0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
τώρα που το λέτε θα ήθελα τα φρένα του mille, ένα μπροστινό ανάποδο WP 50αρι full ρυθμιζόμενο, και ένα πίσω επίσης, στον κινητήρα κεφαλές και σώματα του touono, ακράπες ξετάπωτες, κλιπόνια κάτω από την πλάκα και μονόσελο με κοκοβιό πίσω...α... και να το κάνω τριβάλιτσο γιατί μ' αρέσει ο χαλαρός ταξιδιωτικός τουρισμός σε επαρχιακούς δρόμους...
Εσένα σε χαλάνε οι κακές παρεες...
Παράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 17, 2010, 10:49:38 μμΕσένα σε χαλάνε οι κακές παρεες... ο καμένος, με τους καμένους...
Τελικα AGENT στο ιδιο καταληξαμε...Kαι κατι μαθηματικο: capo με 270κιλα, rsv με 210κιλα. Κινουνται και τα 2 στην τελικη τους.220 το καπο, 285 το rsv.Κινητικη ενεργεια που πρεπει να γινει θερμοτητα απο τα φρενα για το καπο: 6534000Το ιδιο με το αποπανω, αλλα για το rsv: 85286252εκατομυρια joule (νομιζω-δεν ξερω σε τι σκατα μετριεται) παραπανω για το rsv...............Γιαυτο και μονο τον λογο, το rsv φοραει τακακια με 150ευρω το ζευγος για μπροστα, δισκοπλακες 330mm διαμετρο, δαγκανες με 4 εμβολα των 30mm (νομιζω) και μια τρομπα 18αρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Γιαυτο λεω οτι RSV FACTORY RULEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ps.Κατι οφτοπικ που θυμηκα τωρα . Πολλες εταιριες μοτο, εχουν τακακια για τις ιδιες δαγκανες πχ brembo. Αλλαζουν σιγουρα οι παστες ομως
Για μπροστά ενδιαφέρομαι περισσότερο, γιατί το πίσω είναι ούτως ή άλλως άθλιο. Διάβασα για ferodo platinum, δεν είναι καλά ? Συνάδελφος με cbf έβαλε του Τσούμπου και ήταν πολύ δυσαρεστημένος από την απόδοσή τους.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι