0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #15 - : Μάιος 13, 2008, 01:16:06 μμ »
Kαλώς ήρθες!

Ψηλός με Capo...
...Αλέξη (saddle69), μάλλον πρέπει να απαντήσεις εσύ!!! ;)

Κι ο Αλέξης για ζελατινα ψάχνει... :tez: :tez:
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #16 - : Μάιος 13, 2008, 01:38:52 μμ »
Kαλώς ήρθες!

Ψηλός με Capo...
...Αλέξη (saddle69), μάλλον πρέπει να απαντήσεις εσύ!!! ;)

Κι ο Αλέξης για ζελατινα ψάχνει... :tez: :tez:

εχω καταλήξει κιόλας ....Segdem με την πρώτη ευκαιρία !!!!  :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #17 - : Μάιος 13, 2008, 01:45:24 μμ »
Ειναι οντως η καλυτερη επιλογη τελικα..θα την χτυπησω κι εγω εν καιρω! :kalo:
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

dreamwalker

Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #18 - : Μάιος 13, 2008, 02:24:49 μμ »
καλώς ήρθες και να πω απο τώρα ......?


καλορίζικο

*

dimzaf

Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #19 - : Μάιος 13, 2008, 03:46:56 μμ »
Αν και το Κάπο μου (9/2004 με ABS)  το έχω μόλις 2 βδομάδες έχω σχηματίσει άποψη:

1.Κατανάλωση: Περίπου στα 9lt/100km μέσα στην πόλη (κινούμαι κι εγώ αρκετά) με σχετικά ελαφρύ χέρι, χωρίς να λείπουν όμως κάποια ανοίγματα και οι κλασσικές κοντρίτσες των φαναριών (μιλάμε για κανένα ανοιγματάκι 1η, 2α...έτσι?...). Ταξίδι δεν έχω προλάβει να πάω ακόμα. Σύντομα όμως...

2.Είμαι 1.86 και θα λεγα ότι είμαι απλά ικανοποιημένος (φοράω και WP μπροστά, έχει πάρει ένα κλικ σε ύψος) από την δυνατότητα των σχεδόν επιτόπιων ελιγμών. Ε, δεν είναι και παπί! Είναι όμως αισθητά πιο ψηλό, και λίγο πιο βαρύ από Transalp. Θα σου συνιστούσα οπωσδήποτε ένα 16άρι γρανάζι μπροστά γιατί μέσα στην πόλη η 2ρα του θα σε κουράσει αρκετά.

3.Μάλλον θα χρειαστείς aftermarket ζελατίνα λόγω ύψους. Εδώ μάλλον θα την χρειαστώ εγώ.... Ο αέρας μου σκάει στην αρχή του κράνους, στο πηγούνι. Είμαι οριακά...

Τέλος να σου πω, πως πριν "ψωνίσεις" πήγαινέ το μία βόλτα από τον Bill να το δει. Είναι πολύ εξυπηρετικός και θα σε βοηθήσει πολύ στην επιλογή σου.
Εγώ έτσι έκανα.



*

tserts

Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #20 - : Μάιος 13, 2008, 06:00:35 μμ »
Σας ευχαριστώ όλους θερμά...

Κατανάλωση πόλης 9 λίτρα στα 100;!!!! Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις, αλλά αν δεν κάνεις τότε είναι τέρας κατανάλλωσης το Κάπο..

Άλλα ψεκαστά 100άρια (βάρα που ξέρω αρκετά) είναι στα 6.5 με 7 στα 100...

Στα 9 είναι 1600άρι αμάξι!

Το μαμά γρανάζι είναι 17 ή 15; δηλαδή την κονταίνουμε ή την μακραίνουμε την μηχανή με το 16άρι; Μάλλον για 15άρι καταλαβαίνω αφού έτσι το 16άρι θα βγαίνει πιό κοντό για πόλη..

Την είδα την segdem και είναι πολύ όμορφη και φαίνεται ψηλή..

Σήμερα πάω να δω 2 Κάπο, θα ενημερώσω...

*

Αποσυνδεδεμένος GiannisV

  • **
  • 61
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #21 - : Μάιος 13, 2008, 06:21:53 μμ »
Πάντως τα δύο μηχανάκια δεν έχουν καμιά σχέση.
To transalp (το 650) το είχα για 5μήνες και μετά από μια μικρή βόλτα στα πέριξ της Ελλάδος δικάβαλος αγανάκτησα από τη ελαστικότητα του πλαισίου. Συν το ότι έκαιγε πολλά στο ταξίδι χωρίς να έχει έστω και λίγο γκάζι.
Μόλις ανέβηκα για βόλτα στο capo, .... ωραία!! έστριβε και δεν λαστιχάριζε καθόλου.
Άλλο κόλπο: το ταχύμετρο στο capo έχει απόκλιση μόνο +2 ή +3 χλμ. από την πραγματική ταχύτητα.
'Εχω κάνει βόλτα με φίλους και λένε "πω πω 190, πσσσσσ" (ούτε 165), πολύ σημαντικό και αυτό για την προσέγγιση της αλήθειας.
Όλα αυτά για δικάβαλο  εκτός πόλης και με πάνω από 2500 στροφές (με 17 γρανάζι μαμά μπροστά κλωτσάει και διαμαρτύρεται).
Το transalp είναι καλύτερο μέσα στην πόλη και γενικότερα σαν comuter σε μικρές αποστάσεις αν και τα έχει τα κιλάκια του.
Αυτά.
 :bye:
Ποτέ δεν ξέρεις, μέχρι να μάθεις...

*

CHRIS

Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #22 - : Μάιος 13, 2008, 06:45:25 μμ »
Χαιρετώ την ομήγυρη !

Κάτοχος τρανσαλπ 99 και πολύ ευχαριστημένος, πλην όμως με τρώει ο πισινός μου για αναβάθμιση..

Η κάπο είναι επιλαχούσα και εξ' αυτού θα ήθελα τα φώτα σας...

Οι ερωτήσεις μου:

- Κίνηση στην πόλη. Πόσο "τέρας" είναι; Κουράζει; Εγώ κάνω μπόλικα χιλιόμετρα και παντού (κίνηση, Βουλιαγμένης, Αττική οδός, κέντρο, ποτάμι και ώρες αιχμής). Λόγω ύψους (1.93) πιστεύω ότι θα αντεπεξέλθω αλλά για πείτε και εσείς την εμπειρία σας στην πόλη (και κατακαλόκαιρο στο μποτιλιάρισμα)...

- Ταξίδι. Στα πόσα ταξιδεύει άνετα (σβέλτα) και στα πόσα οικονομικά, για την εθνική μιλάω. Στα στροφιλίκια πιστεύω 98  αλογα θα μας προστατεύουν από τα πάνω-κάτω όλην την ώρα... Σωστά;

- Κόστος και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Να φοβάμαι;

- Κοιτάω χρονιές κυρίως 03 και 04.. Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να ξέρω;

- Κατανάλωση μετράει κανείς ευλαβικά; Για πείτε πόλη και ταξίδι γενικά νούμερα..

- Έτσι για πλάκα πόσα έχετε πιάσει στο κοντέρ με τα κάπο..

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις και πάντα όρθιοι όλοι μας!

Απαντω στις ερωτησεις σου:

Κινηση στην πολη
Αρκετά ευέλικτο για τον όγκο του και τα κιλά του! Δεν αγαπα ει τη ζεστη του καλοκαιριου και το μποτιλιαρισμα! Μπορει να δεις θερμοκρασίες γυρω στους 100 βαθ.C. Δεν ειναι γιαυτες τις συνθηκες ομως φτιαγμενο το Capo! Υπαρχουν και παπακια!

Ταξιδι

150-160 χλμ την ωρα, ειναι μια άνετη ταχυτητα για το Capo και οικονομική! Πηγαινεις απο 5000 με 6000 στροφες στο κοντερ!
Οχι πως δεν παει παραπανω! Απλως εγω προτιμω αυτα τα "ξεκουραστα" χιλιομετρα!

Κοστος και διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων
Πλεον τα πραγματα για τα Aprilia εχουν αλλάξει πολυ και προς το καλυτερο! Υπαρχει επαρκεια ανταλλακτιων και πιστευω σε ανταγωνιστικές τιμές!


Διαφορα μοντελου 03 04
Οι διαφορες ειναι στη μασκα τους και στο οτι το κανονικο 04 εχει ABS!

Καταναλωση
Μεσα στην πολη κανω 250 με 280 χιλιομετρα με ενα γεμισμα (24 λτ ντεποζιτο)!  Στο ταξιδι εχω κανει και 400 χιλιομετρα με ενα γεμισμα! Αλλα συντηριτικά(ταχυτητες γυρω στα 130)! Συνηθως κανω 300 με 350(ταχυτητες γυρω στα 150 με 160)!

Ποσα εχετε "πιασει";;;
Μην το πεις πουθενα, ε;;; 235 με το 17άρι γραναζι, 230 με 16αρι!!!(μετρημενη ταχυτητα με GPS)



ΒΡΕ ΠΑΡΕ CAPO ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ!!!

*

dimzaf

Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #23 - : Μάιος 13, 2008, 06:54:23 μμ »
Σας ευχαριστώ όλους θερμά...

Κατανάλωση πόλης 9 λίτρα στα 100;!!!! Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις, αλλά αν δεν κάνεις τότε είναι τέρας κατανάλλωσης το Κάπο..

Άλλα ψεκαστά 100άρια (βάρα που ξέρω αρκετά) είναι στα 6.5 με 7 στα 100...

Στα 9 είναι 1600άρι αμάξι!

Το μαμά γρανάζι είναι 17 ή 15; δηλαδή την κονταίνουμε ή την μακραίνουμε την μηχανή με το 16άρι; Μάλλον για 15άρι καταλαβαίνω αφού έτσι το 16άρι θα βγαίνει πιό κοντό για πόλη..

Την είδα την segdem και είναι πολύ όμορφη και φαίνεται ψηλή..

Σήμερα πάω να δω 2 Κάπο, θα ενημερώσω...

Δεν κάνω κανένα απολύτως λάθος. Μακάρι να έκανα! Μπορεί να είμαι νέος κάτοχος Κάπο, αλλά έχουν περάσει από τα χέρια μου αρκετά μηχανάκια.
Και επαναλαμβάνω 9λίτρα/100χιλ. Οδήγηση εντός πόλης. Με τις συνθήκες που περιέγραψα παραπάνω.
Εν'ολίγης, φαντάζομαι ότι αν το "κυνηγήσεις" μέσα στην πόλη μπορεί να δεις και 11-12 λτ.....!!!  :ohmy: :ohmy:
Όταν το κυνηγήσω θα σου πω.
Συγκεκριμένα: Από τίγκα γεμάτο έκανα 198 χλμ και έβαλα 17,64 λίτρα (πάλι τίγκα γεμάτο). Όλα τα χλμ μέσα στην πόλη. Συμπεριλαμβάνονται και τα 3λεπτα ζεστάματα πριν την εκκίνηση.--Όλα παίζουν το ρόλο τους.

Ναι δεν έχεις άδικο, κοντά στα 9-10λτ παίζουν τα 1600άρια μες στην πόλη. Αυτό όμως δεν αναιρεί την κατανάλωση μίας μοτό 1000cc έστω και ψεκαστής.

Για τα 6,5 με 7 που λες για τα Βαρκα-δέρο, δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν γνωρίζω.

Αλλά να σου πω εδώ ότι η κατανάλωση είναι κάτι σχετικό. Εξαρτάται δλδ από το πόσο στίβεις το γκάζι και το τι εννοείς όταν λες κινούμαι στην πόλη.
Πόλη πχ για μένα δεν θεωρείται μία καθημερινή διαδρομή η οποία περιλαμβάνει και ανοιχτά κομμάτια (περιφερειακός Υμμητού, Αττική οδός, Εθνική κτλπ). Εγώ για παράδειγμα κάνω καθημερινά την διαδρομή Α.Γλυφάδα - Κέντρο. Όταν λοιπόν είμαι μποτιλιαρισμένος στην Βουλιαγμένης από το ύψος του Αγ.Δημητρίου μέχρι και την Πλ.Συντάγματος και στο ρελαντί να δουλεύω θέλω 5 λίτρα....

Όσο για το γρανάζι, ναι! Κόντεμα θέλει. Από 17 σε 16.
Κερδίζεις αρκετά στα χαμηλά (σκορτσαρίσματα) και στην κίνηση εντός πόλεως, και απ ότι έχω διαβάσει μιας και δεν έχω προλάβει ακόμα να πάω ταξίδι, δεν χάνεις τίποτα ουσιαστικό στις υψηλές ταχύτητες.
Το έχουν βάλει πολλοί συμφορουμίτες, μπορείς να πάρεις κι άλλες απόψεις.

Όπως και να χει, εύχομαι με το καλό να το πάρεις και να το χαρείς.
Τώρα 1 λίτρο πάνω, 1 λίτρο κάτω, δεν θα παίζει και πολύ ρόλο όταν απολαμβάνεις το Κάπο σου.  ;)



"Χειροκίνητη" παράθεση σπο CHRIS
Καταναλωση
Μεσα στην πολη κανω 250 με 280 χιλιομετρα με ενα γεμισμα (24 λτ ντεποζιτο)!  Στο ταξιδι εχω κανει και 400 χιλιομετρα με ενα γεμισμα! Αλλα συντηριτικά(ταχυτητες γυρω στα 130)! Συνηθως κανω 300 με 350(ταχυτητες γυρω στα 150 με 160)!



Όπως βλεπεις και ο αγαπητός φίλος CHRIS στα ίδια επίπεδα κατανάλωσης βρίσκεται. 280χλμ με 24 λίτρα μας κάνει....χμμμχμ  8,6λτ/100χιλ

Είναι αυτό που λέμε (παραφρασμένο) 

ΚΑΙΕΙ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!







*

DIM

Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #24 - : Μάιος 13, 2008, 07:16:22 μμ »
Καλως ήρθες και απο μένα.  Το Capo το πήρα πριν απο ενάμιση χρόνο καινούριο και ήμουν πολύ διστακτικός στην αρχή γιατί τα είχα ακουμπήσει χοντρά και άκουγα τα χίλια μύρια. Συμβουλή μου, βρές Capo απο το φόρουμ και οπωσδήποτε συντήρησέ το σε Bill ή Αρμακόλα. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα και θα το απολαύσεις, όμως μην πάρεις Capo με τη νοτροπία της φτηνής και μεγάλης. Σκέψου αν θές 1000αρι On-Off γιατί και βαρύ είναι και καίει και κοστίζει η στραβή και τρέχει στην Εθνική και στρίβει στην πίστα και όλα αυτά μπορούν εύκολα να σε βάλουν σε μπελάδες κατα τη μετάβαση απο Transalp σε Capo. Για μένα το Capo είναι μακράν το καλύτερο μεταξύ του ανταγωνισμού δηλαδή αυστηρά KTM 990, BMW GS, Varadero και Tiger προηγούμενο. Αν είσαι σίγουρος ότι θές ενα απο αυτά τότε πάρε Capo.

Απο κει και πέρα ναι στην πόλη είναι βαρύ και το καλοκαίρι θα σου κάνει χαλάουα απο τη ζέστη του κινητήρα. Όμως έιναι ζυγισμένο και δύσκολα θα σε φέρει σε δύσκολη θέση, εκτός και σου σβήσει υπο κλίση όταν πάς να ξεκινήσεις. Θα σε βάλει στο λούκι να πάς πιο γρήγορα απο όσο φαντάζεσαι και να στρίψεις εκεί που το Vara δίπλα σου θα έχει γονατίσει απο το φρένο. Θα του ρίξεις καμιά παναγία κανα πρωινό που δεν ξέρει τι του φταίει μέχρι να συνέλθει και ο βενζινάς σου θα σου χαμογελάει αν έχεις βαρύ χέρι. Πόσο? μη ρωτάς κανείς δε μπορεί να σου πεί, μόνο το χέρι σου. Όμως ταξιδεύοντας στην εθνική με 150+ ή ξεσπώντας στη Αττική με 200+ θα καταλάβεις γιατί μιλάμε και μετά απο όλα αυτά είναι η χαρα του Vara και το GS. Θα σου λένε τα άπειρα αλλά θα το χαζεύουνε πιο πολύ απο σένα.

Πάρτο αλλά πάρε ενα καλό όχι ένα φθηνό.

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #25 - : Μάιος 13, 2008, 08:43:11 μμ »
Aδελφε το εχω 2 χρονια,

ειναι ενα εξαιρετικο μηχανακι με ΤΕΡΑΣΤΙΑ αποσταση μπροστα απο transalp & varadero,

επειδη ομως προκειται να μιλησω ΠΟΛΥ ειλικρινα,απλα ακουσε με...

ολη αυτη η αποσταση οφειλεται στο μεγαλης δυναμης μοτερ (το οποιο συνοδευεται με ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ για τη δυναμη του φρενα...),και στο πραγματικα εξαιρετικο πλαισιο,

ξεχνα ομως την japan αξιοπιστια,

τα μικροπροβληματα θα σου σπασουν τα νευρα,

ειτε το παρεις καινονουργιο ειτε μεταχειρισμενο,

χρειαζεσαι με το καλημερα ανορθωτη-ταχυσυνδεσμους-πισω ελατηριο-ρυθμιση κυλινδρων-συνεχη εξαερωση του πισω φρενου (λογω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ αναξιοπιστιας)-και τεραστια -σε σχεση με τα υπολοιπα- εξοδα συντηρησης...(απλα σκεψου-->μανετα καπο 70 ευρω ανεξαρτητου χρονολογιας,και μανετα V strom 1000 22 ευρω...)

κατα την απολυτα ταπεινη μου γνωμη,το A.B.S. ειναι σχεδον αχρηστο στο καπο,

πιο πολυ σε τρομαζει παρα σε συμμαζευει,και ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ,

κατα τα αλλα,στο δρομο ειναι απλα υπεροχο,

στριβει,πολυ καλη προστασια απο αερα (ειμαι 1,92),περναει για πλακα τα περισσοτερα ομοειδη,ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΖΑΜΠΑ σε μεταχειρισμενο,και ειναι και ομορφο......

εγω παλι θα σου προτεινα ενα 2008 varadero η το αντιστοιχο Vstrom......(10200 ευρω και 9500 αντιστοιχα,καινουργια παντα)


Α....!

Μην ξεχασω...καλυτερα ριξε 25 ευρω βενζινη σε καναν Ταλιμπαν να καει,παρα στο καπο.....εκει τουλαχιστον θα καουν...

αυτος τουλαχιστον θα κανει τρεχοντας καμμια 250ρια χλμ,

το καπο ομως οχι....απλα θα τα πιει.....



αν παλι ομως ΔΕΝ βαζεις μυαλο,πουλαω το δικο μου....(σοβαρα μιλαω γιατι εγω ΔΕΝ βαζω μυαλο,και θελω tuono)

απο σενα εξαρταται...........






« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2008, 09:01:52 μμ από liver »
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

capo594

Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #26 - : Μάιος 13, 2008, 08:53:07 μμ »
Μετα χαρας θα σου απαντησω αφου και εγω πριν το καπο τρανσαλπ ειχα.......κατα αρχην καλως ηρθες και συγχαρητηρια για την επιλογη σου δεν θα το μετανιωσεις με την προυποθεση ομως πως θα παραμεινεις στη παρεα των  :abh:  ;)

1.Δεν ειναι καθολου ''τερας'' οτι εκανες με το τρανσαλπ ανετα το κανεις με το καπο...απλως ειναι λιγο πιο βαρυ κατι που δεν φαινεται οταν κινειται!!Παντως δεν ειναι και το ιδανικο για τη πολη εγω νιωθω οταν κολλαω καλοκαιρι στο κεντρο πως το ταλαιπωρω απιστευτα και αν και το αντεχει (γιατι ξερω πολλους που το κανουν καθημερινα) το αποφευγω οσο γινεται....στην αττικη οδο παντως θα το ευχαριστηθεις!!!!!!

2.Το ταξιδι ειναι το φορτε του δωστου χιλιομετρα και θα σε ευγνομωνει ....αλλα δεν θα πει οχι και στις στροφες αφου πλαγιαζει για πλακα (δες το avatar μου ;) )Ταξιδευεις γρηγορα και οικονομικα με 120-140 ανετα και ξεκουραστα και για τον συνοδηγο

3.Δεν θα σου πω ψεμματα για τα ανταλλακτικα οταν χρειστηκα περιμενα αρκετα αλλα τελευταια η απριλια εχει βελτιωθει πολυ και βρισκεις οτι θες σε λογικο χρονικο διαστημα(μιλαω για πλαστικα και λοιπα οχι αναλωσιμα σερβις...)Το κοστος δεν διαφερει καθολου απο οποιοδηποτε αλλη μηχανη της κλασης της!!!!!

4.Θα σου προτεινα 04 και μετα για να το παρεις με ΑΒS σαν το δικο μου ....θα σε βολεψει και θα σε γλιτωσει απο πολλα μεσα στη πολη :kalo:

5.Στη πολη ενα ντεποζιτο βγαζει γυρω στα 200χιλ ενω εθνικη 300+ αν δεν το πατας πανω απο 140.......

6.Ετσι για πλακα εγω το εχω παει 225 αλλα αλλοι συμφορουμιτες εχουν παει και παραπανω..... :fl:

7.Για εσενα που εισαι 2μετρα βγαλανε τις ψηλες ζελατινες και οι ψηλοι του φορουμ που τις εχουν λενε τα καλυτερα λογια το ιδιο και εγω που αν και 1.75 την αποκτησα προσφατα και εχω μεινει ικανοποιημενος απολυτα...

ελπζω να σε καλυψα και να σε δουμε απο κοντα με το καπο σου.....συντομα

*

tserts

Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #27 - : Μάιος 13, 2008, 11:44:48 μμ »
Οδήγησα σήμερα 2 Κάπο.

Το πρώτο κάπο ήταν ψιλοχρέπι και έλεγα ότι μάλλον δεν θα την πάρω... Δοκιμή έκανα στα στενά και δεν το άνοιξα αλλά γενικά δεν πήγαινε καλά, έσβησε και μερικές φορές στις ξερογκαζιές, αδιάφορο..

Μετά πάω στο 2ο και βλέπω μια μηχανή του κουτιού, ούτε γρατζουνιά πουθενά, με λίγα έξτρα αλλά λουκούμι.. Φεύγω βόλτα (τυχερός είμαι δίπλα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και άδειο), και χάθηκε η μπάλα.. Θηρίο ανήμερο όταν άνοιγες το γκάζι, φοβερός θόρυβος, ωραία θέση οδήγησης, τρένο στις στροφές, άμεση απόκριση, σκέτη απόλαυση... Άρχισα να φωνάζω μετά από λίγο μόνος μου.. Τα αρνητικά: Με τέτοια άλογα,  θέλεις καλύτερα φρένα, είναι λίγο βαρύ ανάμεσα στα αυτοκίνητα (ειδικά μετά την ΤΑ), και αρκετά ογκώδες..

Μιλάμε είναι μηχανή για ανοιχτό δρόμο, τρέμω στην σκέψη πώς θα πήγαινε στην εθνική, δεν έχει σταματημό η ροπή... Είναι τρομερό μηχάνημα αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού μου ακούω μια μικρή φωνούλα που λέει ότι στην καθημερινή χρήση μπορεί να κουραστώ..

*

tserts

Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #28 - : Μάιος 14, 2008, 12:00:25 πμ »
Ερωτήσεων συνέχεια..

Ο ψηφιακός μετρητής χιλιομέτρων πόσο εύκολα "πειράζεται"; Ξέρω στην ΤΑ πώς "γυρνάει" αλλά στις καινούργιες το κάνουν τα συνεργεία ή μπορεί και ο ιδιώτης αν είναι τσίφτης να βαφτίσει την καλή του συμμαζεμένη;

Αν έχει παραμείνει στάσιμη η κάπο για καιρό, εκτός από αλυσίδα, τακάκια και ελαστικά (άντε και μπαταρία), τι άλλο μπορεί να έχει ταλαιπωρηθεί; Η δεύτερη ξεκουράζονταν αρκετά τελευταία απ' ότι φαίνεται...

Με τα φρένα τι έχετε κάνει εσείς; Σωληνάκια υψηλής κάνουν τίποτε ή απλά βελτιώνεται η αίσθηση στον τροχό; Το μοτόρι ανοίγει σαν άνεμος και φρενάρει λίγο δύσκολα (μπορεί να φταίγανε και τα τακάκια που ήτανε μάλλον ξεραμένα).. Και το πίσω μου μπλόκαρε εύκολα και το μπροστά έπιανε λίγο νωχελικά.. Εσείς τι λέτε;

Χούφτες, κάγκελα, και μαμά tank bag πόσο πάνε; Οι πλαϊνές και το top case ξέρω...

Δεν κατάφερα να βρω το ταμπελάκι με τις λεπτομέρειες που αναφέρατε.. Είναι κάτω από τη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού; Γιατί τη θέση του οδηγού δεν κατάφερα να την ανοίξω.. Το κλειδί δίπλα στον αντάπτορα ρεύματος τι ανοίγει;

Πάντως είναι απίστευτο μηχάνημα..  :ohyes:

 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Νέος μνηστήρας αναζητά πληροφορίες..
« Απάντηση #29 - : Μάιος 14, 2008, 12:55:20 πμ »
 author=tserts link=topic=5377.msg293291#msg293291 date=1210712425]
Ερωτήσεων συνέχεια..

Ο ψηφιακός μετρητής χιλιομέτρων πόσο εύκολα "πειράζεται"; Ξέρω στην ΤΑ πώς "γυρνάει" αλλά στις καινούργιες το κάνουν τα συνεργεία ή μπορεί και ο ιδιώτης αν είναι τσίφτης να βαφτίσει την καλή του συμμαζεμένη;
Όχι δεν αλλάζει τόσο ευκολα

Αν έχει παραμείνει στάσιμη η κάπο για καιρό, εκτός από αλυσίδα, τακάκια και ελαστικά (άντε και μπαταρία), τι άλλο μπορεί να έχει ταλαιπωρηθεί; Η δεύτερη ξεκουράζονταν αρκετά τελευταία απ' ότι φαίνεται...
Ότι παθαίνουν όλες οι ακίνητες για καιρό μηχανές παθαίνει και το capo.

Με τα φρένα τι έχετε κάνει εσείς; Σωληνάκια υψηλής κάνουν τίποτε ή απλά βελτιώνεται η αίσθηση στον τροχό; Το μοτόρι ανοίγει σαν άνεμος και φρενάρει λίγο δύσκολα (μπορεί να φταίγανε και τα τακάκια που ήτανε μάλλον ξεραμένα).. Και το πίσω μου μπλόκαρε εύκολα και το μπροστά έπιανε λίγο νωχελικά.. Εσείς τι λέτε;
Τα σωληνάκια υψηλής είναι σχεδόν απαραίτητα. Εχει καλύτερη απόδοση γενικά στο φρενάρισμα ειδικά όταν ζεσταίνονται τα υγρά δεν φουσκώνει το σωληνάκι και δεν έχεις την αίσθηση ότι πατάς "σφουγγάρι".
Το αν σου μπλόκαρε το πίσω είναι μια άλλη ιστορία που εκτός από την καλή εξαέρωση έχει να κανει και με τον τρόπο που οδηγεί ο καθένας.
Πάντως σταματά εύκολα παρόλο τον όγκο του.



Χούφτες, κάγκελα, και μαμά tank bag πόσο πάνε; Οι πλαϊνές και το top case ξέρω...
Χούφτες μπαίνουν και after market οπότε έχει διαφορές τιμές, οι δικές του νομίζω 70Ε
Κάγκελα γυρω στα 100Ε, tang bag πολλά και με πολλές τιμές, εκτός αν εννοείς bagster που έχει 100-110Ε

Δεν κατάφερα να βρω το ταμπελάκι με τις λεπτομέρειες που αναφέρατε.. Είναι κάτω από τη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού; Γιατί τη θέση του οδηγού δεν κατάφερα να την ανοίξω.. Το κλειδί δίπλα στον αντάπτορα ρεύματος τι ανοίγει;
Το ταμπελακι είναι κάτω απο την σέλα οδηγού η οποία βγαίνει αφού βγάλεις την σελα συνοδηγού και ξεβιδώσεις δυο αλενοβιδες που θα δεις εκεί.
Η κλειδαριά δίπλα στον ανταπτορα είναι για να ανοίγει η σελα του συνεπιβατη.



Πάντως είναι απίστευτο μηχάνημα..  :ohyes:
Έχεις απόλυτο δίκιο! :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης