APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: kpap στις Απρίλιος 25, 2009, 12:01:19 μμ
-
Ανοίγω ένα καινούργιο θέμα για τα Pirelli Scorpion Trail για να ποστάρω και long term εντυπώσεις. Προς το παρόν:
Από μερικές βόλτες, μετά το απαραίτητο στρώσιμο, σε Κακιά Σκάλα (παλιά εθνική) και Επίδαυρο οι εντυπώσεις είναι θετικότατες. Γεωμετρία πολύ γρήγορη, πολύ καλό κράτημα και σταθερότητα στη στροφή και πολύ ευέλικτο και σίγουρο σε απότομες αλλαγές κλίσης. Σε σχέση με το Sync με το οποίο το συγκρίνω:
1. Πιο γρήγορη γεωμετρία: Μπαίνει πιό γρήγορα στη στροφή και αλλάζει κλίσεις πολύ γρήγορα και όσο θέλεις χωρίς ασάφεια. Αυτό ειδικά το χαρακτηριστικό το λάτρεψα.
2. Πιο ενισχυμένο: μεγαλύτερη σταθερότητα και ακαμψία = μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, αλλά και λιγότερο άνετο λόγω μικρότερης ενδοτικότητας του ελαστικού (σε σαμάρια λακκούβες κλπ)
3. Κράτημα - πρόσφυση: θα έλεγα περίπου τα ίδια. Ίσως θέλει λίγο περισσότερο ζέσταμα στην αρχή αλλά μιλάμε για οριακές διαφορές
4. Το λάστιχο τελειώνει πολύ δύσκολα. Θα έλεγα ότι προς το παρόν είναι πάνω από τα δικά μου όρια σε σχέση με ότι έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα (Metzeler Tourance (το απλό όχι το EXP) και Pirelli Scorpion SYNC). Σε συνδυασμό με το 1. πολύ στρητάδικη χάραξη.
5. Σε πολύ μικρές ταχύτητες (μέχρι 10-20 km/hr) καταλαβαίνεις τα τακουνάκια. Μετά όμως αυτό εξαφανίζεται και είναι πολύ σταθερό στην ευθεία (Αττική οδός με πολύ αέρα, μπαγκαζιέρα και 180 km/hr)
Και τελειώνοντας: υποκειμενική αίσθηση ότι κάνω τα ίδια πράγματα πολύ πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας. Το λάστιχο δίνει την εντύπωση ότι όσο και να το πιέσεις δεν θα σε προδώσει. Εν κατακλείδι πιστεύω ότι ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας όσον αφορά τη σχεδίαση. Για την αντοχή στο χρόνο και στη φθορά είδωμεν...
ΥΓ. Σε χώμα τα πάτησα ελάχιστα αλλά εμπνέουν εμπιστοσύνη (για το είδος του ελαστικού) και δεν φοβάσαι μην χαλάσουν (όπως με το Sync).
-
Όσον αφορά τις πιέσεις του ελαστικού χρησιμοποιώ 2,4 bar μπροστά και 2,8 bar πίσω αντί των 2,5 bar μπροστά και 2,9 bar πίσω που προτείνει η Pirelli. Αυξάνει η άνεση του ελαστικού - το μόνο αρνητικό που βρήκα μέχρι στιγμής - λόγω της μεγαλύτερης ενδοτικότητας (με τη χαμηλότερη πίεση) χωρίς αλλοίωση των υπόλοιπων χαρακτηριστικών. Θεωρητικά αυτό αυξάνει και την πρόσφυση και τη φθορά (μειώνεται η αντοχή στο χρόνο) αλλά έτσι κι αλλιώς oi διαφορές είναι πολύ μικρές.
To be continued...
-
Τέτοιες "αναφορές" μ' αρέσουν! :) :) Ευχαριστούμε!
-
Mετά από βόλτα Κυριακάτικη σε Δερβενάκια – Ναύπλιο – Λυγουριό – Επίδαυρο – Ίσθμια και πίσω...
Τώρα κατάλαβα γιατί τα street στρίβουν έτσι. Βλέπετε τόσα χρόνια οδηγώ μόνο on-off και δεν είχα ποτέ την εμπειρία ενός street με τα αντίστοιχα ελαστικά. Επιτέλους κατάλαβα και τι μπορεί να κάνει και μια μηχανή σαν το Caponord.
Και εκεί που δεν το περίμενα άρχισαν τα προβλήματα συναισθηματικής φύσεως. Πλήξη, βαρεμάρα, ανία…
Βλέπετε πρίν με κλασικά on-off ελαστικά (πχ. Metzeler Tourance) στις στροφές υπήρχε μία ένταση, ένα εξιτάρισμα: Πώς θα μπώ στη στροφή; Πως θα βγώ από τη στροφή; Πως θα είμαι μέσα στη στροφή; Να γείρω περισσότερο; Να γείρω λιγότερο; Να μη γύρω καθόλου να πάω ίσια και δε πάει στο διάολο;
Και φυσικά υπήρχαν φιλοσοφικές αναζητήσεις και βαθιές μεταφυσικές ανησυχίες:
Υπάρχει ζωή μετά θάνατον;
Θα πάω στο παράδεισο;
Υπάρχει φώς στην έξοδο του τούνελ;
Οι άγγελοι τι φύλο έχουν;
Ενώ τώρα όλα αυτά απουσιάζουν. Πεζότης, ρηχότητα. Όλα ίσια. Στρίβεις δεν στρίβεις…Και η φιλοσοφική αναζήτηση; Οι μεταφυσικές ανησυχίες;
Έκλεισα το θερμοσίφωνα;
Πλήρωσα τη ΔΕΗ;
Η κρίση του τραπεζικού συστήματος είναι πραγματική ή τεχνητή;
Το Πάσχα κατσικάκι ή αρνάκι;
Να αλλάξω τις μπαταρίες στη ξυριστική μηχανή.
Αφού της είπα της γυναίκας μου: Στα γεμιστά να βάζει δυόσμο.
Έτσι έχουν τα πράγματα. Διαλέγεις και παίρνεις. Με τα παλιά on-off ελαστικά γίνεσαι καλύτερος οδηγός και καλύτερος άνθρωπος. Διευρύνεις τη συνείδηση σου και οξύνεις το πνεύμα σου. Ατενίζεις τον κόσμο από υψηλότερη σκοπιά και έρχεσαι σε επαφή με το Θείο.
Ενώ με τα καινούργια; Υλισμός, καθημερινότητα, ματαιότης ματαιοτήτων, κενότης. Πάει χάθηκε η πνευματικότητα…
Και τώρα τι να κάνω;
Μπά θα το ρίξω στο Ζεν. Σκέτο. Χωρίς τη τέχνη της συντήρησης της μοτοσυκλέτας. Χωρίς τη μεταφυσική της ποιότητας.
Οοoομμμμμ!
-
Mετά από βόλτα Κυριακάτικη σε Δερβενάκια – Ναύπλιο – Λυγουριό – Επίδαυρο – Ίσθμια και πίσω...
Τώρα κατάλαβα γιατί τα street στρίβουν έτσι. Βλέπετε τόσα χρόνια οδηγώ μόνο on-off και δεν είχα ποτέ την εμπειρία ενός street με τα αντίστοιχα ελαστικά. Επιτέλου κατάλαβα και τι μπορεί να κάνει και μια μηχανή σαν το Caponord.
Και εκεί που δεν το περίμενα άρχισαν τα προβλήματα συναισθηματικής φύσεως. Πλήξη, βαρεμάρα, ανία…
Βλέπετε πρίν με κλασικά on-off ελαστικά (πχ. Metzeler Tourance) στις στροφές υπήρχε μία ένταση, ένα εξιτάρισμα: Πώς θα μπώ στη στροφή; Πως θα βγώ από τη στροφή; Πως θα είμαι μέσα στη στροφή; Να γείρω περισσότερο; Να γείρω λιγότερο; Να μη γύρω καθόλου να πάω ίσια και δε πάει στο διάολο;
Και φυσικά υπήρχαν φιλοσοφικές αναζητήσεις και βαθιές μεταφυσικές ανησυχίες:
Υπάρχει ζωή μετά θάνατον;
Θα πάω στο παράδεισο;
Υπάρχει φώς στην έξοδο του τούνελ;
Οι άγγελοι τι φύλλο έχουν;
Ενώ τώρα όλα αυτά απουσιάζουν. Πεζότης, ρηχότητα. Όλα ίσια. Στρίβεις δεν στρίβεις…Και η φιλοσοφική αναζήτηση; Οι μεταφυσικές ανησυχίες;
Έκλεισα το θερμοσίφωνα;
Πλήρωσα τη ΔΕΗ;
Η κρίση του τραπεζικού συστήματος είναι πραγματική ή τεχνητή;
Το Πάσχα κατσικάκι ή αρνάκι;
Να αλλάξω τις μπαταρίες στη ξυριστική μηχανή.
Αφού της είπα της γυναίκας μου: Στα γεμιστά να βάζει δυόσμο.
Έτσι έχουν τα πράγματα. Διαλέγεις και παίρνεις. Με τα παλιά on-off ελαστικά γίνεσαι καλύτερος οδηγός και καλύτερος άνθρωπος. Διευρύνεις τη συνείδηση σου και οξύνεις το πνεύμα σου. Ατενίζεις τον κόσμο από υψηλότερη σκοπιά και έρχεσαι σε επαφή με το Θείο.
Ενώ με τα καινούργια; Υλισμός, καθημερινότητα, ματαιότης ματαιοτήτων, κενότης. Πάει χάθηκε η πνευματικότητα…
Και τώρα τι να κάνω;
Μπά θα το ρίξω στο Ζεν. Σκέτο. Χωρίς τη τέχνη της συντήρησης της μοτοσυκλέτας. Χωρίς τη μεταφυσική της ποιότητας.
Οοoομμμμμ!
:sml1 πωπω μεγάλε και γω με τα Πιρέλι πατάω στο Κάπο...αλλά τέτοιο προβληματισμό δε τον είδα...
-
Περίμενε... :thnk:και αν πιστέψεις :pray:, θα δείς... :ohyes:
Οι δικές σου εντυπώσεις;
-
Mετά από βόλτα Κυριακάτικη σε Δερβενάκια – Ναύπλιο – Λυγουριό – Επίδαυρο – Ίσθμια και πίσω...
Τώρα κατάλαβα γιατί τα street στρίβουν έτσι. Βλέπετε τόσα χρόνια οδηγώ μόνο on-off και δεν είχα ποτέ την εμπειρία ενός street με τα αντίστοιχα ελαστικά. Επιτέλου κατάλαβα και τι μπορεί να κάνει και μια μηχανή σαν το Caponord.
Και εκεί που δεν το περίμενα άρχισαν τα προβλήματα συναισθηματικής φύσεως. Πλήξη, βαρεμάρα, ανία…
Βλέπετε πρίν με κλασικά on-off ελαστικά (πχ. Metzeler Tourance) στις στροφές υπήρχε μία ένταση, ένα εξιτάρισμα: Πώς θα μπώ στη στροφή; Πως θα βγώ από τη στροφή; Πως θα είμαι μέσα στη στροφή; Να γείρω περισσότερο; Να γείρω λιγότερο; Να μη γύρω καθόλου να πάω ίσια και δε πάει στο διάολο;
Και φυσικά υπήρχαν φιλοσοφικές αναζητήσεις και βαθιές μεταφυσικές ανησυχίες:
Υπάρχει ζωή μετά θάνατον;
Θα πάω στο παράδεισο;
Υπάρχει φώς στην έξοδο του τούνελ;
Οι άγγελοι τι φύλλο έχουν;
Ενώ τώρα όλα αυτά απουσιάζουν. Πεζότης, ρηχότητα. Όλα ίσια. Στρίβεις δεν στρίβεις…Και η φιλοσοφική αναζήτηση; Οι μεταφυσικές ανησυχίες;
Έκλεισα το θερμοσίφωνα;
Πλήρωσα τη ΔΕΗ;
Η κρίση του τραπεζικού συστήματος είναι πραγματική ή τεχνητή;
Το Πάσχα κατσικάκι ή αρνάκι;
Να αλλάξω τις μπαταρίες στη ξυριστική μηχανή.
Αφού της είπα της γυναίκας μου: Στα γεμιστά να βάζει δυόσμο.
Έτσι έχουν τα πράγματα. Διαλέγεις και παίρνεις. Με τα παλιά on-off ελαστικά γίνεσαι καλύτερος οδηγός και καλύτερος άνθρωπος. Διευρύνεις τη συνείδηση σου και οξύνεις το πνεύμα σου. Ατενίζεις τον κόσμο από υψηλότερη σκοπιά και έρχεσαι σε επαφή με το Θείο.
Ενώ με τα καινούργια; Υλισμός, καθημερινότητα, ματαιότης ματαιοτήτων, κενότης. Πάει χάθηκε η πνευματικότητα…
Και τώρα τι να κάνω;
Μπά θα το ρίξω στο Ζεν. Σκέτο. Χωρίς τη τέχνη της συντήρησης της μοτοσυκλέτας. Χωρίς τη μεταφυσική της ποιότητας.
Οοoομμμμμ!
:sml1 πωπω μεγάλε και γω με τα Πιρέλι πατάω στο Κάπο...αλλά τέτοιο προβληματισμό δε τον είδα...
Περίμενε... :thnk:και αν πιστέψεις :pray:, θα δείς... :ohyes:
Οι δικές σου εντυπώσεις;
ναι ρε Γιαννη για πες καμμια γνωμη για τα Scorpion Trail γιατι βρισκομαι σε διαδικασια αλλαγης εν οψει 36ωρου....
-
Για να μην παρεξηγηθώ. Το παραπάνω ήταν μια ποιητική αδεία αναφορά, για την αγχολυτική επίδραση του συγκεκριμένου ελαστικού στην οδήγηση. Μπαίνεις με όλα, στρίβεις με όλα και τα πάντα υπό έλεγχο. Ότι έγραψα στο πρώτο ποστ ισχύει στο ακέραιο.
Φίλε AGENT θα σε δω στο 36ωρο. Ψάξε για τους «ΑΣΤΡΑΧΑΝ»
-
Για να μην παρεξηγηθώ. Το παραπάνω ήταν μια ποιητική αδεία αναφορά, για την αγχολυτική επίδραση του συγκεκριμένου ελαστικού στην οδήγηση. Μπαίνεις με όλα, στρίβεις με όλα και τα πάντα υπό έλεγχο. Ότι έγραψα στο πρώτο ποστ ισχύει στο ακέραιο.
Φίλε AGENT θα σε δω στο 36ωρο. Ψάξε για τους «ΑΣΤΡΑΧΑΝ»
Οπως και περυσι κοιτα μπροστα σας.... θα δεις τους DALTONS - MIXED TWINS .... :D :D :P :tez:
Περιμενω να τα πουμε την Τεταρτη απο κοντα ρε φιλε :kalo: ;) :ohyes:
Μαλλον με βλεπω να τα βαλω τα λαστιχακια.... :ohyes: :ohyes:
-
Οπως και περυσι κοιτα μπροστα σας.... θα δεις τους DALTONS - MIXED TWINS .... :D :D :P :tez:
Μην είσαι σίγουρος, η ομάδα έχει ανανεωθεί (μηχανολογικά, ηθικά και σε ανθρώπινο δυναμικό. Αλλά και πάλι δεν ξέρεις. ΑΣΤΡΑΧΑΝ είναι αυτοί.
Περιμενω να τα πουμε την Τεταρτη απο κοντα ρε φιλε :kalo: ;) :ohyes:
Οπωσοδήποτε
Μαλλον με βλεπω να τα βαλω τα λαστιχακια.... :ohyes: :ohyes:
Βάλτα αβλεπι. Θα ενθουσιαστείς.
Ο τύπος με το V-Strom θα έρθει πάλι δικάβαλος και τριβάλιτσος; Αφάσιος.
-
Οπως και περυσι κοιτα μπροστα σας.... θα δεις τους DALTONS - MIXED TWINS .... :D :D :P :tez:
Μην είσαι σίγουρος, η ομάδα έχει ανανεωθεί (μηχανολογικά, ηθικά και σε ανθρώπινο δυναμικό. Αλλά και πάλι δεν ξέρεις. ΑΣΤΡΑΧΑΝ είναι αυτοί.
Και οι DALTONS επίσης... ;)
Ο τύπος με το V-Strom θα έρθει πάλι δικάβαλος και τριβάλιτσος; Αφάσιος.
Όπως το λες, ΑΦΑΣΙΟΣ!!!
Πάει το Vstrom,
Πάει το τριβάλιτσο,
Πάει και το δικάβαλο,
Έρχεται με πεινασμένο τίγρη, να φάει κανένα αλογάκι... :P :P :P :tez: :tez: :tez:
Εχουμε τιμουλα για τα λαστιχα?
-
Ο δικός μας ο Τίγρης "μαράθηκε" και αντικαταστάθηκε με BUSA!!!. Άντε να δούμε τι θα κάνουμε.
Τα λάστιχα μπήκαν με 270 ευρά. Αν θέλεις σου στέλνω pm με στοιχεία λαστιχά.
-
Ο δικός μας ο Τίγρης "μαράθηκε" και αντικαταστάθηκε με BUSA!!!. Άντε να δούμε τι θα κάνουμε.
Τα λάστιχα μπήκαν με 270 ευρά. Αν θέλεις σου στέλνω pm με στοιχεία λαστιχά.
Thanks αυριο το πρωι με βλεπω να τα βαζω...γραψε εδω να γνωριζουν και οι υπολοιποι
-
Τα Pirelli Scorpion Trail ταχω 5000 κλμ περίπου.
Τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο κπαπ.
Το πιο χαρακτηριστικό είναι οτι η μηχανή αλλάζει κατεύθυνση με τη σκέψη.
Εκεί που τα άλλα ελαστικά διατηρούν την πορεία ευθεία θες δε θες (ένα πράμα σαν αδράνεια στην ευθεία) τα Πιρέλλι αλλάζουν κατευθυντικότητα χωρίς κανένα πρόβλημα σε 1 μόλις μέτρο!!!
Αναγκάστηκα άνθρωπος με 2 τζιπ και 3 ον οφ μηχανές να πω οτι θα κάνω το Κάπο 100% ασφάλτινο έτσι για να το φχαριστηθώ και άμα μου λέιψει το χώμα πάω να πάρω κανά 2χρονάκι ξερό.
Συμφωνώ σε όλα -ΚΑΙ στους ποιητικούς προβληματισμούς- γιατί με το νέο λάστιχο επαναπροσδιόρισα τη χρήση της μηχανής.
Τρομερή διαφορά (σε σχέση με Battlewing και Miclelin Anakee) στην άσφαλτο.
Χωματάκι ...άστο για άλλη φορά
-
Αλέξη,Περιστεράς με 245€
-
Αλέξη,Περιστεράς με 245€
Γιώργος...μπερδεψες τους Daltons και τα Raid.. :D
:a016
-
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΑΚΗΣ Εμπόριο ελαστικών και Service Δοϊράνης 108. Καλλιθέα, Αττική 17672. Phone: 210 9576772
Ωραίος τύπος, εξυπηρετικός με φοβερό χιουμορ και πολλή πλάκα. Αξίζει το κόπο μιά επίσκεψη μόνο για να τον γνωρίσετε. Η τιμή που πλήρωσα είναι πρόσφατη (λιγότερο από μήνα). Αν ισχύει ακόμα η τιμή του Περιστερά είναι πολύ καλή.
-
Ο δικός μας ο Τίγρης "μαράθηκε" και αντικαταστάθηκε με BUSA!!!. Άντε να δούμε τι θα κάνουμε.
Τα λάστιχα μπήκαν με 270 ευρά. Αν θέλεις σου στέλνω pm με στοιχεία λαστιχά.
Thanks αυριο το πρωι με βλεπω να τα βαζω...γραψε εδω να γνωριζουν και οι υπολοιποι
Γιώργο, η γνώμη μου είναι ΒΑΛΤΑ.
Αν και πρόσφατα φορεμένα, έχω προλάβει και έχω πάει τις εκδρομούλες μου Βόρεια Εύβοια καθώς και Πελοπόνησο και προχτές Ψάθα, αλεποχώρι κτλ.
Στη βόρεια Εύβοια μάλιστα είχαμε και κυνηγητό σε πολύ ωραίο ορεινό δρόμο. Τα λάστιχα δίνουν μεγάλη αίσθηση σιγουριάς, αν και δικάβαλος.
Κατά τα άλλα, ζεσταίνεται ικανοποιητικά γρήγορα το λάστιχο, στριφτερή γρήγορη κορώνα, μικρός θόρυβος κύλισης στα πολλά χλμ. Στη βροχή εξίσου καλό μου φάνηκε, δεν είχα βέβαια ακραίες καταστάσεις ή φρεναρίσματα. Χώμα ελάχιστο για να αξιολογήσω.
Προσωπικά για τα λίγα χλμ (+1000) που ταχω περπατήσει με ευχαριστούν. Τα βάζω ένα σκαλί παραπάνω από τα Tourance και τα Ανακεε.
-
250 ευρά στον Ααρών στη Βουλιαγμένης μετά τη Δάφνη :bye:
-
οφ τόπικ
Γιώργο να σε ενημερώσω ότι η "παλιά σου γκόμενα" ετοιμάζεται στις 15 Μάη για πανευρωπαική και ολίγον από βαλκανική περιοδεία 2 εβδομάδων :bye:
-
Τα Pirelli Scorpion Trail ταχω 5000 κλμ περίπου.
Τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο κπαπ.
Το πιο χαρακτηριστικό είναι οτι η μηχανή αλλάζει κατεύθυνση με τη σκέψη.
Εκεί που τα άλλα ελαστικά διατηρούν την πορεία ευθεία θες δε θες (ένα πράμα σαν αδράνεια στην ευθεία) τα Πιρέλλι αλλάζουν κατευθυντικότητα χωρίς κανένα πρόβλημα σε 1 μόλις μέτρο!!!
Αναγκάστηκα άνθρωπος με 2 τζιπ και 3 ον οφ μηχανές να πω οτι θα κάνω το Κάπο 100% ασφάλτινο έτσι για να το φχαριστηθώ και άμα μου λέιψει το χώμα πάω να πάρω κανά 2χρονάκι ξερό.
Συμφωνώ σε όλα -ΚΑΙ στους ποιητικούς προβληματισμούς- γιατί με το νέο λάστιχο επαναπροσδιόρισα τη χρήση της μηχανής.
Τρομερή διαφορά (σε σχέση με Battlewing και Miclelin Anakee) στην άσφαλτο.
Χωματάκι ...άστο για άλλη φορά
Συμφωνώ σε όλα :kalo:
Πρέπει να δω πως θα έρθω στην Πανελλήνια να σας γνωρίσω από κοντά :thnk:
-
οφ τόπικ
Γιώργο να σε ενημερώσω ότι η "παλιά σου γκόμενα" ετοιμάζεται στις 15 Μάη για πανευρωπαική και ολίγον από βαλκανική περιοδεία 2 εβδομάδων :bye:
:kalo: :kalo: :kalo: Ευγε!!! Ετσι χαιρομαι που της φερεσαι οπως της αρμοζει!!!
-
Γεωμετρία πολύ γρήγορη, πολύ καλό κράτημα και σταθερότητα στη στροφή και πολύ ευέλικτο και σίγουρο σε απότομες αλλαγές κλίσης. Σε σχέση με το Sync με το οποίο το συγκρίνω:
1. Πιο γρήγορη γεωμετρία: Μπαίνει πιό γρήγορα στη στροφή και αλλάζει κλίσεις πολύ γρήγορα και όσο θέλεις χωρίς ασάφεια. Αυτό ειδικά το χαρακτηριστικό το λάτρεψα.
Σε σχέση με το Tourance το παλιό, που επίσης είναι πολύ "γρήγορο" λάστιχο, το ScorpionTrail σου φάνηκε ακόμα πιο εύκολο στο πλάγιασμα; Γιατί αν είναι έτσι, μιλάμε πλέον για ευελιξία ποδηλάτου! :)
Προσωπικά έχω διαπιστώσει ότι όσο πιο γρήγορο είναι ένα λάστιχο, τόσο χάνει σε σταθερότητα στην ευθεία και γίνεται υπερευαίσθητο. Αν κατάλαβα καλά αυτό δεν ισχύει για το νέο Pirelli;
-
Γεωμετρία πολύ γρήγορη, πολύ καλό κράτημα και σταθερότητα στη στροφή και πολύ ευέλικτο και σίγουρο σε απότομες αλλαγές κλίσης. Σε σχέση με το Sync με το οποίο το συγκρίνω:
1. Πιο γρήγορη γεωμετρία: Μπαίνει πιό γρήγορα στη στροφή και αλλάζει κλίσεις πολύ γρήγορα και όσο θέλεις χωρίς ασάφεια. Αυτό ειδικά το χαρακτηριστικό το λάτρεψα.
Σε σχέση με το Tourance το παλιό, που επίσης είναι πολύ "γρήγορο" λάστιχο, το ScorpionTrail σου φάνηκε ακόμα πιο εύκολο στο πλάγιασμα; Γιατί αν είναι έτσι, μιλάμε πλέον για ευελιξία ποδηλάτου! :)
Προσωπικά έχω διαπιστώσει ότι όσο πιο γρήγορο είναι ένα λάστιχο, τόσο χάνει σε σταθερότητα στην ευθεία και γίνεται υπερευαίσθητο. Αν κατάλαβα καλά αυτό δεν ισχύει για το νέο Pirelli;
είναι πιό στριφτερό από το Τουράνς το EXP, υπερευαίσθητο στην ευθεία όμως δε το λες. Ελαφρώς στα 200+ αλλά όχι σε ικανό σημείο ενόχλησης
-
Γεωμετρία πολύ γρήγορη, πολύ καλό κράτημα και σταθερότητα στη στροφή και πολύ ευέλικτο και σίγουρο σε απότομες αλλαγές κλίσης. Σε σχέση με το Sync με το οποίο το συγκρίνω:
1. Πιο γρήγορη γεωμετρία: Μπαίνει πιό γρήγορα στη στροφή και αλλάζει κλίσεις πολύ γρήγορα και όσο θέλεις χωρίς ασάφεια. Αυτό ειδικά το χαρακτηριστικό το λάτρεψα.
Σε σχέση με το Tourance το παλιό, που επίσης είναι πολύ "γρήγορο" λάστιχο, το ScorpionTrail σου φάνηκε ακόμα πιο εύκολο στο πλάγιασμα; Γιατί αν είναι έτσι, μιλάμε πλέον για ευελιξία ποδηλάτου! :)
Προσωπικά έχω διαπιστώσει ότι όσο πιο γρήγορο είναι ένα λάστιχο, τόσο χάνει σε σταθερότητα στην ευθεία και γίνεται υπερευαίσθητο. Αν κατάλαβα καλά αυτό δεν ισχύει για το νέο Pirelli;
Sorry ήμουν 36ωρο και δεν είδα ποστ.
Το λάστιχο είναι πάρα πολύ γρήγορο. Στρίβει με τη σκέψη αλλά είναι και πολύ ακριβές και γράφει τις στροφές σαν διαβήτης. Στις ευθείες είναι μια χαρά. Κανάνα πρόβλημα.
1600 χλμ. σε ένα σαββατοκύριακο στο 36ωρο το πιστοποιούν.
Υ.Γ. Πρώτη φορά έξυσα μασπιέ με το Capo και σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνα είναι τα λάστιχα.
-
Οι τιμές που αναφέρετε είναι για πίσω απλό ή Radial, γιατί για τις διαστάσεις του πήγασου μου είπαν 250 απλό και 300 με radial με σαμπρέλες και περαστικά.
-
Προφανώς είναι για Radial, αφού στις διαστάσεις του Capo βγαίνει μόνο Radial (μπρος-πίσω μάλιστα). Οι τιμές που σου δώσανε είναι πάρα πολύ υψηλές, ποιος είναι που τα δίνει τόσο;
-
ρώτησα και μοτορόδα για τα ίδια καθώς και για τα batlewing, 210 μου είπε με radial πίσω συν τις σαμπρέλες ανάλογα τι θα βάλω, έχει και με 10€ και με 30€.
-
δεν θυμάμαι πως τον λένε, ηπείρου και 3ης Σεπτεμβρίου γωνία
-
αν και οφφ οπικ με τις σαμπρέλες τι να κάνω φτηνές ή ακριβές;
-
αν και οφφ οπικ με τις σαμπρέλες τι να κάνω φτηνές ή ακριβές;
εδω θα δωσεις 250-300 ευρω για λάστιχα και κολλάς στα 5 ευρώ της σαμπρέλας..???
''ο,τι πληρωνεις παιρνεις''... οπότε.. βάλε καλή... :bye:
-
αν και οφφ οπικ με τις σαμπρέλες τι να κάνω φτηνές ή ακριβές;
εδω θα δωσεις 250-300 ευρω για λάστιχα και κολλάς στα 5 ευρώ της σαμπρέλας..???
''ο,τι πληρωνεις παιρνεις''... οπότε.. βάλε καλή... :bye:
Συμφωνω απολύτως.
Σε λάστιχα με σαμπρέλα, η σαμπρέλα παίζει ...ρόλο (πως τα λέω...) :ohmy:
-
Ευχαριστώ :bye:
-
Θα λεγατε Pirelli Scorpion Trail ή Contintal Road Attack ??? :blus:
-
Θα λεγατε Pirelli Scorpion Trail ή Contintal Road Attack ??? :blus:
χαχα...καλά..κάτσε να σου απαντήσει και ο liver που τα εβαλε... :lol% :lol% τα contniental...
εγω ταπεινά -μιας και ρωτας γνωμες- θα πω τα pirelli... τα conti μονο που τα ειδα ειναι ενα πράγμα όχι μονο για δρομο, αλλά μονο για πίστα και αυτό να ειναι καθαρή...
εντελώς φαλακρό λάστιχο όπως σε ss moto...
οι δρομοι μας όπως και να εχει εχουν σκονες + χαλίκια... αυτό δεν πιανει μια εκει και μαζευει σκονες.... μονο σε εθνική οδο με καθαρό δρομο αρχιζει και ζωντανευει..... :bye: :bye:
-
Αρα..Pirelli σιγουρα..ε ?? Εχουν δηλαδη ολοι τοσο μεγαλη διαφορα δει ??
-
Αρα..Pirelli σιγουρα..ε ?? Εχουν δηλαδη ολοι τοσο μεγαλη διαφορα δει ??
εχουν γραφτει ποστ προσφατα σχετικά από κατουχους για τα δυο αυτά λαστιχα.. στην κατηγορία caponord... βαλε search Και θα τα δεις για να αποκτήσεις γνώμη.... :bye: :bye:
Υ.Γ
Εννοείται και τα δυο ειναι αμιγώς ασφάλτινα λάστιχα ε... :bye:
-
Θα λεγατε Pirelli Scorpion Trail ή Contintal Road Attack ??? :blus:
Αδερφε,εγω φοραω τα Road Attack εδω και κανα 4μηνο περιπου,και εχω κανει καμμια 3500-4000 χλμ με αυτα....
ΔΕΝ ειμαι ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημενος με την προσφυση τους στα περισσοτερα "τερραιν" της ελληνικης ασφαλτου,μιας και μεχρι να ζεσταθουν παντιλικωνει μεχρι την 4η!!!!!!!!
Δεν κανω πλακα,ουτε υπερβαλω,
οταν αποφασισουν και ζεσταθουν ομως,γινονται τσιχλα και τοτε μπορεις να ξυσεις τα μαρσπιε σου,να ακουμπησεις γονατο κατω,να μπεις σε στροφες με την απορια αν θα βγεις ετσι οπως πλαγιασες,αλλα θα βγεις και θα το ξανακανεις!!!!!!!! :ohyes:
Αν εχεις υπομονη και μπορεις να περιμενεις μεχρι να ζεσταθουν για να κανεις με ασφαλεια την βολτα σου,και γουσταρεις ενα στοιχειο απο ss στο μηχανακι σου,τοτε παρ`τα.....
Για τα αλλα λαστιχα δεν εχω ιδεα,αλλα οι κριτικες λενε οτι ειναι απο τα πολυ καλα της αγορας.....
καλη επιλογη :bye:
-
Για τα Road attack δεν ξέρω, γιατί δεν τα έχω δοκιμάσει.
Για τα Scorpion Trail όμως έχω πεί (και συνεχίζω να λέω) τα καλύτερα.
Νομίζω ότι οι μόνες εναλλακτικές πέρα από τα Trail, είναι τα Scorpion Sync (τα έχω δοκιμάσει και είναι πάρα πολύ καλά) και τα Metzeler Tourance EXP (δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια).
My 2 cents.
-
Χτες έβαλα κι εγώ τα Pirelli Scorpion Trail. :kalo:
Η τοποθέτηση έγινε στο κατάστημα του Περιστερά και το κόστος για μας τους Απριλιανούς είναι στα 250€. Από 315€ αρχική.
Εγώ τα πλήρωσα κατι λιγότερο από 250 μιας και ήμουν από τους τυχερούς στην πίτα των ApriliaBikers.Αλλά για να μαι ειλικρινής περίμενα ακόμη καλύτερη τιμή. :( Όπως και να χει πάντως, ευχαριστώ και τους ApriliaBikers και τον Νίκο του οποίου ούτως ή άλλως είμαι πελάτης.
Η αλήθεια είναι ότι πήγαινα για τα Continental, αλλά, ο Νίκος μου πρότεινε ως καλύτερο (κατηγορηματικά) λάστιχο και πιο δοκιμασμένο το Scorpion.
Έτσι λοιπόν προτίμησα να ακούσω τη γνώμη του ειδικού σε συνδυασμό με το feedback των πελατών του και τοποθετήθηκαν στη μηχανή τα Scorpion.
Βασικά έχω κάνει μόνο 40χλμ και αυτά εντός πόλης....αλλά οι πρώτες διαφορές είναι εμφανέστατες και θετικές. Εννοείται ότι τα πάω χαλαρά ακόμη.
Συγκρίνοντάς τα με τα BRG 501-502, είναι πολύ πιο γρήγορα στις αλλαγές κατεύθυνσης και έχουν μία τάση να "πετάξουν" το μηχανάκι στο έδαφος με την καλή έννοια πάντα. Σε ωθούν να πλαγιάσεις δλδ.
Επίσης όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε σε χαμηλές ταχύτητες αισθάνεσαι τους κραδασμούς του τακουνιού. Κάτι σαν συντονισμός. Φαντάζομαι μόλις πατήσει καλά το λάστχο το φαινόμενο θα υποχωρήσει.
+1 από μένα προς το παρόν στα Scorpion.
Μόλις κάνω περισσότερα km θα ενημερώσω.
-
o.k. καλοριζικα και πες μας εντυπώσεις και σε σχεση με αυτά που ειχες πριν...
ας πούμε μου κανει εντύπωση η διαφορα σημείων ανάμεσα σε metzeler exp / pirelli scorpion / bridgestone battlewing... :bye: :bye:
-
..........
..........
Βασικά έχω κάνει μόνο 40χλμ και αυτά εντός πόλης....αλλά οι πρώτες διαφορές είναι εμφανέστατες και θετικές. Εννοείται ότι τα πάω χαλαρά ακόμη.
Συγκρίνοντάς τα με τα BRG 501-502, είναι πολύ πιο γρήγορα στις αλλαγές κατεύθυνσης και έχουν μία τάση να "πετάξουν" το μηχανάκι στο έδαφος με την καλή έννοια πάντα. Σε ωθούν να πλαγιάσεις δλδ.
Επίσης όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε σε χαμηλές ταχύτητες αισθάνεσαι τους κραδασμούς του τακουνιού. Κάτι σαν συντονισμός. Φαντάζομαι μόλις πατήσει καλά το λάστχο το φαινόμενο θα υποχωρήσει.
+1 από μένα προς το παρόν στα Scorpion.
Μόλις κάνω περισσότερα km θα ενημερώσω.
...μιας και έχω κάνει πλέον περίπου 1.000χλμ και κάτι ψιλά ...επανέρχομαι στο θέμα...
Να σημειωθεί ότι το μέτρο σύγκρισης που έχω είναι τα Bridgestone 501-502 (Battlewing).
Συνεχίζουν να ισχύουν λοιπόν τα παραπάνω αναγραφόμενα έστω κι αν γράφτηκαν νωρίς.
Έχω να προσθέσω ότι το αίσθημα των κραδασμών του τακουνιού όντως σχεδόν εξαφανίστηκε. Ξαναλέω: ΣΧΕΔΟΝ εξαφανίστηκε.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλά στη βροχή, αλλά απότομα. Δλδ αργούν να γλιστρήσουν....αλλά άμα γλιστρήσουν .... την μάμησες.... (εδώ που τα λέμε για όλα τα λάστιχα ισχύει το τελευταίο. Ειδικά στους Αθηναικούς δρόμους).
Επίσης φρενάρουν πολύ καλά. Και στο στεγνό και στο βρεγμένο. Το ABS μπαίνει πλέον πιο αργά.
Πολύ καλή συμπεριφορά ακόμα κι όταν είναι κρύα.
Σε πολύ καλό επίπεδο βρίσκεται επίσης και η πληροφόρηση/κατευθηντικότητα όταν πλησιάζουμε τις τελικές μας, από τα 180 μέχρι τα 220 δλδ.
...Όσο για τις στροφές/πλάγιασμα... ΚΟΡΥΦΑΙΑ. Το έχω ''καρατσεκάρει''. Διαβάστε και μικρή ιστορία (προχτεσινή):
Είμαι στον περιφεριακό (Καρέα, όχι Υμμητού) με κατεύθυνση προς Αθήνα. Μπροστά μου έχω ένα TDM του οποίου ο αναβάτης ψάρωσε από τον ήχο των LeoVince και αποφάσισε να μου δώσει να ''καταλάβω'' ότι τα ΤΔΜ μαμούν και δέρνουν. Και σε γκάζι και σε στροφιλίκι....
Η αλήθεια είναι ότι το παληκάρι το έλεγε η ψυχή του...Τα κατάφερνε και έστριβε αυτό το ΧΡΕΠΙ (σε σχέση με το Κάπο πάντα) της Γιαμάχα. Σχεδόν έξυνε... Αλλά πιστέψτε με ΠΑΛΕΥΕ πάνω στη μηχανή.
Εγώ ακολουθούσα σε κλειδωμένη απόσταση των 10 μέτρων. Στρίβοντας ακριβώς με τις ίδιες ταχύτητες. Άνετος, χωρίς ταλαντώσεις και μία αίσθηση ότι μπορούσα να το ρίξω πολύ περισσότερο. Δεν υπήρχε λόγος όμως... Εγώ απλά ήθελα να ακολουθώ.
σσ. Έχω και προηγούμενη άσχημη εμπειρία όταν έκανα το ίδιο με ένα Βαρκαντέρο. Σκοπός είναι να μαθαίνουμε από τα λάθη μας... έτσι?
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=8713.msg369630#msg369630
Μόνο όταν μου δώθηκε η (ασφαλής) ευκαιρία τον προσπέρασα. Πάνω σε μία ρεπρίζ 4ης, η οποία έγινε στην έξοδο της πρότελευταίας στροφής πριν από την ευθεία. Στο σημείο όπου οι λωρίδες γίνονται τέσσερις.
Στη συνέχεια μπροστά μας ήταν η παρατεταμένη κατηφορική αριστερή που βγάζει στην ευθεία. Εγώ ήμουν μπροστά τώρα. Αυτός ακολουθούσε σε μικρή απόσταση. Εκεί φάνηκε και η ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά των 2 μηχανών.
Φανταστείτε ότι στην έξοδο της στροφής η διαφορά μας ήταν ΧΑΟΤΙΚΗ. Χωρίς υπερβολές. Έμεινε τουλάχιστον 70 μέτρα πίσω.
Το Κάπο (και σίγουρα βοήθησαν και τα Pirelli) μπήκε με ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ σταθερότητα, δεν έδειξε ασάφεια πουθενά, ταλάντωση πουθενά.
Έμεινε πλαγιασμένο με ταχύτητα κοντά στα 150 (Μπορεί να είναι και παραπάνω...) για 4-5sec.
Όταν έφτασα στον προορισμό μου το έβαλα στο διπλό (σταντ) και χάζεψα λίγο τα λάστιχα. Ήταν η πρώτη φορά που σε δρόμο πόλης (εξαιρείται περιφερειακή Υμμητου/Αττικη οδός) ΠΑΤΗΣΕ όλο το μπροστά λάστιχο. Καλά για το πίσω δεν το συζητάμε... Νόμιζες ότι ήσουν πριν σε πίστα.
Άρα νομίζω πως τελικά σε γενικές γραμμές τα Pirelli Scorpion Trail είναι μία πολύ καλή επιλογή.
ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ CAPONORD
Το γράφω γι αυτούς που ΔΕΝ έχουν.... :D :D
Το μόνο που μένει είναι να δούμε και την ΑΝΤΟΧΗ σε βάθος χρόνου.
Σημείο στο οποίο τα Bridgestone 501-502 ήταν πάρα πολύ καλά.
-
Επαναφορά για το θέμα της αντοχής του ελαστικού.
Λοιπόν έβγαλα τελικά 13.000 χλμ. Το μπροστινό είχε ακόμα, αλλά το πίσω ήταν "τελειωμένο" ιδιαίτερα στο κέντρο. Δεν είναι πολλά αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από τα 8 - 10.000 του scorpion sync.
Σημειωτέον ότι για τα τελευταία 7 - 8.000 χλμ τα λάστιχα δούλευαν στις χαμηλότερες πιέσεις που δίνει η Aprilia δηλ. 2.2 bar εμπρός, 2.5 bar πίσω. Με πιο "νορμάλ" πιέσεις (τύπου 34 psi εμπρός, 38-39 psi πίσω ήτοι 2.35 bar εμπρός με 2.6 - 2.7 bar πίσω) πρέπει λογικά να γράψει κι άλλα χλμ. (υπολογίζω γύρω στις 15.000χλμ)
Είδομεν, αφού μόλις πέρασα ένα ζευγάρι καινούργια.
Τελευταίο και σημαντικό: Το λάστιχο κρατάει μέχρι και το τέλος του, όπως στην αρχή. Τα τελευταία 2.500 χλμ. τα έκανα στο 36ωρο στην Κρήτη και στην βόλτα στα Τζουμέρκα και δεν έκανε τσικ.
Άρα alles gute...
-
Η αληθεια ειναι πως εχω "ψηθεί" να τα δοκιμάσω ....
αλλα τα 13000 χλμ ειναι υπερβολικά λιγα για τα περιηγητικά γούστα μου !!
Θααα ...το σκεφτώ !!! ;) ;)
-
Αλέξη για την αντοχή τι να πω;
Λάβε υπ' όψη όμως ότι όντως το είχα παρακάνει με τις χαμηλές πιέσεις.
Τώρα το δουλεύω στα 34 - 39 χωρίς πρόβλημα συμπεριφοράς και περιμένω να δω με τη διάρκεια...
...σκέβου :thnk:
-
Αλέξη για την αντοχή τι να πω;
Λάβε υπ' όψη όμως ότι όντως το είχα παρακάνει με τις χαμηλές πιέσεις.
Τώρα το δουλεύω στα 34 - 39 χωρίς πρόβλημα συμπεριφοράς και περιμένω να δω με τη διάρκεια...
...σκέβου :thnk:
ρε..ακου που σε λέει ο Τρελλός.. δεν κανουν για αυτόν... τον εχουν σιχαθεί τα συνεργεία μήνα παρά μήνα να αλλάζει λάδια.. τώρα αμα τρεχει και καθε τόσο στους λαστιχάδες θα τον κυνηγάνε... :h22: :h22: :h22:
Υ.Γ.
πάντως Κώστα εγώ επαθα πλάκα και μάλλον θα τα δοκιμάσω μιας και νομίζω :thnk: ειναι αρκετά πιο φτηνά απο τα exp..??? :bye:
Υ.Γ.
εντάξει ''ερημικέ'' μην σπαμμάρεις πάλι ειπαμε εγώ δεν στρίβω, αλλά ασε μας κι εμας να χαρουμε σαν παιδιά... :tez: :tez:
-
εντάξει ''ερημικέ'' μην σπαμμάρεις πάλι ειπαμε εγώ δεν στρίβω, αλλά ασε μας κι εμας να χαρουμε σαν παιδιά... :tez: :tez:
Δεν σπαμαρω βρε ...απλα με πιανει μια ακατάσχετη επιθυμία να σε πειράζω ....
συνέχεια ομως !!! :blus: :blus: :blus: :blus:
-
κοίτα το λάστιχο είναι αλλού...
για το κόστος νομίζω ότι είναι περίπου τα ίδια, εγώ τα έβαλα 230€.
υγ. Άσε τον ψηλό να λέει... θα τα βάλει... γιατί του έχει μπει η ιδέα... δεν υπάρχει περίπτωση ν' αντέξει :h22:
-
ε..για την ιστορια πριν κανα χρονο exp ηταν απο 260-290 me 300 οι τιμες... :bye:
-
ε..για την ιστορια πριν κανα χρονο exp ηταν απο 260-290 me 300 οι τιμες... :bye:
κατι ασχετο,αλλα για την ιστορια.. τα πιρελι ντιαμπλο κορσα 3 πριν κανα χρονο και,εκαναν κοντα στα 500 ισως και περισοτερα..τωρα τα πουλανε 300....
-
αι τιμαί, έχουσιν πέσει... (πέρσι τα είχα βάλει 250)