0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #30 - : Μάιος 28, 2009, 07:08:07 μμ »
αν και οφφ οπικ με τις σαμπρέλες τι να κάνω φτηνές ή ακριβές;

εδω θα δωσεις 250-300 ευρω για λάστιχα και κολλάς στα 5 ευρώ της σαμπρέλας..???
''ο,τι πληρωνεις παιρνεις''... οπότε.. βάλε καλή... :bye:

*

kpap

Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #31 - : Μάιος 29, 2009, 11:28:20 μμ »
αν και οφφ οπικ με τις σαμπρέλες τι να κάνω φτηνές ή ακριβές;

εδω θα δωσεις 250-300 ευρω για λάστιχα και κολλάς στα 5 ευρώ της σαμπρέλας..???
''ο,τι πληρωνεις παιρνεις''... οπότε.. βάλε καλή... :bye:

Συμφωνω απολύτως.

Σε λάστιχα με σαμπρέλα, η σαμπρέλα παίζει ...ρόλο (πως τα λέω...) :ohmy:

*

spy1

Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #32 - : Ιούνιος 01, 2009, 01:30:52 μμ »
Ευχαριστώ :bye:

*

capoHS

Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #33 - : Ιούνιος 11, 2009, 03:30:22 μμ »
Θα λεγατε Pirelli Scorpion Trail ή Contintal Road Attack ???  :blus:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #34 - : Ιούνιος 11, 2009, 03:48:12 μμ »
Θα λεγατε Pirelli Scorpion Trail ή Contintal Road Attack ???  :blus:

χαχα...καλά..κάτσε να σου απαντήσει και ο liver που τα εβαλε... :lol% :lol% τα contniental...

εγω ταπεινά -μιας και ρωτας γνωμες- θα πω τα pirelli... τα conti μονο που τα ειδα ειναι ενα πράγμα όχι μονο για δρομο, αλλά μονο για πίστα και αυτό να ειναι καθαρή...

εντελώς φαλακρό λάστιχο όπως σε ss moto...

οι δρομοι μας όπως και να εχει εχουν σκονες + χαλίκια... αυτό δεν πιανει μια εκει και μαζευει σκονες.... μονο σε εθνική οδο με καθαρό δρομο αρχιζει και ζωντανευει..... :bye: :bye:

*

capoHS

Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #35 - : Ιούνιος 11, 2009, 04:18:48 μμ »
Αρα..Pirelli σιγουρα..ε ?? Εχουν δηλαδη ολοι τοσο μεγαλη διαφορα δει ??

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #36 - : Ιούνιος 11, 2009, 07:30:14 μμ »
Αρα..Pirelli σιγουρα..ε ?? Εχουν δηλαδη ολοι τοσο μεγαλη διαφορα δει ??

εχουν γραφτει ποστ προσφατα σχετικά από κατουχους για τα δυο αυτά λαστιχα.. στην κατηγορία caponord... βαλε search Και θα τα δεις για να αποκτήσεις γνώμη.... :bye: :bye:

Υ.Γ
Εννοείται και τα δυο ειναι αμιγώς ασφάλτινα λάστιχα ε... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #37 - : Ιούνιος 11, 2009, 08:02:20 μμ »
Θα λεγατε Pirelli Scorpion Trail ή Contintal Road Attack ???  :blus:

Αδερφε,εγω φοραω τα Road Attack εδω και κανα 4μηνο περιπου,και εχω κανει καμμια 3500-4000 χλμ με αυτα....

ΔΕΝ ειμαι ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημενος με την προσφυση τους στα περισσοτερα "τερραιν" της ελληνικης ασφαλτου,μιας και μεχρι να ζεσταθουν παντιλικωνει μεχρι την 4η!!!!!!!!

Δεν κανω πλακα,ουτε υπερβαλω,
οταν αποφασισουν και ζεσταθουν ομως,γινονται τσιχλα και τοτε μπορεις να ξυσεις τα μαρσπιε σου,να ακουμπησεις γονατο κατω,να μπεις σε στροφες με την απορια αν θα βγεις ετσι οπως πλαγιασες,αλλα θα βγεις και θα το ξανακανεις!!!!!!!! :ohyes:

Αν εχεις υπομονη και μπορεις να περιμενεις μεχρι να ζεσταθουν για να κανεις με ασφαλεια την βολτα σου,και γουσταρεις ενα στοιχειο απο ss στο μηχανακι σου,τοτε παρ`τα.....

Για τα αλλα λαστιχα δεν εχω ιδεα,αλλα οι κριτικες λενε οτι ειναι απο τα πολυ καλα της αγορας.....

καλη επιλογη :bye:
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

kpap

Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #38 - : Ιούνιος 12, 2009, 12:52:37 μμ »
Για τα Road attack δεν ξέρω, γιατί δεν τα έχω δοκιμάσει.

Για τα Scorpion Trail όμως έχω πεί (και συνεχίζω να λέω) τα καλύτερα.

Νομίζω ότι οι μόνες εναλλακτικές πέρα από τα Trail, είναι τα Scorpion Sync (τα έχω δοκιμάσει και είναι πάρα πολύ καλά) και τα Metzeler Tourance EXP (δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια).

My 2 cents.

*

dimzaf

Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #39 - : Αύγουστος 26, 2009, 11:03:07 πμ »
Χτες έβαλα κι εγώ τα Pirelli Scorpion Trail.   :kalo:
 Η τοποθέτηση έγινε στο κατάστημα του Περιστερά και το κόστος για μας τους Απριλιανούς είναι στα 250€. Από 315€ αρχική.
Εγώ τα πλήρωσα κατι λιγότερο από 250 μιας και ήμουν από τους τυχερούς στην πίτα των ApriliaBikers.Αλλά για να μαι ειλικρινής περίμενα ακόμη καλύτερη τιμή.  :(  Όπως και να χει πάντως, ευχαριστώ και τους ApriliaBikers και τον Νίκο του οποίου ούτως ή άλλως είμαι πελάτης.
 
Η αλήθεια είναι ότι πήγαινα για τα Continental, αλλά, ο Νίκος μου πρότεινε ως καλύτερο (κατηγορηματικά) λάστιχο και πιο δοκιμασμένο το Scorpion.
Έτσι λοιπόν προτίμησα να ακούσω τη γνώμη του ειδικού σε συνδυασμό με το feedback των πελατών του και τοποθετήθηκαν στη μηχανή τα Scorpion.

Βασικά έχω κάνει μόνο 40χλμ και αυτά εντός πόλης....αλλά οι πρώτες διαφορές είναι εμφανέστατες και θετικές. Εννοείται ότι τα πάω χαλαρά ακόμη.
Συγκρίνοντάς τα με τα BRG 501-502, είναι πολύ πιο γρήγορα στις αλλαγές κατεύθυνσης και έχουν μία τάση να "πετάξουν" το μηχανάκι στο έδαφος με την καλή έννοια πάντα. Σε ωθούν να πλαγιάσεις δλδ.

Επίσης όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε σε χαμηλές ταχύτητες αισθάνεσαι τους κραδασμούς του τακουνιού. Κάτι σαν συντονισμός. Φαντάζομαι μόλις πατήσει καλά το λάστχο το φαινόμενο θα υποχωρήσει.

+1 από μένα προς το παρόν στα Scorpion.
Μόλις κάνω περισσότερα km θα ενημερώσω.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 26, 2009, 12:59:25 μμ από dimzaf »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #40 - : Αύγουστος 26, 2009, 12:58:31 μμ »
o.k. καλοριζικα και πες μας εντυπώσεις και σε σχεση με αυτά που ειχες πριν...

ας πούμε μου κανει εντύπωση η διαφορα σημείων ανάμεσα σε metzeler exp / pirelli scorpion / bridgestone battlewing...  :bye: :bye:

*

dimzaf

Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #41 - : Νοέμβριος 16, 2009, 03:33:04 μμ »
..........
..........
Βασικά έχω κάνει μόνο 40χλμ και αυτά εντός πόλης....αλλά οι πρώτες διαφορές είναι εμφανέστατες και θετικές. Εννοείται ότι τα πάω χαλαρά ακόμη.
Συγκρίνοντάς τα με τα BRG 501-502, είναι πολύ πιο γρήγορα στις αλλαγές κατεύθυνσης και έχουν μία τάση να "πετάξουν" το μηχανάκι στο έδαφος με την καλή έννοια πάντα. Σε ωθούν να πλαγιάσεις δλδ.

Επίσης όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε σε χαμηλές ταχύτητες αισθάνεσαι τους κραδασμούς του τακουνιού. Κάτι σαν συντονισμός. Φαντάζομαι μόλις πατήσει καλά το λάστχο το φαινόμενο θα υποχωρήσει.

+1 από μένα προς το παρόν στα Scorpion.
Μόλις κάνω περισσότερα km θα ενημερώσω.

...μιας και έχω κάνει πλέον περίπου 1.000χλμ και κάτι ψιλά ...επανέρχομαι στο θέμα...
Να σημειωθεί ότι το μέτρο σύγκρισης που έχω είναι τα Bridgestone 501-502 (Battlewing).

Συνεχίζουν να ισχύουν λοιπόν τα παραπάνω αναγραφόμενα έστω κι αν γράφτηκαν νωρίς.

Έχω να προσθέσω ότι το αίσθημα των κραδασμών του τακουνιού όντως σχεδόν εξαφανίστηκε. Ξαναλέω: ΣΧΕΔΟΝ εξαφανίστηκε.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλά στη βροχή, αλλά απότομα. Δλδ αργούν να γλιστρήσουν....αλλά άμα γλιστρήσουν .... την μάμησες....  (εδώ που τα λέμε για όλα τα λάστιχα ισχύει το τελευταίο. Ειδικά στους Αθηναικούς δρόμους).
Επίσης φρενάρουν πολύ καλά. Και στο στεγνό και στο βρεγμένο. Το ABS μπαίνει πλέον πιο αργά.
Πολύ καλή συμπεριφορά ακόμα κι όταν είναι κρύα.
Σε πολύ καλό επίπεδο βρίσκεται επίσης και η πληροφόρηση/κατευθηντικότητα όταν  πλησιάζουμε τις τελικές μας, από τα 180 μέχρι τα 220 δλδ.
...Όσο για τις στροφές/πλάγιασμα... ΚΟΡΥΦΑΙΑ. Το έχω ''καρατσεκάρει''. Διαβάστε και μικρή ιστορία (προχτεσινή):

Είμαι στον περιφεριακό (Καρέα, όχι Υμμητού) με κατεύθυνση προς Αθήνα. Μπροστά μου έχω ένα TDM του οποίου ο αναβάτης ψάρωσε από τον ήχο των LeoVince και αποφάσισε να μου δώσει να ''καταλάβω'' ότι τα ΤΔΜ μαμούν και δέρνουν. Και σε γκάζι και σε στροφιλίκι....
Η αλήθεια είναι ότι το παληκάρι το έλεγε η ψυχή του...Τα κατάφερνε και έστριβε αυτό το ΧΡΕΠΙ (σε σχέση με το Κάπο πάντα) της Γιαμάχα. Σχεδόν έξυνε... Αλλά πιστέψτε με ΠΑΛΕΥΕ πάνω στη μηχανή.

Εγώ ακολουθούσα σε κλειδωμένη απόσταση των 10 μέτρων. Στρίβοντας ακριβώς με τις ίδιες ταχύτητες. Άνετος, χωρίς ταλαντώσεις και μία αίσθηση ότι μπορούσα να το ρίξω πολύ περισσότερο. Δεν υπήρχε λόγος όμως... Εγώ απλά ήθελα να ακολουθώ.

σσ. Έχω και προηγούμενη άσχημη εμπειρία όταν έκανα το ίδιο με ένα Βαρκαντέρο. Σκοπός είναι να μαθαίνουμε από τα λάθη μας... έτσι?
 http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=8713.msg369630#msg369630  

Μόνο όταν μου δώθηκε η (ασφαλής) ευκαιρία τον προσπέρασα. Πάνω σε μία ρεπρίζ 4ης, η οποία έγινε στην έξοδο της πρότελευταίας στροφής πριν από την ευθεία. Στο σημείο όπου οι λωρίδες γίνονται τέσσερις.
Στη συνέχεια μπροστά μας ήταν η παρατεταμένη κατηφορική αριστερή που βγάζει στην ευθεία. Εγώ ήμουν μπροστά τώρα. Αυτός ακολουθούσε σε μικρή απόσταση. Εκεί φάνηκε και η ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά των 2 μηχανών.
Φανταστείτε ότι στην έξοδο της στροφής η διαφορά μας ήταν ΧΑΟΤΙΚΗ. Χωρίς υπερβολές. Έμεινε τουλάχιστον 70 μέτρα πίσω.

Το Κάπο (και σίγουρα βοήθησαν και τα Pirelli) μπήκε με ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ σταθερότητα, δεν έδειξε ασάφεια πουθενά, ταλάντωση πουθενά.
Έμεινε πλαγιασμένο με ταχύτητα κοντά στα 150 (Μπορεί να είναι και παραπάνω...) για 4-5sec.
Όταν έφτασα στον προορισμό μου το έβαλα στο διπλό (σταντ) και χάζεψα λίγο τα λάστιχα. Ήταν η πρώτη φορά που σε δρόμο πόλης (εξαιρείται περιφερειακή Υμμητου/Αττικη οδός) ΠΑΤΗΣΕ όλο το μπροστά λάστιχο. Καλά για το πίσω δεν το συζητάμε... Νόμιζες ότι ήσουν πριν σε πίστα.

Άρα νομίζω πως τελικά σε γενικές γραμμές τα Pirelli Scorpion Trail είναι μία πολύ καλή επιλογή.

ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ CAPONORD
Το γράφω γι αυτούς που ΔΕΝ έχουν....  :D :D


Το μόνο που μένει είναι να δούμε και την ΑΝΤΟΧΗ σε βάθος χρόνου.
Σημείο στο οποίο τα Bridgestone 501-502 ήταν πάρα πολύ καλά.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2009, 03:50:40 μμ από dimzaf »

*

astrahan

Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #42 - : Μάιος 25, 2010, 05:56:51 μμ »
Επαναφορά για το θέμα της αντοχής του ελαστικού.

Λοιπόν έβγαλα τελικά 13.000 χλμ. Το μπροστινό είχε ακόμα, αλλά το πίσω ήταν "τελειωμένο" ιδιαίτερα στο κέντρο. Δεν είναι πολλά αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από τα 8 - 10.000 του scorpion sync.

Σημειωτέον ότι για τα τελευταία 7 - 8.000 χλμ τα λάστιχα δούλευαν στις χαμηλότερες πιέσεις που δίνει η Aprilia δηλ. 2.2 bar εμπρός, 2.5 bar πίσω. Με πιο "νορμάλ" πιέσεις (τύπου 34 psi εμπρός, 38-39 psi πίσω ήτοι 2.35 bar εμπρός με 2.6 - 2.7 bar πίσω) πρέπει λογικά να γράψει κι άλλα χλμ. (υπολογίζω γύρω στις 15.000χλμ)

Είδομεν, αφού μόλις πέρασα ένα ζευγάρι καινούργια.

Τελευταίο και σημαντικό: Το λάστιχο κρατάει μέχρι και το τέλος του, όπως στην αρχή. Τα τελευταία 2.500 χλμ. τα έκανα στο 36ωρο στην Κρήτη και στην βόλτα στα Τζουμέρκα και δεν έκανε τσικ.

Άρα alles gute...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #43 - : Μάιος 25, 2010, 09:07:10 μμ »
Η αληθεια ειναι πως εχω "ψηθεί" να τα δοκιμάσω ....

αλλα τα 13000 χλμ ειναι υπερβολικά λιγα για τα περιηγητικά γούστα μου !!

Θααα ...το σκεφτώ !!!   ;) ;)

*

astrahan

Απ: Pirelli Scorpion Trail
« Απάντηση #44 - : Μάιος 25, 2010, 09:28:32 μμ »
Αλέξη για την αντοχή τι να πω;

Λάβε υπ' όψη όμως ότι όντως το είχα παρακάνει με τις χαμηλές πιέσεις.

Τώρα το δουλεύω στα 34 - 39 χωρίς πρόβλημα συμπεριφοράς και περιμένω να δω με τη διάρκεια...

...σκέβου   :thnk:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης