0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Jk21

πίεση ελαστικών
« - : Φεβρουάριος 18, 2010, 05:55:52 μμ »
   Παιδιά με ένα πρόχειρο τσεκάρισμα δεν βρήκα κάτι ανάλογο, οπότε είπα να το ανοίξω μιας που με έχει προβληματίσει αρκετά τελευταία ...   Και ρωτώ τι αέρα βάζετε εσείς φίλοι μου στο Capo σας????  :thnk: 
   Για να βοηθήσω (και να βοηθηθώ ...) θεωρούμε ως δεδομένο ότι εξαρτάτε από το λάστιχο που φοράμε αλλά και από τα γούστα μας .... Πχ εγώ φοράω τα EXP που λένε κάτι για 42-44 πίσω και 40-42 μπροστά...!!!!!  Εγώ πιστεύω ότι στα 100 μέτρα ή θα πετάξει το Capo με τόσο αέρα ή θα σκάσουν ή θα πέσω...  :tez: :tez: :tez: 
   Οπότε παίζω με το 38 πίσω, 34 μπροστά  :)  Αλλά ή αλήθεια είναι ότι έχω αναρωτηθεί πολλές φορές μπας και κάνω  :mlk ??
Για αυτό και ανοίγω το θεματάκι αναμένοντας τις απόψεις αλλά κυρίως τις εμπειρίες σας..  ;) :ohyes: :ohyes:
 :a016
 :bye: :bye: :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 18, 2010, 06:05:29 μμ »
Aν και καπου ειχε ξανα παιξει το ιδιο θεμα (ισως ηταν για πιεσεις σε 17αρες ζαντες :P), η απριλια τι τιμες δινει για το capo?
Τις εχεις δοκιμασει και δεν σου αρεσαν? Ειδες κατι περιεργο οσον αφορα την φθορα τους?

Νομιζω οτι το 40φευγα που λες ειναι για πιεση με ΜΑΧ φορτιο............ :thnk: :thnk: :thnk:

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 18, 2010, 08:32:10 μμ »
36 μπροστά και 40 με 42 πίσω ανάλογα το φορτίο. :bye:

*

Jk21

Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 19, 2010, 10:13:55 πμ »
Aν και καπου ειχε ξανα παιξει το ιδιο θεμα (ισως ηταν για πιεσεις σε 17αρες ζαντες :P), η απριλια τι τιμες δινει για το capo?
Τις εχεις δοκιμασει και δεν σου αρεσαν? Ειδες κατι περιεργο οσον αφορα την φθορα τους?

Νομιζω οτι το 40φευγα που λες ειναι για πιεση με ΜΑΧ φορτιο............ :thnk: :thnk: :thnk:



Κοσμά έχουμε πιάσει μια κουβέντα (με τον Θέμη νομίζω), πρόσφατα, για τραγική πρόσφυση σε ένα ταξίδι του με βροχή όπου εκεί λέγαμε και  για πιέσεις.. Λοιπόν κοίτα που έχω ζόρια..!! Άλλα λέει η Απρίλια (όπως και όλες οι εταιρίες..) και άλλα η Μετζελερ, η Πιρέλι, η Μπριτζεστον κλπ κλπ κλπ... Για αυτό και επισημαίνω ότι φοράω τα Μετζελερ τα EXP.. Εγώ πάντα σε όλες μου τις μοτό δούλευα με χαμηλότερες πιέσεις από τις προτεινόμενες(2-3 μπάρες ποιο κάτω...) και γενικά μετά από λίγο καιρό έβρισκα τη χρυσή τομή για τα γούστα μου.. Αλλά με το Capo 2 χρόνια τώρα δεν...  :thnk:  Με 32 μπρος 34 πίσω το Capo γίνεται αρκετά δυσκίνητο στις στροφές. Με 34 μπροστά 38-40 πίσω κάνει κάτι κουλά γλιστρήματα στις εξόδους καθώς και στα αργά φρεναρίσματα (με λίγα, σε στενά κλπ κλπ )  ο πίσω..
Σίγουρα θα δοκιμάσω αυτό που λέει ο Νίκος και βλέπουμε, αν και μου φαίνονται αρκετά... Καλοδεχούμενες οι απόψεις όλων. Άλλωστε για αυτό άνοιξα το θέμα ...  ;)  Να επισημάνω μόνο ότι το κακόμοιρο το Capo μου το τρώει κατά 90% η πόλη ...  :( 

 :bye: :bye: :bye: 
 

*

Cris

Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 19, 2010, 10:19:16 πμ »
Να επισημάνω μόνο ότι το κακόμοιρο το Capo μου το τρώει κατά 90% η πόλη ...  :( 

 :bye: :bye: :bye: 
 

χαμηλές πιέσεις τότε για άνεση και καλό πάτημα στους ελληνικούς δρόμους!(εντός πόλης)

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 19, 2010, 11:56:23 πμ »
Mε χαμηλές πιέσεις το λάστιχο θα υπερθερμανθεί και θα γλιστράει.
Αμα η εταιρεία ελαστικών δίνει συγκεκριμένες πιέσεις να βάλεις τις πιέσεις που συνιστά η εταιρεία, αλλιώς αυτές που δίνει η Απρίλια.  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 19, 2010, 12:30:26 μμ »
Aν και καπου ειχε ξανα παιξει το ιδιο θεμα (ισως ηταν για πιεσεις σε 17αρες ζαντες :P), η απριλια τι τιμες δινει για το capo?
Τις εχεις δοκιμασει και δεν σου αρεσαν? Ειδες κατι περιεργο οσον αφορα την φθορα τους?

Νομιζω οτι το 40φευγα που λες ειναι για πιεση με ΜΑΧ φορτιο............ :thnk: :thnk: :thnk:



Κοσμά έχουμε πιάσει μια κουβέντα (με τον Θέμη νομίζω), πρόσφατα, για τραγική πρόσφυση σε ένα ταξίδι του με βροχή όπου εκεί λέγαμε και  για πιέσεις.. Λοιπόν κοίτα που έχω ζόρια..!! Άλλα λέει η Απρίλια (όπως και όλες οι εταιρίες..) και άλλα η Μετζελερ, η Πιρέλι, η Μπριτζεστον κλπ κλπ κλπ... Για αυτό και επισημαίνω ότι φοράω τα Μετζελερ τα EXP.. Εγώ πάντα σε όλες μου τις μοτό δούλευα με χαμηλότερες πιέσεις από τις προτεινόμενες(2-3 μπάρες ποιο κάτω...) και γενικά μετά από λίγο καιρό έβρισκα τη χρυσή τομή για τα γούστα μου.. Αλλά με το Capo 2 χρόνια τώρα δεν...  :thnk:  Με 32 μπρος 34 πίσω το Capo γίνεται αρκετά δυσκίνητο στις στροφές. Με 34 μπροστά 38-40 πίσω κάνει κάτι κουλά γλιστρήματα στις εξόδους καθώς και στα αργά φρεναρίσματα (με λίγα, σε στενά κλπ κλπ )  ο πίσω..
Σίγουρα θα δοκιμάσω αυτό που λέει ο Νίκος και βλέπουμε, αν και μου φαίνονται αρκετά... Καλοδεχούμενες οι απόψεις όλων. Άλλωστε για αυτό άνοιξα το θέμα ...  ;)  Να επισημάνω μόνο ότι το κακόμοιρο το Capo μου το τρώει κατά 90% η πόλη ...  :(  

 :bye: :bye: :bye:  
  

Tα ΕΧΡ στο CAPO ..θελουν .......34 μπρος και 38 πισω !!!   :ohyes: :ohyes: :ohyes:

αντε ....33-37 ....μεχρι ...εκει !!! Μιλάω ....χωρίς φορτίο παντα !!!!

το 40 ειναι toooooooo much .....
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2010, 12:33:43 μμ από saddle69 »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 19, 2010, 02:31:12 μμ »
Eγω λεω γιατι δεν ξεκινας με αυτο που προτεινει η απριλια (32-36 solo rider) και μετα βλεπεις τι σου κανει, και πραττεις αναλογα.

Αλλα, κατ αρχην ξεκαθαρισε ποτε σου γλιστραει, ή ποτε δεν σου καθεται καλα.
Διαφορετικα ενεργεις οταν σου γλυστραει στα πρωτα χλμ (δεν εννοω τα πρωτα 20-25) και διαφορετικα οταν σου γλυστραει ακομα και μετα απο 100..........

Καπου ειχα βαλει εναν εμπειρικο τροπο μετρησης, αλλα δεν ξερω εαν ισχυει και σε αυτα τα λαστιχα..........Toν παραθετω παλι, οπως ειναι στο πρωτοτυπο του  :D





You'll get a lot of opinions on what tire pressure to run, but the correct tire pressure for you is not a matter of polling other rider's opinion. Here are the basics you'll need to decide for yourself.

Start with the bike manufacturer's recommendation in the owners manual or under-seat sticker. This is the number they consider to be the best balance between handling, grip and tire wear. Further, if you're running alloy wheels on poor pavement, consider adding 2 psi to the recommended tire pressure just to reduce the likelihood of pothole damage. Just as you would for a car, increase the pressure 2 psi or so for sustained high speed operation (or 2-up riding) to reduce rolling friction and casing flexing. Check your tire pressure regularly as they say.

In order to get optimum handling a tire has to get to its optimum temperature which is different for each brand of tire. Most of us don't have the equipment needed to measure tire temperature directly so we measure it indirectly by checking tire pressure since tire pressure increases with tire temperature. Tire temperature is important to know because too much flexing of the casing of an under-inflated tire for a given riding style and road will result in overheating resulting in less than optimum grip. Over-pressurizing a tire will reduce casing flexing and prevent the tire from getting up to the optimum operating temperature and performance again suffers. Sliding and spinning the tires also increase tire temperatures from friction heating.

A technique for those wanting to get the most out of their tires on the street is to use the 10/20% rule.

First check the tire pressure when the tire is cold. Then take a ride on your favorite twisty piece of road. Then, measure the tire pressure immediately after stopping. If the pressure has risen less than 10% on the front or 20% on the rear, the rider should remove air from the tire. So for example, starting at a front tire pressure of 32.5 psi should bring you up to 36 psi hot. Once you obtain this pressure increase for a given rider, bike, tire, road and road temperature combination, check the tire pressure again while cold and record it for future reference.

Each manufacturer is different. Each tire model is different. A tire design that runs cooler needs to run a lower pressure (2-3 psi front) to get up to optimum temperature. The rear tire runs hotter than the front tire, road and track. So the rear tire cold-to-hot increase is greater. Dropping air pressure has the additional side effect of scrubbing more rubber area.

When I used the tire pressures recommended by Ducati (32.5F/36R) for my 916 on my favorite road, I got exactly 10/20% on a set of Bridgestone BT-012SS. So I guess I'm an average rider and the BT-012SS runs at an average operating temperature compared to o

For the track you'll have to drop the cold tire pressures an additional 10/20%. Track operation will get tires hotter (increasing the cold-to-hot pressure range) so starting at say 32/30 psi now should bring you up to the same temperature (and pressure) t

Don't even think about running these low track cold pressures on the street.









 
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος sdam

  • *
  • 24
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 19, 2010, 05:19:42 μμ »
Φίλοι & Συνοδοιπόροι,

έχω προβληματιστεί πολύ στο παρελθόν για τις πιέσεις ελαστικών στο Capo.
Το 'χω συζητήσει με αρκετούς, έχω ανταλλάξει μέιλ με Bridgestone, Metzeler, Michelin & Pirelli, έχω δοκιμάσει διάφορους συνδυασμούς.

Κατέληξα πως, για οτιδήποτε άλλο εκτός από τα πρώτης τοποθέτησης, ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι οι πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής των ελαστικών.

Επί του παρόντος, με Scorpion Trail, χρησιμοποιώ 2,4 Bar F & 2,8 Bar R, ήτοι 35 & 40 Psi, αντίστοιχα (είμαι μόλις 70 κιλά, οπότε 'τόλμησα' το 1 Psi λιγότερο από το προτεινόμενο της Pirelli). ;)

Φυσικά, σημαντικό ρόλο παίζουν κι όλες οι άλλες παράμετροι: βάρος (αναβάτη & φορτίου), θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρύθμιση αναρτήσεων, είδος διαδρομής και η... βαρύτητα στο δεξί χέρι.

Μπορεί, πάντως, να ξεκινήσει κανείς τους πειραματισμούς από τις αρχικές πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής του ελαστικού, ώστε να βρει τη δική του, τη μοναδική του, την ατομική του (και πυρηνική του, μη σου πω, καμιά φορά...) ρύθμιση, που θα τον εξυπηρετεί στην πλειονότητα των περιστάσεων -αλλά, ακόμη κι έτσι, διαφορετικές χρήσεις απαιτούν και διαφορετικές ρυθμίσεις, κατά περίπτωση...

Just my two cents, for what they're worth, here.

-s.
use the net | enjoy the silence

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #9 - : Φεβρουάριος 19, 2010, 05:34:23 μμ »
Mπορει καποιος να μου δωσει κανα λινκ με τι πιεσεις προτινουν οι κατασκευαστες ελαστικων? Κατα προτιμηση pirelli, michelin, metzeler

Ευχαριστω  :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Jk21

Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 19, 2010, 05:40:12 μμ »
   Κατ αρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.  :D
Κοσμά θεϊκό το αρθράκι ...  Ναι έχεις δίκιο Κοσμά. Δεν εννοώ το γλίστρημα που έχει το ελαστικό όταν είναι κρύο. Είναι διαφορετικό αυτό.. Είναι σαν μπλοκάρει για πλάκα ο πίσω με το ακούμπημα  του φρένου ας πούμε και αυτό γίνεται ασχέτως χλμ που έχεις κάνει .. Μπορεί ας πούμε να στο κάνει στα πρώτα 10 αλλά και μετά από 70-80.. Αντίθετα, με τις δικές μου safe χαμηλές πιέσεις (32-34) δεν συμβαίνει ποτέ αυτό (ίσως ο φίλος S-T εννοεί αρκετά χαμηλά που εκεί ναι γλιστράει τρελά..) αλλά είναι σαν να φοράς το λάστιχο με την ποιο αργή κορόνα στον πλανήτη... Στις στροφές και ιδικά στις κλειστές γίνεται πολύ δυσκίνητο σε σχέση με αυτό που πραγματικά είναι το  Capo...   

   Η αλήθεια είναι ότι τείνω πολύ στην άποψη του Θιβετιανού μου φίλου που λέει για 34-38.. Ψυχολογικά σίγουρα με καλύπτει κάτι τέτοιο αφού δεν θα είμαι με το συναίσθημα ότι πατάω σε μπαλόνια ... Αύριο κι όλα λοιπόν θα τα φτιάξω έτσι και βλέπουμε.   ;)

 :bye: :bye: :bye:


   

*

kpap

Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 01, 2010, 02:29:11 μμ »
Φίλοι & Συνοδοιπόροι,

έχω προβληματιστεί πολύ στο παρελθόν για τις πιέσεις ελαστικών στο Capo.
Το 'χω συζητήσει με αρκετούς, έχω ανταλλάξει μέιλ με Bridgestone, Metzeler, Michelin & Pirelli, έχω δοκιμάσει διάφορους συνδυασμούς.

Κατέληξα πως, για οτιδήποτε άλλο εκτός από τα πρώτης τοποθέτησης, ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι οι πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής των ελαστικών.

Επί του παρόντος, με Scorpion Trail, χρησιμοποιώ 2,4 Bar F & 2,8 Bar R, ήτοι 35 & 40 Psi, αντίστοιχα (είμαι μόλις 70 κιλά, οπότε 'τόλμησα' το 1 Psi λιγότερο από το προτεινόμενο της Pirelli). ;)

Φυσικά, σημαντικό ρόλο παίζουν κι όλες οι άλλες παράμετροι: βάρος (αναβάτη & φορτίου), θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρύθμιση αναρτήσεων, είδος διαδρομής και η... βαρύτητα στο δεξί χέρι.

Μπορεί, πάντως, να ξεκινήσει κανείς τους πειραματισμούς από τις αρχικές πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής του ελαστικού, ώστε να βρει τη δική του, τη μοναδική του, την ατομική του (και πυρηνική του, μη σου πω, καμιά φορά...) ρύθμιση, που θα τον εξυπηρετεί στην πλειονότητα των περιστάσεων -αλλά, ακόμη κι έτσι, διαφορετικές χρήσεις απαιτούν και διαφορετικές ρυθμίσεις, κατά περίπτωση...

Just my two cents, for what they're worth, here.

-s.


Στα capo μου δούλευα πάντα με πιέσεις λίγο κάτω από τις προτεινόμενες του κατασκευαστή των ελαστικών, δηλ. όπως και συ 2,4 F και 2,8R.

Την τελευταία φορά που έβαλα άζωτο το παλληκάρι μου πρότεινε να παίξω με χαμηλότερες τιμές δηλ. με τις τιμές που προτείνει η APRILIA δηλ 2,2F και 2,5R.

Τα λάστιχα είναι τα Pirelli Scorpion Tail. Μετά από αυτό είδα μεγάλη διαφορά στο κράτημα και την πρόσφυση της μοτοσυκλέτας, εξαφανίστηκαν τα μικρογλυστρήματα και εν γένει βελτιώθηκε όλη η συμπεριφορά.

Από τότε χρησιμοποιώ τις πιέσεις που δίνει η APRILIA.

Υποψιάζομαι ότι οι κατασκευαστές των ελαστικών δίνουν πάντα μεγαλύτερες πιέσεις για να ελαχιστοποιήσουν την φθορά των ελαστικών (μεγαλύτερη δειάρκεια ζωής)

Another 2 cents.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 01, 2010, 02:31:00 μμ από kpap »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #12 - : Μάρτιος 01, 2010, 03:00:21 μμ »
Υποψιάζομαι ότι οι κατασκευαστές των ελαστικών δίνουν πάντα μεγαλύτερες πιέσεις για να ελαχιστοποιήσουν την φθορά των ελαστικών (μεγαλύτερη δειάρκεια ζωής)

Another 2 cents.


Δινουν πιεσεις για να επιτευχθει η καλυτερη σχεση κρατηματος/αντοχης ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

kpap

Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 01, 2010, 05:12:06 μμ »
Μάλλον με έμφαση στο ...αντοχής; :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος sdam

  • *
  • 24
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: πίεση ελαστικών
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 01, 2010, 07:16:53 μμ »
Βρε συ, λες;
Τόσο καιρό να το 'χω όλο λαθεμένο;
Μου 'βαλες διαόλους, θα το (ξανα)αναμοχλεύσω & will report back when done -don't hold your breath, though, ίσως πάρει κάποιο διάστημα η ενδελεχής μου έρευνα... ;)

Thanks & Best,
-s.





Κατέληξα πως, για οτιδήποτε άλλο εκτός από τα πρώτης τοποθέτησης, ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι οι πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής των ελαστικών.

Επί του παρόντος, με Scorpion Trail, χρησιμοποιώ 2,4 Bar F & 2,8 Bar R, ήτοι 35 & 40 Psi, αντίστοιχα (είμαι μόλις 70 κιλά, οπότε 'τόλμησα' το 1 Psi λιγότερο από το προτεινόμενο της Pirelli). ;)


Την τελευταία φορά που έβαλα άζωτο το παλληκάρι μου πρότεινε να παίξω με χαμηλότερες τιμές δηλ. με τις τιμές που προτείνει η APRILIA δηλ 2,2F και 2,5R.

Τα λάστιχα είναι τα Pirelli Scorpion Tail. Μετά από αυτό είδα μεγάλη διαφορά στο κράτημα και την πρόσφυση της μοτοσυκλέτας, εξαφανίστηκαν τα μικρογλυστρήματα και εν γένει βελτιώθηκε όλη η συμπεριφορά.

use the net | enjoy the silence

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης