0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Aν και καπου ειχε ξανα παιξει το ιδιο θεμα (ισως ηταν για πιεσεις σε 17αρες ζαντες ), η απριλια τι τιμες δινει για το capo?Τις εχεις δοκιμασει και δεν σου αρεσαν? Ειδες κατι περιεργο οσον αφορα την φθορα τους?Νομιζω οτι το 40φευγα που λες ειναι για πιεση με ΜΑΧ φορτιο............
Να επισημάνω μόνο ότι το κακόμοιρο το Capo μου το τρώει κατά 90% η πόλη ...
Παράθεση από: bros400pgm στις Φεβρουάριος 18, 2010, 06:05:29 μμAν και καπου ειχε ξανα παιξει το ιδιο θεμα (ισως ηταν για πιεσεις σε 17αρες ζαντες ), η απριλια τι τιμες δινει για το capo?Τις εχεις δοκιμασει και δεν σου αρεσαν? Ειδες κατι περιεργο οσον αφορα την φθορα τους?Νομιζω οτι το 40φευγα που λες ειναι για πιεση με ΜΑΧ φορτιο............ Κοσμά έχουμε πιάσει μια κουβέντα (με τον Θέμη νομίζω), πρόσφατα, για τραγική πρόσφυση σε ένα ταξίδι του με βροχή όπου εκεί λέγαμε και για πιέσεις.. Λοιπόν κοίτα που έχω ζόρια..!! Άλλα λέει η Απρίλια (όπως και όλες οι εταιρίες..) και άλλα η Μετζελερ, η Πιρέλι, η Μπριτζεστον κλπ κλπ κλπ... Για αυτό και επισημαίνω ότι φοράω τα Μετζελερ τα EXP.. Εγώ πάντα σε όλες μου τις μοτό δούλευα με χαμηλότερες πιέσεις από τις προτεινόμενες(2-3 μπάρες ποιο κάτω...) και γενικά μετά από λίγο καιρό έβρισκα τη χρυσή τομή για τα γούστα μου.. Αλλά με το Capo 2 χρόνια τώρα δεν... Με 32 μπρος 34 πίσω το Capo γίνεται αρκετά δυσκίνητο στις στροφές. Με 34 μπροστά 38-40 πίσω κάνει κάτι κουλά γλιστρήματα στις εξόδους καθώς και στα αργά φρεναρίσματα (με λίγα, σε στενά κλπ κλπ ) ο πίσω.. Σίγουρα θα δοκιμάσω αυτό που λέει ο Νίκος και βλέπουμε, αν και μου φαίνονται αρκετά... Καλοδεχούμενες οι απόψεις όλων. Άλλωστε για αυτό άνοιξα το θέμα ... Να επισημάνω μόνο ότι το κακόμοιρο το Capo μου το τρώει κατά 90% η πόλη ...
Φίλοι & Συνοδοιπόροι,έχω προβληματιστεί πολύ στο παρελθόν για τις πιέσεις ελαστικών στο Capo.Το 'χω συζητήσει με αρκετούς, έχω ανταλλάξει μέιλ με Bridgestone, Metzeler, Michelin & Pirelli, έχω δοκιμάσει διάφορους συνδυασμούς.Κατέληξα πως, για οτιδήποτε άλλο εκτός από τα πρώτης τοποθέτησης, ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι οι πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής των ελαστικών.Επί του παρόντος, με Scorpion Trail, χρησιμοποιώ 2,4 Bar F & 2,8 Bar R, ήτοι 35 & 40 Psi, αντίστοιχα (είμαι μόλις 70 κιλά, οπότε 'τόλμησα' το 1 Psi λιγότερο από το προτεινόμενο της Pirelli). Φυσικά, σημαντικό ρόλο παίζουν κι όλες οι άλλες παράμετροι: βάρος (αναβάτη & φορτίου), θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρύθμιση αναρτήσεων, είδος διαδρομής και η... βαρύτητα στο δεξί χέρι.Μπορεί, πάντως, να ξεκινήσει κανείς τους πειραματισμούς από τις αρχικές πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής του ελαστικού, ώστε να βρει τη δική του, τη μοναδική του, την ατομική του (και πυρηνική του, μη σου πω, καμιά φορά...) ρύθμιση, που θα τον εξυπηρετεί στην πλειονότητα των περιστάσεων -αλλά, ακόμη κι έτσι, διαφορετικές χρήσεις απαιτούν και διαφορετικές ρυθμίσεις, κατά περίπτωση...Just my two cents, for what they're worth, here.-s.
Υποψιάζομαι ότι οι κατασκευαστές των ελαστικών δίνουν πάντα μεγαλύτερες πιέσεις για να ελαχιστοποιήσουν την φθορά των ελαστικών (μεγαλύτερη δειάρκεια ζωής)Another 2 cents.
Παράθεση από: sdam στις Φεβρουάριος 19, 2010, 05:19:42 μμΚατέληξα πως, για οτιδήποτε άλλο εκτός από τα πρώτης τοποθέτησης, ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι οι πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής των ελαστικών.Επί του παρόντος, με Scorpion Trail, χρησιμοποιώ 2,4 Bar F & 2,8 Bar R, ήτοι 35 & 40 Psi, αντίστοιχα (είμαι μόλις 70 κιλά, οπότε 'τόλμησα' το 1 Psi λιγότερο από το προτεινόμενο της Pirelli). Την τελευταία φορά που έβαλα άζωτο το παλληκάρι μου πρότεινε να παίξω με χαμηλότερες τιμές δηλ. με τις τιμές που προτείνει η APRILIA δηλ 2,2F και 2,5R.Τα λάστιχα είναι τα Pirelli Scorpion Tail. Μετά από αυτό είδα μεγάλη διαφορά στο κράτημα και την πρόσφυση της μοτοσυκλέτας, εξαφανίστηκαν τα μικρογλυστρήματα και εν γένει βελτιώθηκε όλη η συμπεριφορά.
Κατέληξα πως, για οτιδήποτε άλλο εκτός από τα πρώτης τοποθέτησης, ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι οι πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής των ελαστικών.Επί του παρόντος, με Scorpion Trail, χρησιμοποιώ 2,4 Bar F & 2,8 Bar R, ήτοι 35 & 40 Psi, αντίστοιχα (είμαι μόλις 70 κιλά, οπότε 'τόλμησα' το 1 Psi λιγότερο από το προτεινόμενο της Pirelli).
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι