταίει μέχρι να συνέλθει και ο βενζινάς σου θα σου χαμογελάει αν έχεις βαρύ χέρι. Πόσο? μη ρωτάς κανείς δε μπορεί να σου πεί, μόνο το χέρι σου. Όμως ταξιδεύοντας στην εθνική με 150+ ή ξεσπώντας στη Αττική με 200+ θα καταλάβεις γιατί μιλάμε και μετά απο όλα αυτά είναι η χαρα του Vara και το GS. Θα σου λένε τα άπειρα αλλά θα το χαζεύουνε πιο πολύ απο σένα.
Πάρτο αλλά πάρε ενα καλό όχι ένα φθηνό.
-
Aδελφε το εχω 2 χρονια,
ειναι ενα εξαιρετικο μηχανακι με ΤΕΡΑΣΤΙΑ αποσταση μπροστα απο transalp & varadero,
επειδη ομως προκειται να μιλησω ΠΟΛΥ ειλικρινα,απλα ακουσε με...
ολη αυτη η αποσταση οφειλεται στο μεγαλης δυναμης μοτερ (το οποιο συνοδευεται με ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ για τη δυναμη του φρενα...),και στο πραγματικα εξαιρετικο πλαισιο,
ξεχνα ομως την japan αξιοπιστια,
τα μικροπροβληματα θα σου σπασουν τα νευρα,
ειτε το παρεις καινονουργιο ειτε μεταχειρισμενο,
χρειαζεσαι με το καλημερα ανορθωτη-ταχυσυνδεσμους-πισω ελατηριο-ρυθμιση κυλινδρων-συνεχη εξαερωση του πισω φρενου (λογω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ αναξιοπιστιας)-και τεραστια -σε σχεση με τα υπολοιπα- εξοδα συντηρησης...(απλα σκεψου-->μανετα καπο 70 ευρω ανεξαρτητου χρονολογιας,και μανετα V strom 1000 22 ευρω...)
κατα την απολυτα ταπεινη μου γνωμη,το A.B.S. ειναι σχεδον αχρηστο στο καπο,
πιο πολυ σε τρομαζει παρα σε συμμαζευει,και ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ,
κατα τα αλλα,στο δρομο ειναι απλα υπεροχο,
στριβει,πολυ καλη προστασια απο αερα (ειμαι 1,92),περναει για πλακα τα περισσοτερα ομοειδη,ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΖΑΜΠΑ σε μεταχειρισμενο,και ειναι και ομορφο......
εγω παλι θα σου προτεινα ενα 2008 varadero η το αντιστοιχο Vstrom......(10200 ευρω και 9500 αντιστοιχα,καινουργια παντα)
Α....!
Μην ξεχασω...καλυτερα ριξε 25 ευρω βενζινη σε καναν Ταλιμπαν να καει,παρα στο καπο.....εκει τουλαχιστον θα καουν...
αυτος τουλαχιστον θα κανει τρεχοντας καμμια 250ρια χλμ,
το καπο ομως οχι....απλα θα τα πιει.....
αν παλι ομως ΔΕΝ βαζεις μυαλο,πουλαω το δικο μου....(σοβαρα μιλαω γιατι εγω ΔΕΝ βαζω μυαλο,και θελω tuono)
απο σενα εξαρταται...........
-
Μετα χαρας θα σου απαντησω αφου και εγω πριν το καπο τρανσαλπ ειχα.......κατα αρχην καλως ηρθες και συγχαρητηρια για την επιλογη σου δεν θα το μετανιωσεις με την προυποθεση ομως πως θα παραμεινεις στη παρεα των :abh: ;)
1.Δεν ειναι καθολου ''τερας'' οτι εκανες με το τρανσαλπ ανετα το κανεις με το καπο...απλως ειναι λιγο πιο βαρυ κατι που δεν φαινεται οταν κινειται!!Παντως δεν ειναι και το ιδανικο για τη πολη εγω νιωθω οταν κολλαω καλοκαιρι στο κεντρο πως το ταλαιπωρω απιστευτα και αν και το αντεχει (γιατι ξερω πολλους που το κανουν καθημερινα) το αποφευγω οσο γινεται....στην αττικη οδο παντως θα το ευχαριστηθεις!!!!!!
2.Το ταξιδι ειναι το φορτε του δωστου χιλιομετρα και θα σε ευγνομωνει ....αλλα δεν θα πει οχι και στις στροφες αφου πλαγιαζει για πλακα (δες το avatar μου ;) )Ταξιδευεις γρηγορα και οικονομικα με 120-140 ανετα και ξεκουραστα και για τον συνοδηγο
3.Δεν θα σου πω ψεμματα για τα ανταλλακτικα οταν χρειστηκα περιμενα αρκετα αλλα τελευταια η απριλια εχει βελτιωθει πολυ και βρισκεις οτι θες σε λογικο χρονικο διαστημα(μιλαω για πλαστικα και λοιπα οχι αναλωσιμα σερβις...)Το κοστος δεν διαφερει καθολου απο οποιοδηποτε αλλη μηχανη της κλασης της!!!!!
4.Θα σου προτεινα 04 και μετα για να το παρεις με ΑΒS σαν το δικο μου ....θα σε βολεψει και θα σε γλιτωσει απο πολλα μεσα στη πολη :kalo:
5.Στη πολη ενα ντεποζιτο βγαζει γυρω στα 200χιλ ενω εθνικη 300+ αν δεν το πατας πανω απο 140.......
6.Ετσι για πλακα εγω το εχω παει 225 αλλα αλλοι συμφορουμιτες εχουν παει και παραπανω..... :fl:
7.Για εσενα που εισαι 2μετρα βγαλανε τις ψηλες ζελατινες και οι ψηλοι του φορουμ που τις εχουν λενε τα καλυτερα λογια το ιδιο και εγω που αν και 1.75 την αποκτησα προσφατα και εχω μεινει ικανοποιημενος απολυτα...
ελπζω να σε καλυψα και να σε δουμε απο κοντα με το καπο σου.....συντομα
-
Οδήγησα σήμερα 2 Κάπο.
Το πρώτο κάπο ήταν ψιλοχρέπι και έλεγα ότι μάλλον δεν θα την πάρω... Δοκιμή έκανα στα στενά και δεν το άνοιξα αλλά γενικά δεν πήγαινε καλά, έσβησε και μερικές φορές στις ξερογκαζιές, αδιάφορο..
Μετά πάω στο 2ο και βλέπω μια μηχανή του κουτιού, ούτε γρατζουνιά πουθενά, με λίγα έξτρα αλλά λουκούμι.. Φεύγω βόλτα (τυχερός είμαι δίπλα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και άδειο), και χάθηκε η μπάλα.. Θηρίο ανήμερο όταν άνοιγες το γκάζι, φοβερός θόρυβος, ωραία θέση οδήγησης, τρένο στις στροφές, άμεση απόκριση, σκέτη απόλαυση... Άρχισα να φωνάζω μετά από λίγο μόνος μου.. Τα αρνητικά: Με τέτοια άλογα, θέλεις καλύτερα φρένα, είναι λίγο βαρύ ανάμεσα στα αυτοκίνητα (ειδικά μετά την ΤΑ), και αρκετά ογκώδες..
Μιλάμε είναι μηχανή για ανοιχτό δρόμο, τρέμω στην σκέψη πώς θα πήγαινε στην εθνική, δεν έχει σταματημό η ροπή... Είναι τρομερό μηχάνημα αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού μου ακούω μια μικρή φωνούλα που λέει ότι στην καθημερινή χρήση μπορεί να κουραστώ..
-
Ερωτήσεων συνέχεια..
Ο ψηφιακός μετρητής χιλιομέτρων πόσο εύκολα "πειράζεται"; Ξέρω στην ΤΑ πώς "γυρνάει" αλλά στις καινούργιες το κάνουν τα συνεργεία ή μπορεί και ο ιδιώτης αν είναι τσίφτης να βαφτίσει την καλή του συμμαζεμένη;
Αν έχει παραμείνει στάσιμη η κάπο για καιρό, εκτός από αλυσίδα, τακάκια και ελαστικά (άντε και μπαταρία), τι άλλο μπορεί να έχει ταλαιπωρηθεί; Η δεύτερη ξεκουράζονταν αρκετά τελευταία απ' ότι φαίνεται...
Με τα φρένα τι έχετε κάνει εσείς; Σωληνάκια υψηλής κάνουν τίποτε ή απλά βελτιώνεται η αίσθηση στον τροχό; Το μοτόρι ανοίγει σαν άνεμος και φρενάρει λίγο δύσκολα (μπορεί να φταίγανε και τα τακάκια που ήτανε μάλλον ξεραμένα).. Και το πίσω μου μπλόκαρε εύκολα και το μπροστά έπιανε λίγο νωχελικά.. Εσείς τι λέτε;
Χούφτες, κάγκελα, και μαμά tank bag πόσο πάνε; Οι πλαϊνές και το top case ξέρω...
Δεν κατάφερα να βρω το ταμπελάκι με τις λεπτομέρειες που αναφέρατε.. Είναι κάτω από τη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού; Γιατί τη θέση του οδηγού δεν κατάφερα να την ανοίξω.. Το κλειδί δίπλα στον αντάπτορα ρεύματος τι ανοίγει;
Πάντως είναι απίστευτο μηχάνημα.. :ohyes:
-
author=tserts link=topic=5377.msg293291#msg293291 date=1210712425]
Ερωτήσεων συνέχεια..
Ο ψηφιακός μετρητής χιλιομέτρων πόσο εύκολα "πειράζεται"; Ξέρω στην ΤΑ πώς "γυρνάει" αλλά στις καινούργιες το κάνουν τα συνεργεία ή μπορεί και ο ιδιώτης αν είναι τσίφτης να βαφτίσει την καλή του συμμαζεμένη;
Όχι δεν αλλάζει τόσο ευκολα
Αν έχει παραμείνει στάσιμη η κάπο για καιρό, εκτός από αλυσίδα, τακάκια και ελαστικά (άντε και μπαταρία), τι άλλο μπορεί να έχει ταλαιπωρηθεί; Η δεύτερη ξεκουράζονταν αρκετά τελευταία απ' ότι φαίνεται...
Ότι παθαίνουν όλες οι ακίνητες για καιρό μηχανές παθαίνει και το capo.
Με τα φρένα τι έχετε κάνει εσείς; Σωληνάκια υψηλής κάνουν τίποτε ή απλά βελτιώνεται η αίσθηση στον τροχό; Το μοτόρι ανοίγει σαν άνεμος και φρενάρει λίγο δύσκολα (μπορεί να φταίγανε και τα τακάκια που ήτανε μάλλον ξεραμένα).. Και το πίσω μου μπλόκαρε εύκολα και το μπροστά έπιανε λίγο νωχελικά.. Εσείς τι λέτε;
Τα σωληνάκια υψηλής είναι σχεδόν απαραίτητα. Εχει καλύτερη απόδοση γενικά στο φρενάρισμα ειδικά όταν ζεσταίνονται τα υγρά δεν φουσκώνει το σωληνάκι και δεν έχεις την αίσθηση ότι πατάς "σφουγγάρι".
Το αν σου μπλόκαρε το πίσω είναι μια άλλη ιστορία που εκτός από την καλή εξαέρωση έχει να κανει και με τον τρόπο που οδηγεί ο καθένας.
Πάντως σταματά εύκολα παρόλο τον όγκο του.
Χούφτες, κάγκελα, και μαμά tank bag πόσο πάνε; Οι πλαϊνές και το top case ξέρω...
Χούφτες μπαίνουν και after market οπότε έχει διαφορές τιμές, οι δικές του νομίζω 70Ε
Κάγκελα γυρω στα 100Ε, tang bag πολλά και με πολλές τιμές, εκτός αν εννοείς bagster που έχει 100-110Ε
Δεν κατάφερα να βρω το ταμπελάκι με τις λεπτομέρειες που αναφέρατε.. Είναι κάτω από τη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού; Γιατί τη θέση του οδηγού δεν κατάφερα να την ανοίξω.. Το κλειδί δίπλα στον αντάπτορα ρεύματος τι ανοίγει;
Το ταμπελακι είναι κάτω απο την σέλα οδηγού η οποία βγαίνει αφού βγάλεις την σελα συνοδηγού και ξεβιδώσεις δυο αλενοβιδες που θα δεις εκεί.
Η κλειδαριά δίπλα στον ανταπτορα είναι για να ανοίγει η σελα του συνεπιβατη.
Πάντως είναι απίστευτο μηχάνημα.. :ohyes:
Έχεις απόλυτο δίκιο! :ohyes:
-
Οδήγησα σήμερα 2 Κάπο.
Το πρώτο κάπο ήταν ψιλοχρέπι και έλεγα ότι μάλλον δεν θα την πάρω... Δοκιμή έκανα στα στενά και δεν το άνοιξα αλλά γενικά δεν πήγαινε καλά, έσβησε και μερικές φορές στις ξερογκαζιές, αδιάφορο..
Μετά πάω στο 2ο και βλέπω μια μηχανή του κουτιού, ούτε γρατζουνιά πουθενά, με λίγα έξτρα αλλά λουκούμι.. Φεύγω βόλτα (τυχερός είμαι δίπλα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και άδειο), και χάθηκε η μπάλα.. Θηρίο ανήμερο όταν άνοιγες το γκάζι, φοβερός θόρυβος, ωραία θέση οδήγησης, τρένο στις στροφές, άμεση απόκριση, σκέτη απόλαυση... Άρχισα να φωνάζω μετά από λίγο μόνος μου.. Τα αρνητικά: Με τέτοια άλογα, θέλεις καλύτερα φρένα, είναι λίγο βαρύ ανάμεσα στα αυτοκίνητα (ειδικά μετά την ΤΑ), και αρκετά ογκώδες..
Μιλάμε είναι μηχανή για ανοιχτό δρόμο, τρέμω στην σκέψη πώς θα πήγαινε στην εθνική, δεν έχει σταματημό η ροπή... Είναι τρομερό μηχάνημα αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού μου ακούω μια μικρή φωνούλα που λέει ότι στην καθημερινή χρήση μπορεί να κουραστώ..
εγώ με τη σειρά μου θα ξανασταθώ σε κάτι γενικώτερο..σε αυτό που ειπες.. ''ότι το 1ο ήταν χρέπι και το 2ο κουκλί''...
αυτό είναι κατι που πρέπει ΟΛΟΙ μας να εχουμε κατά νου στην επιλογή μιας μοτοσυκλέτας...
ας πούμε...πήρε ενας φιλος μου ένα κακοδιατηρημένο Πήγασο και είπε...''δεν παει ουτε 120κλμ.. κουνάει...δεν εχει δυναμη..είναι όλο χαλασμένο''...μετά είδε και άλλον (περιποιημένο) και ειπε... πω..πω..!!! μαμάτο....
το ίδιο πράγμα ανέφερε μάλιστα και ο συνφορουμίτης Byron για καινούργιο παρακαλώ μοτόρι που δοκίμασε στο track day της aprilia πριν 2 μέρες... το ενα λεει ηταν ''κουρασμένο'' απο τα test drives ισως..??? κατι..δεν ηταν σωστά στημένο...
ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΗΤΑΝ ΟΝΕΙΡΟ..
για να ξαναγυρισουμε όμως στο θέμα αν εξαιρεσεις το πίσω φρένο -που για μενα δεν υφισταται παρά μονο για λίγα κλμ και πολύ περιποίηση- δε νομίζω ότι πρέπει να εχουμε παράπονα για το μπροστινο.... :thnk: :thnk:
στην πόλη ίσως ναι σε κουράσει γιατί όπως ειπώθηκε...''δεν είναι παπάκι''...
εχει φτιαχτεί όντως για ταξίδια...
το γκάζι γίνεται ακόμα πιο δυνατό ΑΝ θελήσεις με μικροεπεμβάσεις... εγώ την 1 εβδομάδα έλεγα δε θα ζητησω παραπάνω και τώρα σκέφτομαι πατέντες....(και το εχω και ενα 6μηνο μόλις)
-
το γκάζι γίνεται ακόμα πιο δυνατό ΑΝ θελήσεις με μικροεπεμβάσεις... εγώ την 1 εβδομάδα έλεγα δε θα ζητησω παραπάνω και τώρα σκέφτομαι πατέντες....(και το εχω και ενα 6μηνο μόλις)
Στο μυαλό μου είσαι! Κάθομαι και σκέφτομαι: "Τι διάολο τρελοί είναι; Έχουν μοτόρια 100 ίππων και "κυρίες" και κάθονται και κάνουν μοντίφες; Εγώ πάω ταξίδια δικάβαλος φορτωμένος με 50 άλογα και μηχανή σχεδίασης 1987!"
Αλλά βλέπω ότι κάπου σε πιάνει το τριπάκι και αρχίζεις.. Είναι και που το σηκώνει το Κάπο, και αρχίζει το πανηγύρι.. Αλλά το θέμα αφαίρεσης καταλύτη μου φαίνεται σοβαρό εν όψει των επερχόμενων ελέγχων ΚΤΕΟ για τις μοτό στο άμεσο μέλλον...
-
... εγώ την 1 εβδομάδα έλεγα δε θα ζητησω παραπάνω και τώρα σκέφτομαι πατέντες....(και το εχω και ενα 6μηνο μόλις)
Ωπα! :ohmy:
Δε μας τα'πες αυτά ρε κασκαντερ! :pray:
-
Επανέρχομαι σχετικά με τα "άχρηστα" φρένα του Capo. Το πίσω ναι θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο, το μπροστά όμως, τουλάχιστο στα νεότερα μοντέλα που βγαίνουν με υψηλής, είναι σχεδόν άριστο. Τώρα αν κάποιοι επιμένουν να φρενάρουν 1000 ON-Off με το πίσω έ δε φταίει το Capo.
P.S. θα σπαμάρω αλλά δεν μπορώ. Varadero του 2008 αντι για Capo???? Τρέλα είσαι! και δυο βοηθητικές απο μένα.
Πάρε ενα καλό, όχι ενα φθηνό.
-
Επανέρχομαι σχετικά με τα "άχρηστα" φρένα του Capo. Το πίσω ναι θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο, το μπροστά όμως, τουλάχιστο στα νεότερα μοντέλα που βγαίνουν με υψηλής, είναι σχεδόν άριστο. Τώρα αν κάποιοι επιμένουν να φρενάρουν 1000 ON-Off με το πίσω έ δε φταίει το Capo.
P.S. θα σπαμάρω αλλά δεν μπορώ. Varadero του 2008 αντι για Capo???? Τρέλα είσαι! και δυο βοηθητικές απο μένα.
Πάρε ενα καλό, όχι ενα φθηνό.
Δεν έχει άχρηστα φρένα, αλλά θα μπορούσαν να είναι λίγο δυνατότερα, με καλύτερο αρχικό δάγκωμα και περισσότερη διάρκεια.
Δλδ, μετά από 4-5 απανωτά (από φανάρι σε φανάρι) φρεναρίσματα από τα 140 στα 0(μηδέν) η μανέτα θέλει πολύ δύναμη και τείνει να αγγίξει το γκάζι.
Βέβαια να μου πεις τώρα... Τι ζητάω... Φρένα Tuono στο Κάπο?
Πάντως το σίγουρο είναι ότι έχει καλύτερα από του Βαρκα-δέρο. Αυτό μου φτάνει :-D :-D
Θα σπαμάρω κι εγώ.
Και το Βαρκα-δέρο του 2012 να πάρει, καλύτερο από το Κάπο δεν θα είναι.
-
Παίδια μαζί σας και εγώ αλλά το CBS της Βάρα δεν είναι παίξε - γέλασε...
Είναι πολύ χρήσιμο και πολύ αποτελεσματικό, Η μηχανή κάθεται, δεν βουτάει μπροστά...
Τώρα στο θέμα μας, μπορεί να τα ζέστανα πολύ και με τα ξεραμένα τακάκια να είχα κακή απόδοση. Μην ξεχνάτε το είχα για δοκιμή το Κάπο, το πήγαινα απότομα με πολλά φρένα και ίσως να τα ζόρισα..
Την επόμενη φορά θα έχω το νου μου νωρίς πριν ζεσταθούν..
Τα μοτέρ σας παραμένουν "ζωντανά" όπως πριν 4 χρόνια; Ειδικά αυτοί που τα στίβουν τα κάπο τους.. Ή υπάρχει πτώση της απόδοσης;
-
... εγώ την 1 εβδομάδα έλεγα δε θα ζητησω παραπάνω και τώρα σκέφτομαι πατέντες....(και το εχω και ενα 6μηνο μόλις)
Ωπα! :ohmy:
Δε μας τα'πες αυτά ρε κασκαντερ! :pray:
:whist: :whist: :whist: :whist: προγραμματακι....γραναζακι.... :P
-
... εγώ την 1 εβδομάδα έλεγα δε θα ζητησω παραπάνω και τώρα σκέφτομαι πατέντες....(και το εχω και ενα 6μηνο μόλις)
Ωπα! :ohmy:
Δε μας τα'πες αυτά ρε κασκαντερ! :pray:
:whist: :whist: :whist: :whist: προγραμματακι....γραναζακι.... :P
....Και μια μεριδα κοκορετσι :h22: :h22: :h22:
-
... εγώ την 1 εβδομάδα έλεγα δε θα ζητησω παραπάνω και τώρα σκέφτομαι πατέντες....(και το εχω και ενα 6μηνο μόλις)
Ωπα! :ohmy:
Δε μας τα'πες αυτά ρε κασκαντερ! :pray:
:whist: :whist: :whist: :whist: προγραμματακι....γραναζακι.... :P
Καλά, μάθε πρώτα που είναι οι ασφάλειες που μου θες και προγραμματάκι! :tez:
Βάλε....tetris! :h22: :h22:
-
Παραδόξως η ερώτησή μου για την "πτώση" του κινητήρα δεν απαντήθηκε.
Επίσης θα ήθελα να μου πείτε το κόστος των σέρβις περίπου που κυμαίνεται γιατί έχω καλομάθει με την ΤΑ που τα κάνω μόνος μου, έτσι για να μην μου έρθει απότομα.. Τακάκια, λαδάκια, φιλτράκια και τα συναφή εννοώ...
-
Επανέρχομαι σχετικά με τα "άχρηστα" φρένα του Capo. Το πίσω ναι θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο, το μπροστά όμως, τουλάχιστο στα νεότερα μοντέλα που βγαίνουν με υψηλής, είναι σχεδόν άριστο. Τώρα αν κάποιοι επιμένουν να φρενάρουν 1000 ON-Off με το πίσω έ δε φταίει το Capo.
P.S. θα σπαμάρω αλλά δεν μπορώ. Varadero του 2008 αντι για Capo???? Τρέλα είσαι! και δυο βοηθητικές απο μένα.
Πάρε ενα καλό, όχι ενα φθηνό.
παρε το καπο,
παιρνω το βαρα,
πηγαινουμε με 160 και σταματαμε αποτομα...
μετα ξαναμιλαμε
παντα φιλικα και με σεβασμο
-
Παραδόξως η ερώτησή μου για την "πτώση" του κινητήρα δεν απαντήθηκε.
Επίσης θα ήθελα να μου πείτε το κόστος των σέρβις περίπου που κυμαίνεται γιατί έχω καλομάθει με την ΤΑ που τα κάνω μόνος μου, έτσι για να μην μου έρθει απότομα.. Τακάκια, λαδάκια, φιλτράκια και τα συναφή εννοώ...
δεν πεφτει,ισα ισα ανεβαινει...σοβαρα μιλαω...